Sari la conținut

Accident Snagov 27 05 2008


smok3
 Share

Postări Recomandate

Ma intreb oare cati dintre voi "reisarilor " stiti ca peste viteza de 150km/h in cazul unui impact (cu o masina care intoarce de ex)chiar daca sinteti aruncati peste coarne,peste masina respectiva si nu va loviti de nimic sinteti morti inainte de a atinge pamantul!!! G-urile sint atit puternice incit impactul si catapultarea,repet fara sa va loviti de nimic, provoaca rupturi ale organelor! Cind va uitati voi asa la kilometrajul ala si vedeti 150 sa va amintiti asta!!!

 

Oare setea asta de adrenalina e asa de mare incit sa merite orice risc? Oare e atit de important sa dovedesti prietenilor ca tu nu esti un fraier d-ala de merge in coloana incit sa merite sa mori ca un caine strivit in mijlocul drumului,sau poate mai rau,sa te tarasti toata viata intr-un carucior cu rotile?

 

Si inca ceva,ca nu ma pot abtine,daca il plingeti,va inteleg sa spunem,dar de ce mama naibii nu sinteti linga cosciug alaturi de familie si va vaicariti pe aici?

 

Cel mai trist este cind un parinte isi ingroapa copilul ! E cea mai mare durere! Condoleante!

nu te supara, dar mai trebuie sa te documentezi cu privire la G, nu prea stapanesti informatile :), RIP pt saracu baiat, VTR la 18 ani!!! cam nasol..

Editat de FLK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 685
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu am inventat eu informatia asta,a fost o emisiune pe Discovery in care explicau tocmai acest fenomen. Pe scurt,corpul motociclistului se deplaseaza in plan orizontal,in momentul impactului violent, PERPENDICULAR cu un obiect FIX ,la 151 km/h viteza de impact, directia fortelor ce actioneaza asupra corpului se schimba brusc,motociclistul fiind aruncat in plan vertical.Ei bine se pare ca tocmai aceasta schimbare brusca de traiectorie din plan orizontal in cel vertical e resimtita la nivelul corpului ca o frinare si o accelerare brusca ceea ce da nastere unor forte g pe care organismul uman nu le poate suporta. DECI NU IN TOATE CAZURILE SE APLICA,NU INSEAMANA CA ORICE ACCIDENT LA PESTE 150 POATE FI FATAL!!! Poate a mai vazut cineva emisiunea si poate confirma,sint cam 3-4 ani de atunci.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/G-force

 

Oricum,verificati informatia si apoi puteti sa ma contraziceti,scuze de offtopic!

Editat de Andrei Silvasanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am "zburat" la peste 150...in jur de 180 :D de m-am tavalit pe un camp, trecut prin ceva tufisuri, mici copacei (doar eu, m-am aruncat de pe motor) k spiderman ... :) > Aveam permis de vreo 5 ani, si motor proaspat achizitionat (fara experientza pe el...)

 

Dar revenind, am un amic care a avut rs125, iar cand a implinit 18 ani si 3 luni si-a luat un RSV de 1000 V2 ... Deci ... La varsta aia depinde de BULAN, pe urma, in timp, depinde de experientza...

 

Condoleante familiei si prietenilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergeau in aceasi directie 2 masini si el ... a depasit prima masina si cand a ajuns in dreptul celei de a 2a ("pejos") , respectiva a facut stanga sa intre intr-o curte

 

Nu stiu ce vedeti voi asa praf la masina , e un jeg de peugeot ... o masina low cost facuta sa dea impresia de "limousine" . Tabla pe ea este de grosimea unei foi , piesele... e normal sa se rupa (bascula,planetara...) .Atat timp cat l-a prins cu motocicleta cu tot sub masina si dupaia intre masina si garaj era si normal sa fie masina accidentata , motorul rupt (cadrul e intreg , s-au rupt doar telescoapele...) si el ... stim cu totii

 

 

