Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare...niste simeringuri ce vin pe axul pompei de apa de unde iau si eu? am gasit in bv dar nu au ambele buze, doar pe interior parca. deci ceva recomandari inafara de cele care vin in kit-ul pomepi de apa?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând eu un set de oglinzi de 800 gs 2011 la 150 lei. Le-am avut pe un xchallenge schimb cu 800 gs. Se potrivesc și la 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea ai cu ce sa schimbi. am incercat cateva variante in timp - alea OEM sunt cele mai bune, urmate de niste copii (nu mai stiu brandul, le am pe moto) - scumpe, la 100 ron bucata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

vreau sa scimb si lichidul de frana la revizia asta (dakar 2005 ABS),

a mai pus cineva DOT 5.1 in loc de DOT4 ??
am inteles ca sunt compatibile, si DOT 5.1 ar fi mai prietenos si mai bun.

pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pe sticla scrie ca e compatbil in sisteme dot4 nu vad ce rau ar face. Din ce stiu eu dot5.1 se poate folosi in loc de dot4.

Lichidul ca lichidul dar la abs trebuie sa faco recircularea si prin abs si asta stiu ca se face numai cu testeru/aparatul dedicat de dat comanda la abs sa recircule lichidul in sistem. Scuzati exprimarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am stat cuminte :) si motocicleta se simte altfel.

Concluzia generala este ca nenorocitul ala de filtru de benzina iti afecteaza mersul mobrei.

La peste 90kmh, daca trageam brusc de acc, se tura dar nimik senzational la roata, ba chiar trebuia sa trag gentil, usor si constant de acc ca sa se miste. O vreme am suspectat ambreiajul, apoi uleiul folosit . Am gasit pe www un nene cu simptome similare, identice chiar . Toata lumea i-a recomandat sa se uite la ambreiaj dar tipul a banuit ca e de altundeva, si ca si in cazul meu, moto avea km putini dar ceva anisori . A purces la schimbarea filtrului si comportamentul motocicletei s-a schimbat in bine.

Idem si la mine, doar ca eu mi-am pus mintea si cu injectorul , cu evacuarea si filtrul de aer .

Promit ca pe viitor voi fi mai coerent si voi renunta la aerul amatoricesc :) , e aiurea cand vrei sa mesteresti, sa documentezi si in acelasi timp sa eviti privirile curioase ale vecinilor

Schimbare injector

Pentru 93ron ( Ciclop Timisoara), eu zic ca merita experimentul, dar pentru buget recomand sa efectuati o simpla operatiune de curatat injectorul.

Filtrul de benzina e iarasi documentat peste tot, dar luati si de la mine

Fata de ce aveam inainte parca motorul merge mai bine, mai fin, la fel si acceleratia. Raspunsul e mult mai rapid si mai prompt. Daca inainte simteam ca la 2500rpm trebuie sa schimb treapta acum nu mai e cazul, parca a disparut monocilindrul .

Toba (nu am avut cash pt frumusetea asta,

) arata bine si sunetul e ce trebuie( la fel ca in video), si parca si in trafic soferii sunt mai constienti de prezenta mea. Top speed-ul nu l-am incercat dar parca ajung mai repede la 140kmh, de la 100 la 120kmh definitiv ajung mai repede. Cum ziceam, la 90kmh trebuia sa trag lent de acc ca sa se miste martzoaga. Evident ca sunt susceptibil la subiectivism asa ca nu luati litera de lege cele spuse.

Acum ceva ani, am fost cu un prieten de si-a cumparat GS. Cand l-am probat la vanzator l-am simtit lesinat, lipsit de vlaga ( aveam AT pe vremea aia). La fel l-am simtit si pe al meu. amandoau GS-urile dupa mentenanta au avut ceva mai mult pep. Acum , in cazul meu, dupa injector, filtru benzina, evacuare si filtru aer sport are definitiv mai mult pep. Am sa fac o comparatie cu amicul meu si revin.

