Stefan GS Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 E momentul sa iti pui suspensie upside-down de la WP, sau Marzocchi . Am citit si eu asta pe undeva, la modele mai noi au schimbat designul. AL meu e din decembrie 2004 si are furca de tip nou. O sa ii fac o poza sa verificati si voi. Asa am si eu furca si al meu e februarie 2001. M-am dus afara sa ma uit ca am ramas masca la faza cu furca... Dar ce e ciudat totusi ca era pe sosea cand a patit-o...probabil ca era fisurata de dealuri si apoi a crapat, nu? Oricum e de cacao rau faza...iar la 135...doareee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 ................Asa am si eu furca si al meu e februarie 2001. M-am dus afara sa ma uit ca am ramas masca la faza cu furca...................... Ntt ...nttt...nttt Tu nu ai furca asa..uita-te mai atent Primul model de furca difera la jamba dreapta...au nervura subtire...ulterior a fost ingrosata ....priviti cu atentie va rog.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Ntt ...nttt...ntttTu nu ai furca asa..uita-te mai atent Primul model de furca difera la jamba dreapta...au nervura subtire...ulterior a fost ingrosata ....priviti cu atentie va rog.... Si banuiesc ca e o galagie de bani furca upside-down pt. mobrele noastre...da macar stii ca ajungi one piece acasa dupa ce te-ai dat pe coclauri si apoi vii pe dn1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Baieti si fete, am pus-o. Tocmai am citit o chestiune care mi-a cam dat de gandit. Va dau link-ul, cititi, si mai departe spuneti voi. Cuiva i s-a intamplat asta, pe la vreo 135km/h. Stii solutia, nu? Vinde-o si ia-ti Hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Uite diferentele: Cazul enumerat mai sus a facut ceva agitatie prin SUA Ce nu zice fata care a cazut ..este ca,doar cu cateva zile inainte...in excursia ei catre alaska...mai cazuse binisor cu mobra... Stii solutia, nu? Vinde-o si ia-ti Hayabusa Eventual Trabant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Ce nu zice fata care a cazut ..este ca,doar cu cateva zile inainte...in excursia ei catre alaska...mai cazuse binisor cu mobra... Zice, zice, stai linistit, citez: "My bike did have some front end damage in a previous crash, but it was completely checked out by a BMW dealership". Treaba cu WP sau alte smecherii nu prea tine, e enorm de mult. Cel mai simplu e sa-ti iei noile furci, de la Bavaria cum ar veni. Adica nu simplu, dar oricum mai ieftin decat prima varianta. Sau, daca esti mester, o inginerie de genul asta: Yamaha forks on a BMW F650GS Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Sa ma f_ut...se pare ca eu am daia veche. Nus daca sa-mi fac prea multe griji sau nu avand in vedere faptul ca la mine enduro inseamna mersul pe trotuar...suitul si coboratul de pe trotuar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Sau, daca esti mester, o inginerie de genul asta: Yamaha forks on a BMW F650GS Dakar Pai un telescop NOU de yamaha tt600r il ai de la mine, moca. Daca mai faci rost de unu' si te simti mester, te-ai scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 (editat) Faza prost gandita la furca asta, uitandu-ma la alte tipuri de furci...e ca se termina langa butucul rotii in loc sa se termine chiar in ax cu butucul roti, e adevarat ca probabil asa mai diminueaza vibratiile probabil dar m-am uitat la mai multe marci si furca se termina chiar pe surubul de la butucul rotii...e logic ca la sarcine foarte mari si lovituri sa se rupa exact intre axul butucului si furca efectiv pentru ca forta nu este in linie...adica se rupe dintele ala turnat al furcii si apoi ne-am pus-o cu Mos Craciun... Inclusiv la 1200GS Adv. e in ax cu butucul...daia costa si 15.000 de iepuroi...furca aia e scumpa... Pe langa termometrul de ulei care totusi e si practic cand vrei sa dai forja la rece, desi toti zic ca nu are nimic la motoare sa dai blana la rece, totusi calitatile uleiului sunt altele la rece...mai e si varianta asta care e buna pt. ca e greu de desfacut... si-a luat careva? http://www.touratech.com/shops/001/product...c5809d33b14cf6c Acolo scrie doar de la 2004 incoace...ce-i drept eu am vrut sa iau termometrul de la louis.de dar fiind ultimul in stoc, desi filetul era bun, tija termometrului era prea lunga si atingea jos in rezervor si nu se infileta. Editat Noiembrie 12, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Faza prost gandita la furca asta, uitandu-ma la alte tipuri de furci...e ca se termina langa butucul rotii in loc sa se termine chiar in ax cu butucul roti, e adevarat ca probabil asa mai diminueaza