@krupp ..terminatule , ma tot abtin sa nu-ti zic cateva incepatoru` ... mele ! ti-a zis-o BrokenWind cum nu se putea mai frumos

http://www.euroncap.com/tests/peugeot_407_2004/189.aspx

EÂşti praf. Ai categoria B?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu,site-ul asta e motociclism.ro nu chopper vs ss vs enduro s.a.m.d. Sunte-ti deplasati cand jigniti colegii de sosea pentru simplu fapt ca au alt tip de motocicleta,ca au alt stil de mers,sau mai stiu eu ce motive idioate.Fiecare are dreptul sa isi aleaga ce motor vrea si sa mearga cu el asa cum stie si ii place.Majoritatea motociclistilor de pe forum au mers cel putin o data fara permis,au depasit cel putin o data viteza legala,au mers fara casca si fara echipament shi probabil au mers si bauti,dar putini sunt cei care recunosc,ba mai mult,chiar fac pe lupii moralisti.Ok faceti cata morala vreti dar pe topicuri facute pentru asa ceva! At-i inceput sa aruncati cu pietre intr-un motociclist care din pacate nu mai poate sa se apere si culmea,pe un topic deschis in memoria lui! Si asta nu v-a ajuns,at-i continuat cu insulte la adresa prietenilor sai si a celor care nu l-au cunoscut dar vor sa mearga la inmormantare.Imi pare sincer rau ca mica noastra comunitate se duce de rapa si ca forumul asta se transforma pe zi ce trece in mahala.ro. De ce va mai salutati in trafic daca nu va respectati?De ce nu va luati la bataie la intruniri? Probabil nesimtirea si tupeul infect e doar in fata monitorului bine ascunsi dupa tastatura.

Inca o data R.I.P. si sincere condoleante familiei si prietenilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vb de cel mai simplu principiu a fizicii: principiul actiunii si reactiunii ... cand un corp izbeste un alt corp cu o forta F corpul izbit va actiona asupra corpului care izbeste cu o forta egala dar de sens contrar ... e simplu ... problema la acciedentele de motocicleta nu e faptul ca mergem noi cu viteza si ca (virgula) cadem si ne rahatzim pe noi ... nu .. problema e ca ne izbim de masini, stalpi, copaci ... etc ... ca daca am cadea liber si nu ne-am izbi de nimic atunci sansele de supravietuire ar fi destul de mari .... stim cu totii (sau ma rog ar trebui sa stim) ca F=m*a (m-masa , a-acceleratie).. de aici e simplu cu cat mergem mai repede cu atat forta de impact e mai mare si cu atat mai mult corpul se face terci .... efectul de G este dat de schimbarea brusca a directiei actiunii fortei : la inceput asa ---------> apoi brusc <----------- .... acest lucru produce efectul de G

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"virilu

View Member Profile Sep 1 2007, 02:23 AM Post #8

 

 

Incepator

 

 

Group: Membru

Posts: 259

Joined: 11-December 06

Member No.: 14.655

Moto: honda vtr 1000f firestorm

Numar: sclipitoare;))

Club: sunt o exceptie

 

 

 

Ma gandesc la un prieten, care s-a dus acum 2 ani, in noaptea de inviere, am mers impreuna la biserica, am luat lumina, si am plecat fiecare spre casa lui, el spre deosebire de noi s-a dus la casa Domnului, la separat sotia si copilul lui care era inca in pantecele mamei. Il admiram nespus de mult, si ma bucuram ca am altfel de prieteni, avea o viata perfecta. acum sper ca acolo unde e ii e mult mai bine. Un lucru bizar mi s-a intamplat insa, la un an diferenta, la locul accidentului, am oprit sa ii duc lumina, motorul sa oprit singur, am zis ca de la frig...pe urma....cand am dat sa plec..nu mai pornea..am inceput sa injur...am luato pe lg el spre casa...la 10 m de la locul accidentului am apasat start..a pornit motorul. Am inghetat mi-am facut cruce si am plecat. Ma gandesc cu groaza la ziua de ieri cand am alergat ca un nebun daca avea rost...daca viitoare o sa merg incet... "

 

 

Dupa cite observ,a "plecat" si el in lumea celor drepti,la prietenul lui...

