Sari la conținut

Ce Faceam Noi Cand Va Nasteati Voi


Postări Recomandate

P.S. A se observa casca, da ? :laugh:

d-aia am eu acasa, pt mobra...mi-a dat-o ursu, care la randul lui a luat casca de la altcineva...are o istorie faina :bigstar:

 

PS: ca fiind primu cu asa pasiuni, din neam, ma bucur sa merg pe motoarele pe care ati mers voi("batranii") si n-au mers ai mei :crack:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 187
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:lol:

tot respectul.... :D

 

nenea ,nenea prea frumos si prea tare cred ca a fost eu pe vreamea aia il trageam pe tata de turul pantalonului poate poate ma plimba si pe mine, felicitari pt poze

si eu la fel... :kiss:

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul meu pentru toti ce ati pus pozele acestea superbe, este o adevarata istorie , pozele acestea ar trebui adunate cu tot cu o mica istorie si publicate intro revista moto. Sar merita mult de tot, asa ar stii lumea cum a evoluat motociclismul in romania de vremea lu hahaaaa

 

jos palaria oameni buni si respectele mele....

 

Daca vreunii din voi aveti drum prin spania pe jos linga gibraltar...sunteti bineveniti sami faceti o vizita...

sunt timisorean locuiesc de 7 ani in spania

 

mobilul meu 0034 666 549 888 roby

 

id messenger robychopper

 

mail robychopper@yahoo.com

 

cu respecte roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt invidios pe voi toti cei cu motoare. in '89 am avut bani (19.000 lei) sa-mi iau un motor s.h., am cautat vreo 2 luni insa nu am gasit si mi-am luat un magnetofon tesla cm 130. si acum imi pare rau ca nu am mai asteptat 1 zi, imi gasise un coleg un simson cu 15.000 de lei. acum ma dau de ceasul mortii sa fac rost de bani sa-mi iau un motor, fie el si antic si vai de mama lui, motor sa fie. stiu pe cineva care are in garaj un IJ si un HOINAR care necesita mici reparatii (IJ-ul la aprindere, iar hoinarul la carburator), dar nu are acte pe ele si nu stie cum se pot inmatricula. daca aflu cum se pot inmatricula poate prind curaj sa-i cer una din ele. Acum conduc o "conserva" si in viata de zi cu zi si la serviciu :kiss: :D . imi place enorm honda transalp si bmw-ul ala de dakar (parca 650 gs). de motoarele de viteza imi este frica, imi plac mult enduro-tourer-ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfatul lui "catul" postez si eu cateva poze din arhiva familiei. Unchimiu' s-a straduit sa construiasca un dosar cu activitatea lui bunicamiu' si a lui tata. Am scanat cateva imagini din acest dosar. Sper sa mai am timp sa mai postez ceva poze. Sunt articolele vremii sportive din acei ani.

Precizez ca este vb. de moto-viteza si dirt-track. Ma rog bunicamiu a fost un pionier al acestui sport cu motor. El a prins inceputurile vitezei, motocrosului, dirttrack-ului..etc. Pe atunci nu erau bine definite aceste ramuri.

 

 

 

 

Mai am ceva poze postate cu bunicamiu' aici pe forumul asta dar am uitat..sincer pe unde sunt :(

le mai postez odata

post-25939-1216017580_thumb.jpg

post-25939-1216017586_thumb.jpg

post-25939-1216017596_thumb.jpg

post-25939-1216017602_thumb.jpg

post-25939-1216017609_thumb.jpg

post-25939-1216017616_thumb.jpg

post-25939-1216017687_thumb.jpg

post-25939-1216017702_thumb.jpg

post-25939-1216017708_thumb.jpg

post-25939-1216017715_thumb.jpg

post-25939-1216017723_thumb.jpg

post-25939-1216017732_thumb.jpg

post-25939-1216017741_thumb.jpg

post-25939-1216017994_thumb.jpg

post-25939-1216018007_thumb.jpg

post-25939-1216018020_thumb.jpg

post-25939-1216018041_thumb.jpg

post-25939-1216018049_thumb.jpg

post-25939-1216018053_thumb.jpg

post-25939-1216018057_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a trimis un prieten de demult din Germania, motociclist si el si atunci si acum, pozele astea de care uitasem. Sunt dintr-o excursie de-a noastra, in anii 82-83, acum 25 de ani. Ma bucur sa pot face acum ce faceam si atunci. Tehnica e alta, distractia e aceeasi. Bateam tara fara bani, fara benzina (era rationalizata), vai mama noastra. Ala slabanog cu parul mare eram eu. Luasem cu noi un baiat din Noua Zeelanda care facea inconjorul lumii pe un Triumph, amarat si el, venea de prin China.

