Sari la conținut

Care este viteza dvs. de croaziera?


ADMIN
 Share

Care este viteza dvs. de croaziera?  

1.956 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 595
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 29 minute, adrianm a spus:

 Era pe autostradă, așa a mers până aproape de Pitești.

Nr roșu "probe".

 

Si pe 50.000 km plange ca la lasat motorul si nu intelege de ce …..ca doar are 200 km/h pe bord.

1 oră în urmă, smar2 a spus:

Pai s-au mai uzat segmentii, a mai scazut compresia... Si nici Loganul asta de-acum nu e ca ala clasic, din prima generatie :))

Corect…e mai prost,doar exteriorul arata mai bine si are multe leduri,tableta..etc

Motorul ii lipseste.

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, smar2 a spus:

Pai s-au mai uzat segmentii, a mai scazut compresia... Si nici Loganul asta de-acum nu e ca ala clasic, din prima generatie :))

 

N-a mentionat generatia Loganului, oricum n-ar avea absolut nicio importanta, e masina vs motor. Daca stii cum sa mergi, n-are cum sa te faca conserva.

 

Acum 16 ore, apriliacluj a spus:

"chilotu" face diferenta :) :)

 

Ai pus punctul pe "i"

 

Acum 15 ore, adrianm a spus:

Parbrizul. Era pe autostradă, așa a mers până aproape de Pitești.

 

Nu e vorba de parbriz, ci de faptul ca n-ai stiut cum sa procedezi, sau cel mai probabil ti-a fost teama. Honda Civic Type R vs eu cu Honda Hornet PC41, la 230 km/h l-am depasit, prin urmare se poate. Nu mobra e problema.

 

Acum 15 ore, ALEX-Guzzista a spus:

Si pe 50.000 km plange ca la lasat motorul si nu intelege de ce …..ca doar are 200 km/h pe bord.

 

Aha, iar marmota invelea ciocolata in staniol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, apriliacluj a spus:

"chilotu" face diferenta :) :)

Pe autostradă precis, orice 🐒apasă champignon-ul!

Poate chilotul de Hornet care s-a boșorogit între timp! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, SONYC a spus:

Nu e vorba de parbriz, ci de faptul ca n-ai stiut cum sa procedezi, sau cel mai probabil ti-a fost teama. Honda Civic Type R vs eu cu Honda Hornet PC41, la 230 km/h l-am depasit, prin urmare se poate. Nu mobra e problema.


230 pe bord sau pe GPS? Oricum nu poti sa o tii prea mult acolo. De skill in linie dreapta nu se pune problema. Potj dresa si o maimuta sa faca asta. De curaj sau de inconstienta (in functie de unde te incadrezi ca individ) da.  
 

160 poti tine cu orice naked. Nu este confortabil dar tii. Eu la 1.90 simteam ca decolez la viteze mai mari de 140-150 de pe nakedurile pe care le-am avut. 

Cu masina poti tine viteze mari constant si nu obosesti. Pe moto devine obositor de la un punct incolo, mai ales daca ai un naked si nu un tourer. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Ruginel a spus:


230 pe bord sau pe GPS? Oricum nu poti sa o tii prea mult acolo. De skill in linie dreapta nu se pune problema. Potj dresa si o maimuta sa faca asta. De curaj sau de inconstienta (in functie de unde te incadrezi ca individ) da.  
 

160 poti tine cu orice naked. Nu este confortabil dar tii. Eu la 1.90 simteam ca decolez la viteze mai mari de 140-150 de pe nakedurile pe care le-am avut. 

Cu masina poti tine viteze mari constant si nu obosesti. Pe moto devine obositor de la un punct incolo, mai ales daca ai un naked si nu un tourer. 

PC41 stock e limitată la 230kmh (224kmh pe GPS)

Mașinile s-au schimbat mult în perioada asta, mobrele au rămas la fel.

Renault Megane 3 2010 are 110kmh la 2200rpm.

Renault Megane 3 2014 are 140kmh la 2200rpm.

Eu la 7000 am 135kmh, îmi pare rău de ea să-i dau mai mult.

