ZIDU' Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 nu cred ca a avut careva in 2004 dakar cu lantul din fabrica. http://faq.f650.com/FAQs/GeneralChainFAQ.htm pe linkul asta ai informatii despre lanturi, inclusiv faptul ca cel mai bine se unge cu ulei de cutie de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Buna cred ca nu am formulat eu bine intrebarea,reformulez: din fabrica,pe Dakar,cu ce marca de lant se echipa motorul ... DID,Regina etc ? eu am un Dakar din 2004,am lantul uzat si este Regina ... o fi lantul cu care a venit motorul din fabrica ??? am 32000 km Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 puti probabil. Lanturile tin cam 15-18 mii pe mobrele noastre. Nu am vazut nici unul care sa prinda 30000. Te poti uita dupa urmele de la intinzatoare sa vezi daca a mai trecut un lant pe acolo. » Post actualizat in 10 Mar 2017 07:13dece te intereseaza cu ce a venit din fabrica acum 13 ani? sigur modelul ala nu se mai fabrica si nici atunci nu era cel mai tare din parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Multumesc pt raspuns eram curios daca este lantul din fabrica ... nu stiam ca acesta rezista doar 15 - 18000 km ... cu siguranta a fost inlocuit atunci. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Lagat de discutia de acum o saptamana, cu extragerea bucselor de la cricul central, va pot spune cum le-am scos pana la urma pe ale mele. Am luat un surub M8 sau M10, lung de vreo 10cm, l-am bagat prin bucsa, cu filetul spre exterior, am pus un cap de tubulara cu interiorul mai mare ca bucsa care trebuie extrasa, o saiba plata si o piulita. Apoi am inceput sa strang, pana a inceput sa iasa bucsa (in interiorul capului de tubulara). Era destul de bine intepenita acolo, ca n-a mers pe baza de ciocaneala, iar cand a inceput sa iasa, iesea in pasi mici, insotit de un zgomot specific. Pentru cei care se intreaba ce faceam in caz ca incepea sa se roteasca piulita impreuna cu surubul, dupa ce capul surubului ar fi intrat in interiorul tubului sudat pe moto, aveam alte doua piulite pregatite, ca sa le blochez reciproc in varful surubului, si sa pot desface ulterior piulita initiala. Toata operatiunea a durat maxim 10-15 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Salut, se poate sa gasesc prin gradina unuia dintre voi un cauciuc SH (110/80/19)? Nu ma intereseaza dot sau profil important esta ca posesorul sa fie de gasit in bucuresti. Guma o voi folosi experimental pentru o conversie de la 21 la 19. Ofer o bere doua, trei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salutare, O parere va rog: La un F650GS din 2001, cablul de la senzorul de ABS s-a copt. Facut comanda de senzor nou, schimbat la mecanic.... acum indicatorul de ABS "clipoceste". Stie cineva care ar fi problema? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 ai verificat distanta intre senzor si discul crestat ? De obicei ea se regleaza cu ajutorul unei saibe plasate intre senzor si piesa pe care sta (trece surubul prin saiba asta ). Foloseste o lera si vezi sa fie cat scrie in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Clipoceste de cand pui contactul? Fara sa se invarta roata? Atunci nu e de la distanta senzor-roata. Daca ai un cablu KLL de diagnoza (pe OLX cu vreo 50 de lei), ia-ti de pe torrente ISTA-D (softul original BMW-Mini), si citesti eventuale coduri de eroare pe ABS. Am postat eu acum cateva luni cum am procedat. /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-521&do=findComment&comment=4201489 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-521&do=findComment&comment=4201517 (ignora linia "Apoi trebuie sa configurezi cu programul "FT-prog" (il gasesti free pe google chiar la FTDI, producatorii chipului) chipul FTDI FT232RL din cablul KKL") Editat Martie 27, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Clipoceste de cand e pus contactul. Am gasit ceva pe net, gen daca face la 4 secunde inseamna ca a fost deconectat ABS manual, sau la mai putin de 4 secunde ca pot fi mai multe chestii (senzor, switch, unitate ABS sau unknown error - asta din urma ma omoara ). Multumesc mult pentru raspunsuri - smart2, am moto deocamdata in Bucuresti de unde am cumparat-o, eu fiind in Galati. Imi comand si eu un cablu de diagnoza (banuiesc ca e ceva gen ODB la masina) ca sigur e folositor la casa omului. Banuiesc ca mai mult decat sa nu mearga ABS n-are ce sa fie ca problema, deci ma pot urca pe ea sa o aduc acasa. Am un prieten care mi-a gazduit-o si s-a ocupat de ea pana acum, el mi-a transmis si simptomele dupa ce a fost cu ea la revizie si i-a schimbat si bateria. Inca o data, multumiri si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Daca ai chef sa treci pe la mine 15 minute (militari), pot cobori cu laptopul si cablul. Sau vin cu ele cand mai trec prin Galati, ca vin cam la 4-5 saptamani pe-acolo. » Post actualizat in 27 Mar 2017 18:46 A, da... fii atent... ia vezi daca nu e apasat butonul ala de pe ghidon, de pe mijloc, care decupleaza ABS-ul sa nu fie firele desprinse sau ceva pe-acolo, ca daca tii apasat pe butnul ala, fix asa face la pornire, decupleaza ABS-ul, care clipeste. asa clipeste? Editat Martie 27, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Multumesc de invitatie, daca e nevoie, apelez