Cuvintele nu-si au rostul,poate unii invata ceva din tot ce se scrie aici,poate altii nu...drept este insa ca mereu si mereu se repeta faze cunoscute,familiare,care ar trebui sa ne faca sa ne gindim o clipa in plus inainte de a baga mina adinc in gaz...

DUMNEZEU SA-L IERTE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb oare cati dintre voi "reisarilor " stiti ca peste viteza de 150km/h in cazul unui impact (cu o masina care intoarce de ex)chiar daca sinteti aruncati peste coarne,peste masina respectiva si nu va loviti de nimic sinteti morti inainte de a atinge pamantul!!! G-urile sint atit puternice incit impactul si catapultarea,repet fara sa va loviti de nimic, provoaca rupturi ale organelor! Cind va uitati voi asa la kilometrajul ala si vedeti 150 sa va amintiti asta!!!

 

Oare setea asta de adrenalina e asa de mare incit sa merite orice risc? Oare e atit de important sa dovedesti prietenilor ca tu nu esti un fraier d-ala de merge in coloana incit sa merite sa mori ca un caine strivit in mijlocul drumului,sau poate mai rau,sa te tarasti toata viata intr-un carucior cu rotile?

 

Si inca ceva,ca nu ma pot abtine,daca il plingeti,va inteleg sa spunem,dar de ce mama naibii nu sinteti linga cosciug alaturi de familie si va vaicariti pe aici?

 

Cel mai trist este cind un parinte isi ingroapa copilul ! E cea mai mare durere! Condoleante!

Deci...ca sa lamurim !G apare de la o stare la alta,adica de la viteza f mare spre viteza zero sau invers.Asadar daca nu ma lovesc de nimic , pastrez viteza data de motor in momentul impactului si incepe franarea prin frecare(aer,frecarea cu solul daca e taras)care nu poate face un G asa de mare incat sa-mi rupa organele .Dar daca in momentul cataputarii viteza mea devine zero datorita impactului cu un copac(care are viteza zero..doar sta pe loc)sau cu auto atunci apare G .E fizica ...doar atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine il chema pe Strumfuadi ( daca era el ) si celalalt baiat carora le-au luat interviu cei de la prima...

Nu era el. :)

uite ce am gasit pe un topic despre forumisti morti. asta e postul scris de el acolo. e foarte ciudat. poate daca ar fi stiut sa interpreteze de ce i s a oprit motorul... cititi si voi.

In ziua cand am avut accident cu thundercatul nu a vrut sa porneasca neam! era bateria slaba, a cedat dupa 4-5 runde scurte de incercari de a o porni (in general pornea din prima).

Ideea e ca a pornit foarte greu si cu curent luat de la o masina. apoi, in 2 km, BUM!.

Cred ca 85% dintre soferite ar fi provocat accidentul asta.

0% dintre soferite dar si dintre soferi ar fi trebuit sa intoarca pe linia continua. Una este sa faci o greseala involuntara la volan (sa uiti sa pui semnal, sa nu pastrezi distanta) si alta e sa ALEGI voit sa incalci legea. Pentru intors pe linie continua, trecut pe rosu, depasit pe linie continua ar trebui sa se ia carnetul 6 luni si amenzi de sa te usture la anus, poate asa s'or mai "civiliza" putin participantii la trafic. Cu vorba buna niciodata nu se civilizeaza nimic, cu punishment sever da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE (Andrei Silvasanu @ May 30 2008, 12:14 AM) *

Ma intreb oare cati dintre voi "reisarilor " stiti ca peste viteza de 150km/h in cazul unui impact (cu o masina care intoarce de ex)chiar daca sinteti aruncati peste coarne,peste masina respectiva si nu va loviti de nimic sinteti morti inainte de a atinge pamantul!!! G-urile sint atit puternice incit impactul si catapultarea,repet fara sa va loviti de nimic, provoaca rupturi ale organelor! Cind va uitati voi asa la kilometrajul ala si vedeti 150 sa va amintiti asta!!!

