fratelescris Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Treaba este relativ simpla...nu rezolvi de regula mare lucru cu freeze spray in cazul asta...faptul ca ai reusit sa scoti bucsa se datoreaza mai mult ca sigur ciocanitului (crazvy). Caldura cu incredere si iese. Editat Martie 2, 2017 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Cand o sa dau bucsele de la cricul central jos, o sa iau un surub lung pe care il trec prin bucsa, pun in capatul opus un cap de tubulara mare (cu interiorul mai larg decat bucsa), o saiba mare si o piulita. Apoi ma apuc sa strang voiniceste, ori se rupe surubul, ori se deplaseaza bucsa... Eventual dau si cu wd40 inainte, ca sa nu fiu chiar brutal. ori se duce filetul si ramii cu surubul in bucsa Treaba este relativ simpla...nu rezolvi de regula mare lucru cu freeze spray in cazul asta...faptul ca ai reusit sa scoti bucsa se datoreaza mai mult ca sigur ciocanitului (crazvy). Caldura cu incredere si iese. in principal da, dar spray-ul a contat enorm am incercat cu ciocanit, WD40+ciocanit si spray+ciocanit la ultimul a iesit in 5-6 lovituri, bine nici frecarea nu mai era pe toata lungimea iesise cam un sfert deja Editat Martie 2, 2017 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Mi ar plăcea sa pun un set de karoo 3 , dar pe fata nu cred ca produc dimensiunile de care am nevoie 100/90/19,in schimb am găsit 110/80/19...!Pot merge pe 110/80,fara a simți vreo diferența ,in rau!Stima,Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Mi ar plăcea sa pun un set de karoo 3 , dar pe fata nu cred ca produc dimensiunile de care am nevoie 100/90/19,in schimb am găsit 110/80/19...! Pot merge pe 110/80,fara a simți vreo diferența ,in rau! Stima, Ovidiu Poti sa mergi linistit. Pe 650 aveam si eu Karoo 3 cu 110 fata 150 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Pai nu ca pe spate am găsit ce trebuie doar pt fata eram nedumerit, atunci o sa îmi pun un set și eu, cum sânt pe asfalt? Mersi mult, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 diferenta e dar poate iti place. Sigur o simti la ITP - pe langa cele de dinamica.. Pui profil agresiv dar latimea mare strica ciorba. In general pe off ai fata ingusta si spatele nu foarte lat - ca sa nu pluteasca pe suprafete instabile si sa aiba o sansa de a taia pana la suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Pai nu pun ca asa vreau,nu găsesc dimensiunea potrivita și mi ar place un set din asta de gume pe moto. De aceea am și întrebat dacă schimba sau ba ciclistica motocicletei, sa nu fac vreo tâmpenie. La itp nu e bai, am cu ce sa schimb sa treacă verificarea, oricum le schimb singur de fiecare data... Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Buna ziua, Cu ce marca de lant venea echipat de fabrica Dakarul dupa 2004 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 nu cred ca a avut careva in 2004 dakar cu lantul din fabrica. http://faq.f650.com/FAQs/GeneralChainFAQ.htm pe linkul asta ai informatii despre lanturi, inclusiv faptul ca cel mai bine se unge cu ulei de cutie de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Buna cred ca nu am formulat eu bine intrebarea,reformulez: din fabrica,pe Dakar,cu ce marca de lant se echipa motorul ... DID,Regina etc ? eu am un Dakar din 2004,am lantul uzat si este Regina ... o fi lantul cu care a venit motorul din fabrica ??? am 32000 km Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 puti probabil. Lanturile tin cam 15-18 mii pe mobrele noastre. Nu am vazut nici unul care sa prinda 30000. Te poti uita dupa urmele de la intinzatoare sa vezi daca a mai trecut un lant pe acolo. » Post actualizat in 10 Mar 2017 07:13dece te intereseaza cu ce a venit din fabrica acum 13 ani? sigur modelul ala nu se mai fabrica si nici atunci nu era cel mai tare din parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Multumesc pt raspuns eram curios daca este lantul din fabrica ... nu stiam ca acesta rezista doar 15 - 18000 km ... cu siguranta a fost inlocuit atunci. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Lagat de discutia de acum o saptamana, cu extragerea bucselor de la cricul central, va pot spune cum le-am scos pana la urma pe ale mele. Am luat un surub M8 sau M10, lung de vreo 10cm, l-am bagat prin bucsa, cu filetul spre exterior, am pus un cap de tubulara cu interiorul mai mare ca bucsa care trebuie extrasa, o saiba plata si o piulita. Apoi am inceput sa strang, pana a inceput sa iasa bucsa (in interiorul capului de tubulara). Era destul de bine intepenita acolo, ca n-a mers pe baza de ciocaneala, iar cand a inceput sa iasa, iesea in pasi mici, insotit de un zgomot specific. Pentru cei care se intreaba ce faceam in caz ca incepea sa se roteasca piulita impreuna cu surubul, dupa ce capul surubului ar fi intrat in interiorul tubului sudat pe moto, aveam alte doua piulite pregatite, ca sa le blochez reciproc in varful surubului, si sa pot desface ulterior piulita initiala. Toata operatiunea a durat maxim 10-15 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Salut, se poate sa gasesc prin gradina unuia dintre voi un cauciuc SH (110/80/19)? Nu ma intereseaza dot sau profil important esta ca posesorul sa fie de gasit in bucuresti. Guma o voi folosi experimental pentru o conversie de la 21 la 19. Ofer o bere doua, trei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salutare, O parere va rog: La un F650GS din 2001, cablul de la senzorul de ABS s-a copt. Facut comanda de senzor nou, schimbat la mecanic.... acum indicatorul de ABS "clipoceste". Stie cineva care ar fi problema? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 ai verificat distanta intre senzor si discul crestat ? De obicei ea se regleaza cu ajutorul unei saibe plasate intre senzor si piesa pe care sta (trece surubul prin saiba asta ). Foloseste o lera si vezi sa fie cat scrie in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Clipoceste de cand pui contactul? Fara sa se invarta roata? Atunci nu e de la distanta senzor-roata. Daca ai un cablu KLL de diagnoza (pe OLX cu vreo 50 de lei), ia-ti de pe torrente ISTA-D (softul original BMW-Mini), si citesti eventuale coduri de eroare pe ABS. Am postat eu acum cateva luni cum am procedat. /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-521&do=findComment&comment=4201489 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-521&do=findComment&comment=4201517 (ignora linia "Apoi trebuie sa configurezi cu programul "FT-prog" (il gasesti free pe google chiar la FTDI, producatorii chipului) chipul FTDI FT232RL din cablul KKL") Editat Martie 27, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Clipoceste de cand e pus contactul. Am gasit ceva pe net, gen daca face la 4 secunde inseamna ca a fost deconectat ABS manual, sau la mai putin de 4 secunde ca pot fi mai multe chestii (senzor, switch, unitate ABS sau unknown error - asta din urma ma omoara ). Multumesc mult pentru raspunsuri - smart2, am moto deocamdata in Bucuresti de unde am cumparat-o, eu fiind in Galati. Imi comand si eu un cablu de diagnoza (banuiesc ca e ceva gen ODB la masina) ca sigur e folositor la casa omului. Banuiesc ca mai mult decat sa nu mearga ABS n-are ce sa fie ca problema, deci ma pot urca pe ea sa o aduc acasa. Am un prieten care mi-a gazduit-o si s-a ocupat de ea pana acum, el mi-a transmis si simptomele dupa ce a fost cu ea la revizie si i-a schimbat si bateria. Inca o data, multumiri si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Daca ai chef sa treci pe la mine 15 minute (militari), pot cobori cu laptopul si cablul. Sau vin cu ele cand mai trec prin Galati, ca vin cam la 4-5 saptamani pe-acolo. » Post actualizat in 27 Mar 2017 18:46 A, da... fii atent... ia vezi daca nu e apasat butonul ala de pe ghidon, de pe mijloc, care decupleaza ABS-ul sa nu fie firele desprinse sau ceva pe-acolo, ca daca tii apasat pe butnul ala, fix asa face la pornire, decupleaza ABS-ul, care clipeste. asa clipeste? Editat Martie 27, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Multumesc de invitatie, daca e nevoie, apelez cu incredere! Eu in principiu iau moto intr-o sambata cand va fi si temperatura ok de drum, deci ori asta, ori mai probabil cealalta. Chiar daca o rezolv sau nu pana cand vii prin Galati, daca si ramai peste noapte, te astept la o bere. Daca nu ramai, atunci la un suc cu lamaie (ca bere nu se poate numi ) Cat despre cum face becul... verific. » Post actualizat in 28 Mar 2017 11:47Cred ca moto asta a avut ceva Dacia 1300 in pedigri, ca acum nu mai beculeste indicatorul. Se aprinde la pornire, apoi se stinge cuminte. Zic ca poate o fi fost de la baterie, e abia schimbata, nu s-a mers cu ea si poate nu e incarcata la capacitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Am gasit prin atelier un set de placute fata Brembo pt F 650 GS. Eu le-am luat cu 50 lei, nu le-am mai folosit defel, nu sunt noi dar au carne pt 1-2 sezoane lejer. Daca le vrea cineva dati un semn...ar bea si gura mea o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 » Post actualizat in 28 Mar 2017 11:47 Cred ca moto asta a avut ceva Dacia 1300 in pedigri, ca acum nu mai beculeste indicatorul. Se aprinde la pornire, apoi se stinge cuminte. Zic ca poate o fi fost de la baterie, e abia schimbata, nu s-a mers cu ea si poate nu e incarcata la capacitate. Varifica si butonul de pe mijlocul ghidonului, sa nu fie desprins/dezlipit unul din firele butonului de ABS, si sa faca sporadic atingere sa te trezesti in mers cu ABS decuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Butonul de pe ghidon nu face alt ceva decat sa ia un fir si sa-l puna la masa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Multumesc baieti! Revin cu mai multe amanunte, ca am fost peste weekend si am adus motocicleta de la Bucuresti la Galati. Vitezometrul (si kilometrajul) merg numai din cand in cand, si in majoritatea timpului nu arata corect (de ex pe autostrada eram la peste 100kmph, in bord aveam cam 40, mai cadea in zero, urca la 100, cadea pe la 60... si tot asa. Indicatorul de ABS mi s-a mai aprins de cateva ori, simultan cu accelerarea (cand bagam gaz, se aprindea si indicatorul) - a facut asa de cateva ori consecutiv la accelerari, apoi a ramas aprins permanent. Oprit motorul, repornit, nu s-a mai aprins. Ma gandesc ca daca ar fi din buton, ori ar arata bine, ori ar cadea complet indicatia la vitezometru, nu? ...dar nu ca ar arata valori intermediare. Prin zona Galati - Braila ar fi vreun baiat priceput la asa cevala care sa apelez? daca nu, vin cu ea si in Bucuresti daca imi puteti recomanda pe cineva... Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 verifica nivelul de lichid in baterie, curata si strange bornele. Asta ar fi primul pas. Daca nu se potoleste - vezi mufele din spatele bordului - wd40 la greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.