Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Daca te coafeaza, am un set de roti de BMW F650, care sigur se potrivesc si la modelul tau (te poti folosi de motocicleta pana gasesti roata sau butuc). Incaltate, umflate (nu ma intreba DOT, ca are anvelopele de multicel), cu ax, cu discuri - 700 lei, perechea plus transport. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 ore, flavius.corhei a spus:

Salutare,

am o rugaminte la voi, nu are cineva de vanzare vreo roata de 21, pentru un Dakar?

Am crapat-o pe a mea in timp ce ii schimbam rulmentii, si nu o mai pot folosi. E dusa de tot...

Mersi.

PS: ma puteti si suna la 0770 617 542.

Multumesc.

E perfect.

Am 1.88 si 82 kg.

Cursa lunga la amortizoare, comfortabil.

Consum mic !!!

merci, dar pana la urma mi am luat anu' trecut un CBF1000ABS :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.09.2023 la 22:37, Lucian_M a spus:

Am schimbat o remorcă de rulmenți, nu am reușit să stric nicio jantă. Cum ai făcut de ai bulit janta?!

Mda, la presa... am zis ca ii scot mai repede si poc.

La 13.09.2023 la 22:44, ivan pedala a spus:

Daca te coafeaza, am un set de roti de BMW F650.

Mersi, incerc sa gasesc doar roata fata, sau butuc, fara discuri si cauciuc....

Cea de fata e de 19 sau 21?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare. Sunt proaspat posesor de BMW F 650 GS an 2000. Toate bune si frumoase mai putin ABS-ul care nu functioneaza si kilometrajul. Cred ca cele doua au legatura deoarece de obicei kilometrajul primeste semnal de la careva senzor de ABS. 

Va rog sa-mi dati sugestii cum sa rezolv aceste 2 probleme. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, secbiker a spus:

Salutare. Sunt proaspat posesor de BMW F 650 GS an 2000. Toate bune si frumoase mai putin ABS-ul care nu functioneaza si kilometrajul. Cred ca cele doua au legatura deoarece de obicei kilometrajul primeste semnal de la careva senzor de ABS. 

Va rog sa-mi dati sugestii cum sa rezolv aceste 2 probleme. 

 

Ambele se bazeaza pe senzorul ABS de la roata spate. Intai verifica daca senzorul este la distanta corecta fata de discul cu fante, apoi daca nu este ciupit/rupt cablul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.10.2023 la 23:52, smar2 a spus:

 

Ambele se bazeaza pe senzorul ABS de la roata spate. Intai verifica daca senzorul este la distanta corecta fata de discul cu fante, apoi daca nu este ciupit/rupt cablul.

Senzorul l-am curatat, are o saiba subtire distantier, daca indepartez saiba senzorul atinge cercul. Am incercat sa-l masor daca genereaza ceva tensiune, dar se pare ca nu. Voi incerca sa demontez senzorul fata, sa-l montez in spate, da daca macar kilometrajul va incepe sa functioneze. Poate reusesc sa depistez daca senzorul actual este defect. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, DesertEagle a spus:

Mai degraba o problema de conexiune cu ecu sau defect ecu.

 

Si eu inclin sa cred ca e vorba e cablu intrerupt, nu senzorul in sine.

Eu am o problema cand spal motocicleta cu jet cu presiune sau merg prin ploaie (ceea ce incerc sa evit), ca nu imi mai merge vitezometrul pana se usuca. Probabil e ciupita camasa cablului de senzor ABS spate si se infiltreaza apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat ambii senzori si au rezistenta identica, deci exclud ipoteza senzorului defect. Am mai primit de la fostul proprietar o pompa de ABS completa. El nu a montat-o ca i s-a parut complicat, dar constat ca are si calculator de ABS separat deasupra. 

WhatsApp Image 2023-10-30 at 08.16.54.jpeg

WhatsApp Image 2023-10-30 at 08.16.53 (1).jpeg

WhatsApp Image 2023-10-30 at 08.16.53.jpeg

 Am gasit pana la urma problema. Conexiunile electrice la intrarea in pompa ABS sunt corodate, unii pini au si disparut. Noroc ca am alta pompa, sper ca acea mufa mare sa o pot folosi in continuare, dupa ce ii voi aplica tratament anticoroziune/oxidare. In continuare va trebui sa dau jos spatele de la motocicleta, sa inlocuiesc pompa de abs, dupa care voi avea de lucru cu aerisitul circuitelor de frana.