 

 

 

dar daca sar direct peste coarne cu viteza de 150 km/h zbor plutesc si cad pe o saltea...sunt mort?cum? ma lovit G-eu pe spinare?....am mai auzit-o si p'asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai chiar au de ce sa se ia de voi. De acord : Nu insa cu acel tip de limbaj... insa nici voi , juniorii , nu prea pricepeti, sau nu vreti sa intelegeti. Unii o sa pricepeti poate, insa pentru unii din pacate , va fi prea tarziu...

 

Cum a spus si altcineva mai sus.. experienta pe moto , in trafic, nu inseamna sa pui genunchiu jos... ci capacitatea de a intui ce o sa faca ceilalti din jurul tau, de a anticipa miscarile celorlalti din trafic.

 

Posion...nimeni nu are dreptul de a se lu-a de nimeni...si fiecare dintre ei/noi facem ce vrem si ce ne duce capu....ca au murit cu sutele si nimeni nu invata din greseli decat din proprile greseli....tarzaiu sau nu vor invata cu toti ceva....cat despre capacitatea de a intui la noi unde carnetu se ia pe relatii.......ce mai poti intui atunci cand cel din fata ta se trezeste in ultima secunda sa faca stanga, trage de semnalizator apoi da semnal....si cand aude un mare poccc se uita si el in oglinda sa vada ce s-a intamplat.....asa ca ...no ofence....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e ultimul comentariu pe topicu' asta, ca deja sunt nitel foarte exasperat.

Exceptand cele cateva posturi de inalta calitata, dovada a unei frumoase conduite morale (sa ma exprim frumos)... 95% sunt doar baloane de sapun. Nu transmit nimic, desi au multe cuvinte. Parerea mea este, ca intotdeauna de altfel, ca aici pe forum, multe caractere se vad in scris. Si cand zic caractere, ma refer la cei care scriu acele randuri, la felul lor de a fi si implicit la modul lor de a conduce. Un om care nu are pic de coerenta in exprimare, care nu stie bine sa lege doua cuvinte, cei care incearca sa judece si sa emita supozitii fara ca macar sa stie notiuni elementare de gramatica... sunt niste oameni mici. Mi-e aproape sila sa citesc astfel de topicuri, unde din pacate sunt si oameni culti care raspund provocarilor. Cred ca ideal ar fi ca cei constienti de valoarea proprie, cei destepti, sa zicem lucrurilor pe nume, sa lase totusi zmeii (care oricum nu vor invata nimic dintr-o disputa pe un forum) sa isi vada de certuri si de vrajitoriile lor, fie ca acestea sunt pe doua roti sau pe 22. E simplu. Desi poate fi periculos, daca ma gandesc ca si la mine in oras sunt astfel de zmei, iar copiii mei le pot cadea victime.

 

S-a dovedit in nenumarate randuri (dau exemplu pe zidu', pe l.u.v.) ca oamenii inteligenti NU MOR atunci cand cad. Pentru ca ei conduc CU CAPUL. Sunt foarte putine exceptii de la acest enunt. Extrem de putine chiar. S-a povestit de foarte multe ori despre un cumul de factori care pot provoca decesul. Dar niciodata nu se vorbeste despre oamenii care isi "insumeaza" acest cumul de factori: viteza, lipsa experientei, capacitatea motorului invers proportionala cu exerienta in trafic, s.a.m.d.

 

De asemena s-a dovedit foarte clar in mai toate cazurile de deces ca vinovatii (fie directi sau indirecti) au fost motociclistii care au mers mult prea tare, in comparatie cu viteza legala admisa. Faptul ca toti o facem, nu este o scuza. Chiar nu. Spunea cineva cateva posturi mai devreme ca.... cine nu merge tare? cine nu incalca legea? Intrebari care erau menite sa-l scuze intr-o oarecare masura pe eroul fara voie al acestui topic. Problema, din punctul meu de vedere, nu se pune asa. Porblema ar trebui sa se puna invers. Adica... De ce daca ala merge tare trebuie sa merg si eu? De ce daca ala are tendinte sinucigase trebuie sa-l urmez?

