22iulian Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 .....se aprinde becul rosu. ........ Nu e galben -portocaliu ? Nu e putin rezerva e taman de 5 litri sa faci macar 100 km Ziceam ceva mai devreme ca a inceput sa ma dispere opritul motorului la mobra atunci cand vin pe franare (fata) cu ambreajul tras. Nu am apucat sa fac ce m-a invatat Iulian, inca, dar azi am obseervat ceva interesant: atunci cand franez fata in conditiile descrise mai sus, chiar si cand stau la semafor (deci cu mobra scoasa din viteza) relanti-ul tinde sa scada destul de mult, chiar sub 1400rpm, spre 1300. Stateam la stop si apasam puternic maneta de frana si dupa cateva secunde se ducea acul in jos... Bai, nus daca ati mai vazut asta, nu are nici o legatura cu mobrele noastre (poate doar ca am vream sa dam si noi o tura pe acolo ), dar mie-mi pare foarte tare omu'...Downhill Swiss Alps Nene Trum.... Inclin din ce in ce mai mult sa cred ca e din computator Orice masinuta pe injectie are un programel care printre altele stie ca atunci cand franezi n-ai cum sa si accelerezi... asa ca atunci cand constata ca se pune frana..computatoru' taie gazu ca sa-l aduca pe nenea motoru la ralanti Incearca totusi si sterge-i poeziile din cap cum cred ca ti-am povestit nu-ti ia mai mult de 30 de minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Nu e galben -portocaliu ?Nu e putin rezerva e taman de 5 litri sa faci macar 100 km Nene Trum.... Inclin din ce in ce mai mult sa cred ca e din computator Orice masinuta pe injectie are un programel care printre altele stie ca atunci cand franezi n-ai cum sa si accelerezi... asa ca atunci cand constata ca se pune frana..computatoru' taie gazu ca sa-l aduca pe nenea motoru la ralanti Incearca totusi si sterge-i poeziile din cap cum cred ca ti-am povestit nu-ti ia mai mult de 30 de minute La mine (2001) e dat 17,3 cu 4 litri rezerva, si lampa e portocalie Si mie mi se mai intampla cateodata cand sunt in aglomeratie sa-mi moara la relanti, oare sa am aceeasi problema? Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 La mine (2001) e dat 17,3 cu 4 litri rezerva, si lampa e portocalie Si mie mi se mai intampla cateodata cand sunt in aglomeratie sa-mi moara la relanti, oare sa am aceeasi problema? Bafta. Referitor la cele descrise de mine mai sus...ma gandeam in drum spre munca la faptul ca placutele mele de frana sunt cam duse, sunt pe ultima 100m ca sa zic asa si din cauza asta sunt nevoit sa apas pe maneta mult mai puternic ca sa am o franare eficienta. BTW, stiind ca azi o sa am o zi foarte usoara la munca, m-am gandit ca ar fi bine sa verific nivelul lichidului la acumulator. Am luat apa distilata de la OMV si in parcare la serviciu m-am apucat sa dau jos carenele de la mobra ca sa ajung la baterie...Bah, care va stiti ca nu ati mai verificat lichidul, faceti bine si aruncati un ochi acolo, eu am avut o mare surpriza!!! La absolut toti elementii nivelul era aproape de fund, la 3-4cm de fundul bateriei!!! Asta in conditiile in care completasem si adusesem nivelul la max anul trecut in toamna. A fost foarte cald si apa s-a dus p_ulii de suflet... Cand am scos bateria, am facut mare tampenie sa nu fiu atent si mi-a cazut surubelul de la masa in jos spre motor. A cazut pe ceva de plastic, asa s-a auzit, dar nu am mai reusit sa-l gasesc. Am incercat sa inclin motoreta cat mai mult pe dreapta dar nu cazut. M-am uitat la electroventilator dar nu era acolo. Am de ce sa-mi fac griji? E safe zona aia pe unde a cazut sau are sanse sa se duca pe undeva si sa beleasca ceva? Ma gandesc totusi ca fiind capsulata zona aia nu am totusi de ce sa-mi fac griji, o sa cada el printr-un viraj ceva sau de la vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 nu are nici o problema. surubu e pe acolo, daca iti tre il gasesti. o data pe luna sau la 4-5 mii km e bine sa verifici bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 PS Ce poza ,,Adventure'' si-a tras Robie in avatar Eram pe urmele unui lc4... no joke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Eu m-am uitat la baterie cand am schimbat uleiul. Am luminat cu o lanterna si se vedea nivelul undeva putin deasupra zonei de