Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Acum 19 ore, DesertEagle a spus:

Mai degraba o problema de conexiune cu ecu sau defect ecu.

 

Si eu inclin sa cred ca e vorba e cablu intrerupt, nu senzorul in sine.

Eu am o problema cand spal motocicleta cu jet cu presiune sau merg prin ploaie (ceea ce incerc sa evit), ca nu imi mai merge vitezometrul pana se usuca. Probabil e ciupita camasa cablului de senzor ABS spate si se infiltreaza apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am masurat ambii senzori si au rezistenta identica, deci exclud ipoteza senzorului defect. Am mai primit de la fostul proprietar o pompa de ABS completa. El nu a montat-o ca i s-a parut complicat, dar constat ca are si calculator de ABS separat deasupra. 

WhatsApp Image 2023-10-30 at 08.16.54.jpeg

WhatsApp Image 2023-10-30 at 08.16.53 (1).jpeg

WhatsApp Image 2023-10-30 at 08.16.53.jpeg

 Am gasit pana la urma problema. Conexiunile electrice la intrarea in pompa ABS sunt corodate, unii pini au si disparut. Noroc ca am alta pompa, sper ca acea mufa mare sa o pot folosi in continuare, dupa ce ii voi aplica tratament anticoroziune/oxidare. In continuare va trebui sa dau jos spatele de la motocicleta, sa inlocuiesc pompa de abs, dupa care voi avea de lucru cu aerisitul circuitelor de frana.

WhatsApp Image 2023-10-31 at 07.57.38.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa o lucrare mai ampla am reusit sa fac sa functioneze ABS-ul si Kilometrajul. Cu inlocuirea pompei este ceva de lucru, se da jos tot spatele, suplimentar am gresat toate articulatiile, montat patina lant noua, vopsit unde era zgariata. Ma declar tare multumit de cum functioneaza jucaria. Pacat ca vine frigul si nu prea are rost sa bag reumatism in oase.

WhatsApp Image 2023-11-07 at 15.27.16.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, tot avansez cu pregatirea si reconditionarea motocicletei. Sunt decis sa o ridic din suspensia spate deoarece ajunge foarte usor pe jos. Sunt in cautare de linkuri suspensie mai scurte, am si gasit prin Germania dar la preturi astronomice.

Oare nu are cineva de vanzare pe la noi sau nu gasim un meserias care sa le fabrice pe CNC. Poate ar mai fi doritori si sa se confectioneze mai multe bucati. 

Link BMW.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, secbiker a spus:

Oare nu are cineva de vanzare pe la noi sau nu gasim un meserias care sa le fabrice pe CNC. Poate ar mai fi doritori si sa se confectioneze mai multe bucati. 

Link BMW.jpg

 

Salut,

Eu mi-am comandat niste de-astea acum vreo 10-12 ani la userul Dan Cata din Cluj, care le manufactura chiar el. Acum 2 ani le-am schimbat rulmentii cu ace si merg in contunuare fara probleme.

Incearca sa iei legatura cu el, poate inca mai face, n-am idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, smar2 a spus:

 

Salut,

Eu mi-am comandat niste de-astea acum vreo 10-12 ani la userul Dan Cata din Cluj, care le manufactura chiar el. Acum 2 ani le-am schimbat rulmentii cu ace si merg in contunuare fara probleme.

Incearca sa iei legatura cu el, poate inca mai face, n-am idee...

Bine ar fi sa dau de el. Pe cautare nu-mi da nimic. Te rog daca ai contactul lui trimite-mi in privat. Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Cred ca a venit timpul si statorului meu sa moara. La 55000 km ar cam fi timpul din ce-am citit.

Simptome: tensiune prea mica de incarcare, cand o turez la peste 3000 scade la 13.5V in loc sa creasca. Nu cred ca e rectificatorul fiindca am masurat si tensiunea alternativa pe iesirea din alternator si nu sare mai mult de 12V intre faze la relanti, iar turat abia 20V. Rezistenta bobinajelor e cam 0.9-1 ohmi, dublu fata de maximul specificat.

Pareri? Poate cineva sa ma ajute cu niste masuratori? Atentie, daca masurati AC, poate pisca.

Ma gandesc daca sa cumpar stator sau sa caut un atelier sa incerc o rebobinare, daca e posibil.

La multi ani, sa ne auzim cu bine in 2024!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cdarken a spus:

 

 

 

Acum 7 ore, cdarken a spus:

Salutare!