 

 

Nu vreau sa fiu rau si am sa-ti spun si eu o intrebare daca tot ai pus tu pe asta cu ...ce faceam eu cand voi calareati motoare...

Iata intrebarea mea: CE o sa faceti voi cand eu inca o sa mai calaresc motoare???? pe unde o sa fiti si cam cum o sa va miscati de batranete??? Asa ca toate la timpul lor in timpul lor.

Oricum imi plac pozele si felicit pentru ceea ce faceati atunci....dar dupa cum bine imi aduc aminte in anii 82-83 benzina inca nu erea rationalizata si inca se mai gasea parizer in alimentara

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE o sa faceti voi cand eu inca o sa mai calaresc motoare????

 

De ce esti carcotas?

Si tu (daca apuci) varsta lor o sa te bucuri sa poti impartasi trecutul tau glorios, precum si cel al prietenilor tai...

Bucura-te de varsta pe care o ai acum si lasa generatia a III-a sa isi impartaseasca trecutul!

 

Felicitari pentru fotografiile frumoase, tuturor celor care au postat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce esti carcotas?

Si tu (daca apuci) varsta lor o sa te bucuri sa poti impartasi trecutul tau glorios, precum si cel al prietenilor tai...

Bucura-te de varsta pe care o ai acum si lasa generatia a III-a sa isi impartaseasca trecutul!

 

Felicitari pentru fotografiile frumoase, tuturor celor care au postat!

 

Hai mai ca a fost o gluma pe care sper din tot sufletul sa o inteleaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti PIONIERII motociclismului din Romania, BRAVO BRAVO BRAVO !, va multumim pentru poze si pentru amintiri, sunte-ti extraodinari ! Un gand bun pentru toti cei care au fost !, plecaciuni in fata voastra a tuturor ! Va multumim !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfatul lui "catul" postez si eu cateva poze din arhiva familiei.

orl, bre, orl :crack:

 

foarte bine-ai facut...postul asta trebuia sa fie aici, intre batraneii gloriosi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa mai fotografiez niste poze , cum am mai pus prin alte topice , de prin anii 87-90 , ca sa nu le pun tot pe acelea . In `83 am luat carnetul de auto iar in `86 mi-au bagat in cap prietenii (care aveau deja moto) sa-mi iau o MOBRA de ocazie . Am luat un jaf , dar care avea rotile , cadrul , rezervorul si toba bune restul lipsa sau ca vai de ele . M-am invatat pe jaful ala (adus acasa impins) ca sa iau carnetul in toamna lui `86 . Dupa ce am luat carnetul l-am facut "arsice" si pana in primavara cand s-a dat drumul la circulatie l-am facut "boboc" . Dintr-o data lumea s-a desfacut in fata mea ! Cand voiam plecam din Targoviste spre Brasov , Pitesti , Ploiesti , Bucuresti , Giurgiu , Sibiu . Asa cum am mai scris prin topice am fost de 3 ori in Bulgaria , de 3 ori pe Litoral , de 3 ori pe Transfagarasan ....cu bagaje , cu dama , etc . I-am pus dupa un timp motor de HOINAR . Totdeauna a mers fara probleme , altfel nu plecam eu singur in Bulgaria pe campurile alea cu localitatile rare . Cei ce spun ca MOBRA era un motor prost sunt niste carpaci . Am facut 25.000km fara nici o problema . Deci MOBRA era un motor bun . E drept ca aveam aprindere electronica , magnetou Ducati modificat pentru bec cu halogen , toba de inox dublata cu aluminiu , aripioarele de racire insonorizate ..... etc . Drumurile alea facute cu aprox. 60km/ora au cele mai frumoase amintiri . Opream dupa Slobozia (spre Litoral) la popasul Dropia sa mancam la umbra si auzeam motoarele cum pocneau racindu-se . "-Mai fratilor mai avem cu ce ajunge la Constanta ?" Dupa ce ne trageam sufletul , porneam mai departe fara brobleme . Bineinteles ca existau unii de care ne feream sa-i luam la drum lung , pentru ca reparau pe drum niste rable . Sunt multe de povestit ... Poate cu alta ocazie mai povestesc si altele . ASFALT USCAT ! ! !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea !

Super pozele!

Ce vremuri, si ce motociclisti!

De fapt asta inseamna Motociclism: libertate si aventura!