 

E trist ce se intampla. Insa nimic nu se va schimba atata timp cat noi, cei care suntem implicati direct in fenomenul moto nu schimbam nimic. Schimbarea trebuie sa fim noi insine. Cred ca asta e veriga lipsa din lantul care ne duce catre "fericirea" absoluta pe doua (sau mai multe) roti. Stiu foarte sigur insa ca nu se vor schimba curand lucrurile, daca legea nu vine in apararea noastra. Mai concret, legea ar trebui sa fie atat de dura cu noi, incat daca de frica mortii nu ne domolim, atunci macar de frica repercursiunilor legale sa ne temem sa tragem de gaz.

 

Inca o data spun, imi pare rau pentru Alin, imi pare mai rau pentru cei care acum sufera cumplit, este o adevarata tragedie ceea ce s-a intamplat. Daca insa putem invata ceva din acest caz, care din pacate nu este nici primul si cu siguranta nici ultimul, atunci ar trebui sa invatam sa fim mai responsabili. Responsabili pentru parintii care ne asteapta acasa si nu vor sa ne planga la mormant, responsabili pentru cei pe care ii putem rani prin felul nostru de a conduce, de a "pilota" pe sosele. Si inainte de toate.... ar trebui sa invatam sa ne documentam mult mai bine teoretic inainte de a incerca sa devenim "zmei". Numai in acest fel putem reduce suferintele celor din jurul nostru....

 

Atat. E doar parearea mea si daca aveti de injurat sau de obiectat...... faceti-o!

Editat de hondaxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e ultimul comentariu pe topicu' asta, ca deja sunt nitel foarte exasperat.

Exceptand cele cateva posturi de inalta calitata, dovada a unei frumoase conduite morale (sa ma exprim frumos)... 95% sunt doar baloane de sapun. Nu transmit nimic, desi au multe cuvinte. Parerea mea este, ca intotdeauna de altfel, ca aici pe forum, multe caractere se vad in scris. Si cand zic caractere, ma refer la cei care scriu acele randuri, la felul lor de a fi si implicit la modul lor de a conduce. Un om care nu are pic de coerenta in exprimare, care nu stie bine sa lege doua cuvinte, cei care incearca sa judece si sa emita supozitii fara ca macar sa stie notiuni elementare de gramatica... sunt niste oameni mici. Mi-e aproape sila sa citesc astfel de topicuri, unde din pacate sunt si oameni culti care raspund provocarilor. Cred ca ideal ar fi ca cei constienti de valoarea proprie, cei destepti, sa zicem lucrurilor pe nume, sa lase totusi zmeii (care oricum nu vor invata nimic dintr-o disputa pe un forum) sa isi vada de certuri si de vrajitoriile lor, fie ca acestea sunt pe doua roti sau pe 22. E simplu. Desi poate fi periculos, daca ma gandesc ca si la mine in oras sunt astfel de zmei, iar copiii mei le pot cadea victime.

 

S-a dovedit in nenumarate randuri (dau exemplu pe zidu', pe l.u.v.) ca oamenii inteligenti NU MOR atunci cand cad. Pentru ca ei conduc CU CAPUL. Sunt foarte putine exceptii de la acest enunt. Extrem de putine chiar. S-a povestit de foarte multe ori despre un cumul de factori care pot provoca decesul. Dar niciodata nu se vorbeste despre oamenii care isi "insumeaza" acest cumul de factori: viteza, lipsa experientei, capacitatea motorului invers proportionala cu exerienta in trafic, s.a.m.d.

 

De asemena s-a dovedit foarte clar in mai toate cazurile de deces ca vinovatii (fie directi sau indirecti) au fost motociclistii care au mers mult prea tare, in comparatie cu viteza legala admisa. Faptul ca toti o facem, nu este o scuza. Chiar nu. Spunea cineva cateva posturi mai devreme ca.... cine nu merge tare? cine nu incalca legea? Intrebari care erau menite sa-l scuze intr-o oarecare masura pe eroul fara voie al acestui topic. Problema, din punctul meu de vedere, nu se pune asa. Porblema ar trebui sa se puna invers. Adica... De ce daca ala merge tare trebuie sa merg si eu? De ce daca ala are tendinte sinucigase trebuie sa-l urmez?

