Trumansky Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Salut! Am probleme cu GS-ul meu ,curge radiatoru , pierd likid de racire,cind se incaljeste motoru tisneste din el un firisor suptire de likid. Ce-i de facut ,il schimb s-au merge reparatsi cit ocosta unu nou? Poti sa incerci si unul SH in cazul in care nu te multumeste sudura. Vezi ca avea gabrielleru un post legat de piese de schimb, poate-ti gaseste unul SH in Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Poti sa incerci si unul SH in cazul in care nu te multumeste sudura. Vezi ca avea gabrielleru un post legat de piese de schimb, poate-ti gaseste unul SH in Germania. Va multumesc pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Spal mobra si, dupa ce o pornesc, constat ca am aprinsa doar pozitia. Faza scurta/lunga e stinsa. Dupa putin timp de mers se aprinde si faza. Parca tin minte ca a mai avut cineva problema asta. Am cautat dar n-am mai gasit postul. Aveti idee care-i treaba? Unde intra apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Spal mobra si, dupa ce o pornesc, constat ca am aprinsa doar pozitia. Faza scurta/lunga e stinsa. Dupa putin timp de mers se aprinde si faza. Parca tin minte ca a mai avut cineva problema asta. Am cautat dar n-am mai gasit postul. Aveti idee care-i treaba? Unde intra apa? La mine dupa spalat cand plecam cu ea mi se-aprindea lampa de abs si-mi cadea de tot indicatorul de viteza, nu mai inregistra nici km parcursi Tind sa cred ca intra umezeala la butoanele de pe bord(abs si incalzitoarele). Mai nou am constatat ca si cablul de claxon care intra dedesubt in aripa este intrerupt undeva. Nu mi-a raspuns nimeni daca trebuie facut intr-adevar acel reglaj la motor si ce se intampla daca nu-l faci regulat? Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 La mine dupa spalat cand plecam cu ea mi se-aprindea lampa de abs si-mi cadea de tot indicatorul de viteza, nu mai inregistra nici km parcursi Tind sa cred ca intra umezeala la butoanele de pe bord(abs si incalzitoarele).Mai nou am constatat ca si cablul de claxon care intra dedesubt in aripa este intrerupt undeva. Bafta. Rahat, cu GS-ul de l-am vandut n-am avut niciodata nicio problema. Pacat ca era prea scund pentru statura mea, ca nu-l dadeam in ruptul capului. La mobrele astea vad ca e cam loterie. Cum ti-e norocul....... Anormal pentru un BMW......... Spal mobra si, dupa ce o pornesc, constat ca am aprinsa doar pozitia. Faza scurta/lunga e stinsa. Dupa putin timp de mers se aprinde si faza. Parca tin minte ca a mai avut cineva problema asta. Am cautat dar n-am mai gasit postul. Aveti idee care-i treaba? Unde intra apa? Chiar nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Stie el neamtzu de ce interzice spalatul cu jet de presiune,dar imi bat gura de pomana.Le-am zis la o groaza de tovarasi sa nu mai o spele la spalatorie iar ei ziceau ca " ce are ba ,ca daca ploua nu-i la fel?" Nu-i la fel ca daca ar ploua cu cate atmosfere baga pistolul ala .......Apocalipsa Stai calm ca nici eu nu bag jetul pe ea, o spal cu buretele si galeata In general la o motocicleta fara carene nu e indicat s-o speli cu presiune. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Eu ma duc la OMV, cumpar o fisa de 5 ron si o spal singur cu spuma si apa. Este tot jet dar am grija sa tin la pistolul la distanta. Am spalat de cateva ori acolo si nu a patit nimic. Eu zic ca se poate spala daca jetul este la distanta. Si eu am auzit la unii ca nu are nimic, ca e acelasi lucru cand ploua torential. Total gresit, motoreta e protejata la ploaie si la apa de pe asfalt. PLus ca jetul acela este MULT mai puternic decat orice ploaie, oricat de torentiala. Ieri am facut primul schimb de ulei si filtre in regie proprie. Am muncit ceva insa a iesit super. Nu e greu, daca esti putin dibaci la surubait, ai documentatie si scule e perfect. Am cateva nedumeriri si anume, in carte scrie ca trebuie pusi 2.3L ulei, eu am pus 2.2L, asa pun si la masina un pic mai putin decat maxim. Nu cred sa fie o problema, becul de ulei se stinge. O alta chestie care ma framanta este ca ultima daca cand am facut un control, adica acum o luna lichidul de racire era la nivelul minim, am completat pana la nivelul maxim. Aseara cand am desfacut carenele, surpriza tot la minim era. Stiti cumva ce se intampla, asa ramane el la minim? Am mai pus putina apa asa pentru liniste. Daca stiti cum e treaba cu lichidul de racire, va rog sa-mi spuneti si mie. Exista un mod anume pentru al controla, la cald la rece etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Unii cica-si modifica aductiunea de aer..ca sa intre aer (?) mai repede Cum o fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Unii cica-si modifica aductiunea de aer..ca sa intre aer (?) mai repede Cum o fi ? Cred ca aerul care intra pe gaurile standard iese prin gaurile suplimentare. E ca si cand ai da gauri in teava de la aspitator. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Cred ca aerul care intra pe gaurile standard iese prin gaurile suplimentare. E ca si cand ai da gauri in teava de la aspitator.Parerea mea... nu e asa, nu iese nimic de acolo. la aspirator intra si pe unde nu vrei de aia te deranjeaza. gaura de admisie e pozitionata in asa fel incat sa nu ia apa daca mergi la scaldat cu mobra. daca tu ii dai gauri atunci poate sa ia chiar si la ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Salut! Am probleme cu GS-ul meu ,curge radiatoru , pierd likid de racire,cind se incaljeste motoru tisneste din el un firisor suptire de likid. Ce-i de facut ,il schimb s-au merge reparatsi cit ocosta unu nou? Merci mult pentru ajutor...v-am urmat sfaturile , am sudat radiatorul , l-am reinstalat, am introdus lichidul insa, am in continuare probleme....pornesc , se incalzeste motorul, porneste ventilatorul si nu se mai opreste , presupun ca nu se face aerisirea corect cu toate ca am incercat aerisirea pe la orificiul de sus...la un moment dat mi se aprinde si beculetul de avarie, semn ca motorul e incalzit. Precizez ca am introdus 1,3 l de lichid...e prea mult? ...sau prea putin?? Ce sa fac in continuare??....multumesc anticipat pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Pai daca nu mai pierzi lichid si totusi se incinge fieru', inseamna ca lichidul pur si simplu nu circula... Vezi sa n-ai vreun furtun gatuit... Uita-te si la pompa... Da, 1.3 litri e corect, asa ca nu asta-i problema... Bafta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) Merci mult pentru ajutor...v-am urmat sfaturile , am sudat radiatorul , l-am reinstalat, am introdus lichidul insa, am in continuare probleme....pornesc , se incalzeste motorul, porneste ventilatorul si nu se mai opreste , presupun ca nu se face aerisirea corect cu toate ca am incercat aerisirea pe la orificiul de sus...la un moment dat mi se aprinde si beculetul de avarie, semn ca motorul e incalzit. Precizez ca am introdus 1,3 l de lichid...e prea mult? ...sau prea putin??Ce sa fac in continuare??....multumesc anticipat pentru sfaturi! dupa ce ai umplut radiatorul si vasul de expansiune trebuie sa scoti aerul din sistem prin ventilul asta incercuit cu rosu. il lasi sa curga pana nu mai ies bule de aer, intre timp completezi nivelul lichidului in radiator. Editat Iulie 25, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Merci mult pentru ajutor...v-am urmat sfaturile , am sudat radiatorul , l-am reinstalat, am introdus lichidul insa, am in continuare probleme....pornesc , se incalzeste motorul, porneste ventilatorul si nu se mai opreste , presupun ca nu se face aerisirea corect cu toate ca am incercat aerisirea pe la orificiul de sus...la un moment dat mi se aprinde si beculetul de avarie, semn ca motorul e incalzit. Precizez ca am introdus 1,3 l de lichid...e prea mult? ...sau prea putin??Ce sa fac in continuare??....multumesc anticipat pentru sfaturi! cand faci aerisirea pune furtun transparent pe surubul ala si urmareste recomandarile din manual. fiecare pas are scopul lui. inclusiv tinutul mobrei in pozitie verticala. e posibil sa ai bule de aer in instalatie si atunci nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Spal mobra si, dupa ce o pornesc, constat ca am aprinsa doar pozitia. Faza scurta/lunga e stinsa. Dupa putin timp de mers se aprinde si faza. Parca tin minte ca a mai avut cineva problema asta. Am cautat dar n-am mai gasit postul. Aveti idee care-i treaba? Unde intra apa? Tot insist cu treaba asta deoarece voi pleca in concediu cu mobra si as vrea sa stiu macar despre ce e vorba. Nimeni, nimic? ps- Nu am spalat mobra cu jetul. Am spalat-o cu ligheanul si buretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Tot insist cu treaba asta deoarece voi pleca in concediu cu mobra si as vrea sa stiu macar despre ce e vorba.Nimeni, nimic? ps- Nu am spalat mobra cu jetul. Am spalat-o cu ligheanul si buretele. Ma tot uit in schemele electrice ca curca la lemne. poate ti-ar fi de folos sa la citeasca un electronist Invata-ma cum sa-ti trimit harta electrica a GS-ului Cred ca ai un contact naspa sau un releu..ceva. Cand pleci in conced ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Ma tot uit in schemele electrice ca curca la lemne.poate ti-ar fi de folos sa la citeasca un electronist Invata-ma cum sa-ti trimit harta electrica a GS-ului Cred ca ai un contact naspa sau un releu..ceva. Cand pleci in conced ? Eu am o schema electrica oferita de RobbieB. Daca e cumva aceeasi, suntem doua curci care se uita la lemne Acum nici nu stiu cat m-ar putea ajuta sa stiu exact traseul firului. Nu prea pot sa ma apuc sa "demontez toata mobra". Eu speram sa mai fi