Acum 15 ore, SONYC a spus:

 

Nu e vorba de parbriz, ci de faptul ca n-ai stiut cum sa procedezi, sau cel mai probabil ti-a fost teama. Honda Civic Type R vs eu cu Honda Hornet PC41, la 230 km/h l-am depasit, prin urmare se poate. Nu mobra e problema.

Să-ți fie de bine și la vară cald!

Nu e vorba dacă puteam (l-am depășit de câteva ori) însă eu voiam un "iepure" mai calm ori ăsta o ținea înfiptă la 160 iar pe mine nu mă lăsa sufletul s-o țin așa.

Cei cărora li se activează "race mode" vs conserve pe autostradă și mai și duc mobrele în roșu cred că au niște probleme la căpuț, ceva frustrări.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Ruginel a spus:

230 pe bord sau pe GPS? Oricum nu poti sa o tii prea mult acolo.

 

230 pe bord, n-aveam navigatia la mine atunci ca sa pot face comparatia. In orice caz, cat crezi ca era in minus, maxim 7-8 km/h. Cat despre cat o poti tine acolo, sunt multi factori care decid asta. Spre exemplu eu unul nu mai vad in oglinzi cand sunt aplecat cu totul peste rezervor, trebuie fie sa ma ridic putin, fie sa ma aplec spre oglinda si manevrele astea nu prea imi convin la viteza aia. Curentii de vant iar sunt de luat in calcul, dar daca totul se aliniaza, poti sustine ritmul asta ceva km.

 

Acum 13 ore, Ruginel a spus:

De skill in linie dreapta nu se pune problema. Potj dresa si o maimuta sa faca asta. De curaj sau de inconstienta (in functie de unde te incadrezi ca individ) da.

 

100% de acord cu tine, dar nu asta subliniam. Era vorba de afirmatia omului ca ce sa vezi, Hornet-ul era racheta inainte, iar acum e prastie, asta pentru ca abia a reusit el sa se tina dupa un Logan.

 

Acum 13 ore, Ruginel a spus:

160 poti tine cu orice naked. Nu este confortabil dar tii. Eu la 1.90 simteam ca decolez la viteze mai mari de 140-150 de pe nakedurile pe care le-am avut.

 

Este experienta ta personala, nu se aplica tuturor. Mi-as fi dorit sa am 1.90, dar n-a fost sa fie. La 1.70 insa nu resimt minusurile mentionate de tine, pot mentine 160 km/h in conditii de confort.

 

Acum 13 ore, Ruginel a spus:

Cu masina poti tine viteze mari constant si nu obosesti. Pe moto devine obositor de la un punct incolo, mai ales daca ai un naked si nu un tourer.

 

Ce zici tu cu masina acolo? De asta fac oamenii accidente grave pe autostrada, ca nu obosesc? Nivelul de atentie pe care trebuie sa il ai la 200 km/h e la fel cu cel de la 130 km/h? S-avem pardon. Cat despre naked vs tourer, cred ca varsta e un factor foarte important. Inca sunt la varsta la care vantul in piept nu ma deranjeaza, ba' chiar imi place, iar eu nu fac ture scurte atunci cand ies.

 

Acum 9 ore, adrianm a spus:

PC41 stock e limitată la 230kmh (224kmh pe GPS)

Mașinile s-au schimbat mult în perioada asta, mobrele au rămas la fel.

Renault Megane 3 2010 are 110kmh la 2200rpm.

Renault Megane 3 2014 are 140kmh la 2200rpm.

 

Citesti din foi si dai exemple de masini obosite, cand realitatea e de fapt cea de mai jos:

 

Acum 9 ore, adrianm a spus:

Eu la 7000 am 135kmh, îmi pare rău de ea să-i dau mai mult.

 

Si inca o data aici, cum ziceam, lasa foile, unii stim cat duce mobra asta din experienta.

 

Acum 9 ore, adrianm a spus:

Nu e vorba dacă puteam (l-am depășit de câteva ori) însă eu voiam un "iepure" mai calm ori ăsta o ținea înfiptă la 160 iar pe mine nu mă lăsa sufletul s-o țin așa.