Cred ca a venit timpul si statorului meu sa moara. La 55000 km ar cam fi timpul din ce-am citit.

Simptome: tensiune prea mica de incarcare, cand o turez la peste 3000 scade la 13.5V in loc sa creasca. Nu cred ca e rectificatorul fiindca am masurat si tensiunea alternativa pe iesirea din alternator si nu sare mai mult de 12V intre faze la relanti, iar turat abia 20V. Rezistenta bobinajelor e cam 0.9-1 ohmi, dublu fata de maximul specificat.

Pareri? Poate cineva sa ma ajute cu niste masuratori? Atentie, daca masurati AC, poate pisca.

Ma gandesc daca sa cumpar stator sau sa caut un atelier sa incerc o rebobinare, daca e posibil.

La multi ani, sa ne auzim cu bine in 2024!

întâi, aș pune un releu chinezesc sau un releu bmw

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am repetat masuratorile la stator si e in regula, pentru masurarea rezistentei am uitat sa scad valorile terminalelor multimetrului si voltajul la relanti e mai mult decat de ajuns, ~30V, turat ajunge aproape la 70V. Rectificatorul e suspectul nr 1, la rece nu da decat 13.5V turat, iar dupa 3 minute de mers in relanti e foarte cald si se fixeaza la 13.7V indiferent de turatie. La masuratorile de continuitate pentru diodele din interiorul lui e totul ok, dar probabil problema e la alta componenta. In concluzie, altul nou. N-o sa merg pe chinezesc, ca parca n-as vrea sa risc sa cumpar doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Salutare

Am si eu un gs 650 Dakar 2000 si in timpul mersului, cand accelerez brusc, mi se opreste motorul in mers pt o secunda daca o iau usor nu se manifesta..

Ati mai patit careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, aln a spus:

Salutare

Am si eu un gs 650 Dakar 2000 si in timpul mersului, cand accelerez brusc, mi se opreste motorul in mers pt o secunda daca o iau usor nu se manifesta..

Ati mai patit careva?

Ar putea fi senzorul TPS, cel care citeste pozitia clapetei la accelerare. Ar fi bine daca ai pune o diagnoza pe motor sa vezi ce coduri de eroare are si cred ca ti-ai da seama mai rapid care e cauza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, textoru a spus:

Ar putea fi senzorul TPS, cel care citeste pozitia clapetei la accelerare. Ar fi bine daca ai pune o diagnoza pe motor sa vezi ce coduri de eroare are si cred ca ti-ai da seama mai rapid care e cauza. 

Unde as putea in Bucuressti sa i fac o diagnoza?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.03.2024 la 19:14, aln a spus:

Salutare

Am si eu un gs 650 Dakar 2000 si in timpul mersului, cand accelerez brusc, mi se opreste motorul in mers pt o secunda daca o iau usor nu se manifesta..

Ati mai patit careva?

schimbă bujiile și fișele .

Este injecție?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, yuk a spus:

schimbă bujiile și fișele .

Este injecție?

Este injectie da.. De ce as schimba bujia si fisa daca merge foarte bine la turatie mica.. Doar cand acelerez mai brusc atunci se intrerupe. si are sens ca poate sa fie sensorul TPS. A mai patit cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, aln said:

Este injectie da.. De ce as schimba bujia si fisa daca merge foarte bine la turatie mica.. Doar cand acelerez mai brusc atunci se intrerupe. si are sens ca poate sa fie sensorul TPS. A mai patit cineva ?

Strange bornele, pune benzina de 100 si fa o resetare a manetei acceleratiei. Incepe cu chestii simple. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bună tuturor. De curând mi-a intrat pe mana o f650gs, an 2000, injecție și abs. Am vrut să fac o servitoare mai complexă și am dat de draq. Pe scurt: pentru că fâșâia distribuția și pentru că părea lanțul că nu este întins am desfăcut întinzătorul sa vad in ce stare e. Era blocat. Am cu gâdilat l-am deblocat. Am pus totul la loc și la prima pornire părea ok dar după alte 2 - 3 porniri este un haos. Motorul suna de parca merge fara ulei. Am desfăcut iar totul (lanțul de distribuție pare fleșcăit complet iar întinzătorul este foarte moale. A incercat cineva întinzător mecanic? Am văzut ceva pe la chinezi.... Sau are cineva un întinzător in stare buna ( contra cost  evident), comandat durează cam mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...