RobbieB Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) am vazut ceva parbrize,mic,fumuriu(ca pt Dakar)nu incurca si arata cool,pe Wunderlich, la ADV75.da voi cum le-ati luat de acol? aa..si..PS.yo n-ai avuh aripioara.. Sa-nteleg ca vrei parbriz doar din considerente... estetice? dar un parbriz ieftin unde se gaseste? nu d'alea de peste 100-150E Eu unul n-am vazut mai jos de pretul asta... Si crede-ma: am rascolit netu' in toate partile pana m-am oprit la asta de mi l-am luat! Mai cauta... poate sa ai mai mult noroc ca mine. Editat August 18, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 dar un parbriz ieftin unde se gaseste? nu d'alea de peste 100-150E poti sa incerci sa adaptezi unul de GS. Un prieten de-al meu si-a pus acum ceva timp piese de Adventure pe GS-ul lui. Cele vechi i-au ramas. Uita-te si pe bazarul de la forumbmw.ro poate gasesti ceva convenabil. Acolo postase si el "disponibilizarile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Gs-ul meu mai inalt decat unul normal. Fostul propietar mi-a spus ca cei de la service-ul unde s-a facut modificarea i-au spus ca au schimbat telescopul ( ). M-am cam obisnuit cu el asa inalt, insa mi-ar prinde bine sa fie un pic mai jos. Am o banuiala ca de fapt s-a umblat la cele doua inaltatoare ce se prind de suspensie si swing-arm. As vrea sa imi spuna cineva cu GS din 2000-2003 standard, cam care e distanta dintre axele celor doua suruburi de prindere. thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 mai baiete tu erai deci cel cu gs-ul galben de la intrunirea de la ciolpani de ma invarteam in jurul lui si ma uitam cat e de inalt si ce fain e! daca e prea inalt pt tine...cum facem sa il vad sa inteleg si eu ce modificare are, ca eu vreau mai inalt pt mine...ca poate fac si eu modificarea la al meu... ce zici, ne vedem intr-o zi cu soare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) mai baiete tu erai deci cel cu gs-ul galben de la intrunirea de la ciolpani de ma invarteam in jurul lui si ma uitam cat e de inalt si ce fain e! daca e prea inalt pt tine...cum facem sa il vad sa inteleg si eu ce modificare are, ca eu vreau mai inalt pt mine...ca poate fac si eu modificarea la al meu... ce zici, ne vedem intr-o zi cu soare? Cred ca e cel mai inalt GS, daca l-ai remarcat pentru ca era inalt intre 100 motoare . Da eu sunt ca o balerina pe el. Poate chiar facem schimb de piese daca tie iti plac astea mai caloase Aproape sigur o sa vin la intalnirea de la snagov probike de sambata. lasa un nr de tel pe PM. I'll call you ! Editat August 19, 2008 de Alex-Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Si daca nu-l "incape" pe Zeroo piesa ta, poti face schimb cu mine!! Acu' lasand gluma, e chiar interesanta modificarea aia a ta... Abia astept sa vad cu ochii mei ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 nush daca se lipeste pesa ta de mobra me...in mare ar trebui, a mea e din 2007... in alta ordine de idei...intrunire...bleah...nu cred PS ce zici robby de semnatura me' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 eu am gs din 2001 dar e versiunea joasa coborata cumva din fabrica. distanta intre suruburile respective e de 8,5 cm. si eu as vrea sa o inalt si cum nu cred ca am un alt amortizor mai scurt decat cel de la versiunea normala, nu raman decat inaltatorarele alea.. sunt curios daca e cineva cu gs-ul normal poate aflam dimensiunea piesei respective.. ma bag si eu la rand la inaltatoarele alea daca le schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 GS-ul simplu merge fara probleme si pe hard enduro... chiar daca-l mai atingi din cand in cand scutul, tine si la lovituri mai serioase.... garantat... am testat eu... Sa-l stapanesti sanatos si ferit de evenimente neplacute ! E o alegere buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Winshieldul e si pt estetic si pt vant(am testat un dakar)si inaltatoarele originale au 8.5 cm intre centrele suruburilor si 11cm lungimea lor.cele din poza dupa cum arata sunt origi,asa k s-ar putea sa fie umblat la telescop..eu acu incerc sa mi-l inalt ,cu-un prieten ce si-a prelungit suportii telescopului,si se poate ,uitati si poza cum arata.. Din inaltatoare,ka moto-ul sa se ridice ele tre sa fie mai scurte,cam la 5-6 cm intre gauri.Nu stiu daca se pot face,au ceva lagare cu cilindrii,gen