minim. Nu am umblat/completat nimic. Cum se controleaza cel mai bine nivelul, trebuie sa o scoti de acolo? Eu m-am chinuit putin pana sa vad nivelul la lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Eu m-am uitat la baterie cand am schimbat uleiul. Am luminat cu o lanterna si se vedea nivelul undeva putin deasupra zonei de minim. Nu am umblat/completat nimic. Cum se controleaza cel mai bine nivelul, trebuie sa o scoti de acolo? Eu m-am chinuit putin pana sa vad nivelul la lichid. Pai cel mai bine o scoti la lumina (nu la lanterna) si o pui pe ceva sa stea dreapta Apoi vezi exact cum e nivelul in toate galeriile. Dar atentie la piulita apoi, mai se pierd dupa cum relateaza altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Eu m-am uitat la baterie cand am schimbat uleiul. Am luminat cu o lanterna si se vedea nivelul undeva putin deasupra zonei de minim. Nu am umblat/completat nimic. Cum se controleaza cel mai bine nivelul, trebuie sa o scoti de acolo? Eu m-am chinuit putin pana sa vad nivelul la lichid. Daca ai vizibilitate poti sa completezi si fara sa o scoti. Daca nu ai o palnie mica, iti recomand sa folosesti cu succes o bancnota de 1 Leu, pe care sa o faci cornet (palnie) si sa torni apa cu ajutorul ei. La mine era atat de scazut nivelul incat nu-mi dadeam seama daca mai am lichid sau nu....si din cauza asta am fost nevoit sa scot bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Daca ai vizibilitate poti sa completezi si fara sa o scoti. Daca nu ai o palnie mica, iti recomand sa folosesti cu succes o bancnota de 1 Leu, pe care sa o faci cornet (palnie) si sa torni apa cu ajutorul ei. La mine era atat de scazut nivelul incat nu-mi dadeam seama daca mai am lichid sau nu....si din cauza asta am fost nevoit sa scot bateria. Sau o bancnota de 100 RON -merge si mai bine Nenea Trum ...mai staleaza motoru la ralanti ? ---------------------------------------------- Pentru toti fratii mei din subforum Daca nu va suparati pentru off-topic , dati-va si voi cu pararea la ce-am "patit" cu mobra sambata. Am avut inspiratia sa merg cu camera video pornita (un ATC2K Oregon) Uite ce-a filmat: /index.php?showtopic=246245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Ce imbecil n-a schitat niciun gest. Si-a continuat drumul ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Biped cu creier de patruped. Editat Iulie 28, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) ---------------------------------------------- Pentru toti fratii mei din subforum Daca nu va suparati pentru off-topic , dati-va si voi cu pararea la ce-am "patit" cu mobra sambata. Am avut inspiratia sa merg cu camera video pornita (un ATC2K Oregon) Uite ce-a filmat: /index.php?showtopic=246245 Pai categoric i-ai facut ceva altfel nu te mai intorceai dupa el Spune-ne noua aici ce s-a intamplat, nu te vede nimeni Editat Iulie 28, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Da, nimeni!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Sau o bancnota de 100 RON -merge si mai bine Nenea Trum ...mai staleaza motoru la ralanti ? ---------------------------------------------- Pentru toti fratii mei din subforum Daca nu va suparati pentru off-topic , dati-va si voi cu pararea la ce-am "patit" cu mobra sambata. Am avut inspiratia sa merg cu camera video pornita (un ATC2K Oregon) Uite ce-a filmat: /index.php?showtopic=246245 Nene, de ieri nu am mai avut probleme...adica aproximativ 45Km facuti in oras. Sper sa o tina asa. Legat de incidentul tau...initial mi-am zis: ce bine ca i-a prins si sa vezi ce caft o sa le dea!!! La rece am stat si m-am gandit...ce rahat sa le faci unor copii? Bine ca te-ai calmat si lucrurile au ramas asa. Oricum, cand te-am vazut ca intorci mobra si ii dai gaz dupa ei imi inchipuiam ce draci ai si-mi aduceam aminte de cate ori am vrut sa fac si eu asa (de fapt am facut odata si cand l-am prins din urma pe ala de mi-a facut dreapta in fata fara sa semnalizeze am vazut ca avea un copil mic in masina tare speriat.... BTW, daca ai cum, pune si tu undeva varianta necomprimata a filmului. Cand m-am uitat prima data am crezut ca tractorul ala era TAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 