smar2 Postat Octombrie 29, 2023 Share Postat Octombrie 29, 2023 Acum 19 ore, DesertEagle a spus: Mai degraba o problema de conexiune cu ecu sau defect ecu. Si eu inclin sa cred ca e vorba e cablu intrerupt, nu senzorul in sine. Eu am o problema cand spal motocicleta cu jet cu presiune sau merg prin ploaie (ceea ce incerc sa evit), ca nu imi mai merge vitezometrul pana se usuca. Probabil e ciupita camasa cablului de senzor ABS spate si se infiltreaza apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 29, 2023 Share Postat Octombrie 29, 2023 1 oră în urmă, DesertEagle a spus: acolo e un senzor Hall Ciudat, are doar 2 fire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 30, 2023 Share Postat Octombrie 30, 2023 Am masurat ambii senzori si au rezistenta identica, deci exclud ipoteza senzorului defect. Am mai primit de la fostul proprietar o pompa de ABS completa. El nu a montat-o ca i s-a parut complicat, dar constat ca are si calculator de ABS separat deasupra. Am gasit pana la urma problema. Conexiunile electrice la intrarea in pompa ABS sunt corodate, unii pini au si disparut. Noroc ca am alta pompa, sper ca acea mufa mare sa o pot folosi in continuare, dupa ce ii voi aplica tratament anticoroziune/oxidare. In continuare va trebui sa dau jos spatele de la motocicleta, sa inlocuiesc pompa de abs, dupa care voi avea de lucru cu aerisitul circuitelor de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 7, 2023 Share Postat Noiembrie 7, 2023 Dupa o lucrare mai ampla am reusit sa fac sa functioneze ABS-ul si Kilometrajul. Cu inlocuirea pompei este ceva de lucru, se da jos tot spatele, suplimentar am gresat toate articulatiile, montat patina lant noua, vopsit unde era zgariata. Ma declar tare multumit de cum functioneaza jucaria. Pacat ca vine frigul si nu prea are rost sa bag reumatism in oase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 7, 2023 Share Postat Noiembrie 7, 2023 (editat) Ce usor se schimba la tine, acum, intinzatorul lantului de distributie Editat Noiembrie 7, 2023 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 8, 2023 Share Postat Noiembrie 8, 2023 Acum 14 ore, Serban.S a spus: Ce usor se schimba la tine, acum, intinzatorul lantului de distributie Se schimba daca dai tot jos, inclusiv pompa de abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 29, 2023 Share Postat Noiembrie 29, 2023 Salutare, tot avansez cu pregatirea si reconditionarea motocicletei. Sunt decis sa o ridic din suspensia spate deoarece ajunge foarte usor pe jos. Sunt in cautare de linkuri suspensie mai scurte, am si gasit prin Germania dar la preturi astronomice. Oare nu are cineva de vanzare pe la noi sau nu gasim un meserias care sa le fabrice pe CNC. Poate ar mai fi doritori si sa se confectioneze mai multe bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 30, 2023 Share Postat Noiembrie 30, 2023 Acum 19 ore, secbiker a spus: Oare nu are cineva de vanzare pe la noi sau nu gasim un meserias care sa le fabrice pe CNC. Poate ar mai fi doritori si sa se confectioneze mai multe bucati. Salut, Eu mi-am comandat niste de-astea acum vreo 10-12 ani la userul Dan Cata din Cluj, care le manufactura chiar el. Acum 2 ani le-am schimbat rulmentii cu ace si merg in contunuare fara probleme. Incearca sa iei legatura cu el, poate inca mai face, n-am idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 30, 2023 Share Postat Noiembrie 30, 2023 Acum 2 ore, smar2 a spus: Salut, Eu mi-am comandat niste de-astea acum vreo 10-12 ani la userul Dan Cata din Cluj, care le manufactura chiar el. Acum 2 ani le-am schimbat rulmentii cu ace si merg in contunuare fara probleme. Incearca sa iei legatura cu el, poate inca mai face, n-am idee... Bine ar fi sa dau de el. Pe cautare nu-mi da nimic. Te rog daca ai contactul lui trimite-mi in privat. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 30, 2023 Share Postat Noiembrie 30, 2023 (editat) Probabil nu ai cautat bine. Mie imi apare daca dau cautare: https://motociclism.ro/search/?q=dan cata&quick=1&type=core_members Editat Noiembrie 30, 2023 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 7, 2023 Share Postat Decembrie 7, 2023 La 30.11.2023 la 22:45, smar2 a spus: Probabil nu ai cautat bine. Mie imi apare daca dau cautare: https://motociclism.ro/search/?q=dan cata&quick=1&type=core_members Multumesc pentru ajutor. I-am scris, sa vedem daca raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 24, 2023 Share Postat Decembrie 24, 2023 La 07.12.2023 la 9:18, secbiker a spus: Multumesc pentru ajutor. I-am scris, sa vedem daca raspunde. Dan este pe baricade. Mi-a făcut o resoftare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Decembrie 29, 2023 Share Postat Decembrie 29, 2023 Salutare! Cred ca a venit timpul si statorului meu sa moara. La 55000 km ar cam fi timpul din ce-am citit. Simptome: tensiune prea mica de incarcare, cand o turez la peste 3000 scade la 13.5V in loc sa creasca. Nu cred ca e rectificatorul fiindca am masurat si tensiunea alternativa pe iesirea din alternator si nu sare mai mult de 12V intre faze la relanti, iar turat abia 20V. Rezistenta bobinajelor e cam 0.9-1 ohmi, dublu fata de maximul specificat. Pareri? Poate cineva sa ma ajute cu niste masuratori? Atentie, daca masurati AC, poate pisca. Ma gandesc daca sa cumpar stator sau sa caut un atelier sa incerc o rebobinare, daca e posibil. La multi ani, sa ne auzim cu bine in 2024! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 29, 2023 Share Postat Decembrie 29, 2023 (editat) Acum 7 ore, cdarken a spus: Acum 7 ore, cdarken a spus: Salutare! Cred ca a venit timpul si statorului meu sa moara. La 55000 km ar cam fi timpul din ce-am citit. Simptome: tensiune prea mica de incarcare, cand o turez la peste 3000 scade la 13.5V in loc sa creasca. Nu cred ca e rectificatorul fiindca am masurat si tensiunea alternativa pe iesirea din alternator si nu sare mai mult de 12V intre faze la relanti, iar turat abia 20V. Rezistenta bobinajelor e cam 0.9-1 ohmi, dublu fata de maximul specificat. Pareri? Poate cineva sa ma ajute cu niste masuratori? Atentie, daca masurati AC, poate pisca. Ma gandesc daca sa cumpar stator sau sa caut un atelier sa incerc o rebobinare, daca e posibil. La multi ani, sa ne auzim cu bine in 2024! întâi, aș pune un releu chinezesc sau un releu bmw Editat Decembrie 29, 2023 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Ianuarie 2 Share Postat Ianuarie 2 Am repetat masuratorile la stator si e in regula, pentru masurarea rezistentei am uitat sa scad valorile terminalelor multimetrului si voltajul la relanti e mai mult decat de ajuns, ~30V, turat ajunge aproape la 70V. Rectificatorul e suspectul nr 1, la rece nu da decat 13.5V turat, iar dupa 3 minute de mers in relanti e foarte cald si se fixeaza la 13.7V indiferent de turatie. La masuratorile de continuitate pentru diodele din interiorul lui e totul ok, dar probabil problema e la alta componenta. In concluzie, altul nou. N-o sa merg pe chinezesc, ca parca n-as vrea sa risc sa cumpar doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 20 Share Postat Ianuarie 20 13.7 nu este chiar rău. Însemna 0.1V sub limita inferioară de încărcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aln Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Salutare Am si eu un gs 650 Dakar 2000 si in timpul mersului, cand accelerez brusc, mi se opreste motorul in mers pt o secunda daca o iau usor nu se manifesta.. Ati mai patit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Acum 2 ore, aln a spus: Salutare Am si eu un gs 650 Dakar 2000 si in timpul mersului, cand accelerez brusc, mi se opreste motorul in mers pt o secunda daca o iau usor nu se manifesta.. Ati mai patit careva? Ar putea fi senzorul TPS, cel care citeste pozitia clapetei la accelerare. Ar fi bine daca ai pune o diagnoza pe motor sa vezi ce coduri de eroare are si cred ca ti-ai da seama mai rapid care e cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aln Postat Martie 29 Share Postat Martie 29 Acum 22 ore, textoru a spus: Ar putea fi senzorul TPS, cel care citeste pozitia clapetei la accelerare. Ar fi bine daca ai pune o diagnoza pe motor sa vezi ce coduri de eroare are si cred ca ti-ai da seama mai rapid care e cauza. Unde as putea in Bucuressti sa i fac o diagnoza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 La 28.03.2024 la 19:14, aln a spus: Salutare Am si eu un gs 650 Dakar 2000 si in timpul mersului, cand accelerez brusc, mi se opreste motorul in mers pt o secunda daca o iau usor nu se manifesta.. Ati mai patit careva? schimbă bujiile și fișele . Este injecție? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aln Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 3 ore, yuk a spus: schimbă bujiile și fișele . Este injecție? Este injectie da.. De ce as schimba bujia si fisa daca merge foarte bine la turatie mica.. Doar cand acelerez mai brusc atunci se intrerupe. si are sens ca poate sa fie sensorul TPS. A mai patit cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 De ce mai întrebi dacă tu ai scenariul în cap deja?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 13 hours ago, aln said: Este injectie da.. De ce as schimba bujia si fisa daca merge foarte bine la turatie mica.. Doar cand acelerez mai brusc atunci se intrerupe. si are sens ca poate sa fie sensorul TPS. A mai patit cineva ? Strange bornele, pune benzina de 100 si fa o resetare a manetei acceleratiei. Incepe cu chestii simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 30 Share Postat Aprilie 30 Eu as verifica partea de alimentare cu benzina: filtrul regulator schimbat, injector verificat sa nu fie infundat, pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 17 Share Postat Mai 17 Bună tuturor. De curând mi-a intrat pe mana o f650gs, an 2000, injecție și abs. Am vrut să fac o servitoare mai complexă și am dat de draq. Pe scurt: pentru că fâșâia distribuția și pentru că părea lanțul că nu este întins am desfăcut întinzătorul sa vad in ce stare e. Era blocat. Am cu gâdilat l-am deblocat. Am pus totul la loc și la prima pornire părea ok dar după alte 2 - 3 porniri este un haos. Motorul suna de parca merge fara ulei. Am desfăcut iar totul (lanțul de distribuție pare fleșcăit complet iar întinzătorul este foarte moale. A incercat cineva întinzător mecanic? Am văzut ceva pe la chinezi.... Sau are cineva un întinzător in stare buna ( contra cost evident), comandat durează cam mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.