rulmenti acol..aveti documentatie aici http://faq.f650.com/FAQs/LoweringKitFAQ.htm ,si eu vehiculez idea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 noah Eu unul mi-am belit cricul mic si cel central, mi-am indoit scutul si de cateva ori am simtit ca imi intra suspensia spate in coloana...asa ca as prefera sa am mobra un pic mai inaltata. Iar ce vad in poza de mai sus imi pare tare frumusel. Depinde pe unde o bagi si cum o bagi....din pacate pt micuta mea, am cam inceput sa imi pierd mila pt ea si o bag cam peste tot. Deci, clar simt nevoia sa fie mai inalta. am si cracii mai lungi probabil si simt ca atunci cand stau pe ea stau cu genunchii sub barba. Inaltimea perfecta pt mine e cea a KTM-ului 990 ADV. Buba e ca am si seaua cea mai joasa se pare (pe aceasta cale, daca e cineva interesat, o dau la schimb cu una mai inalta, e noua, fara nici o problema). Zo, explicati mai pe larg procesul de inaltare, va rog, cei care stiti cum se face. Noi sa fim sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Pe f650.com n-am vazut decat informatii despre "LOWERING Kit"... Pe mine m-ar interesa un... "HIGHering Kit". Haideti, haideti cei care ati facut-o! Detali! Poze! Sa-nvatam si noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Pe f650.com n-am vazut decat informatii despre "LOWERING Kit"... Pe mine m-ar interesa un... "HIGHering Kit". Haideti, haideti cei care ati facut-o! Detali! Poze! Sa-nvatam si noi... Adevarat.. mult am mai cautat si eu.. Se pare ca de inaltat se poate ...cu schimbarea amortizorului...cam scump. Dupa care trebuie sa schimbi si cricul central si cel lateral... Merita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Vand furca fara juguri si scut pt BMW f650 gs din 2003. 0720666609-ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 hmmmm mdah...amortizor pe la 1000 de euri cricuri...vreo 2 luni de asteptari pe la bavaria... merita? ma-sa merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 noah Eu unul mi-am belit cricul mic si cel central, mi-am indoit scutul si de cateva ori am simtit ca imi intra suspensia spate in coloana...asa ca as prefera sa am mobra un pic mai inaltata. Iar ce vad in poza de mai sus imi pare tare frumusel. Depinde pe unde o bagi si cum o bagi....din pacate pt micuta mea, am cam inceput sa imi pierd mila pt ea si o bag cam peste tot. Deci, clar simt nevoia sa fie mai inalta. am si cracii mai lungi probabil si simt ca atunci cand stau pe ea stau cu genunchii sub barba. Inaltimea perfecta pt mine e cea a KTM-ului 990 ADV. Buba e ca am si seaua cea mai joasa se pare (pe aceasta cale, daca e cineva interesat, o dau la schimb cu una mai inalta, e noua, fara nici o problema). Zo, explicati mai pe larg procesul de inaltare, va rog, cei care stiti cum se face. Noi sa fim sanatosi. Salut! Ma intereseaza pe mine un schimb sunama la0765115667> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) pe LOWERING ,deca examinezi atent ai sa vezi prelungitoarele de 8 cm, nu 11,si distantele intre gauri de5,nu 8.5cm,(info facultativ pt a va da seama de unde se poate umbla)restul,dupa cum spuneam,si eu sunt inca in studii,sa-mi fabric suportii,sau sa prelungesc telescopul???dar nimic din astea nu skimba pozitia di sa ref la genunchi in barbie..se ridica cu totul....doar saua inalta ... a,si treaba cu kriku-rile e simpla..putina imaginatie,le sudati si prelungiti singuri,sau la prieteni,si garantat iese ok..pt k unele noi sunt cam la 200eu Editat August 20, 2008 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) pe LOWERING ,deca examinezi atent ai sa vezi prelungitoarele de 8 cm, nu 11,si distantele intre gauri de5,nu 8.5cm,(info facultativ pt a va da seama de unde se poate umbla)restul,dupa cum spuneam,si eu sunt inca in studii,sa-mi fabric suportii,sau sa prelungesc telescopul???dar nimic din astea nu skimba pozitia di sa ref la genunchi in barbie..se ridica cu totul....doar saua inalta ...a,si treaba cu kriku-rile e simpla..putina imaginatie,le sudati si prelungiti singuri,sau la prieteni,si garantat iese ok..pt k unele noi sunt cam la 200eu Chestia cu "fabricatul" suportilor... deh, ce sa zic? Eu unul nu cred ca merita riscul. Chiar daca gasesti pe cineva sa ti le faca, problema cred ca este MATERIALUL! Daca nu-i otelul care trebuie, risti sa-ti crape cand ti-e lumea mai