salutare, băieți, voi Âştiți pe careva care poate face o resoftare la un bmw 650 gs dakar? motorul e din 2004, Âşi la un test comparat cu al unui prieten, se pare că al lui are un răspuns mai prompt al manetei de accelerație față de al meu. al meu parcă se îneacă un pic la început când accelerez brusc sau când plec brusc de pe loc. În urma acestui test, am suspectat mai multe piese din motor(senzor de oxigen, bujii etc.), dar când am făcut un schimb de calculatoare, am observat că motorul meu mergea total altfel, ca al lui. menționez că motorul meu avea limitare de putere când am luat-o pe care am eliminat-o eu, fara sa umblu la soft...o fi vreo chestie Âşi din soft de adaptat? precizez că am aplicat Âşi metoda resetării calculatorului de câteva ori până acum...fără rezultate notabile. cei de la AB au zis că nu fac resoftări, Âşi nici nu pot copia softuri dintr-un calculator în altul... deci...idei ceva? beer involved Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) salutare, băieți, voi Âştiți pe careva care poate face o resoftare la un bmw 650 gs dakar? motorul e din 2004, Âşi la un test comparat cu al unui prieten, se pare că al lui are un răspuns mai prompt al manetei de accelerație față de al meu. al meu parcă se îneacă un pic la început când accelerez brusc sau când plec brusc de pe loc. În urma acestui test, am suspectat mai multe piese din motor(senzor de oxigen, bujii etc.), dar când am făcut un schimb de calculatoare, am observat că motorul meu mergea total altfel, ca al lui. menționez că motorul meu avea limitare de putere când am luat-o pe care am eliminat-o eu, fara sa umblu la soft...o fi vreo chestie Âşi din soft de adaptat? precizez că am aplicat Âşi metoda resetării calculatorului de câteva ori până acum...fără rezultate notabile. cei de la AB au zis că nu fac resoftări, Âşi nici nu pot copia softuri dintr-un calculator în altul... deci...idei ceva? beer involved Manevra foarte sensibila si ..destul de riscanta. Foarte important din ce an este calculatorul motorului prietenului tau. S-au succedat cateva generatii... Se pare ca exista variante de reinstalare soft -rezultatul poate fi insa dezastruos -cresteri semnificative de consum ..cu pana la 25% in plus. Motorul se poate transforma in .."diesel" Pot apare fenomene de pornire greoaie la rece.. In mod normal, generatiile soft+ injector sunt pereche.Inlocuirea softului atrage dupa sine si "actualizarea" generatiei de injector. Multe detalii de citit cu atentie si rabdare..alaturi de un IT-ist , gasesti aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#History -------------------------------------------------------------- Iar documentul de mai jos TREBUIE citit NEAPARAT cu mare rabdare de toti posesorii de 650 GS Cu ocazia asta am invatat si eu cum se porneste corect motorul http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/MiscPhot...lity-issues.pdf Editat Iulie 30, 2008 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 da, am observat că manevra e sensibilă, după felul în care cei de la AB ezitau să spună că resoftează, Âşi tot ziceau să reseteze adaptările cu motorul lăsat acolo de pe o zi pe alta. am citit simptomele descrise în link Âşi se pare că am soft vechi, 170 îi zicea, Âşi trebe upgradat la 180 sau chiar 200E softul pretenului meu cred că e varianta nouă...are toto dakar de 2004 dar cred că din oct - nov, iar eu din aprilie cam aÂşa... deci toate se leagă Âşi conduc la ideea unei resoftări, dar să vedem unde o facem... sau un calculator nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Foarte interesant chestia cu pornirea motorului. Eu am de multe ori aceste simptome la rece. Pun contact, astept sa se stinga cateva beculete in bord si apas sa porneasca, invarte si porneste dar intr-o secunda se opreste. Apas din nou si porneste. Oare trebuie sa tin mai mult apasat pe butonul de start? Mentionez ca face asa aleator, se intampla sa porneasca din prima sau nu. Este dupa cum vrea el. Face asa doar cand e rece. Cand e cald porneste la sfert fara nici cea mai mica problema. Eu cred ca nu are destula benzina la pornire. Se mai intampla si altceva din cand in cand iar asa cand ii vine