Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

L-am luat la prima ora din scutece...poze (sunt facute de un nepot adormit, adica sa nu cereti calitate sau detalii, ca asta este)!🤭

Cica sunt doua chei la toate cutiile, nu stie daca mai lucreaza butucii, nu au fost folosite niciodata de cand si-a luat motocicleta si unul dintre butucii de la o laterala se misca, sau da sa iasa din locas (ceva suruburi pierdute). De asemenea nu mai are suruburile de prindere suporti. Cutiile nu sunt sparte, nu sunt indoite si se inchid etans.

Pretul este fix 1500 lei plus transport. Cutiile se afla in Tg-Jiu, in nordul orasului spre Petrosani, dar daca mi se solicita le pot aduce io in limita a 100km, cu motorina contracost. Omul evita sa le duca la FanCourier sau alte firme de transport din cauza unor experiente neplacute din trecut cand a pierdut un set de jante auto, echipate cu cauciucuri noi, pe care nu a mai reusit sa le recupereze si nici nu a fost despagubit.

Contact aici, pe PM sau daca se doreste putem gasi o modalitate de a le transporta.

4fd42dc0-6aaa-430b-a626-ce73c186e3a6.jpg

094747b5-dda8-49b2-bbef-f11b32640a00.jpg

a1b545a9-640c-4555-8e4c-71481d6dbcb8.jpg

b200c7db-894b-4206-9de9-e4e7fad5af25.jpg

Inked371ab9b8-0d9c-4a1f-8607-486993d240f2.jpg

L.E.- i-am aratat anuntul si a zis ca mai negociaza ceva fiindca isi da seama ca transportul va fi scump pentru cel care va cumpara...asa ca acei 1500 lei sunt putin negociabili, deci nu-i nimic batut in cuie!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 hours ago, ivan pedala said:

L-am luat la prima ora din scutece...poze (sunt facute de un nepot adormit, adica sa nu cereti calitate sau detalii, ca asta este)!🤭

Cica sunt doua chei la toate cutiile, nu stie daca mai lucreaza butucii, nu au fost folosite niciodata de cand si-a luat motocicleta si unul dintre butucii de la o laterala se misca, sau da sa iasa din locas (ceva suruburi pierdute). De asemenea nu mai are suruburile de prindere suporti. Cutiile nu sunt sparte, nu sunt indoite si se inchid etans.

Pretul este fix 1500 lei plus transport. Cutiile se afla in Tg-Jiu, in nordul orasului spre Petrosani, dar daca mi se solicita le pot aduce io in limita a 100km, cu motorina contracost. Omul evita sa le duca la FanCourier sau alte firme de transport din cauza unor experiente neplacute din trecut cand a pierdut un set de jante auto, echipate cu cauciucuri noi, pe care nu a mai reusit sa le recupereze si nici nu a fost despagubit.

Contact aici, pe PM sau daca se doreste putem gasi o modalitate de a le transporta.

4fd42dc0-6aaa-430b-a626-ce73c186e3a6.jpg

094747b5-dda8-49b2-bbef-f11b32640a00.jpg

a1b545a9-640c-4555-8e4c-71481d6dbcb8.jpg

b200c7db-894b-4206-9de9-e4e7fad5af25.jpg

Inked371ab9b8-0d9c-4a1f-8607-486993d240f2.jpg

L.E.- i-am aratat anuntul si a zis ca mai negociaza ceva fiindca isi da seama ca transportul va fi scump pentru cel care va cumpara...asa ca acei 1500 lei sunt putin negociabili, deci nu-i nimic batut in cuie!:cheers:

 

 

Feedback de la doamna:

 

" Mersi, dar sunt urate rau, adica probabil sunt practice, dar cu ele moto e foarte lat. "

 

Poate @Danko interesat ? Personal cred ca sunt faine.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pe orice motor cutiile il latesc, de aceea cei care fac doar touring prefera genti textile. Si cu R-ul meu (cutii originale din plastic) cand am fost in Grecia, mi se parea ca-s cu TIR-ul, dar nu a intrat strop de apa cu toate ca am mers numai pe ploaie torentiala, dus/intors. In schimb, cei care fac si enduro, stiu sa aprecieze sifonierele astea! 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idea e ca am luat moto pt ea, si la timpul achizitiei era gol golut, nu avea nimic extra dar era in stare de nota 10. acum incet incet in echipam. 