patit cineva la fel ca mine si sa-mi spuna exact unde trebuie sa caut. Ideea e ca intra undeva apa si probabil se intrerupe ceva pe acolo. Oricum, multumesc pentru bunavointa ps- in concediu plec sambata, pe 2 aug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Eu am o schema electrica oferita de RobbieB. Daca e cumva aceeasi, suntem doua curci care se uita la lemne Acum nici nu stiu cat m-ar putea ajuta sa stiu exact traseul firului. Nu prea pot sa ma apuc sa "demontez toata mobra". Eu speram sa mai fi patit cineva la fel ca mine si sa-mi spuna exact unde trebuie sa caut. Ideea e ca intra undeva apa si probabil se intrerupe ceva pe acolo. Oricum, multumesc pentru bunavointa ps- in concediu plec sambata, pe 2 aug Parerea mea e ca buba se afla undeva in fata in jurul bordului daca spui ca ai probleme cu lumina, intrerupatoarele de pe ghidon, sau cele de avarie, incalzitoare, abs... Am avut 2 probleme electrice in zona aia, prima cu cablurile care duc la contact (sub carena din dreapta), si a doua la cablul care duce spre claxon. Ar mai exista posibilitatea cu sigurantele, dar la mine cel putin sunt sub sha, si nu cred ca dai shaua jos cand speli motocicleta In rest am si eu un manual (pdf in germana), poate e diferit de ce ai tu, si te ajuta macar sa treci la rangul de curcan, fata de curca , daca ai nevoie trimite-mi adresa pe pm. In rest, iti doresc concediu placut, nenea Angi PS Ce poza ,,Adventure'' si-a tras Robie in avatar Bafta. Editat Iulie 26, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
squash Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 N-am avut rabdare sa citesc tot topicul... Totusi, vreau sa povestesc ceva ce se leaga de ultimele posturi: Intr-o dimineata ma trezesc intr-o dispozitie proasta si cu chef de chiul de la munca )! Nu plec dimineata de acasa, dar dupa-amiaza cand merg la motor (Dakar) pun contactul si... stupoare: nimic, nici un bec in bord aprins, nici un zgomot - nimic, motoru' e mort! Peste alte 2-3 ore, impreuna cu un prieten, incercam sa ne dam seama ce se'ntampla. Cu putin noroc, nu dupa mult timp, descoperim ca unul din firele ce iese din contact e intrerupt!? Ne-am chinuit, l-am lipit, l-am izolat si totul e OK. Nu prea am inteles de ce s-a'ntamplat asta, cum de s-a retezat firul ala? Vina a cazut pe primul plastic de strange firele, pe care l-am eliminat, dandu-le in felul asta posibilitatea sa se miste mai mult... Oricum, neplacuta intamplare... bafta mea ca nu mi s-a'ntamplat la drum! Cat despre spalat: de cele mai multe ori cu furtunul, fara presiune f mare, dar mai ajunge si pe mana baietilor de la spalatorie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Eu am o schema electrica oferita de RobbieB. Daca e cumva aceeasi, suntem doua curci care se uita la lemne Acum nici nu stiu cat m-ar putea ajuta sa stiu exact traseul firului. Nu prea pot sa ma apuc sa "demontez toata mobra". Eu speram sa mai fi patit cineva la fel ca mine si sa-mi spuna exact unde trebuie sa caut. Ideea e ca intra undeva apa si probabil se intrerupe ceva pe acolo. Oricum, multumesc pentru bunavointa ps- in concediu plec sambata, pe 2 aug as verifica mai intai daca becul face contact cum trebuie in soclu, sa nu se fi corodat vreo conexiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 vreau si eu schemele alea amanuntite despre electrica gs-ului, poate prind vre-o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Ziceam ceva mai devreme ca a inceput sa ma dispere opritul motorului la mobra atunci cand vin pe franare (fata) cu ambreajul tras. Nu am apucat sa fac ce m-a invatat Iulian, inca, dar azi am obseervat ceva interesant: atunci cand franez fata in conditiile descrise mai sus, chiar si cand stau la semafor (deci cu mobra scoasa din viteza) relanti-ul tinde sa scada destul de mult, chiar sub 1400rpm, spre 1300. Stateam la stop si apasam puternic maneta de frana si dupa cateva secunde se ducea acul in jos... Bai, nus daca ati mai vazut asta, nu are nici o legatura cu mobrele noastre (poate doar ca am vream sa dam si noi o tura pe acolo ), dar mie-mi pare foarte tare omu'...Downhill Swiss Alps Editat Iulie 26, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 La mine intra 12 litri de benzina atunci cand se aprinde becul rosu. Nu e cam putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 La mine intra 12 litri de benzina atunci cand se aprinde becul rosu. Nu e cam putin? 12 + 5 rezerva = fix 17, ca atat e rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 vreau si eu schemele alea amanuntite despre electrica gs-ului, poate prind vre-o idee Hmm, asa amanuntite nu mi se par in manualul meu si sunt si alb-negru Totusi daca ai nevoie de tot manualul (pdf in germana) da-mi un pm si ti-l pot arde pe un disc. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.