 

Man, cu textul de mai jos m-ai convins ca nu iti cunosti deloc mobra. 242 km/h am prins maxim cu ea, ce sa vezi, aveam GPS-ul atunci la mine. E drept, era si oleaca de vale, dar nici la viteza aia nu s-a apropiat de rosu, asa ca bati campii grav de tot. E mobra ta, o folosesti asa cum consideri, evident, n-am absolut niciun fel de problema, dar lasa cifrele din foi si afirmatiile cum ca: "vai ce racheta era Hornet-ul odata" cand tot tu spui ca nu te lasa sufletul sa mentii o viteza de 160 km/h. Asta plus faptul ca tu cauti o masina dupa care sa te tii, aka mers la consum, spune chiar totul.

 

Acum 9 ore, adrianm a spus:

Cei cărora li se activează "race mode" vs conserve pe autostradă și mai și duc mobrele în roșu cred că au niște probleme la căpuț, ceva frustrări.

 

Acum 49 minute, adrianm a spus:

Exact. Problema e că acum au și cu ce. 

 

Asa e, Loganul e moartea motociclismului in Romania.

 

Acum 12 minute, ENEOS a spus:

Au o 🍌!

 

Ignora-l, omul e pe alta lume.

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut două PC41 identice, pinion/foaie stock.

Și aia dinainte și asta sînt limitate la fix 230kmh pe cadran, fix în roșu (asta ultima are 26kkm)

Cât despre mașini vorbesc de troace pe care le poate avea oricine la 1500-2500€ cu care mă plimb actualmente: Mégane 3 1.5dci 110cp și 1.6dci 130cp ambele cu 6 trepte, coupé-ul de 1.6 efectiv plutește pe autostradă la 2400 rpm ești la 160kmh și consum 4l. 

Cu nakedul nu poți sta constant la 160kmh oricât schil ai avea. Te vâjâie vântul, te doare inima, te doare buzunarul.

Zic că eficiența mașinilor a crescut mult și rapid, mai ales după 2011.

Stau în spatele mașinilor care merg tare fiindcă țin mult la permis (și la bani) iar cu binoclul ăla care a ajuns și în RO te iau înainte să-i vezi. Ultima dată am cotizat 742lei și 6 puncte prin Giurgiu acu vreo lună pt 92kmh/limită de 50

Acum 45 minute, SONYC a spus:

blablabla

Nu zic că Horneta e de călcat, e aceeași rachetă care ia suta in 3 secunde. Dovada că după ce am încercat tot ce am putut găsi la concesionar am revenit la o Horneta identică.

Problema e că mașinile (mai ales diesel) au evoluat mult în termeni de consum, ergonomie, viteză de croazieră.

Pe autostradă (mod croazieră) nu mai ai cum să ții pasul cu ele. Cel puțin nu cu Horneta. 

Dacă tu la 1m70 deja te foiești pe rezervor la 160kmh ca și cum ai avea limbrici sau hemoroizi, pt mine la 1m77 e și mai rău și atunci prefer podcasturi sau muzică.

Nu merg la consum ci la "carnet"

La 03.12.2024 la 15:18, SONYC a spus:

 

Asa e, mai nou iti trebuie Hayabusa ca sa te poti tine de un Logan.

Acum văd că ai răspuns de fapt aici de-ampulea la o postare a mea pe topicul cu "userii vechi".

O fi din cauza vitezei aleia de 240

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, adrianm a spus:

.... coupé-ul de 1.6 efectiv plutește pe autostradă la 2400 rpm ești la 160kmh și consum 4l. ......

la 160km/h consum de 4l nu prea imi vine sa cred, indiferent de atelaj

....doar pe coborare, la vale 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Și aia dinainte și asta sînt limitate la fix 230kmh pe cadran, fix în roșu (asta ultima are 26kkm)

 

In mod evident n-ai mers cu un utilaj la nivelul superior al limitei de viteza, altfel ai stii ca desi acul nu are unde sa "se mai duca", viteza totusi creste. Tu insa iubesti datele din foi versus cele din teren.

 

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Cât despre mașini vorbesc de troace pe care le poate avea oricine la 1500-2500€ cu care mă plimb actualmente: Mégane 3 1.5dci 110cp și 1.6dci 130cp ambele cu 6 trepte, coupé-ul de 1.6 efectiv plutește pe autostradă la 2400 rpm ești la 160kmh și consum 4l.

