crazvy Postat Octombrie 29, 2024 Share Postat Octombrie 29, 2024 La 24.10.2024 la 10:44, crazvy a spus: donatie cutie de viteze+piston, cilindru (fara capac lateral si capac culbutori) are cam 100k, 2001 ridicare personala din Sfantu Gheorghe sau posibil Brasov dat la remat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 18 Share Postat Iunie 18 Salutare. Am nevoie de un pic de ajutor. Am dat de problema care am vazut ca ocazional apare la pompa de benzina de la aceste motociclete si anume topirea plasticului din jurul pinului pozitiv de la alimentarea pompei. Problema e ca si dupa ce-am identificat problema, am curatat contactele, pinul tot se incalzeste excesiv, se simte dupa doar vreo 2-3 minute de relanti, cand pun degetul pe corpul de plastic in zona indicata in poza atasata. Am incercat si cu un fir in prelungire, tot se incalzeste soclul, nu e de la mufa mama. As avea nevoie ca cineva sa faca acest experiment, cu motocicleta pornita de la rece, sa-mi spuna daca se observa acelasi fenomen. Si verificati-va si calitatea contactului la pinul de plus, ca sa evitati problema. Multumesc in avans pentru oricine si-ar face timp sa ma ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iunie 18 Share Postat Iunie 18 Asta de obicei se intampla de la filtru murdar. Exista, nu stiu daca mai e disponibil, kit OEM BMW de reparatie mufa. Am avut problema asta la G650 si mi-au rezolvat-o la service (reparat mufa cu kit-ul de reparatie). In plus au dat o gaura in capac si au tras un fir suplimentar, mai gros. Gaura "sigilata" cu ceva silicon sau sudura ABS, nu mai stiu. Dar daca imi amintesc bine era vorba de pin-ul de masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 19 Share Postat Iunie 19 Filtrul nu prea are cum sa fie asa murdar, e schimbat acum ~20k km. Banuiesc ca e problema de contact, fiindca firele nu se incalzesc deloc si ai vazut si tu cat de subtiri sunt. Dar ma gandesc ca din cauza coroziunii problema e in interiorul mufei tata de pozitiv, fiindca exterior am curatat-o. Am mai facut acum o modificare, am facut o punte de fludor intre borna si fir, poate fi mai buna decat contactul prin presare de acolo din interior. Dupa ce-am tinut-o la relanti nu am observat o incalzire excesiva. O sa fac o tura de cativa km , sa vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.