vibratiile probabil dar m-am uitat la mai multe marci si furca se termina chiar pe surubul de la butucul rotii...e logic ca la sarcine foarte mari si lovituri sa se rupa exact intre axul butucului si furca efectiv pentru ca forta nu este in linie...adica se rupe dintele ala turnat al furcii si apoi ne-am pus-o cu Mos Craciun... Inclusiv la 1200GS Adv. e in ax cu butucul...daia costa si 15.000 de iepuroi...furca aia e scumpa... Pe langa termometrul de ulei care totusi e si practic cand vrei sa dai forja la rece, desi toti zic ca nu are nimic la motoare sa dai blana la rece, totusi calitatile uleiului sunt altele la rece...mai e si varianta asta care e buna pt. ca e greu de desfacut... si-a luat careva? http://www.touratech.com/shops/001/product...c5809d33b14cf6c Acolo scrie doar de la 2004 incoace...ce-i drept eu am vrut sa iau termometrul de la louis.de dar fiind ultimul in stoc, desi filetul era bun, tija termometrului era prea lunga si atingea jos in rezervor si nu se infileta. eu am comandat deja dala cu termometru..de unde stii ca nu ajunge din cauza tijei..ai probat?..o sa iti spun eu maine sau poimaine!! cum e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 eu am comandat deja dala cu termometru..de unde stii ca nu ajunge din cauza tijei..ai probat?..o sa iti spun eu maine sau poimaine!! cum e.. Da, am probat la Paula's Bikeshop la Barcanesti - Ploiesti, dar sunt de mai multe lungimi sigur, ma refer la tija lui, in functie de marca motorului. Ala il aveau in magazin si am iesit afara si l-am bagat in rezervor, dar daca ai comandat special pt GS banuiesc ca e mai scurt, sigur tre' sa fie asa. Bafta! Sa imi zici cum e ca vreau sa comand si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 (editat) Faza prost gandita la furca asta, uitandu-ma la alte tipuri de furci...e ca se termina langa butucul rotii in loc sa se termine chiar in ax cu butucul roti, e adevarat ca probabil asa mai diminueaza vibratiile probabil dar m-am uitat la mai multe marci si furca se termina chiar pe surubul de la butucul rotii...e logic ca la sarcine foarte mari si lovituri sa se rupa exact intre axul butucului si furca efectiv pentru ca forta nu este in linie...adica se rupe dintele ala turnat al furcii si apoi ne-am pus-o cu Mos Craciun... Inclusiv la 1200GS Adv. e in ax cu butucul...daia costa si 15.000 de iepuroi...furca aia e scumpa... Pe langa termometrul de ulei care totusi e si practic cand vrei sa dai forja la rece, desi toti zic ca nu are nimic la motoare sa dai blana la rece, totusi calitatile uleiului sunt altele la rece...mai e si varianta asta care e buna pt. ca e greu de desfacut... si-a luat careva? http://www.touratech.com/shops/001/product...c5809d33b14cf6c Acolo scrie doar de la 2004 incoace...ce-i drept eu am vrut sa iau termometrul de la louis.de dar fiind ultimul in stoc, desi filetul era bun, tija termometrului era prea lunga si atingea jos in rezervor si nu se infileta. Fratilor mobra e ok .. mai putin furca acolo e problema intradevar. ..ma ofer sa comand orice piesa fara comision oricarui individ care vrea sa faca schimbarea asta. piesele pot fi din europa sau sua, se rezolva. la unele transportul catre bucuresti va fi gratis. Iarna piesele pe ebay sunt f ieftine(mai ales cele la licitatie). sunt aici sa comand orice. am auzit ca ar merge de ktm la dakar. id mess : gabrielleru Editat Noiembrie 12, 2008 de gabrielleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Bai Gabriele....tu esti asta bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Da, am probat la Paula's Bikeshop la Barcanesti - Ploiesti, dar sunt de mai multe lungimi sigur, ma refer la tija lui, in functie de marca motorului. Ala il aveau in magazin si am iesit afara si l-am bagat in rezervor, dar daca ai comandat special pt GS banuiesc ca e mai scurt, sigur tre' sa fie asa. Bafta! Sa imi zici cum e ca vreau sa comand si eu. Asta se potriveste, il am si eu si sunt multumit cu el: http://www.louis.de/_1050d4496e2235b0c3336...0&anzeige=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Asta se potriveste, il am si eu si sunt multumit cu el: http://www.louis.de/_1050d4496e2235b0c3336...0&anzeige=0 Aha, ok, mersi. Dar asta l-ai pus sus la rezervorul de ulei, nu in blocul motor ca la restul motoarelor? Si e nu e un pic cam inalt sau e mai plat facut pt. GS ?...ca ala din poza din blocul motor are 4cm inaltime sau doar pare in poza aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Asta se potriveste, il am si eu si sunt multumit cu el: http://www.louis.de/_1050d4496e2235b0c3336...0&anzeige=0 Tija