flavius.corhei Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 sa vad daca merge fara sa il distrug si daca cumva nu supravietuieste - cu ce il inlocuiesc Ai reusit? Sigur merge stiftul ala mic, si eu mi-am asamblat singur capacelul dar trebuie ceva arta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Am reusit fix acum 30 minute. Am dat cu wd 40 (initial stiftul nu se misca). Dupa 2 saptamani si ceva de ignore total - in seara asta am miscat de plasticul negru si stiftul a inceput sa culiseze in limba de metal. L-am ametit de cateva ori acolo, apoi am impins cu un ciocan mic in el (nu batut..) si a inceput sa culiseze in plastic. Frecat si aici de catva ori apoi am folosit un dorn de 2 mm si ciocanelul sa il imping dinspre limba de plastic in sus. Stiftul e de tabla si e usor conic..... Dula ce am scos stiftul si limba - am bagat cheia in butuc si am impins cu dornul in limba de fier care tinea butucul sa nu iasa - a iesit fara forta. Asamblarea pe placa nr 2 a fost joaca de copii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Cine stie din ce cauza imi porneste foarte greu motorul? De cand am luat-o (anul trecut in vara) tot greu porneste, indiferent daca e cald sau frig afara, indiferent daca motorul e cald sau rece. Nu ma refer ca trebuie sa tin apasat butonul 3-4 secunde, si inca vreo 2 pana dupa ce porneste, asta stiu. Mie nu imi porneste uneori nici daca tin 10 secunde. Am filtru si regulatorul de benzina nou, filtru de aer nou, baterie noua, ulei nou, joc la supape reglat, benzina buna. Ce imi scapa? Credeti ca am nevoie de o diagnoza motor? Editat Februarie 12, 2016 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Curata butonul de pornire. Ai grija la arculetul conic sa nu il pierzi. Din cauza ca se acumuleaza mizerie pe partea contactului, poate sa iti porneasca greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 bateria ce vechime are ? (sunt cazuri in care are rezistenta interna mare is ai cadere de tensiune cand dai la buton, invarte dar nu o ia - mai ales la astea pe injectie) Bujia in ce stare e? Ce culoare are daca o scoti inainte sa pornesti ? » Post actualizat in 13 Feb 2016 08:01@motanul motorist - am eu un set prin garaj. Una folosita si una neatinsa Am vrut sa le schimb pe amandoua cand am avut probleme sa nu mai statea pe loc una din cele originale. De lene am pus doar una pt o vreme - acolo unde era necazul. Nu mi-a placut - la viteze mari nu mai vezi nimic in ele datorita lipsei de rigiditate a bratului Daca te pasioneaza - discutam si pot deveni ale tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 (editat) Bateria am scris ca e noua, exide. Si bujia e iridiu, in toamna luata noua. Cu bujia veche tot asa greu a pornit. Nu stiu ce culoare are, dar mecanicul mi-a spus acu 2 saptamani ca e buna. Incerc cu butonul de pornire. Nu stiu ce rol are filetul ala din stanga jos la mansonul de acceleratie. Editat Februarie 18, 2016 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Nu stiu ce rol are filetul ala din stanga jos la mansonul de acceleratie. Pe cablul de acc este un filet cu o piulita de blocare. Pentru reglajul jocului la cablul de acc. Daca nu e vb de asta , pune o poza cu ce nu stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Ce ulei folositi la mobre? De care ati fost cel mai multumit? Eu am pus Repsol si nu prea mai gasesc N-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Acum motorex. Am fugit de repsol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 15w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 La mine la cald gasesc mai greu neutralul. Cu Castrol sau Motorex posibil sa fie mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Clar 15-50 la cat e de cald si la enduro se incalzeste in draci. » Post actualizat in 02 Mar 2016 20:21 De aia am schimbat pe motorex. Cutia mergea nasol. Acum e mai silentioasa si s-a aprins si becul sa le gaseasca "micul neamt" vitezele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salutare. Cine poate sa imi spuna dimensiunile bateriei, cat si caracteristicile V/A ? Am motocicleta departe la garaj si pana ajung acolo, vreau sa achizitionez bateria sa o pot porni. Ce baterii ati mai pus pe F650GS? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 De la fortec. Cele agm nu incap si pe gel nu vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Cod produs: YB12AL-A Ce am eu Baterie CB12AL-A2 GEL (baterie cu gel), 12V 12Ah, dimensiuni 134x80x161mm. Mai multe detalii aici www.jmproducts.eu Schimbata de aproape 1 an, fara probleme, livrata prin curier de userul metricmotion (cauta-l aici pe site), daca imi aduc bine aminte 240 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) Sper sa se vadă poza, ca e de pe telefon. Azi am schimbat bujia. Eu am motorul de 3 ani și n-am schimbat-o pana acum » Post actualizat in 03 Mar 2016 18:26 Castron pun și eu. Neutral îl găsesc rezonabil. Dar e zgomotoasa în treapta 1 și 2 » Post actualizat in 03 Mar 2016 18:27 Castron pun și eu. Neutral îl găsesc rezonabil. Dar e zgomotoasa în treapta 1 și 2 » Post actualizat in 03 Mar 2016 18:28 Castrol, autocorrect, scuze » Post actualizat in 03 Mar 2016 18:28 Castrol, autocorrect, scuze Editat Martie 3, 2016 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Despre scarite mai late nu prea am vazut discutii. Am gasit ceva pe aliexpress si e un pret pe care l-as da, decat niste "turatecuri" de firma la 100 euro minim. Are cineva adaptate de la cross? Modele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Unul din modelele astea sigur se potriveste: http://comura.ro/piese-accesorii/accesorii-mx-enduro/scarite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 bujia mea are cam 60 mii km (defapt cred ca mai mult, spre 80 asa....). sunt curios cum o arata » Post actualizat in 04 Mar 2016 21:20Scaritele late fara pivotare sunt nasoale. Daca totusi vreti - le puteti lati pe cele OEM - gauri prin ele, suruburi, bucse sau direct piulite ca distantier, o bucata de platbanda, iese ieftin .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 De la fortec. Cele agm nu incap si pe gel nu vreau. Incap. Am pus eu de la Rombat, AGM. Intr-adevar, nu au codul ala cu Y..., dar o iei dupa dimensiuni. E cu 0,5 cm mai inalta si incape la fix. A costat in jur de 160 de lei. O singura problema am avut iarna asta, cand am incercat s-o pornesc la -15 grade. Nu a vrut, . Le gasesti la Depozitul de Baterii. Si pe 1200, tot de la Rombat am pus, dar de 14Ah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Madalin, vorbim de GS, nu Funduro. Pe Funduro incape fortat, dar incape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Madalin, vorbim de GS, nu Funduro. Pe Funduro incape fortat, dar incape. Patrik, daca avem acelasi cod de baterii din fabrica, nu e normal ca si locasul sa fie la fel? Nu stiu, intreb si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Ar fi fost frumos. Dar la gs, "gaura e stramta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Si-a pus cineva pe mobra xenoane? Mi-am pus 2 proiectoare cu led pe crash-bar si cu halogenul in mijloc se vede ca naiba. Nu prea umblu eu noaptea dar ziua asi dori sa fiu vazut si sa arate bine. Ce temperatura de culoare recomandati? Ma gandeam la un 5000K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 nu pune xenon. mai bine iei un bec de calitate. Pe langa spectul estetic - mai importanta este eficienta. Xenoanele de pe piata arunca lumina cam aiurea. Eu am xenon de vre-o 5 ani (nu pot reveni la bec normal pt ca am rupt o ureche de plastic la far ....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.