Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am descoperit in timp ce schimbam filtrul de aer

ca furtunul de aerisire de la acumulator se pune foarte usor daca e demontata priza de aer

 

altfel trebuie sa fii ginecolog/sa ai o penseta la 90 de grade sau asa ceva

"geniile" de la bavaria s-or fi gindit ca orice schimb de acumulator pica deodata cu un schimb de filtru de aer

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Edd - carenele sunt destul de flexibile...deci trage de ele ca se poate...iar in legatura cu pornirea dupa reset, uita te pe advrider ca sa vezi prcedeul de pornire corect...

@crazvy - nu trebuie sa demontezi air-boxul ca sa conectezi furtunul de "fierbere" la baterie...trebuie doar putina rabdare sa il bagi pe loc acolo in stutul bateriei...

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Mama ce-mi plac panierele :D"

 

Sa stii ca le-am folosit doar de vreo 2 ori cand am plecat la mare. La ture de 2-3 zile, atat cat mi-a permis timpul, m-am descurcat cu tankbag-ul si rollbag... dar pentru cei care fac ture mai lungi, cu nevasta si/sau cu cortul chiar merita cutiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan, stii cumva unde as putea gasi tankbag pt f650? Gasisem undeva, dar era cu magneti si nu prea merge cred pe f650, pt ca nu are rezervor metalic in fata.

pai nu, ca nu e metalic si nu e rezervor :D

https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=6&Q=+LUA04528&x=0&y=0

https://shop.touratech.com/tank-bag-for-bmw-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao-tt39.html

parca erau si pe wunderlich dar acum nu mai apare

sau era pt alt Razvan intrebarea?

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lucrat ceva la astea, eu zic ca or iesit bine. Ideea nu e a mea, am vazut la TT ca au un xenon de la hella si or facut ei suportul pentru proiector si pentru balast.

In poze - proiectoarele, cu halogen. Din cauza nimicniciei alternatorului, doar unul e functional, celalalt atarna acolo flasc, fara posibilitatea de a aplica o diferenta de potential de 13.8 Vcc. :)

 

Suportii is de inox de 2 mm, bucsile is de dural.

 

post-22404-0-55468400-1465667377_thumb.jpegpost-22404-0-72929400-1465667382_thumb.jpegpost-22404-0-02817400-1465667389_thumb.jpegpost-22404-0-60231200-1465667393_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un pic de ajutor. Am desfacut sa curat motorasul pas cu pas (air ilde actuator) si intrucat era ft multa mizerie acolo am desfacut si chestia aia in care intra. Ideea ii ca injectoru de benzina a trebuit scos din chestia aia si acum cand sa il reasamblez am vazut ca are urma de garnitura intre el si locu unde intra da nu găsesc garnitura. Stie careva daca exista o garnitura intre injector si unde intra? (in afara de alea 2 de pe el ce intra inauntru. As pune poza da nu stiu cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0175-EUR-10-2004-R13-BMW-F_650_GS_04_0175,0185_&diagId=13_0886

Ar fi nr. 12. Oringul ala. Pe puța de la injector is 2. Alea intra cu puța in gaura cu totul. Dar intre injector(nr. 11) si locu inde intra cred ca mai era ceva pt ca e ft curat acolo un cerc. Restu era negru deci ceva a fost acolo. In schema asta nu apara(numa daca nu o fi oringul de la nr 12) . Cei drept nici nu tin minte sa fi fost ceva acolo. Am asamblat tot la loc si merge. Motorul tot asa face. Nu porneste decat greu si moare la relanti uneori, fiind necesar sa iau contactul si sal pun iar, după care merge pana il apuca iar. O sa cumpar alt motoras pas cu pas. Sper sa fie ala ca e scump:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0175-EUR-10-2004-R13-BMW-F_650_GS_04_0175,0185_&diagId=13_0886

Ar fi nr. 12. Oringul ala. Pe puța de la injector is 2. Alea intra cu puța in gaura cu totul. Dar intre injector(nr. 11) si locu inde intra cred ca mai era ceva pt ca e ft curat acolo un cerc. Restu era negru deci ceva a fost acolo. In schema asta nu apara(numa daca nu o fi oringul de la nr 12) . Cei drept nici nu tin minte sa fi fost ceva acolo. Am asamblat tot la loc si merge. Motorul tot asa face. Nu porneste decat greu si moare la relanti uneori, fiind necesar sa iau contactul si sal pun iar, după care merge pana il apuca iar. O sa cumpar alt motoras pas cu pas. Sper sa fie ala ca e scump:))

Filtrul de benzina l-ai schimbat vreo data? Stii ca in filtru exista un regulator care poate face probleme. Nu ai gatuit/cutat un furtun de benzina? Bujia(ile) ai schimbat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu benzina buna duce si 70K, al meu are 45 si e ca nou :)

LE: vreau sa zic ca am vazut gs standard cu 70K si peste la care nu era schimbat inca... poate duce si mai mult ...

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mann WK69/2 vreo 70 de lei, cartea scrie parca 40k durata de viata

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...