WhatsApp Image 2023-10-31 at 07.57.38.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa o lucrare mai ampla am reusit sa fac sa functioneze ABS-ul si Kilometrajul. Cu inlocuirea pompei este ceva de lucru, se da jos tot spatele, suplimentar am gresat toate articulatiile, montat patina lant noua, vopsit unde era zgariata. Ma declar tare multumit de cum functioneaza jucaria. Pacat ca vine frigul si nu prea are rost sa bag reumatism in oase.

WhatsApp Image 2023-11-07 at 15.27.16.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, tot avansez cu pregatirea si reconditionarea motocicletei. Sunt decis sa o ridic din suspensia spate deoarece ajunge foarte usor pe jos. Sunt in cautare de linkuri suspensie mai scurte, am si gasit prin Germania dar la preturi astronomice.

Oare nu are cineva de vanzare pe la noi sau nu gasim un meserias care sa le fabrice pe CNC. Poate ar mai fi doritori si sa se confectioneze mai multe bucati. 

Link BMW.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, secbiker a spus:

Oare nu are cineva de vanzare pe la noi sau nu gasim un meserias care sa le fabrice pe CNC. Poate ar mai fi doritori si sa se confectioneze mai multe bucati. 

Link BMW.jpg

 

Salut,

Eu mi-am comandat niste de-astea acum vreo 10-12 ani la userul Dan Cata din Cluj, care le manufactura chiar el. Acum 2 ani le-am schimbat rulmentii cu ace si merg in contunuare fara probleme.

Incearca sa iei legatura cu el, poate inca mai face, n-am idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, smar2 a spus:

 

Salut,

Eu mi-am comandat niste de-astea acum vreo 10-12 ani la userul Dan Cata din Cluj, care le manufactura chiar el. Acum 2 ani le-am schimbat rulmentii cu ace si merg in contunuare fara probleme.

Incearca sa iei legatura cu el, poate inca mai face, n-am idee...

Bine ar fi sa dau de el. Pe cautare nu-mi da nimic. Te rog daca ai contactul lui trimite-mi in privat. Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Cred ca a venit timpul si statorului meu sa moara. La 55000 km ar cam fi timpul din ce-am citit.

Simptome: tensiune prea mica de incarcare, cand o turez la peste 3000 scade la 13.5V in loc sa creasca. Nu cred ca e rectificatorul fiindca am masurat si tensiunea alternativa pe iesirea din alternator si nu sare mai mult de 12V intre faze la relanti, iar turat abia 20V. Rezistenta bobinajelor e cam 0.9-1 ohmi, dublu fata de maximul specificat.

Pareri? Poate cineva sa ma ajute cu niste masuratori? Atentie, daca masurati AC, poate pisca.

Ma gandesc daca sa cumpar stator sau sa caut un atelier sa incerc o rebobinare, daca e posibil.

La multi ani, sa ne auzim cu bine in 2024!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cdarken a spus:

 

 

 

Acum 7 ore, cdarken a spus:

Salutare!

Cred ca a venit timpul si statorului meu sa moara. La 55000 km ar cam fi timpul din ce-am citit.

Simptome: tensiune prea mica de incarcare, cand o turez la peste 3000 scade la 13.5V in loc sa creasca. Nu cred ca e rectificatorul fiindca am masurat si tensiunea alternativa pe iesirea din alternator si nu sare mai mult de 12V intre faze la relanti, iar turat abia 20V. Rezistenta bobinajelor e cam 0.9-1 ohmi, dublu fata de maximul specificat.

Pareri? Poate cineva sa ma ajute cu niste masuratori? Atentie, daca masurati AC, poate pisca.

Ma gandesc daca sa cumpar stator sau sa caut un atelier sa incerc o rebobinare, daca e posibil.

La multi ani, sa ne auzim cu bine in 2024!

întâi, aș pune un releu chinezesc sau un releu bmw

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am repetat masuratorile la stator si e in regula, pentru masurarea rezistentei am uitat sa scad valorile terminalelor multimetrului si voltajul la relanti e mai mult decat de ajuns, ~30V, turat ajunge aproape la 70V. Rectificatorul e suspectul nr 1, la rece nu da decat 13.5V turat, iar dupa 3 minute de mers in relanti e foarte cald si se fixeaza la 13.7V indiferent de turatie. La masuratorile de continuitate pentru diodele din interiorul lui e totul ok, dar probabil problema e la alta componenta. In concluzie, altul nou. N-o sa merg pe chinezesc, ca parca n-as vrea sa risc sa cumpar doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...