 

am gasit si eu un link cu niste poze din anii 60 ale unui prieten din oradea:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..frumos. Vreau să vă spun din partea mea Âşi a generației '89 că admirăm spiritul vostru. Cel puțin.. sper să mi se permită să vorbesc în numele generației mele. Cândva.. exista libertate.. îți permiteai să stai să repari la o motocicletă.. Âşi să pleci în excursii cu prietenii. Asta e frumos. Acum.. timp prea puțin.. timp pierdut în goana după bani. Eu am 20 de ani.. fac Âşcoala de Âşoferi Âşi urmează să-mi iau un motor în lunile următoare. Cel care m-a motivat a fost tata.. care a avut vreo 10 ani motocicletă când a fost tânăr.. a făcut o pauză de 20 de ani timp în care s-a dedicat creÂşterii mele Âşi a sorei.. Âşi acum o lună (eu plecând la facultate de 1 an) Âşi-a cumpărat iar motocicletă. Admirabil că Âşi-a regăsit acel spirit.. Âşi de ce nu.. tinerețea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tataie a cumparat o Pannonia (noua) de 250 in '56. Cred ca nu a fost totusi prea incantat de ea pentru ca a mers doar putin si apoi a depozitat-o in pivnita. Tata (nascut in 59) cand a ajuns in liceu s-a interesat de ea, a dezmembrato si a reparat ce se stricase in timp si cred ca prin '80 a inceput sa mearga cu ea. Si a mers mult. Mergea in fiecare zi la munca si la facultate, a fost pe transfagarasan de cateva ori cu mama si in alte plimbari... vreo 15 ani. Timp in care motorul a suferit cateva modificari, de ex: tobele, furca fata, a modificat fata si i-a facut parbriz....

Ultima data a fost functional acu vreo 5 ani cand lu tata i-a revenit microbul, a asamblat motorul, a fost cu el la RAR si ITP si i-a facut talon nou. Din pacate dupa cateva luni si-a cumparat un VN de 800 si Pannonia a ramas uitata. Acum.. ma gandeam ca ar fi frumos sa o pun eu si prietenul la punct sa o facem functionala. Sa o plimbam de cateva ori pe an asa ca premiu ca a supravietuit atatia ani. Piese am inteles ca mai sunt pe ici pe colo prin boxa, pe la bunici. Problema e timpul. Dar poate reusim. Daca o facem o sa pun poze.

Singura poza care o am acum cu motorul este din '89:

post-40413-1216927505_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tataie a cumparat o Pannonia (noua) de 250 in '56. Cred ca nu a fost totusi prea incantat de ea pentru ca a mers doar putin si apoi a depozitat-o in pivnita. Tata (nascut in 59) cand a ajuns in liceu s-a interesat de ea, a dezmembrato si a reparat ce se stricase in timp si cred ca prin '80 a inceput sa mearga cu ea. Si a mers mult. Mergea in fiecare zi la munca si la facultate, a fost pe transfagarasan de cateva ori cu mama si in alte plimbari... vreo 15 ani. Timp in care motorul a suferit cateva modificari, de ex: tobele, furca fata, a modificat fata si i-a facut parbriz....

Ultima data a fost functional acu vreo 5 ani cand lu tata i-a revenit microbul, a asamblat motorul, a fost cu el la RAR si ITP si i-a facut talon nou. Din pacate dupa cateva luni si-a cumparat un VN de 800 si Pannonia a ramas uitata. Acum.. ma gandeam ca ar fi frumos sa o pun eu si prietenul la punct sa o facem functionala. Sa o plimbam de cateva ori pe an asa ca premiu ca a supravietuit atatia ani. Piese am inteles ca mai sunt pe ici pe colo prin boxa, pe la bunici. Problema e timpul. Dar poate reusim. Daca o facem o sa pun poze.

Singura poza care o am acum cu motorul este din '89:

post-40413-1216927505_thumb.jpg

 

 

Foarte frumoasa intentia cu restauratul! :disappointed:

Fiti mandri de trecutul moto, domnilor!

Editat de steffy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI KILOMETRI FRUMOSI !

 

... Imi recunosc in acele fotografii prietenii - fat-frumosi si domnite ai timpurilor romantice

ajunsi acum veterani - personaje de poveste pentru tinerii motociclisti de azi...

 

Va salut cu stima pe toti - oameni cu inimi de aur !

 

Dan Nastase

 

 

1968. Cu prima-prima "Cleopatra" nu am poze...

1972. "Cobra"

1974. "Campionul"

1983... Prototipul "Condor" BMW-ul cu motor de Wartburg...

... Si "Legenda continua"...

Servus Dane,

scurt. mai stii ceva despre Sorin Vasile B.M.W. 600 SS. ? raspuns ? multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus Dane,

scurt. mai stii ceva despre Sorin Vasile B.M.W. 600 SS. ? raspuns ? multam.

 

Din pacate Sorin "a dat-o" de multi ani pe "conserve" si traiul de burghez familist...

Din fericire a ramas (macar in teorie) cu pasiunea pentru motoare...

N-ar strica daca ar posta si el aici niste poze si niste amintiri din anii '70.