 

E trist ce se intampla. Insa nimic nu se va schimba atata timp cat noi, cei care suntem implicati direct in fenomenul moto nu schimbam nimic. Schimbarea trebuie sa fim noi insine. Cred ca asta e veriga lipsa din lantul care ne duce catre "fericirea" absoluta pe doua (sau mai multe) roti. Stiu foarte sigur insa ca nu se vor schimba curand lucrurile, daca legea nu vine in apararea noastra. Mai concret, legea ar trebui sa fie atat de dura cu noi, incat daca de frica mortii nu ne domolim, atunci macar de frica repercursiunilor legale sa ne temem sa tragem de gaz.

 

Inca o data spun, imi pare rau pentru Alin, imi pare mai rau pentru cei care acum sufera cumplit, este o adevarata tragedie ceea ce s-a intamplat. Daca insa putem invata ceva din acest caz, care din pacate nu este nici primul si cu siguranta nici ultimul, atunci ar trebui sa invatam sa fim mai responsabili. Responsabili pentru parintii care ne asteapta acasa si nu vor sa ne planga la mormant, responsabili pentru cei pe care ii putem rani prin felul nostru de a conduce, de a "pilota" pe sosele. Si inainte de toate.... ar trebui sa invatam sa ne documentam mult mai bine teoretic inainte de a incerca sa devenim "zmei". Numai in acest fel putem reduce suferintele celor din jurul nostru....

 

Atat. E doar parearea mea si daca aveti de injurat sau de obiectat...... faceti-o!

 

 

 

 

Foarte frumos spus.......Corect atat din punct de vedere al ideilor exprimate, cat si din punct de vedere gramatical. Pentru cei care nu au inteles nimic din ceea ce ai scris, trebuie scoasa o varianta cu "q", "k" si alte asemenea.

Editat de micaradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posion...nimeni nu are dreptul de a se lu-a de nimeni...si fiecare dintre ei/noi facem ce vrem si ce ne duce capu....ca au murit cu sutele si nimeni nu invata din greseli decat din proprile greseli....tarzaiu sau nu vor invata cu toti ceva....cat despre capacitatea de a intui la noi unde carnetu se ia pe relatii.......ce mai poti intui atunci cand cel din fata ta se trezeste in ultima secunda sa faca stanga, trage de semnalizator apoi da semnal....si cand aude un mare poccc se uita si el in oglinda sa vada ce s-a intamplat.....asa ca ...no ofence....

tati,ia uita-te la motogp sunt unii care cad si la viteze de aproximativ 150-200 si totusi nu-i loveste domnul G . gandeste-te de 2 ori inainte sa vii cu fizica aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati, ai si tu grija la ce dai quote si, secundo, lasa motogp, ca aia nu se IZBESC de nimic pentru a interveni forte G foarte mari. :)

 

tati,ia uita-te la motogp sunt unii care cad si la viteze de aproximativ 150-200 si totusi nu-i loveste domnul G . gandeste-te de 2 ori inainte sa vii cu fizica aici

ca oricum nu o pricepeti niciunul. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca acolo sus pe Alin :) :D :) :lol:

 

Experienta nu inseamna sa eviti o masina la o viteza suficient de mare. Nici macar Norick Abe (cu talent si experienta competitionala incontestabile) nu a reusit. Experienta e acel gind, acea

voce, care iti spune: Las-o moale, e ud pe jos. Las-o moale, e nisip. Las-o moale, e o masina care merge incet. Las-o moale ca e o masina oprita cu un nene in ea, poate pleaca, poate intoarce. Las-o moale, e localitate, e lume, sint copii, sint carute. Experienta e acel lucru care incearca sa te tina departe de probleme, inainte ca ele sa apara. Experienta iti spune ca nici odata nu ai suficienta experienta. Poate baiatul nu a avut suficienta experienta. Poate a ignorat acea voce...Entuziasmul virstei e mare. Un vtr e un motor frumos, cu un sunet incredibil. Te poate fura. Si nu e nevoie sa ai 18 ani pentru asta. Sau poate nu l-a furat. Poate chiar i-a intors in fata. Cind ti se opreste motorul acolo unde ti-a murit un prieten (cum i s-a intimplat lui), orice e posibil. Daca iti intoarce in fata suficient de aproape, n-ai nici o sansa. Poti scapa viu, sau nu.Dar nu scapi de tavaleala. Asta e motociclismul. Asta e fata lui hidoasa. Asta e ceea ce ne asumam cind bagam cheia in contact.

