Mihai Cadis Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 De unde se deconectează computerul? P.S. Cine vrea sa vada cum au ieșit crashbarurile din spate ce protejeaza cutiile sa intre pe Facebook pe pagina Evil Chop ca sunt postate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Sau daca mai ai treaba pe la baterie - o scoti de acolo is gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Am scos bateria ca am curatat si motorasul ala. Era mizerie acolo ceva negru ca uleiul. L-am sters tot. La pornire a murit motorul de 2 ori. O sa vad zilele astea daca mai patesc sa nu il tina la relanti. Mersi de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 ca sa ajungi la baterie trebuie sa dai jos doar carena centrala...lateralele pot ramane la locul lor fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Scoti suruburile ce tin carena centrala ( doua care o tin doar pe ea si 4 care tin si alea laterale) dupa care poti ridica carenele laterale cat sa iasa clemele din cea centrala. Si dupa o scoti ca iese usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Ce ventilator tre sa porneasca? Ala de sub carena dreapta? » Post actualizat in 09 Jun 2016 14:18Am gasit gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) am descoperit in timp ce schimbam filtrul de aer ca furtunul de aerisire de la acumulator se pune foarte usor daca e demontata priza de aer altfel trebuie sa fii ginecolog/sa ai o penseta la 90 de grade sau asa ceva "geniile" de la bavaria s-or fi gindit ca orice schimb de acumulator pica deodata cu un schimb de filtru de aer Editat Iunie 9, 2016 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) @Edd - carenele sunt destul de flexibile...deci trage de ele ca se poate...iar in legatura cu pornirea dupa reset, uita te pe advrider ca sa vezi prcedeul de pornire corect... @crazvy - nu trebuie sa demontezi air-boxul ca sa conectezi furtunul de "fierbere" la baterie...trebuie doar putina rabdare sa il bagi pe loc acolo in stutul bateriei... Editat Iunie 9, 2016 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Am schimbat clasa, dar raman in zona Poate va intereseaza /index.php?/topic/738844-bmw-f650gs-dakar-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 "Mama ce-mi plac panierele :D" Sa stii ca le-am folosit doar de vreo 2 ori cand am plecat la mare. La ture de 2-3 zile, atat cat mi-a permis timpul, m-am descurcat cu tankbag-ul si rollbag... dar pentru cei care fac ture mai lungi, cu nevasta si/sau cu cortul chiar merita cutiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Razvan, stii cumva unde as putea gasi tankbag pt f650? Gasisem undeva, dar era cu magneti si nu prea merge cred pe f650, pt ca nu are rezervor metalic in fata. pai nu, ca nu e metalic si nu e rezervor https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=6&Q=+LUA04528&x=0&y=0 https://shop.touratech.com/tank-bag-for-bmw-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao-tt39.html parca erau si pe wunderlich dar acum nu mai apare sau era pt alt Razvan intrebarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 uita-te si pe gentimoto.ro, ceva cu curelușe de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Am lucrat ceva la astea, eu zic ca or iesit bine. Ideea nu e a mea, am vazut la TT ca au un xenon de la hella si or facut ei suportul pentru proiector si pentru balast. In poze - proiectoarele, cu halogen. Din cauza nimicniciei alternatorului, doar unul e functional, celalalt atarna acolo flasc, fara posibilitatea de a aplica o diferenta de potential de 13.8 Vcc. Suportii is de inox de 2 mm, bucsile is de dural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 aia sunt suportii de parbriz pt o motocicleta care se pregateste de o excursie mai lunga? ... *if you know what i mean =))) tu i-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Arata profi, pretul pe site? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Am nevoie de un pic de ajutor. Am desfacut sa curat motorasul pas cu pas (air ilde actuator) si intrucat era ft multa mizerie acolo am desfacut si chestia aia in care intra. Ideea ii ca injectoru de benzina a trebuit scos din chestia aia si acum cand sa il reasamblez am vazut ca are urma de garnitura intre el si locu unde intra da nu găsesc garnitura. Stie careva daca exista o garnitura intre injector si unde intra? (in afara de alea 2 de pe el ce intra inauntru. As pune poza da nu stiu cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Cauta pe realoem schema explodata si poate ai cotatiile garniturii. » Post actualizat in 12 Jun 2016 17:50 Ma uit acasa si iti trimit daca este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0175-EUR-10-2004-R13-BMW-F_650_GS_04_0175,0185_&diagId=13_0886 Ar fi nr. 12. Oringul ala. Pe puța de la injector is 2. Alea intra cu puța in gaura cu totul. Dar intre injector(nr. 11) si locu inde intra cred ca mai era ceva pt ca e ft curat acolo un cerc. Restu era negru deci ceva a fost acolo. In schema asta nu apara(numa daca nu o fi oringul de la nr 12) . Cei drept nici nu tin minte sa fi fost ceva acolo. Am asamblat tot la loc si merge. Motorul tot asa face. Nu porneste decat greu si moare la relanti uneori, fiind necesar sa iau contactul si sal pun iar, după care merge pana il apuca iar. O sa cumpar alt motoras pas cu pas. Sper sa fie ala ca e scump:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Mai studiaza simptomele si pe f650.com si advrider. Vorba mesterului: masoara de 2 ori, taie 1 data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0175-EUR-10-2004-R13-BMW-F_650_GS_04_0175,0185_&diagId=13_0886 Ar fi nr. 12. Oringul ala. Pe puța de la injector is 2. Alea intra cu puța in gaura cu totul. Dar intre injector(nr. 11) si locu inde intra cred ca mai era ceva pt ca e ft curat acolo un cerc. Restu era negru deci ceva a fost acolo. In schema asta nu apara(numa daca nu o fi oringul de la nr 12) . Cei drept nici nu tin minte sa fi fost ceva acolo. Am asamblat tot la loc si merge. Motorul tot asa face. Nu porneste decat greu si moare la relanti uneori, fiind necesar sa iau contactul si sal pun iar, după care merge pana il apuca iar. O sa cumpar alt motoras pas cu pas. Sper sa fie ala ca e scump:)) Filtrul de benzina l-ai schimbat vreo data? Stii ca in filtru exista un regulator care poate face probleme. Nu ai gatuit/cutat un furtun de benzina? Bujia(ile) ai schimbat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Salut popor! Are cineva de vanzare, prin minune, oala de la ambreiaj in care se prind arcurile http://i.imgur.com/tvrvw8H.jpg . (poate din dezmembrari sau orice alta situatie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Flitrul nu, bujiile da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 (editat) cu benzina buna duce si 70K, al meu are 45 si e ca nou LE: vreau sa zic ca am vazut gs standard cu 70K si peste la care nu era schimbat inca... poate duce si mai mult ... Editat Iunie 13, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 (editat) Mann WK69/2 vreo 70 de lei, cartea scrie parca 40k durata de viata Editat Iunie 13, 2016 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 A cazut astazi un coleg cu un Dakar B-64-EID, la Eroii Revolutiei. Il cunoaste cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.