draga! Am gasit un link (aici) cu unii care produc piesele astea. Dar... mai mici, nu mai mari decat originalul! Editat August 21, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Ce draqu-avem cu mobrele noastre ? Si pe mine ma rima-n buci sa-i fac fel de fel de porcarii ,s-o fac racheta ! Hai mai bine sa punem banutu' de-o-parte ..si la anu' sa ne luam 1150 GS sau 1200 GS-uri Ca io cred ca la astea visam cu totii...eu visez chiar color Altii cheltuie banii pe fel de fel de "smecherii": Ia uite colea : Homemade protectii furci -simpluta ideea si ieftinica Lumini suplimentare -cam kitch Un sistem de crsh-baruri complet -homemade -un tip de prin state -modelul asta as vrea si io sa-l fabric are avantajul prinderii in cadru ,spre deosebire de SW-Motech care are capat liber Iar pentru cine vrea spatiu suplimentar de carat prajiturele , recomandam lansatoare de rachete -homemade Pe ce noroaie ati mai fost ? Io i-am facut botezul : /index.php?showtopic=256521 Editat August 21, 2008 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Pana la urma este cineva care are prelungitoarele alea mai mari de 8,5 cm intre suruburi? eu am verisunea joasa si pe f650.com imi zic numa de bine si anume: "The second possibility, which lowers the GS by a further 30mm, is the lower chassis option ordered from the factory. For this option, the chassis of the bike was completely re-engineered and does not have trade-offs in ride comfort. As a factory option, it is a $0.00 charge. However, because of the extensive number of parts affected and the associated cost (of which DHP quoted only some), we do not recommend retrofitting a standard GS" adica sa-mi vad de treaba mea.. eu mi-as face 2 inaltatoare mai mari dar mi-e sa nu fac prostii sa se skmbe unghiurile peacolo si sa se strice mai stiu ce bucse sau amortizor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Winshieldul e si pt estetic si pt vant(am testat un dakar)si inaltatoarele originale au 8.5 cm intre centrele suruburilor si 11cm lungimea lor.cele din poza dupa cum arata sunt origi,asa k s-ar putea sa fie umblat la telescop..eu acu incerc sa mi-l inalt ,cu-un prieten ce si-a prelungit suportii telescopului,si se poate ,uitati si poza cum arata..Din inaltatoare,ka moto-ul sa se ridice ele tre sa fie mai scurte,cam la 5-6 cm intre gauri.Nu stiu daca se pot face,au ceva lagare cu cilindrii,gen rulmenti acol..aveti documentatie aici http://faq.f650.com/FAQs/LoweringKitFAQ.htm ,si eu vehiculez idea.. pai asta e fix GS-ul meu. Asta-i poza din anuntul pe care l-a dat fostul propietar, Razvan. Daca tot a ajuns vedeta, hai sa va spun si cum am intrat in posesia lui. Razvan e din Resitza, asa ca dupa ce am depus actele la banca pentru banutzi mi-am facut tot felul de planuri cum sa ajung in Resita la cusheta si sa ma intorc calare. Imediat ce banca mi-a aprobat creditul l-am sunat pe om pentru prima data. I-am spus ca sunt din Bucuresti si pana sa termin de povestit ca vreau sa vin cu trenu mi-a spus ca motorul e in Bucuresti la Fancurier imbarcat retur pe Resita pentru ca (,) cumparatorul pentru care fusese trimis initial s-a razgandit. Am dat fuga la Fan, am venit ca mos Craciun cu cutii de bere pentru baietzi, mi-au prezentat bondaru si l-am luat a doua zi. revenind la subiect. Cele doua linkuri au 85 mm deci standard. Se pare ca au schimbat tija amortizorului sau au pus niste distantiere. N-am dezmembrat decat partea din fata, la spate n-am ajuns sa va pot spune exact . De cand vrea toata lumea GS-uri inalte parca nu mi se mai pare asa inalt Editat August 21, 2008 de Alex-Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Un sistem de crsh-baruri complet -homemade -un tip de prin state -modelul asta as vrea si io sa-l fabricare avantajul prinderii in cadru ,spre deosebire de SW-Motech care are capat liber musiu julian daca dumneata reusesti sa faci crashbarurile alea..eus unt primul tau client...dar zi-mi acum, pana nu fac comanda la wunderlicht. vb serios ca vreau. daca nenea ala strungar-tinichigiu-fierar-betonist ce o fi el se descurca si da un pret convenabil, ma bag! apropos, surubelul de la oglinda de mi la-i donat cu atata bunavointa, s-a rupt. adica e in interior. partea rupta. acum ma lupt sa il scot sa imi pot pune oglinda noua (care dupa 2 luni mi-a venit de la bavaria, minunati