cu incredere! Eu in principiu iau moto intr-o sambata cand va fi si temperatura ok de drum, deci ori asta, ori mai probabil cealalta. Chiar daca o rezolv sau nu pana cand vii prin Galati, daca si ramai peste noapte, te astept la o bere. Daca nu ramai, atunci la un suc cu lamaie (ca bere nu se poate numi ) Cat despre cum face becul... verific. » Post actualizat in 28 Mar 2017 11:47Cred ca moto asta a avut ceva Dacia 1300 in pedigri, ca acum nu mai beculeste indicatorul. Se aprinde la pornire, apoi se stinge cuminte. Zic ca poate o fi fost de la baterie, e abia schimbata, nu s-a mers cu ea si poate nu e incarcata la capacitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Am gasit prin atelier un set de placute fata Brembo pt F 650 GS. Eu le-am luat cu 50 lei, nu le-am mai folosit defel, nu sunt noi dar au carne pt 1-2 sezoane lejer. Daca le vrea cineva dati un semn...ar bea si gura mea o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 » Post actualizat in 28 Mar 2017 11:47 Cred ca moto asta a avut ceva Dacia 1300 in pedigri, ca acum nu mai beculeste indicatorul. Se aprinde la pornire, apoi se stinge cuminte. Zic ca poate o fi fost de la baterie, e abia schimbata, nu s-a mers cu ea si poate nu e incarcata la capacitate. Varifica si butonul de pe mijlocul ghidonului, sa nu fie desprins/dezlipit unul din firele butonului de ABS, si sa faca sporadic atingere sa te trezesti in mers cu ABS decuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Butonul de pe ghidon nu face alt ceva decat sa ia un fir si sa-l puna la masa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Multumesc baieti! Revin cu mai multe amanunte, ca am fost peste weekend si am adus motocicleta de la Bucuresti la Galati. Vitezometrul (si kilometrajul) merg numai din cand in cand, si in majoritatea timpului nu arata corect (de ex pe autostrada eram la peste 100kmph, in bord aveam cam 40, mai cadea in zero, urca la 100, cadea pe la 60... si tot asa. Indicatorul de ABS mi s-a mai aprins de cateva ori, simultan cu accelerarea (cand bagam gaz, se aprindea si indicatorul) - a facut asa de cateva ori consecutiv la accelerari, apoi a ramas aprins permanent. Oprit motorul, repornit, nu s-a mai aprins. Ma gandesc ca daca ar fi din buton, ori ar arata bine, ori ar cadea complet indicatia la vitezometru, nu? ...dar nu ca ar arata valori intermediare. Prin zona Galati - Braila ar fi vreun baiat priceput la asa cevala care sa apelez? daca nu, vin cu ea si in Bucuresti daca imi puteti recomanda pe cineva... Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 verifica nivelul de lichid in baterie, curata si strange bornele. Asta ar fi primul pas. Daca nu se potoleste - vezi mufele din spatele bordului - wd40 la greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Daca tot nu vrea verifica integritatea firelor care ies din contact ( acolo ude infigi cheia) au prostul obicei sa se intrerupa fara sa se rupa si izolatia. Ultima varianta este tot o verificare a instalatiei in dreptul robinetului de preload aici se roade izolatia de pe fire si dau aleatoriu la masa Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 (editat) Deci iti variaza si indicatiile de viteza pe vitezometru corelat (cat de cat) cu aprinderea martorului ABS... Vitezometrul isi ia informatiile despre viteza de pe senzorul ABS de pe roata spate. Martorul ABS se poate aprinde cand se dezactiveaza ABS-ul ca urmare a diferentelor de viteza inregistrate de roti. E posibil sa fie imperfect traseul electric de la senzorul spate pana la modulul ABS, sau sa nu fie reglata corect distanta de la senzor la discul cu fante. Astfel din cand in cand senzorul de pe roata spate da rateuri, aprinzand martorul si indicand balarii pe vitezometru. Editat Aprilie 3, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Eu zic sa te uiti si la suruburile de pe baterie, sa fie stranse corespunzator. Am avut ocazia sa merg cu 180 cu viteza 2, in coloana, de la o borna slabita. Acum vitezometrului si al turometrului erau posedate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Daca le vrea careva la pachet sau la bucata, va astept cu oferte pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salutare, Multumesc de sfaturi! le notez, dar trebuie sa gasesc pe cineva care sa le aplice. Sunt bata la mecanica, am motocicleta in brate abia de sambata si nu m-as baga sa desfac eu nimic pe la ea, ca risc sa imi mai ramana piese de inca o motocicleta dupa aia.... Vreau sa invat, dar cu cineva priceput pe langa mine Sper sa dau de vreun meserias prin zona... intreb pe forumul de Galati-Braila. O zi frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Salut! am nevoie de furca si roata fata pentru un BMW Dakar. daca ma poate ajuta cineva cu asa ceva astept mesaj pe privat. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 miroase a TPS. Daca in rest merge bine atunci cam asta ar fi. El sufera mai ales in pozitia de ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 tps nu e motorasu ala . e senzorul prins cu doua suruburi pe laterala corpului de injectie. Au fost serii nasoale. cand se distruge e distruge de la vibratii si afecteaza zona in care sta pe loc - pozitia de ralanti. se gasesc toate ca piese de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.