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, filtrul de benzina pus de tine deschide la 4 atm., nu la 3,5 atm ca original. Sau ma insel? Afecteaza consumul sau forteaza pompa ? Am inteles ca debitul injectorului este influentat de presiunea de injectie. Nu de aici este si senzatia de crestere de putere ?

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasisem undeva ca sistemul lucreaza undeva intre 3,2-3,7 bari si de aici media de 3,5bari. Filtrul folosit e testat de multi altii inainte, nu stiu ce sa zic, dar nu cred ca e vreo problema cu presiunea.

era ideal daca le luam pe rand, ca sa documentez stiintific totul.

alt filtru, teste. alt injector pe langa filtrul nou. teste. alta evacuare, iarasi teste. totul notat si avut ca referinta dar nah ...

Definitiv voi avea alt consum, mai mare de 3,8% cat am avut la ultimul plin.

Inca studiez povestea cu calculatorul de injectie si de unde plusul de putere. Cazuri documentate am gasit cu injector de r1200gs, toti zic ca au ceva mai mult pep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu se intelege clar din ce ai zis tu - ai pus toba de la Dominator sau nu? Cat a costat cu totul?

Felicitari pentru documentat procesele. Spor maxim si pe viitor ;) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dominator exhaust systems. http://dominator-wydechy.pl/en

Costuri:

-Filtrul de benzina a fost 75ron ( intra la consumabile)

-Injectorul 93 ron ( intra la mofturi/experimente)

Toate cumparate de la Ciclop , s-a mai adaugat si reducerea de 10%. Piese dupa cod am gasit si pe epiesa.ro dar costa transportul si timpul de asteptare era mai mare.

Urmatoarele au fost o aroganta pe care mi-am dorit-o de mult la moto. Ma consolez cu faptul ca toba imi ramane si filtrul il vand SH, sa urmez practicile din vest.

-Filtru de aer sport 290ron ( intra la mofturi )

-Evacuarea Dominator 700ron ( intra la mofturi )

-Varuit bucataria in Ceramic Crem, trebuie si consoarta sa aiba partea ei de placinta

 

Pentru un strop de pep aveam varianta de fuel nanny cam scumputa de la Techlusion

http://www.techlusion.com/viewproduct.asp?vehicleid=450

mai gasisem ceva Power module pe ebay la 100e da am zis ca merg pe filtru aer si evacuare( in ideeea in care le pot pastra si nu sunt atat de dedicate modelului).

 

Pentru filtrul de aer am cautat ,dar fara succes , filtru de burete( UNI ), la fel ca cel de la Touratech 63 USD, dar la jumatate de pret.

Am avut tentativa de a-mi crea o carcasa metalica pe care sa pun eu burete dar nu am reusit sa confectionez rama. Probabil ca cineva cu mai multa experienta, posibilitati si vointa sa reuseasca. post-43689-0-34101200-1495592507_thumb.jpg

 

Pentru evacuare am cochetat cu ideea de a renunta la toba dr, sa peticesc toba stg si sa tai conul ce obstructioneaza iesirea falsa a gazelor, dar modificarile ruinau evacuarea originala , care...arata foarte bine pe motocicleta, as zice ca e una din cele mai frumoase evacuari din fabrica ( top 10 cel putin)post-43689-0-27175300-1495592478_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pornit masina cu ajutorul bateriei de la motocicleta. Daca ai grija sa nu faci scurt nu vad de ce sa nu poti da curent. Sa fie mobra pronita .Pe f650.com zicea ca daca ai modul abs sa il decuplezi cand pornesti mobra cu ajutorul cablurilor, doar ca info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, se poate strica. Curentul de pornire necesar unei masini e mult mai mare decat suporta bateria de GS - bateria sufera. Ce poti face in schimb este sa incarci bateria masinii: pui cablurile de la gs la masina si il lasi sa mearga o vreme (15-20 min) dupa aia masina ar trebui sa plece singura daca bateria nu era moarta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...