La topicul bagaje, am discutat avantaje/dezavantaje la soft si hard luggage si pana la urma a decis ca vrea cutii care se inchid la cheie, ca nah, e mai bine sa lasi tot pe moto si sa iei la pas fara echipament. evident se pot da jos daca intram in padure. 

Un lucru care in schimb nu i-a placut a fost cat de lat e moto cu orice sistem aftermarket, deci in final ramane un set vario, care e mai ingust, si are posibilitate de a se extinde putin daca e nevoie. 

 

O sa adaug ceva poze mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, RedRat a spus:

Am cumparat un set de vario :) Putin lovite, se dezlipea folia aia de alu, dar le-am lipit la loc si totul ok

Chiar arata bine pe moto :D

 

Cum ziceam si pe topicu’ tau, fara poze, veatza e pustiu! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 11.08.2023 la 8:28, Andrei145 a spus:

Buna ziua,sunt nou posesor de permis A și de un bmw f650gs dakar din 2001. M-ar interesa niște idei pt un tanktop, topcase și un crash bar. Am înțeles ca mai complicat cu topcasul la bmw. Acesta este suportul meu. Va mulțumesc 20230809_072540.thumb.jpg.44117c86744d793f93227aa92450dd7f.jpg20230811_072801.thumb.jpg.5a7d25fb52c9d6ed2088126a63d8c100.jpg

Vezi la Heavy Duties Cluj. Baietii fac tot felul de protectii si cutii laterale. Tank top nu prea iti recomand. Eu am, dar cred ca nu l-am mai folosit de vreo 10 ani. Nu e prea comod cu el in fata. Cel putin asa e pt mine. Pt top-case poti folosi orice. Prinzi placa de la top-case peste ce ai tu acolo. Folosesc de vreo 15 ani un no-name care , dupa ce s-au rupt prinderile de pe placa lui , l-am prins direct cu suruburi pe codita motocicletei. Improvizeaza, nu arunca banii pe chestii sofisticate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.08.2023 la 8:28, Andrei145 a spus:

...un bmw f650gs dakar...

Vezi pe pagina, mai sus, ai un set de cutii laterale si un topcase cu suporti cu tot, sunt inca la vanzare si cred ca le poti scoate la un pret bun. Un topcase de la BMW te costa cat toate alea de mai sus...si este micut. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, textoru a spus:

Vezi la Heavy Duties Cluj. Baietii fac tot felul de protectii si cutii laterale. Tank top nu prea iti recomand. Eu am, dar cred ca nu l-am mai folosit de vreo 10 ani. Nu e prea comod cu el in fata. Cel putin asa e pt mine. Pt top-case poti folosi orice. Prinzi placa de la top-case peste ce ai tu acolo. Folosesc de vreo 15 ani un no-name care , dupa ce s-au rupt prinderile de pe placa lui , l-am prins direct cu suruburi pe codita motocicletei. Improvizeaza, nu arunca banii pe chestii sofisticate. 

Ok,am înțeles ca ii mai complicat la bmw cu topcasul,,deci pot lua orice topcase, numai sa aibă placa. Mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

43 minutes ago, Andrei145 said:

Ok,am înțeles ca ii mai complicat la bmw cu topcasul,,deci pot lua orice topcase, numai sa aibă placa. Mulțumesc 

 

daca te uiti ma sus, eu am luat pt GSul doamnei un top case GIVI (40L) cu tot cu suport la 760 PLN total (pe OLXul polonez)

suportul givi este pt monokey si difera daca ai moto pana in 2003 sau dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, RedRat a spus:

 

daca te uiti ma sus, eu am luat pt GSul doamnei un top case GIVI (40L) cu tot cu suport la 760 PLN total (pe OLXul polonez)

suportul givi este pt monokey si difera daca ai moto pana in 2003 sau dupa.