lui, porneste la sfert la rece, merge asa cam 5-6 secunde, timp in care merge rotund dar un pic parca subturat si se opreste. Il pornesc din nou si e perfect. Dar repet nu face de fiecare data asa, ci doar din cand in cand. In rest e o nebunie de motoreta, odata pornita merge impecabil si trage ca o nebuna, nu conteaza panta sau drum drep, e avion. Va salut si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 corectă modalitatea de pornire... cam aÂşa am citit Âşi eu pe toate forumurile. faza interesanta este că la mine de ex când pun contactul becul de apă pâlpâie mei mult ca la alte motorete...vedeți voi, cam vreo 3 secunde...o fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 corectă modalitatea de pornire... cam aÂşa am citit Âşi eu pe toate forumurile. faza interesanta este că la mine de ex când pun contactul becul de apă pâlpâie mei mult ca la alte motorete...vedeți voi, cam vreo 3 secunde...o fi bine? Atata timp cat se stinge e ok. Sa fie probabil senzorul murdar, sau cablul undeva (putin intrerupt). Oricum controleaza nivelul lichidului regulat. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) senzorul, cel din admisie de sus dreapta, l-am poponeataățat cu un spray...Âşi în plus, cu celălalt computer montat pe ea pâlpâia mult mai puțin...deci tot la soft ajungem băi nene...deci eu nu am scris poponeață ci poponeataățat...da nu pot să editez curătat curățat e...aÂşa vrea separat wtf? Editat Iulie 31, 2008 de bogdan xtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Atata timp cat se stinge e ok. Sa fie probabil senzorul murdar, sau cablul undeva (putin intrerupt). Oricum controleaza nivelul lichidului regulat. Bafta. N-are bre nimic. Asa face si al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 senzorul, cel din admisie de sus dreapta, l-am poponeataățat cu un spray...Âşi în plus, cu celălalt computer montat pe ea pâlpâia mult mai puțin...deci tot la soft ajungem băi nene...deci eu nu am scris poponeață ci poponeataățat...da nu pot să editez curătat curățat e...aÂşa vrea separat wtf? Test : oare ce scrie adminul-robotel daca eu incerc sa scriu:curcubeu ,cursiv,curpen, curativ,curriculum,curgere,curba,curca curcan,kurdistan,curea,curmala,curios curiozitate,curmat,curs,curte,curva, senzorul, cel din admisie de sus dreapta, l-am poponeataățat cu un spray...Âşi în plus, cu celălalt computer montat pe ea pâlpâia mult mai puțin...deci tot la soft ajungem băi nene...deci eu nu am scris poponeață ci poponeataățat...da nu pot să editez curătat curățat e...aÂşa vrea separat wtf? Test : oare ce scrie adminul-robotel daca eu incerc sa scriu:curcubeu ,cursiv,curpen, curativ,curriculum,curgere,curba,curca curcan,kurdistan,curea,curmala,curios curiozitate,curmat,curs,curte,curva, senzorul, cel din admisie de sus dreapta, l-am poponeataățat cu un spray...Âşi în plus, cu celălalt computer montat pe ea pâlpâia mult mai puțin...deci tot la soft ajungem băi nene...deci eu nu am scris poponeață ci poponeataățat...da nu pot să editez curătat curățat e...aÂşa vrea separat wtf? Test : oare ce scrie adminul-robotel daca eu incerc sa scriu:curcubeu ,cursiv,curpen, curativ,curriculum,curgere,curba,curca curcan,kurdistan,curea,curmala,curios curiozitate,curmat,curs,curte,curva, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 o luat-o razna iulian de la vrut-a-se-fi-accidentul cu scuterul. i-o plesnit un nerv la curpen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 lol frate, cum ar veni...vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Haideti sa va spun patit azi...ce s-a rupt la mobra. Am fost cu nevastamea pana la Balea Lac si cand am ajuns sus la cabana am observat cu stupoare ca pe drum s-a rupt suportul pe care este montat robinetul pentru "setat" amortizorul spate. Piesa cu numarul 10 din poza: Nus cum dracu de s-a rupt, probabil de la vibratii si de la drumul groaznic de prost ce tine de pe barajul Vidraru pana aproape de cabana Capra. De la Capra pana sus la cabana Balea drumul a fost foarte bun. Maine o sa pun o poza ca sa va arat ce improvizatie am facut ca sa nu ma intorc cu robinetul atarnand pe langa motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.