 

Condoleante familiei si prietenilor :lol: :lol: :( :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin cu o completare .... am zis-o intr-un post anterior ... G-ul ala nu se produce oameni buni decat daca esti infranat ... asa ca domnule Andrei Silvasanu ... daca nu ma infraneaza nimeni si zbor pur si simplu nu mi se intampla nimic .... ca sa se produca G-urile alea de care zici tu tre sa ma infig intr-o masina, zid, copac,stalp ...etc ... sa fiu oarecum infranat ... sa luam de exemplu G-urile care lesina la propriu pilotii de avioane .... se produc numai la schimbari de directie la viteze mari ... si forta de inertie e cea care te sparge in doua ... la formula 1 ... same shit ... franezi de iti sar ochii din cap sau iei o curba de ti se deplaseaza organele prin tine

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posion...nimeni nu are dreptul de a se lu-a de nimeni...si fiecare dintre ei/noi facem ce vrem si ce ne duce capu....ca au murit cu sutele si nimeni nu invata din greseli decat din proprile greseli....tarzaiu sau nu vor invata cu toti ceva....cat despre capacitatea de a intui la noi unde carnetu se ia pe relatii.......ce mai poti intui atunci cand cel din fata ta se trezeste in ultima secunda sa faca stanga, trage de semnalizator apoi da semnal....si cand aude un mare poccc se uita si el in oglinda sa vada ce s-a intamplat.....asa ca ...no ofence....

 

Intuitia = experienta in trafic. Hai sa-ti spun ce am patit, mai bine zis ce nu am patit azi cand ma duceam spre serviciu :

 

Calea vitan - 2 benzi pe sens.

In fata mea pe banda a 2-a o tuta cu o dacie, mergea cu 30-40 la ora...ma apuca nebunia sa o depasesc, dar vazand ca sunt masini parcate pe dreapta am preferat sa stau in fundul ei pana dau de o portiune ( exact din fata de la mall vitan ) unde nu sunt parcate masini. In nici o secunda dupa ce am decis sa merg in spatele ei cu viteza redusa, o duba mica - fara vizibilitate in spate ( nu avea geamuri ) dintr-o manevra iese cu spatele exact pe prima banda. Am trecut pe langa el cu claxon, desi nu ma incomodase cu nimic, dar daca eu depaseam intarziata femeie, probabil se mai scria un topic la Accidente.

 

De unde am invatat chestia asta ? De la accidentul care l-am avut. Prefer sa vin de la 200 la ora si sa franez in spatele unui conservar, sa merg cu el putin sa ma fac vazut si apoi sa depasesc si sa revin la vitezele pe care unii le considera astronomice, dar noua ne ofera o adevarata adrenalina cursa direct in sange.

Sper ca intelegi acum si ce a gresit Alin, chiar daca venea cu 200 sau 300 sau 100 sau 30...trebuia sa intuiasca, nu sa se avante imediat in acea depasire si consider ca in afara de legislatia in vigoare, el a gresit cel mai mult moral, pentru ca nu a avut grija de el. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca! R.I.P ALIN!!!

 

Pentru inmormantare - ora 11.00 sambata la Arc? Eu vin cu motorul, daca nu se doreste de catre parinti, atunci eu nu vin si voi aprinde o lumanare la o biserica pentru el, tocmai fiindca nu am masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...In fata mea pe banda a 2-a o tuta cu o dacie, mergea cu 30-40 la ora...ma apuca nebunia sa o depasesc...

 

Daca inteleg bine, ai vrut sa depasesti prin dreapta? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...