Ok,mulțumesc pentru informații, caut acuma și eu pe olx 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare,

am o rugaminte la voi, nu are cineva de vanzare vreo roata de 21, pentru un Dakar?

Am crapat-o pe a mea in timp ce ii schimbam rulmentii, si nu o mai pot folosi. E dusa de tot...

Mersi.

PS: ma puteti si suna la 0770 617 542.

Multumesc.

La 31.01.2022 la 16:06, Obed a spus:

salut,

 

Cum se preteaza un f650 gs din 2004 pentru cineva de 1.86 si 87 de kg? este comod la drum lung? pretabil pentru curse de 3-4 zile, 3-400 sute de km/zi? Am si ceva probleme lombare si nu stiu daca se preteaza pe nevoile mele. am mai avut un honda CB500 inainte si nu era extrem de confortabil (dureri de fund si maini preponderent). Multumesc 

E perfect.

Am 1.88 si 82 kg.

Cursa lunga la amortizoare, comfortabil.

Consum mic !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te coafeaza, am un set de roti de BMW F650, care sigur se potrivesc si la modelul tau (te poti folosi de motocicleta pana gasesti roata sau butuc). Incaltate, umflate (nu ma intreba DOT, ca are anvelopele de multicel), cu ax, cu discuri - 700 lei, perechea plus transport. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, flavius.corhei a spus:

Salutare,

am o rugaminte la voi, nu are cineva de vanzare vreo roata de 21, pentru un Dakar?

Am crapat-o pe a mea in timp ce ii schimbam rulmentii, si nu o mai pot folosi. E dusa de tot...

Mersi.

PS: ma puteti si suna la 0770 617 542.

Multumesc.

E perfect.

Am 1.88 si 82 kg.

Cursa lunga la amortizoare, comfortabil.

Consum mic !!!

merci, dar pana la urma mi am luat anu' trecut un CBF1000ABS :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.09.2023 la 22:37, Lucian_M a spus:

Am schimbat o remorcă de rulmenți, nu am reușit să stric nicio jantă. Cum ai făcut de ai bulit janta?!

Mda, la presa... am zis ca ii scot mai repede si poc.

La 13.09.2023 la 22:44, ivan pedala a spus:

Daca te coafeaza, am un set de roti de BMW F650.

Mersi, incerc sa gasesc doar roata fata, sau butuc, fara discuri si cauciuc....

Cea de fata e de 19 sau 21?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare. Sunt proaspat posesor de BMW F 650 GS an 2000. Toate bune si frumoase mai putin ABS-ul care nu functioneaza si kilometrajul. Cred ca cele doua au legatura deoarece de obicei kilometrajul primeste semnal de la careva senzor de ABS. 

Va rog sa-mi dati sugestii cum sa rezolv aceste 2 probleme. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, secbiker a spus:

Salutare. Sunt proaspat posesor de BMW F 650 GS an 2000. Toate bune si frumoase mai putin ABS-ul care nu functioneaza si kilometrajul. Cred ca cele doua au legatura deoarece de obicei kilometrajul primeste semnal de la careva senzor de ABS. 

Va rog sa-mi dati sugestii cum sa rezolv aceste 2 probleme. 

 

Ambele se bazeaza pe senzorul ABS de la roata spate. Intai verifica daca senzorul este la distanta corecta fata de discul cu fante, apoi daca nu este ciupit/rupt cablul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.10.2023 la 23:52, smar2 a spus:

 

Ambele se bazeaza pe senzorul ABS de la roata spate. Intai verifica daca senzorul este la distanta corecta fata de discul cu fante, apoi daca nu este ciupit/rupt cablul.

Senzorul l-am curatat, are o saiba subtire distantier, daca indepartez saiba senzorul atinge cercul. Am incercat sa-l masor daca genereaza ceva tensiune, dar se pare ca nu. Voi incerca sa demontez senzorul fata, sa-l montez in spate, da daca macar kilometrajul va incepe sa functioneze. Poate reusesc sa depistez daca senzorul actual este defect. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...