Sari la conținut

Postări Recomandate

sa fie sanatos si multumit acolo unde este!

 

Si eu am zis la fel. Sa fie sanatos si bravo lui ca a plecat de aici!

Pe de alta parte, noi unde mai mergem pentru reparatii? Astept sa vedem ce face Bavaria in sensul asta. Oricum, dupa 13 ani de experienta pe care ii avea Tibi cu motoarele benve, mi-e greu sa cred ca va exista prea curand un inlocuitor pe masura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar H(igh)P(erformance) nu prea face casa buna cu fiabilitatea necesara pt turul lumii. In orice caz, nu pt turul lumii a fost conceputa motoreta asta. Poate un HP2 cu motor R1200 ar fi mai intelept de luat la o plimbare mai lunga.

 

E clar ca nu pentru asta a fost conceput hp2-ul, dar avand practic acelasi motor de 1200 nu prea vad de ce s-ar strica mai repede fata de gs1200, rt1200 si altele de 1200. "High perfomance-ul" cred ca se refera mai mult la faptul ca, in mintea fabricantilor, au facut o motocicleta sportiva, adica usoara si cu suspensie/ciclistica performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

vin daca vii si tu cu xchallenge-ul. :burnout:

Pai doar nu a veni cu RATB'ul... :laugh:

 

500 de km cu saua originala a XC-ului?! :sick: Cand ajung acolo voi vreti sa ma dati jos de pe motor cu ranga? :laugh:

Nu, am sa vin cu "RATB-ul", adica cu Dakaru' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

500 de km cu saua originala a XC-ului?! :sick: Cand ajung acolo voi vreti sa ma dati jos de pe motor cu ranga? :laugh:

Nu, am sa vin cu "RATB-ul", adica cu Dakaru' :)

 

 

 

ha ha ha ! ti-am zis cum m-am dat eu jos de pe saua aia in Macedonia ( dupa 625 km intr-o zi din care 400 pe ploaie)?cu spaclu. noroc ca tovarasul meu de drum are pe la 1,90 si 120 kg si a pus osu' la treaba.

 

eu o sa incerc sa vin pe x ptr ca alta mobra n-am ( bine, exista posibilitatea sa imprumut un 800 gs de la un prieten in cazul in care el nu e in tara in w-e ala.

apropos, daca vrei sa incerci saua mea cea normala si preparata un pic de Darian (ptr a-ti face o idee) sa imi dai un PM pe la primavara. nu de alta dar sa nu dai banii de pomana pe imbunatatirea respectiva si sa fii la fel de dezamagit ca si mine. :cheers:

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Este in Bucuresti vreun posesor de GS911 sau alta scula care poate reseta alerta de service?

 

 

 

Si eu sunt interesat dar cred ca nu ai pozitionat bine post-ul ...nu e chiar la vedere. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic ai dreptate insa daca te uiti un pic la posturi si la date o sa vezi ca e un topic care ...a ajuns la naftalina si cumva l-a resuscitat cred ca Angi destul de recent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic ai dreptate insa daca te uiti un pic la posturi si la date o sa vezi ca e un topic care ...a ajuns la naftalina si cumva l-a resuscitat cred ca Angi destul de recent.

 

Intentia mea nu a fost de resuscitare a topicului dar, din lene sa mai postez ultimele "stiri" in cee ce priveste BMW-Camp-ul pe 'nspe alte topicuri dedicate fiecarui model BMW, am decis sa pun anuntul aici, acesta fiind un topic cumva general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o intrebare pentru cei mai priceputi :cheers: la un F 650 GS din 04' daca in loc de roata de 17 pun roata de 21 pe fata cum reusec sa-i fac sa functioneze ABS-ul????

 

Roata de 17 este cea de pe spate... si vrei s-o inlocuiesti cu una de fata? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o intrebare pentru cei mai priceputi :cheers: la un F 650 GS din 04' daca in loc de roata de 17 pun roata de 21 pe fata cum reusec sa-i fac sa functioneze ABS-ul????

 

Da' ce nu se potriveste mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ce nu se potriveste mai exact?

Pai..roata de GS are o circumferinta de 1922mm, cea de Dakar are 2185mm iar discurile cu fante de pe care citesc senzorii sunt identice la toate modelele asta insamna ca la o invartire completa a rotii calculatorul inregistraza un nr "X" de inpulsuri de la roata fata si un nr "Y" de impulsuri de la roata spate (raport acceptat si controlat de softul personalizat pe fiecare nodel de mobra (exista trei modele de "ABS Pressure modulator" adica CS, GS, Dakar), numai ca diferind circumferinta rotii fata, distanta parcursa de aceasta va fi alta...de aici ma gandesc ca va aparea o eroare de sincronizare a rotii fata cu cea spate, rezultatul...nu va functina sistemul!

 

Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante...

Ai idee unde as putea construi un astfel de disc? teoretic ar trebui adaugate fara a modifica diametrul discului inca sase fante, numai ca asta presupune micsorarea acestora, nu stiu in ce masura ar afecta posibilitatea de citire a senzorilor dar merita incercat! :cheers:

Editat de SUN_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai..roata de GS are o circumferinta de 1922mm, cea de Dakar are 2185mm iar discurile cu fante de pe care citesc senzorii sunt identice la toate modelele asta insamna ca la o invartire completa a rotii calculatorul inregistraza un nr "X" de inpulsuri de la roata fata si un nr "Y" de impulsuri de la roata spate (raport acceptat si controlat de softul personalizat pe fiecare nodel de mobra (exista trei modele de "ABS Pressure modulator" adica CS, GS, Dakar), numai ca diferind circumferinta rotii fata, distanta parcursa de aceasta va fi alta...de aici ma gandesc ca va aparea o eroare de sincronizare a rotii fata cu cea spate, rezultatul...nu va functina sistemul!

 

Ai intrebat la Bavaria daca nu-ti poate reseta ABS-ul pentru roata de 21?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca se baga cei de la Bavaria la resetari/reprogramari de ABS...

 

Ca sa nu devina mai mici fantele, ai putea face discul putin mai mare in diametru, si muti si senzorul putin mai sus. In felul asta pastrezi aceeasi dimensiune a fantelor, dar poti baga mai multe.

Ce nu stiu eu este daca nu cumva discul cu fante este magnetic... la masini de exemplu, inelul pt abs are un anumit numar de poli magnetici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai..roata de GS are o circumferinta de 1922mm, cea de Dakar are 2185mm

 

Esti sigur ca roata de 21 nu trece de aripa de jos? cea dintre telescoape. Ma gandesc ca de la raza mai mare va trebui sa schimbi si furca.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...