IulianPEG*650 Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Da, multumita domnilor de la Rotax si Aprilia.. nici in manualul de la aprilia nu arata acest filtru. Zice despre el undeva la cap schimb ulei dar nu arata in diagrama. Una peste alta sper sa fie rezolvata problema. Multumesc pentru ajutor si idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 @Iulian, ai si tu un noroc la mobre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saiba81 Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Salut, Daca nu se aprinde martorul in bord de presiune ulei deloc nici cand pun contactul tot de la senzorul de presiune ulei poate fi? Am verificat becul si e ok! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 verifica circuitul sa nu fie intrerupt si apoi poti da vina pe senzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 baga niste sprau de contact in mufele din spatele bordului si la soclul becului pentru inceput. apoi vva trebui sa inspectezi cablajul, sa nu fie soclul afectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Simplu, scoti mufa de pe senzor, pui contactul si faci un strap din mufa undeva la masa ( ai un singur fir acolo) daca becul se aprinde dai vina pe sonda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Dar nu cu motorul pornit. nu de alta dar faci buba si te mai arzi pe la maini. Noroc la mobre sau nu... Pana acum avut avut noroc cu 2. Aceasta face parte din cazurile mai speciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Ma bucur ca ti-a fost de ajutor informatia. Acum poti sa il desfaci pe ala vechi prin taiere de jur imprejur si o sa se vada cu ochiul liber ce e stricat la el si dece da simptomele asa de dubioase » Post actualizat in 23 Apr 2017 06:45cred ca niste poze pe aici ar ajuta la intelegerea componentei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 exista filtre auto care se potrivesc. Vor mentine presiunea pe la 4 bar (mai mult decat presiunea nominala pentru mobrele noastre) darpana acum nu s-au raportat probleme. Cauta coduri si surse aici pe topic ca s-a mai discutat. Cost - aprox 80 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 ieri citeam pe net ca unii pun asta: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-AUDI-VW-SEAT-PETROL-FUEL-FILTER-WITH-PRESSURE-REGULATOR-6Q0201511J-/381959992601?hash=item58ee96f519%3Ag%3A434AAOSw32lYndZC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Eu nu am schimbat niciodata filtrul pana acum inca merge bine la cei 125 mii km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut colegii. Poate cineva sa ma imprumute cu un parbriz de F 650 GS cu prindere in 4 suruburi ? Pana imi vine noul parbriz pe care l-am comandat. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 @Edd - cat timp ai mers dupa ce ai schimbat TPS? ai facut o resetare de parametri? daca nu - scoate mufa aia mare din ECU pentru 15 - 30 minute. O pui la loc si pleci la o plimbare de aprox 100 km. Are nevoie de timp sa isi refaca hartile de injectie si sa invete noul senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Ma bag si eu ca musca-n branza, dupa resetare se trage de acceleratie in blana de trei ori cu contactul pus apoi pornita doar din buton si lasata sa mearga fara sa tragi de mansonul din dreapta pana porneste electroventilatorul. Cam asa zice in carti ca face, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 nu, nu e nevoie sa faci mantre de genul ala. Isi va face singura in mers hartile necesare. E important sa mergi pe drum pe care treci prin viteze si ai accelerari pe toat plaja Ce trebuie stiut e ca in prima suta de kilometrii e posibil sa aiba fitze (dar eu nu am perceput asta cand am facut la al meu). Nu vor fite diferite fata de ce face acum cand are senzor neinvatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Nu vreau polemici dar zic si eu ca pentru sanatatea unora este mai "safe" sa traga de gaz in blana cand motoreta e pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Plimbare faina sa ai si multi km de placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 da-i fara grija ca nu se strica. Din contra, ii prieste. Eu il alerg pe al meu fara menajamente si e ok. Pentru a isis construi hartile nu trebuie sa ajungi in capat, stie singura sa extrapoleze. doar sa nu stai la croaziera cu turatie constanta. Ce am zis eu mai sus sunt indicatii din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 inspecteaza furtunele de benzina, poate au crapaturi si pierde presiunea din ele. Eu am avut unul si imi facea si mie mici necazuri la pornire. Trebuie sa te uiti cu mare atentie pt ca benzina se evapora rapid de pe acolo ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 exista ceva tentative de grup de enduro touring. Eu personal merg mai mult singur. Am stilul meu de plimbare. cand ies merg mult si destul de vioi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Salutare, Daca dau jos bateria de pe gs si o schimb sau o pun la loc trebuie sa fac apoi ceva inainte sa o pornesc, sau pun bornele si asta este? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Salutare, Daca dau jos bateria de pe gs si o schimb sau o pun la loc trebuie sa fac apoi ceva inainte sa o pornesc, sau pun bornele si asta este? Multumesc Doar pui bateria la loc [remember Istambul 2012]. Ai grija ca BMW au bornele pe dos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Doar pui bateria la loc [remember Istambul 2012]. Ai grija ca BMW au bornele pe dos. Ok costi, mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Salutare. Stie cineva care este lungimea filetului de la senzorul de presiune ulei la un GS din 2003 ? Am inteles ca filetul este M10X1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Salut nu stiu daca sa mai discutat despre variante AOM la injector, a folosit cineve Injector BOSCH 0 280 155 788, vreo parere sfat ceva?eu studiez acum ce pot face sa cresc performantele si iti pot spune ca...injectoarele sunt de la Bosch. Primele variante au avut un injector f rau si l au schimbat. De altfel de a lungul timpului au tot schimbat injectoare. Bosch zice ca injectoarele sunt pt 3bari dar bmw are 3.5bari in sistem. Nu ai ce griji sa iti faci. Pare se ca husqwarna tr650 si g650gs ar avea un injector foarte reusit si montat pe F ar duce la o functionare mai buna a motorului. Schimbatul injectorului ajuta modelul cu o bujie pe partea de stalling/surging plus ultima varianta de soft. Si acuma doleanta mea, fiind pe telefon nu gasesc postul colegului cu site ul unde gasesc softul de diagnoza si cum pot confectiona mufa obd. Ma puteti directiona va rog Ps: injectorul cu debit mai mare este Bosch 0-280-158-124, vreo 90ron nou, 261 heptan bla bla fata de 237 heptan bla bla, are si diuza mai lunga fata de primele variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.