Serban.S Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Nu exista abs doar pe spate. Senzorul existent pe spate este pentru vitezometru. Daca nu are senzor si pe fata inseamna ca nu are abs. De pus abs credeam ca nu se poate. Un singur coleg de aici de pe forum a reusit sa isi puna abs de unu singur. Dar e destul de greu si laborios si daca nu stii ce faci mai bine o vinzi si iti iei alta cu abs din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 A incercat cineva să facă un indicator de nivel pentru lichidul de răcire ? Este foarte greu sa vezi nivelul apei in vas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 am readus topicu la lumina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 lichidul de racire isi modifica nivelul destul de mult in timpul functionarii motorului. E destul de greu sa faci un indicator cat de cat de incredere - mai ales cand vasul e asa mic. Se poate face ceva dar nu prea ii vad rostul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) Salut, stiti careva de unde pot face rost de niste bucati de vreo 20 cm de teava rotunda de fier de 22mm (2mm grosime) si de 18mm (1.5-2 mm grosime) ? Pe la depozite pe unde am intrebat n-au decat teava pentru instalatii, cu cotele in inch, si nu prea se potrivesc cu dimensiunile de care am eu nevoie. Mersi. Editat Februarie 6, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 lichidul de racire isi modifica nivelul destul de mult in timpul functionarii motorului. E destul de greu sa faci un indicator cat de cat de incredere - mai ales cand vasul e asa mic. Se poate face ceva dar nu prea ii vad rostul... Ideea este sa arate când ești în pericol sa ramai fara lichid. M-am exprimat greșit cu indicarea nivelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 sunt diverse modele de senzori pentru nivelul de lichid. Unul plasat in vasul de expansiune pentru a indica daca mai e sau nu lichid acolo ar putea fi o solutie. Daca mai e esti safe, daca nu mai e - esti in pericol. Din experienta mea nu este necesar. Daca ai pierderi de lichid repari, nu mergi cu ea asa. Altfel - lichidul nu dispare de unul singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Eu țin minte că se vedea destul de bine cu o lumină puternică focalizată (aka ledul de la camera telefonului), mai ales că e roz, iar vasul de expansiune e din plastic alb. Nici la mașină nu este indicator de nivel, se poate vedea că ceva e in neregulă dacă crește temperatura motorului, iar pentru asta am pus un indicator de temeperatură la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 antigelul trebuie sa fie albastru inchis, nu roz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 De ce nu e bun si cel roz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Structura chimica difera, pot fi probleme de compatibilitate cu cauciucurile pe care le intalneste. Mie mi-a murit semeringul de la pompa de apa dupa ce am mers cu roz. Poate fi o coincidenta sau nu - dar in momentul in care l-am scos ssi l-am lasat pe bara in cateva zile era ca de piatra si deformat. Desi antigelul poate fi gasit in mai multe culori ( vei descoperi antigel albastru, antigel galben, antigel verde sau antigel rosu, roz si mov), exista doua tipuri de antigel care stau la baza tuturor culorilor : - Antigelul monoetilen-glicol ( albastra, galben, verde); - Antigelul propilen – glicol ( rosu, roz, mov); Grupul Vag a transformat aceste tipuri de antigel intr-o serie de norme. Astfel, antigelul monoetilen-glicol poate fi gasit sub norma G11, in timp ce antigelul propilen-glicol poate fi gasit sub norma G12 sau G12+. Antigelul G11 este cel mai vechi si este folosit la majoritatea masinilor construite pana in anul 2000. Acesta are, in general, culoarea albastra, insa poate fi gasit si in culorile galben sau verde. Atentie insa, deoarece sunt si numeroase variante de antigel contrafacut, care nu tin cont de culori. Antigelul G11 este, de regula, mai coroziv si se evapora mult mai repede. Cu toate astea, la motoarele vechi, obisnuite cu acest tip de antigel este bine sa se foloseasca in continuare antigel albastru sau G11. Antigelul G12 poate fi achizitionat in culoarea rosie sau roz. De asemenea, se poate gasi si in culoarea mov, care face parte din norma G12+ si contine o serie de aditivi in plus fata de G12. Antigelul G12 nu contine silicati si are un nivel scazut de fosfati, care tinde spre 0. Din acest motiv, este recomandat in cazul masinilor noi, care au sistem complex de racire si de clima. sursa http://blog.autoa.ro/ce-antigel-auto-cumperi-pentru-masina-ta-si-care-este-diferenta-intre-culorile-antigelului/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 (editat) Cum sa demontez stopul spate? Trebuie să dau jos cutia de scule, număr ? Editat Februarie 11, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 dezmembrare /index.php?/topic/744141-dezmembrare-f650gs-2001-abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Salutare! Poate sa imi spuna cineva care este lungimea cricului central, pentru Dakar? (daca ma ajuta cineva, il rog sa imi spuna de unde a masurat: ax-talpa, sau lungimea totala) Mai este cineva interesat de cric central?? Mi-l confectionez la un atelier, am un model de cric original ca si model., am comandat la contempo arcurile si toate suruburile de prindere. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Salut, Eu sunt interesat de teava din care e facut cricul... daca va fi ca originalul, va avea 22mm diametru exterior cu grosimea de 2mm. Daca folosesti teava de cotele astea, as vrea si eu sa cumpar vreo 30 cm de la tine sau de la atelier, dupa caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 @smar2 - teava de 22x2 o sa gasesti la categoria tevi speciale http://voxa.ro/produse/otel-inox/teava-inox/teava-rotunda/teava-inox-rotunda-22-mm-x-2-0-mm_54.htm aici ai un exemplu. Prin magazinele de bricolaj (leroimerlin, hornbach) gasesti la raionul cu materiale speciale - acolo unde sunt deja taiate in bucati diverse tipuri de profil. Sunt scumpe daca le socotesti pe unitate dar it ifaci treaba cu ele. @ssminkly - dakar nu a avut cric din fabrica. Poti cel mult sa masori unul de la touratech sau pot sa ma uit la ce am eu (gs simplu taiat si prelungit "din burta" ) - a iesit putin cam lung si e cam greu de saltat mobra pe cric. Recomand cu caldura metoda lungitului pt ca altfel e greu sa copiezi geometria si fie o sa loveasca pe nustiu unde, fie o sa faca pe naiba, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Probabil smar2 se gandeste ca nu ii vinde nimeni 30 cm de teava la magazin. Stiu povestea cu cricul de dakar, dar cred ca decat sa iau unul cu 100euro si sa il mai si lungesc, mai bine il fac de la zero si ies si mai ieftin. Am realizat ca se poate cum zici tu sa nu iasa bine si sa atinga, dar tocmai ca sa iasa bine, nu l-am facut dupa schita pe care o am de cativa ani, ci am asteptat sa intru in posesia unui cric de model. M-am uitat si sub motor cam unde ar putea sa atinga si arvtrebui sa il gresec cu mult ca sa se intample asta. Deci sunt toate sansele sa iasa bine. Voi pune poze. Daca e sa iasa prost si cand lungesti cricul original poti sa gresesti si sa nu stea motorul vertical. Te rog da-mi lungimea cricului tau, si daca mai e cineva care poate sa ma ajute, va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 cum sa dai 100euro pe un cric sh de GS ?? poate 100 ron, mai mult nu face. La 100 euro sau ceva peste iei unu de dakar din asta aftermarket. Ai grija la zona in care trece capatul cel mai de jos al piesei triunghiulare de la suspensie (chiar daca modifici unul de GS tot va trebui sa pui invers surubul ala mare pt ca altfel va lovi si se va strica) » Post actualizat in 13 Feb 2017 16:41http://faq.f650.com/GSFAQs/DakarCentreStandFAQ.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 As lua si bara de 6m, doar ca nu se gasesc tevi decat cu dimensiuni in toli, pentru instalatii... Eu cel putin pe net nu am gasit pe niciunii sa vanda teava de 18mm si de 22mm, si sa aiba si pe stoc, si sa vanda si persoanelor fizice. Dar intru si pe link-ul tau si verific... mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 cauta unde am zis eu la bricolaje. curata casuta de mesaje ca nu mai poti primi. iti dadeam nr de tel sa iti explic exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 @Andriu. Multumesc de sfaturi. @zidu' da peste 100euro e cel aftermarket, la el ma refeream, pe care intr-adevar nu mai trebuie sa-l modifici. Cel original nou cred ca e mai scump, o sa cer un pret pentru el, de curiozitate. La mana a doua am mai vazut la vanzare dar s-au dat repede si in nici un caz cu 100 lei. @smar2 Nu am pus inca sublerul pe cric sa vad ce teava are, la ochi parea sa fie de 1/2'' = 20mm , 2 mm grosime, deci nu stiu daca e ce iti trebuie tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 nu exista original pt dakar. la SH - eu zic sa mai cauti. pe acolo ar trebui sa ii fie pretul. Singurul lucru pt care se vand este pentru a fi modificate sa fie puse pe dakar. => nu are voie sa se apropie ca pret de unul nou aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 da, Zidu' le-am ametit, dar stiu ca nu exista original pentru Dakar. preturile cu TVA la Contempocars, pentru cricul GS standard + toate maruntiurile de montaj sunt urmatoarele (stati jos va rog) : 1 Cric central - 46527669895 - 811,93 ron 2 Arcuri - 46527650721 - 50,32 X 2 3 Surub - 07119905641 - 9,15 X 2 4 Bucsa - 46527652164 - 28,03 X 2 5 Saiba - 07119904198 - 3,46 X 4 6 Piulita - 07129904879 - 4,39 X 2 deci 1000 lei toata distractia?!?! Am cerut preturile in ideea in care vrea cineva arcurile si suruburile de montaj, desi 192 lei mi se pare un pret fantastic, (avand in vedere ca nu e nici solutia ideala, in caz ca iese cricul confectionat prea greu, arcurile s-ar putea sa nu fie indeajuns de tari ca sa-l tina) Zidu' mai citisem pagina http://faq.f650.com/GSFAQs/DakarCentreStandFAQ.htm uitasem de informatiile de aici, (am mai avut acum cativa ani o tentativa de a confectiona cricul). Foarte complete informatiile, dar nu am tras nici o concluzie: unii au lungit cricul cu 2 inch, altii cu 3... si tot asa. Tu cat ai adaugat, ca ziceai ca ti se pare prea mult? Oricum din ce vad un 5 cm ar fi minimul. Ma gandesc sa pun 6 sa fie toata lumea multumita )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.