Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

La 24.10.2024 la 10:44, crazvy a spus:

donatie cutie de viteze+piston, cilindru (fara capac lateral si capac culbutori)

are cam 100k, 2001

ridicare personala din Sfantu Gheorghe sau posibil Brasov

 

GS.jpg

dat la remat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Am nevoie de un pic de ajutor. Am dat de problema care am vazut ca ocazional apare la pompa de benzina de la aceste motociclete si anume topirea plasticului din jurul pinului pozitiv de la alimentarea pompei. Problema e ca si dupa ce-am identificat problema, am curatat contactele, pinul tot se incalzeste excesiv, se simte dupa doar vreo 2-3 minute de relanti, cand pun degetul pe corpul de plastic in zona indicata in poza atasata. Am incercat si cu un fir in prelungire, tot se incalzeste soclul, nu e de la mufa mama.
As avea nevoie ca cineva sa faca acest experiment, cu motocicleta pornita de la rece, sa-mi spuna daca se observa acelasi fenomen. Si verificati-va si calitatea contactului la pinul de plus, ca sa evitati problema.

Multumesc in avans pentru oricine si-ar face timp sa ma ajute.

pump-arrow.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta de obicei se intampla de la filtru murdar. Exista, nu stiu daca mai e disponibil, kit OEM BMW de reparatie mufa. 

Am avut problema asta la G650 si mi-au rezolvat-o la service (reparat mufa cu kit-ul de reparatie). In plus au dat o gaura in capac si au tras un fir suplimentar, mai gros. Gaura "sigilata" cu ceva silicon sau sudura ABS, nu mai stiu. Dar daca imi amintesc bine era vorba de pin-ul de masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul nu prea are cum sa fie asa murdar, e schimbat acum ~20k km. Banuiesc ca e problema de contact, fiindca firele nu se incalzesc deloc si ai vazut si tu cat de subtiri sunt. Dar ma gandesc ca din cauza coroziunii problema e in interiorul mufei tata de pozitiv, fiindca exterior am curatat-o. Am mai facut acum o modificare, am facut o punte de fludor intre borna si fir, poate fi mai buna decat contactul prin presare de acolo din interior. Dupa ce-am tinut-o la relanti nu am observat o incalzire excesiva. O sa fac o tura de cativa km , sa vad cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...