ssminkly Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Nu vad legatura intre senzorul cricului si trasul ambreiajului. La fel, nu vad de ce s-ar opri motorul daca ar avea o problema la senzorul de Neutral. Explica mai detaliat problema. Si mie mi se oprea la fel, cand trageam ambreiajul, aleator, dar daca o tineam accelerata nu se oprea. Totodata mi-a crescut consumul f mult si mai multe sintome... se rezolva temporar doar cu reset de BMS dar problema reaparea. Cauza: Senzor Lambda Defect! poate senzorul de treapta de viteza, Neutral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 (editat) Salutare! Anul trecut am achizitionat un f650GS 2006 cu shaua modificata (cu muuuuult burete) pe care as dori sa o schimb cu una standard(+diferenta din partea mea) . E cineva interesat? Sau aveti idee de unde as putea sa cumpar o sa normala? Mersi! Editat Septembrie 8, 2016 de Raisa_c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 As vrea sa o vad eu daca se poate. personal sunt amator de sea inalta si cu burete generos Am 2 sei - cea pe care o folosesc acum (refacuta) si una nemodificata - poti sa le incerci sa vezi daca se potriveste ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Multumesc mult, ai pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Am cumparat un motoras pas cu pas ( Idle control device - cod :13532345868) pt motorul meu si nu este cel bun acesta fiind pt modelul din 2000 pana in 2004 si eu avand nevoie de altul. L-am luat de la cineva care si-a dezmebrat motorul. Daca il vrea cineva il trimit prin curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 La Gs-ul meu din 2000 am niste stiuturi din cauciuc pozitionate in partea de jos la corpul filtrului de aer. In doua din ele ar trebui sa fie doua piulite , iar la celalalt in interior ar trebui sa stea fixat un stiut de metal, pe care vine prins un furtun . Despre cele din poze e vorba. are cineva idee unde le gasesc ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Pai cred ca ar trebui sa le poti comanda de la oricine se ocupa cu piese moto. Cauta codurile exacte pe http://www.realoem.com/ si vezi dupa aia cu cineva ce aduce piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 La Gs-ul meu din 2000 am niste stiuturi din cauciuc pozitionate in partea de jos la corpul filtrului de aer. In doua din ele ar trebui sa fie doua piulite , iar la celalalt in interior ar trebui sa stea fixat un stiut de metal, pe care vine prins un furtun . Despre cele din poze e vorba. are cineva idee unde le gasesc ? Multumesc. Exact piesele astea le am comandata eu acum ceva timp, eu am dat comanda direct la BMW cu codurile de pe realoem... Baftă, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Multumesc ! Am gasit codurile pe realoem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 La Brasov parca era ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! gasesti la bucuresti. pe grivit langa cimitiru sfanta vineri. Eu la el am sudat cand am avut nevoie - sunt vulnerabile radiatoarele daca dai cu moto de tarla http://www.reparatiiradiatoare.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! poate o sa dezmembrez eu ca vad ca nu se infige nimeni la cumparat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Ok, merci! Pana la urma s-a dus cu el la Brasov. Daca totusi o dezmembrezi, da-mi de stire, ca mai are nevoie de una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 clar imi trebuie niste butoane de pe la comenzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Nici tie nu-ti mai merge bine butonul de dat flash-uri si semnalizarea? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 buton de flasuri - out de ceva vreme si am fost suficient de idiot sa stric ceva cand am incercat sa il curat. semnalizarea are uzura extrema - si cel mai enervant lucru e ca nu se opreste cand apas pe buton si trebuie sa ii caut pozitia de off kill switch - si ala e muit (anulat acum) intrerupatorul de la ambreiaj nu merge de multi ani (nu ca mi-ar trebui da deh.....) manerele incalzite - posibil sa aiba nevoie de a 2-a reparatie capitala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Am si eu o problema cu panoul ceasurilor de bord.Cand pornesc motorul, acele ceasurilor o iau razna.Fara sa accelerez, acul turometrului se da peste cap, iar cel de la vitezometru urca de nebun pana la 180 si sta acolo.Dupa cateva minute de stat cu motorul pornit, revin la parametrii normali. Aveti idee care ar putea fi cauza? Mentionez ca bateria este noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Contactele de la baterie. Strange cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Contactele de la baterie. Strange cu incredere. Am verificat! Sunt stranse bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 spray contact la mufele din spatele bordului ? al meu are o problema similara - cand e cald afara si se apropie gazu de rezerva incepe sa urce aiurea vitezometrul E bine din 2 motive: a)stiu ca mai am 20-30 km pana se aprinde becul de rezerva poate sa arate 200+ pe bord = foarte util daca e ceva pasaret ca ruxac. Impresioneaza si oricum se va termina benzina curand ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Salutare Un cric central pentru Dakar sau GS simplu are cineva la vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 cric de dakar nu exista decat aftermarket si sunt foarte rare. Se poate face din ala de GS simplu prin lungirea lui. DAca iei cric SH - ai grija sa il iei cu tot cu arcuri, saibe si bucsile pe care culiseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Salutare! Motocicleta mea, f650gs din 2000, se manifesta ciudat de cateva zile. Cand ajung la 3500-4000rot/min, pierde putere(da in nas). Schimbat bujie, suflat filtrul de aer(aprox 4000km), curatat cam tot ce se poate da jos usor in jurul injectorului... Urmeaza schimb de filtru de benzina. Alte idei? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 mufe si cabluri - verifica amanuntit. poate e doar un contact prost. Nu incerca sa vezi cum merge cu motorul in gol (nu iti da voie sa ii dai blana brusc atunci cand e scos din viteza). fa proba in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.