crazvy Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Pentru ca a inceput sa nu ma mai doara costele de la ultima aventura, m-am apucat de schimbat lantul si pinioanele. M-am blocat la lant. Am crezut ca pot sa presez placuta de la zaua de legatura si nu am reusit. Asa ca acum ajung tot la presa. Vreun ajutor ? totusi in ce oras si ce lant? Did, Regina, Rk, ... ? ca nu e totuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Bucuresti, DID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Prima baterie a fost cu gel, un JMT. Cea noua este de tip agm, sigilata, activata din fabrica. Am montat-o miercurea trecuta, nu prea am avut timp sa o neglijez. Ma gindesc daca nu cumva am stricat ceva tot insistind sa o pornesc. incarcarea aia din fabrica nu tine pt totdeauna. pune pe un redresor bun si mai vei dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Are cineva chef de o plimbare luni, prin zona Arad. Timisoara sau imprejurimi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Daca are cineva schema electrica de la BMW F 650 GS model 2004 , m-ar ajuta mult sa mi-o trimita ori pe privat ori aici. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Asta este buna? http://www.f650gs.crossroadz.com.au/About/Wiring/BMS-0507.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Daca are cineva schema electrica de la BMW F 650 GS model 2004 , m-ar ajuta mult sa mi-o trimita ori pe privat ori aici. Multumesc. Sper sa iti fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Nu ai schema la o rezolutie mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Nu, imi pare rau. Te intereseaza ceva in mod special ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Mi-a ramas filtrul de benzina MANN, nou, prelucrat pt montare. Eu l-am luat pt schimbul care nu l-am mai facut, si cum mobra a plecat mi-a ramas...50 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Filtrul regulator de presiune? Ce presiune? 3,5? 4? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 salutari.are cineva idee care ar putea fi cauza opririi motorului la apasarea ambreiajului? un prieten cu un dakar (2005) cand apasa ambreiajul se opreste motorul.ciudat ca e aleator, dar destul de des cat sa nu intelegi nimic.eu banuiesc ca e swichul de la cric, aveti idee la ce sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 poate senzorul de treapta de viteza, Neutral ? salutari.are cineva idee care ar putea fi cauza opririi motorului la apasarea ambreiajului? un prieten cu un dakar (2005) cand apasa ambreiajul se opreste motorul.ciudat ca e aleator, dar destul de des cat sa nu intelegi nimic.eu banuiesc ca e swichul de la cric, aveti idee la ce sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Nu vad legatura intre senzorul cricului si trasul ambreiajului. La fel, nu vad de ce s-ar opri motorul daca ar avea o problema la senzorul de Neutral. Explica mai detaliat problema. Si mie mi se oprea la fel, cand trageam ambreiajul, aleator, dar daca o tineam accelerata nu se oprea. Totodata mi-a crescut consumul f mult si mai multe sintome... se rezolva temporar doar cu reset de BMS dar problema reaparea. Cauza: Senzor Lambda Defect! poate senzorul de treapta de viteza, Neutral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 (editat) Salutare! Anul trecut am achizitionat un f650GS 2006 cu shaua modificata (cu muuuuult burete) pe care as dori sa o schimb cu una standard(+diferenta din partea mea) . E cineva interesat? Sau aveti idee de unde as putea sa cumpar o sa normala? Mersi! Editat Septembrie 8, 2016 de Raisa_c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 As vrea sa o vad eu daca se poate. personal sunt amator de sea inalta si cu burete generos Am 2 sei - cea pe care o folosesc acum (refacuta) si una nemodificata - poti sa le incerci sa vezi daca se potriveste ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Multumesc mult, ai pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Am cumparat un motoras pas cu pas ( Idle control device - cod :13532345868) pt motorul meu si nu este cel bun acesta fiind pt modelul din 2000 pana in 2004 si eu avand nevoie de altul. L-am luat de la cineva care si-a dezmebrat motorul. Daca il vrea cineva il trimit prin curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 La Gs-ul meu din 2000 am niste stiuturi din cauciuc pozitionate in partea de jos la corpul filtrului de aer. In doua din ele ar trebui sa fie doua piulite , iar la celalalt in interior ar trebui sa stea fixat un stiut de metal, pe care vine prins un furtun . Despre cele din poze e vorba. are cineva idee unde le gasesc ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Pai cred ca ar trebui sa le poti comanda de la oricine se ocupa cu piese moto. Cauta codurile exacte pe http://www.realoem.com/ si vezi dupa aia cu cineva ce aduce piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 La Gs-ul meu din 2000 am niste stiuturi din cauciuc pozitionate in partea de jos la corpul filtrului de aer. In doua din ele ar trebui sa fie doua piulite , iar la celalalt in interior ar trebui sa stea fixat un stiut de metal, pe care vine prins un furtun . Despre cele din poze e vorba. are cineva idee unde le gasesc ? Multumesc. Exact piesele astea le am comandata eu acum ceva timp, eu am dat comanda direct la BMW cu codurile de pe realoem... Baftă, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Multumesc ! Am gasit codurile pe realoem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 La Brasov parca era ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! gasesti la bucuresti. pe grivit langa cimitiru sfanta vineri. Eu la el am sudat cand am avut nevoie - sunt vulnerabile radiatoarele daca dai cu moto de tarla http://www.reparatiiradiatoare.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.