functioneaza si ca joja? Eu personal nu ma impac deloc bine cu sistemul "gemulet" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Tija functioneaza si ca joja?Eu personal nu ma impac deloc bine cu sistemul "gemulet" Pai in gemuletul ala nu se vede absolut nimic. Asta e clar. M-am uitat la el si pe zi, si pe seara, si cu lanterna, si fara, si nimic...poate sa incerc sa ma uit cu aparatul de sudura...desi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Aha, ok, mersi. Dar asta l-ai pus sus la rezervorul de ulei, nu in blocul motor ca la restul motoarelor? Si e nu e un pic cam inalt sau e mai plat facut pt. GS ?...ca ala din poza din blocul motor are 4cm inaltime sau doar pare in poza aia? Nu stiu de ce poza zici sau unde in blocul motor Se potriveste perfect, repet, pe ala il am eu montat. Tija functioneaza si ca joja?Eu personal nu ma impac deloc bine cu sistemul "gemulet" Da, functioneaza si ca joja, are acele gradatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 OK, am inteles, mersi. Pe site la louis.de adica linku care l-ai pus e cu termometru bagat in blocul motor la diverse Suzuki, Kawa, etc...de asta intrebam... Da acum am inteles ca potriveste si ca il ai montat si ca e bun pt. GS. Acolo sunt poze cu japoneze cu termometru montat in blocul motor, la noi nu. OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Da, functioneaza si ca joja, are acele gradatii. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Aloha, Am clarificat cu termometru. Aseara la intalnire am vazut lume cu crashbar de wunderlich care e mare, un pic inestetic si scump fata de asta de touratech... http://www.touratech.com/shops/001/product...48f3b7480851fb2 A comandat careva din asta ? E eficient ? E vreau sa imi iau din asta - imi place ca e mai slim si apara si capacul lateral. Iar handguard-uri mai ieftine si la fel de bune ca alea originale de BMW de la AB, ce ati mai pus pe ale voastre si la ce cascaval ? Touratech ? Wunderlich ? Acerbis ? etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 http://www.touratech.com/shops/001/product...48f3b7480851fb2 A comandat careva din asta ? E eficient ? E vreau sa imi iau din asta - imi place ca e mai slim si apara si capacul lateral. Pe langa ce ne arati tu, mai trebuie si parte de sus, adica asta http://www.touratech.com/shops/001/product...a54b90ac6c01ff1 . Astfel, ai protejata si partea de sus. In total 170 euro. Am eu asa dar inca n-am avut ocazia sa testez sistemul intr-un mod serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Aseara la intalnire am vazut lume cu crashbar de wunderlich ... Iar handguard-uri mai ieftine si la fel de bune ca alea originale de BMW de la AB, ce ati mai pus pe ale voastre si la ce cascaval ? Touratech ? Wunderlich ? Acerbis ? etc. Crash-barurile nu sunt produse de Wunderlich. Sunt Hepco&Becker... Fiecare model are avantaje si dezavantaje. Modelul ala de la Touratech este mai bun in teren accidentat. Fiind mai apropiat de motor, riscul sa te agati de ceva (asa cum mi s-a intamplat mie) este foarte mic. Celalalt model este in mod clar mai eficient pe sosea. La o eventuala tavaleala, pe langa protectia ce ti-o ofera la motor, iti protejaza si picioarele in cazul in care le "uiti" pe sub motor... Despre considerentele estetice... fiecare cum îi place! Întreaba-l pe Zeroo cat a dat pe handguard-urile originale. Nu mai stiu exact... In orice caz nu sunt mai scumpe decat unele de la Acerbis. Si sunt bune. Garantat! Stiu eu o portiera îndoita de Land Rover care poate depune marturie in sensul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Aha, mersi fain Angi si RobbieB !!! Da, in legatura cu crash-bar urile am vazut ca trebuie si partea de sus, la cele Touratech...bine ca n-ai avut ocazia Angi sa le testezi hardcore...tre sa imi pun si cele pt. sidecase si apoi stau mai linistit la capitolul reparatii after fall... Iar la cele H&B da ai dreptate RobbieB in caz de tranteala pe asfalt ca protejeaza piciorul daca nu apuci sa il tragi in momentul de cacao... Handguardurile sunt 3,2mil asa zicea Zeroo parca, o sa comand la AB. Intrebam si eu, poate mai sarea careva cu o idee mai buna testata, ca 2 plastice = 100 euro nu e chiar o afacere... Multumesc pt. sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 handguardurile alea sunt cea mai buna investitie facuta de mine pe mobra! 3 milioane si un pic are isi merita pretul pana sa le pun, am schimbat 3 manete de ambreiaj. ce-i drept, dupa ce le-am pus nici nu am mai dat cu mobra de pamant...dar anyway........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.