baietii...) tot apropos de bavaria...never-ever, de cand am luat mobra, nu am avut motorul atat de curat ca acum. Le-am dus mobra sa imi schimbe piesele dupa un drum de o saptamana pe forestiere, urmat de vreo 2 zile la mare...adica era norouiul gros de un deget, amestecat cu ulei, nisip, frunze, crengute, o vrabie infipta in radiator cu niste insecte moarte in cioc.....o adevarata arta. azi cand ma duc sa iau mobra de la ei...curat motorul ca abia iesit din fabrica. Deci, care vreti sa va spalati mobrele bine, mergeti la bavaria in pipera ca se pare ca se precep baietii :makeout: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Chestia cu "fabricatul" suportilor... deh, ce sa zic? Eu unul nu cred ca merita riscul. Chiar daca gasesti pe cineva sa ti le faca, problema cred ca este MATERIALUL! Daca nu-i otelul care trebuie, risti sa-ti crape cand ti-e lumea mai draga!Am gasit un link (aici) cu unii care produc piesele astea. Dar... mai mici, nu mai mari decat originalul! ...aia ziceam de cateva pagini...mai micii.ooof pai asta e fix GS-ul meu. Asta-i poza din anuntul pe care l-a dat fostul propietar, Razvan. Daca tot a ajuns vedeta, hai sa va spun si cum am intrat in posesia lui. Razvan e din Resitza, asa ca dupa ce am depus actele la banca pentru banutzi mi-am facut tot felul de planuri cum sa ajung in Resita la cusheta si sa ma intorc calare. Imediat ce banca mi-a aprobat creditul l-am sunat pe om pentru prima data. I-am spus ca sunt din Bucuresti si pana sa termin de povestit ca vreau sa vin cu trenu mi-a spus ca motorul e in Bucuresti la Fancurier imbarcat retur pe Resita pentru ca (,) cumparatorul pentru care fusese trimis initial s-a razgandit. Am dat fuga la Fan, am venit ca mos Craciun cu cutii de bere pentru baietzi, mi-au prezentat bondaru si l-am luat a doua zi. revenind la subiect. Cele doua linkuri au 85 mm deci standard. Se pare ca au schimbat tija amortizorului sau au pus niste distantiere. N-am dezmembrat decat partea din fata, la spate n-am ajuns sa va pot spune exact . De cand vrea toata lumea GS-uri inalte parca nu mi se mai pare asa inalt ...he he,cemica e lumea,da sigur ca e motorul tau,trebuia sa-l iau eu ,l-a luat altcineva,probabil tu... ,si apoi eu am ajuns in Bucuresti ,ku trenul,intors calare..sa mi-l iau pe al meu...identic..ce kombinatiii........... poza e doar pt model,vorbisem cu fostul proprietar sa ma ajute,si sa-mi explice cum sa-l fac si eu...ka tare mandru-i asa..NU-L MODIFIKA!!!sa ai baftok de el Editat August 21, 2008 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Pana la urma este cineva care are prelungitoarele alea mai mari de 8,5 cm intre suruburi?eu am verisunea joasa si pe f650.com imi zic numa de bine si anume: "The second possibility, which lowers the GS by a further 30mm, is the lower chassis option ordered from the factory. For this option, the chassis of the bike was completely re-engineered and does not have trade-offs in ride comfort. As a factory option, it is a $0.00 charge. However, because of the extensive number of parts affected and the associated cost (of which DHP quoted only some), we do not recommend retrofitting a standard GS" adica sa-mi vad de treaba mea.. eu mi-as face 2 inaltatoare mai mari dar mi-e sa nu fac prostii sa se skmbe unghiurile peacolo si sa se strice mai stiu ce bucse sau amortizor.. Eu chiar nu va inteleg stresul cu inaltimea Scria mare si lat 770-780 mm parca, pe pagina www.bmwmotorrad.de Singura exceptie fiind cele lasate mai in jos din fabrica pt fete, care greu le mai puteai aduce inapoi, dupa spusele unui dealer de la bmw Germania. Eu unul inainte sa trec pe GS ocoleam Dakarul fiind prea inalt din fabrica, si prima intrebare inainte de cumparare era daca are inaltimea originala din fabrica Bafta PS: Multe multumiri Domnului Zeroo pentru transportul de astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Eu chiar nu va inteleg stresul cu inaltimea Pai bre nene Phantoame! Stresul cu inaltimea este direct proportional cu vaile. potecile, vaioagele, bolovanii, santurile, raurile, dealurile pe care esti dispus sa le-ncerci. Si unde -in functie de dificultate- e chiar importanta inaltimea aia in plus... Pentru cei care nu se risca la teren foarte accidentat, intr-adevar nu merita efortul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.