 

ATENTIE Doru:

Cred ca ar fi cazul sa iei legatura cu un administrator si sa schimbi titlul acestui topic.

"Suna" mult prea "neprietenos"...

 

Tuturor motociclistilor:

La multi kilometri frumosi !

post-882-1217326315_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate Sorin "a dat-o" de multi ani pe "conserve" si traiul de burghez familist...

Din fericire a ramas (macar in teorie) cu pasiunea pentru motoare...

N-ar strica daca ar posta si el aici niste poze si niste amintiri din anii '70.

 

ATENTIE Doru:

Cred ca ar fi cazul sa iei legatura cu un administrator si sa schimbi titlul acestui topic.

"Suna" mult prea "neprietenos"...

 

Tuturor motociclistilor:

La multi kilometri frumosi !

Draga Dan,

i-mi pare rau sa aud asa ceva despre Sorin dar.......nu este de condamnat. daca ai putea sa-mi dai

si mie un numar de telefon, e-mail orice caci mi-ar face placere sa mai vorbesc cu el.

in alta ordine de idei mi-am adus aminte de un B.M.W. alb parca la o nunta pe Ana Ipatescu. bade ce vremuri.

daca le spui la astii mici ca aveam 4 litri ratie de benzina pe luna nu te cred. in general o fo frumos. te-am sau

m-am tradat pe mine pentru ca de 2 ani am trecut la Honda, mai intai la Dominator si apoi la Africa Twin de

care sunt extrem de multumit (luata din Germania). am dat B.M.W.-ul 1937 cu atas cu tot dichisul dar fara acte.

ajunsesem la disperare cu motorul in fata si eu nu aveam cu ce merge. toate cele bune in continuare si asa

cum spunea D"Artagnan: unu pentru.............

Servus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a trimis un prieten de demult din Germania, motociclist si el si atunci si acum, pozele astea de care uitasem. Sunt dintr-o excursie de-a noastra, in anii 82-83, acum 25 de ani. Ma bucur sa pot face acum ce faceam si atunci. Tehnica e alta, distractia e aceeasi. Bateam tara fara bani, fara benzina (era rationalizata), vai mama noastra. Ala slabanog cu parul mare eram eu. Luasem cu noi un baiat din Noua Zeelanda care facea inconjorul lumii pe un Triumph, amarat si el, venea de prin China.

suuper fain sper sa pot povesti si eu ca voi peste 25 d ani sa traiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a trimis un prieten de demult din Germania, motociclist si el si atunci si acum, pozele astea de care uitasem. Sunt dintr-o excursie de-a noastra, in anii 82-83, acum 25 de ani. Ma bucur sa pot face acum ce faceam si atunci. Tehnica e alta, distractia e aceeasi. Bateam tara fara bani, fara benzina (era rationalizata), vai mama noastra. Ala slabanog cu parul mare eram eu. Luasem cu noi un baiat din Noua Zeelanda care facea inconjorul lumii pe un Triumph, amarat si el, venea de prin China.

 

fara benzina inteleg dar fara bani? cu bmw? hai nu serios....

 

Citeva poze de la o iesire la Predeal tot din perioada aceea, cine se recunoaste sa posteze.

 

 

o sa se recunoasca o groaza de securisti. superb... ma duc sa borasc... cross pe vremea aia... bunica-miu, alt b.o.u. de securist avea in '78 mustang si un bmw... si stiu ca nu aveau lipsa de bani. nici de benzina decat ocazional, cand ii verificau altii si pana se rezolva era mai greu ca nu existau mobile pe atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit si eu un link cu niste poze din anii 60 ale unui prieten din oradea:

 

Alea nu sunt poze din anii `60.Cel putin 3 sfert sunt din anii `70 si cateva,dupa castile integrale ,sunt chiar din prima parte a anilor `80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Schimbarea de azi nu consta in vitezane sau mobre. Consta in mentalitate. Stiu ca in tineretile mele era o pasiune sa vopsesti o bicicleta. Era o pasiune sa cauti cum sa improvizezi o piesa. Erau pasiuni. Acum majoritatea(inclusiv eu) ne dorim doar sa mearga si sa fie fiabile. dar cu toate astea inca mai am un Mz Es vechi cu care imi tin pasiunea fierbinte. Si mai lucrez la el. Desi am un Cbr nu se compara totusi senzatia cu aceea de a desface o vechitura si s-o montezi la loc. S-o faci din pasiune. Asta-i toata filosofia. Atunci unu-n sat avea Queen sau Bad Boys Blue si tot satu facea discoteca. Acum avem un milion de piese in playlist si nu mai pretuim una singura. Zic si eu...poate aberant, dar abundenta distruge o foarte mare parte din noi. Si acum avem abundenta......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...