krong28 Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 /index.php?/topic/727024-ploiesti-modific-si-retapitez-scaune-moto/page-4&do=findComment&comment=4295592 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares Sony Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Salut nu stiu daca sa mai discutat despre variante AOM la injector, a folosit cineve Injector BOSCH 0 280 155 788, vreo parere sfat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 stiți cine se mai ocupă de recondiționat șei? Darian se ocupa: 0722.564.409. Mi-am refacut saua acum vreo 2 saptamani, arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Dece ai schimba injectorul? Ce probleme ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares Sony Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Am reusit sa pun testaru pe motor si imi da eroare ca am presiune prea mare de benzina, am masurat presiunea intre filtru si injector este de 3,5. Ma gandesc sa nu fie bulit injector. Am bujie noua dau la automat face o rotatie doua si se ineaca, scanteie am dar imi ineaca bujia, filtru de benzina ma gandesc ca nu e bulit daca din el iese 3,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 nu prea imi dau seama cum se prinde mobra ca are presiune prea mare de benzina. Injectorul nu are nici un senzor pe el. Poate absoarbe pompa de benzina un curent prea mare ? Compresi are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares Sony Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Sincer nu am inceles nimic nu imi dau cu seama ce vrei sa spui » Post actualizat in 25 Feb 2017 21:28 Din filtru imi iese 3,5 bari dar pe tester imi apare ca injecteaza o cantitate prea mare de benzina, De aia ma gandesc sa schimb injector, poate nu pulberizeaza bine benzina, mentionez ca sunt proaspat posesor de bmw, » Post actualizat in 25 Feb 2017 21:28 Sincer nu am inceles nimic nu imi dau cu seama ce vrei sa spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 (editat) 4 Bucsa - 46527652164 - 28,03 X 2 daca are cineva nevoie bucsa are 26 mm lungime si diametre int-ext 11 si 18 mm cel putin cea din dreapta, presupun ca sint identice Editat Februarie 26, 2017 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Bucsele de la cricul meu central au ruginit in cadru... ) trebuie sa le scot cu presa, cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 wd40 la greu si eventual incalzit cu feon industrial. poti incerca cu un dorn si ciocanul - poate isi dau dumul de acolo. Socul ar trebui sa rupa rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 wd40 la greu si eventual incalzit cu feon industrial. poti incerca cu un dorn si ciocanul - poate isi dau dumul de acolo. Socul ar trebui sa rupa rugina iese foarte greu am reusit cu freeze spray si o juma de ora de ciocanit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 freeze spray e pt lucruri mici, nu pt bucsi masive prinse in ditai cadru de otel. Un feon industrial de 2000w va face treaba buna pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) no, nu stiu, mie mi-a parut un lucru mic o bucsa de 18 mm cu feon-ul nu se intzepenste mai tare? am o intrebare care nu-mi da pace: daca dai cu freeze spray pe un inel, bucsa, saiba, etc diametrul interior creste pentru ca se contracta pe toate directiile sau scade pentru ca scade si cel exterior? Editat Martie 1, 2017 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 diametrul interior al bucsei scade cand dai cu rece. La orice metoda termica pe care o aplici conteaza puterea ei (un spray nu are putere de racire semnificativa comparat cu cele cateva mii de w ale unui feon industrial). Piesele se desprind datorita catorva factori: coeficientii de dilatare diferiti pot lucra in avantajul sau dezavantajul tau. Evacuarea diferita a caldurii poate ajuta si ea la a obtine dimensiuni diferite pentru a le degripa. Iti explic mai multe cand vin dupa piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) Cand o sa dau bucsele de la cricul central jos, o sa iau un surub lung pe care il trec prin bucsa, pun in capatul opus un cap de tubulara mare (cu interiorul mai larg decat bucsa), o saiba mare si o piulita. Apoi ma apuc sa strang voiniceste, ori se rupe surubul, ori se deplaseaza bucsa... Eventual dau si cu wd40 inainte, ca sa nu fiu chiar brutal. Editat Martie 1, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 daca folosesti tija filetata - va ceda pt ca e din material moale. Socul de lovitura e mult mai bun in cazul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Treaba este relativ simpla...nu rezolvi de regula mare lucru cu freeze spray in cazul asta...faptul ca ai reusit sa scoti bucsa se datoreaza mai mult ca sigur ciocanitului (crazvy). Caldura cu incredere si iese. Editat Martie 2, 2017 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Cand o sa dau bucsele de la cricul central jos, o sa iau un surub lung pe care il trec prin bucsa, pun in capatul opus un cap de tubulara mare (cu interiorul mai larg decat bucsa), o saiba mare si o piulita. Apoi ma apuc sa strang voiniceste, ori se rupe surubul, ori se deplaseaza bucsa... Eventual dau si cu wd40 inainte, ca sa nu fiu chiar brutal. ori se duce filetul si ramii cu surubul in bucsa Treaba este relativ simpla...nu rezolvi de regula mare lucru cu freeze spray in cazul asta...faptul ca ai reusit sa scoti bucsa se datoreaza mai mult ca sigur ciocanitului (crazvy). Caldura cu incredere si iese. in principal da, dar spray-ul a contat enorm am incercat cu ciocanit, WD40+ciocanit si spray+ciocanit la ultimul a iesit in 5-6 lovituri, bine nici frecarea nu mai era pe toata lungimea iesise cam un sfert deja Editat Martie 2, 2017 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Mi ar plăcea sa pun un set de karoo 3 , dar pe fata nu cred ca produc dimensiunile de care am nevoie 100/90/19,in schimb am găsit 110/80/19...!Pot merge pe 110/80,fara a simți vreo diferența ,in rau!Stima,Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Mi ar plăcea sa pun un set de karoo 3 , dar pe fata nu cred ca produc dimensiunile de care am nevoie 100/90/19,in schimb am găsit 110/80/19...! Pot merge pe 110/80,fara a simți vreo diferența ,in rau! Stima, Ovidiu Poti sa mergi linistit. Pe 650 aveam si eu Karoo 3 cu 110 fata 150 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Pai nu ca pe spate am găsit ce trebuie doar pt fata eram nedumerit, atunci o sa îmi pun un set și eu, cum sânt pe asfalt? Mersi mult, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 diferenta e dar poate iti place. Sigur o simti la ITP - pe langa cele de dinamica.. Pui profil agresiv dar latimea mare strica ciorba. In general pe off ai fata ingusta si spatele nu foarte lat - ca sa nu pluteasca pe suprafete instabile si sa aiba o sansa de a taia pana la suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Pai nu pun ca asa vreau,nu găsesc dimensiunea potrivita și mi ar place un set din asta de gume pe moto. De aceea am și întrebat dacă schimba sau ba ciclistica motocicletei, sa nu fac vreo tâmpenie. La itp nu e bai, am cu ce sa schimb sa treacă verificarea, oricum le schimb singur de fiecare data... Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Buna ziua, Cu ce marca de lant venea echipat de fabrica Dakarul dupa 2004 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.