Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

 

Avand in vedere ca vine primavara m-am hotarat sa fac ceva ordine in garaj, daca luam in calcul ca tot in perioada asta sunt si sarbatorile pascale care ne indeamna sa fim mai buni, ajung si la subiect.

 

Am 3 anvelope in stare destul de buna, dpdv uzura, la care nu stiu DOT-ul, pe care le donez cui are nevoie de ele, cu conditia sa vina sa le ia din Otopeni. 2 sunt de fata si una de spate. Daca imi aduc aminte diseara pun si o poza. Dimensiunile ar trebui sa fie identice cu cele de pe F650 mono, ele au fost date jos de pe 2 G650 XCountry.

 

Daca exista doritori astept mesaj pe pm.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salut.

revin cu un raspuns la problema (mea) cu tacanitul metalic la pornire dupa iernat - a disparut dupa aprox 2-3 km de mers mai domol, in timp ce mergeam la ai mei sa desfac intinzatorul de lant de distributie.

zilele astea am fost pe la Macin (tura de 740km) si motorul se aude normal, ca anul trecut.

e prima oara cand a tacanit dupa iernat. sper sa nu mai faca :)

multumesc mult pentru sugestii.

Link to post
Share on other sites

Pai  a scapat presiunea de ulei din intinzator peste iarna si s a amorsat acum ca a inceput sa il foloseasca . Si eu am patit exact la fel dar la mine nu si a mai revenit ,am schimbat intinzatorul pentru ca l am scos sa.il amorsez si a iesit in bucati.

 

 

Stima ,Ovidiu 

Link to post
Share on other sites

La toamna cand o sa ii verific supapele o sa desfac si intinzatorul sa vad daca e in bucati sau nu. Am tot citit ca cel montat din fabrica pe motoarele mai vechi are problema asta des.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Acum 57 minute, ZIDU' a spus:

Inspecteaza etrierul fata si vezi daca are ghidajul de cauciuc. Nu e o idee foarte buna sa mergi fara el.  

Este exact ceea ce am descoperit ca i lipseste. Pana la piesa corecta, am bagat pe pinul respectiv o bucata de furtun de silicon care permite etrierului sa se miste si rezolva si problema. Multumesc 

Link to post
Share on other sites

in cazul in care nu iti merge claxonul - vezi ca are firul intrerupt intre claxon si soricelul care tine forma de cablu principala. Reparatia e simpla.

Link to post
Share on other sites

Salutare, intamplator are cineva ramas dintr-o comanda de dreapta "melcul" care trage de cablul de acceleratie? sunt doua piese "cu dinti" una care este actionata de mansonul dreapta si cealalta (alba in 99% din cazuri) care trage de cablul de acceleratie (cod RealOEM 32727650284, pozitia 10 din poza) Al  meu s-a hotarat sa cedeze si nu il are nimeni pe stoc. Multumesc anticipat

187786_3.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut,

Detin un F650 GS din 2001, echipat cu sa (extra) joasa Wunderlich. Vreau sa o schimb cu o sa inalta (cod RealOEM 52532345735), in caz ca e cineva interesat astept un semn.

 

Multumesc,

Vicentiu

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia.

Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata.

Corp Clapeta BMW F650GS 04-07.jpg

Link to post
Share on other sites

ptr pornire, de ceva timp, chiar asa am facut, insa recent nu a mai mers nici la relanti, inainte de asta schimand deja actuatorul. se pare ca suspectul principal ramane tps ul pe care inainte sa ma hotarasc sa l cumpar as vrea sa l pot verifica in vreun fel ( probabil cu aparat de masura sa vad valorile rezistentei de la 0 la max ). poate exista vreo metoda aplicata, rapida pe motocicleta, nu stiu. oricum rasp voastre ma ajuta sa ma apropii de rezolvare sper fara cheltuieli inutile

Link to post
Share on other sites

il scoti, pui multimetrul pe el (are 2 circuite rezistive) si ii dai bobarnace avand cursorul pe pozitia de ralanti. daca fluctueaza indicatia multimetrului - e defect. si daca nu fluctueaza e posibil sa nu fi nimerit pozitia problematica. nu e asa scump unul si e belea cunoscuta.....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...