Sari la conținut

Uzura Cauziuc


Postări Recomandate

e vb de roata din fata......abia azi am bagat de seama . de la jumatatea cauciucului spre stanga acesta este uzat complet pe cand de la jumatea cauciucului spre dreapta e uzat fff putin in comparatie cu cealalta parte a cauciucului....ce trebuie sa fac, din ce cauza poate fi? tin sa mentionez ca motocicleta are directia buna, e ''dreapta''. thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai atunci iesi din cerc sau schimba sensul si pe dreapta :)

glumesc

ceva nu este in regula

ori ai mers mai mult timp numai cu viraje pe stinga

ori rulmentii de la roata fata ,

alta explicatie nu este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca, cauciucul tau de pe fata si cel de pe spate (daca se potrivesc), au fost inversate. Si eu am aceeasi problema. Cauciucul de pe fata a fost pe spate si a fost tocit mai mult pe dreapta (asta din cauza cerculetelor). Acum imi trage dreapta cam rau... si trebuie sa-l inlocuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca, cauciucul tau de pe fata si cel de pe spate (daca se potrivesc), au fost inversate. Si eu am aceeasi problema. Cauciucul de pe fata a fost pe spate si a fost tocit mai mult pe dreapta (asta din cauza cerculetelor). Acum imi trage dreapta cam rau... si trebuie sa-l inlocuiesc.

120 fata si 160 minim spate deci nu se potrivesc!!!

 

 

Sunt sigur ca, cauciucul tau de pe fata si cel de pe spate (daca se potrivesc), au fost inversate. Si eu am aceeasi problema. Cauciucul de pe fata a fost pe spate si a fost tocit mai mult pe dreapta (asta din cauza cerculetelor). Acum imi trage dreapta cam rau... si trebuie sa-l inlocuiesc.

120 fata si 160 minim spate deci nu se potrivesc!!

Anvelopele sunt vechi si uzate daca sa ajuns aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atunci iesi din cerc sau schimba sensul si pe dreapta :)

glumesc

ceva nu este in regula

ori ai mers mai mult timp numai cu viraje pe stinga

ori rulmentii de la roata fata ,

alta explicatie nu este.

mda....sa zicem ca am mers mai mult pe partea stanga inclinat, dar totusi...e mult prea uzat fata de partea dreapta

 

poza:

post-35648-1212239780_thumb.jpg

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anvelopa "coapta" -> schimb-o daca are destui ani la activ

sau

descentrate rotile, rulmentii, etc. Fapt pt care recomand vizita la un service bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca asa ai cumparat-o, cred ca din italia deoarece acolo majoritatea gumelor sunt tocite pe parti, dar la tine se poate sa fie totusi si un defect de fabricatie completat de vechimea anvelopei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca asa ai cumparat-o, cred ca din italia deoarece acolo majoritatea gumelor sunt tocite pe parti, dar la tine se poate sa fie totusi si un defect de fabricatie completat de vechimea anvelopei

da asa am cumparato, anvelopa e veche ca are si usoare crapaturi(coapta) in interiorul ridurilor alea ramase. sper ca vechimea anvelopei sa fie problema, sa nu fie altceva ca service-uri moto cam greu prin zona asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nimic motorul, stai linistit. a fost pe mana unui incepator dreptaci. daca era stangaci se apleca mai mult pe dreapta in general. si tu o sa il uzezi pe cel nou mai mult pe o parte pana te obisnuiesti intr-adevar cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nimic motorul, stai linistit. a fost pe mana unui incepator dreptaci. daca era stangaci se apleca mai mult pe dreapta in general. si tu o sa il uzezi pe cel nou mai mult pe o parte pana te obisnuiesti intr-adevar cu motorul.

cel care a avuto nush dak era dreptaci sau stangaci , dar eu cu siguranta is dreptaci ca ma tem mult mai mult sa ma las pe partea dreapta decat pe stanga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand cumperi un autovehicul SH se face o inspectie macar asupra consumabilelor(cauciucuri,placute frana,antigel,ulei bujii,etc) !!

Mai ales gumele pot fi imbatranite si o explozie la peste 50 km/h......... :) sau....... :) :D

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucul care inca il mai am e de 120/60/17, am gasit 120/70/17 mai peste tot. la ce diferenta trebuie sa ma astept dupa ce il montez pe janta, ca nush ce reprezinta cifrele astea 60,70?....ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucul care inca il mai am e de 120/60/17, am gasit 120/70/17 mai peste tot. la ce diferenta trebuie sa ma astept dupa ce il montez pe janta, ca nush ce reprezinta cifrele astea 60,70?....ms

 

 

Asta inseamna cifrele alea 60, 70:

post-18773-1212413669_thumb.jpg

Editat de adidas00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mentiunea ca inaltimea talonului e data in % din latime. Asa ca daca ai un cauciuc 120/60/17 120 reprezinta latimea in mm, inaltimea talonului este 60% din 120mm => 72mm (talonul adica si sus si jos, distanta dintre janta si sol este 72mm/2=36mm), iar 17 reprezinta diametrul jantei in inch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mentiunea ca inaltimea talonului e data in % din latime. Asa ca daca ai un cauciuc 120/60/17 120 reprezinta latimea in mm, inaltimea talonului este 60% din 120mm => 72mm (talonul adica si sus si jos, distanta dintre janta si sol este 72mm/2=36mm), iar 17 reprezinta diametrul jantei in inch.

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

70 e mai bun, e mai mic riscul de a buli janta in vreo groapa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca daca e mai inalt cauciucul e posibil sa frece de aripa. Eu am patit asa la vfr unde am pus un cauciuc un pic mai lat dar si mai inalt, perii de pe mijloc au frecat de aripa si dupa un drum mai lung mi-a iesit in varful aripii un fel de span format din plastic si cauciuc topit. Am bagat varful degetului sub aripa si se simte un sant. Acum s-au barbierit aproape toti perii aia de pe mijloc si sper sa nu mai frece . La ciclistica s-a schimbat un pic comportamentul in sensul ca necesita mai mult efort pt a schimba directia brusc dar e mai stabila pe viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca daca e mai inalt cauciucul e posibil sa frece de aripa. Eu am patit asa la vfr unde am pus un cauciuc un pic mai lat dar si mai inalt, perii de pe mijloc au frecat de aripa si dupa un drum mai lung mi-a iesit in varful aripii un fel de span format din plastic si cauciuc topit. Am bagat varful degetului sub aripa si se simte un sant. Acum s-au barbierit aproape toti perii aia de pe mijloc si sper sa nu mai frece . La ciclistica s-a schimbat un pic comportamentul in sensul ca necesita mai mult efort pt a schimba directia brusc dar e mai stabila pe viraje.

daca e prea inalt nu-l mai pun :) . dar am destul loc oricum :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba l urgent nu te juk cu astea

(un sfat nu mai folosi pirelli, or fi bune dar nu pt drumurile de la noi, si nu au compozitie f moale) :)

 

Auzi la el pirelii nu sunt bune :blink:

 

Ia pune tu mana pe niste diablo corsa III si o sa iti schimbi parerea radical

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi la el pirelii nu sunt bune :)

 

Ia pune tu mana pe niste diablo corsa III si o sa iti schimbi parerea radical

eu am pirelli diablo pe spate si e un super cauciuc( nu degeaba e 270 euro). pe fata cine stie cati km si ani avea la fundul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...