 

Text irelevant, nu intereseaza pe nimeni cat consuma coupe-ul de 1.6, nu despre asta este discutia. Greu cu concentrarea.. ..

 

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Cu nakedul nu poți sta constant la 160kmh oricât schil ai avea. Te vâjâie vântul, te doare inima, te doare buzunarul.

 

Nu iti trebuie skill pentru a rula cu 160km/h, ci doar sa iti cunosti mobra si sa iei in calcul factorii externi, aka nivelul de trafic, suprafata de rulare, starea tehnica a mobrei, curentii de vant s.a.m.d.

 

Continui sa aduci motive pentru care tu alegi sa nu rulezi cu viteza aia, ceea ce eu nu constest, este optiunea ta, dar problema mea e faptul ca vorbesti prostii cand spui ca ce sa vezi, nu mai e Hornet-ul ce era odata. Daca imi cumpar maine un Ferrari si merg cu el in regim de Logan, sunt indreptatit sa afirm ulterior ca de fapt Ferrari nu e mare smecherie?

 

Pe mine nu ma doare inima, pentru ca rulez in treapta care trebuie si cu o viteza pentru care mobra asta a fost construita, ca altfel o limitau la 130 km/h si aia era, nu crezi? Cat despre buzunar, la fel, nu ma doare, ca n-am cumparat-o pentru a merge la consum.

 

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Zic că eficiența mașinilor a crescut mult și rapid, mai ales după 2011.

 

A crescut, dar nu pentru modelele mentionate de tine de la Renault, aici includ si Logan-ul.

 

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Stau în spatele mașinilor care merg tare fiindcă țin mult la permis (și la bani) iar cu binoclul ăla care a ajuns și în RO te iau înainte să-i vezi. Ultima dată am cotizat 742lei și 6 puncte prin Giurgiu acu vreo lună pt 92kmh/limită de 50

 

160 km/h nu e tare, crede-ma pe cuvant. Nici eu nu merg tare, maxim imi pot cataloga ritmul ca "sustinut", dar nu ma imbat cu apa rece. Eram in Bulgaria la un moment dat, pe un DN ceva, soseaua foarte buna, liber, ideal pentru alergat. Aveam 170 km/h in momentul in care au trecut 2 baieti cu sportive pe langa mine de zici ca stateam pe loc. Am retrogadat, am zis sa ii ajung, aha, vezi sa nu. Ei bine, baietii aia mergeau tare.

 

Tii la permis si bani, da, este absolut ok, n-am nimic de obiectat, ti-am subliniat deja care e problema mea. Iti impui foarte multe limite ca mai apoi sa spui ca Hornet-ul e prastie, cand de fapt tu nu utilizezi mobra la capacitatea ei. Crezi ca se strica? Iti spun eu ca nu, nu se strica daca o intretii.

 

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Nu zic că Horneta e de călcat, e aceeași rachetă care ia suta in 3 secunde.

 

Ce avem noi aici? Vezi ca ce se scrie pe internet, nu dispare aproape niciodata.

 

La 03.12.2024 la 14:45, adrianm a spus:

Sint aici din iunie 2008. În iulie 2008 am cumpărat horneta pc 41 din UK. Pe vremea aia horneta cu abs era rachetă prin trafic, acum doi ani abia dacă m-am putut ține de un logan care mergea constant cu 160 București - Pitești.

 

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Problema e că mașinile (mai ales diesel) au evoluat mult în termeni de consum, ergonomie, viteză de croazieră.

Pe autostradă (mod croazieră) nu mai ai cum să ții pasul cu ele. Cel puțin nu cu Horneta.

 

Man, daca ai obosit si ti se pare confortabila masina, nu-i niciun fel de problema, dar asta nu inseamna ca e pentru toti la fel. Sau ca Hornet-ul e o prastie de motocicleta.

 

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Dacă tu la 1m70 deja te foiești pe rezervor la 160kmh ca și cum ai avea limbrici sau hemoroizi, pt mine la 1m77 e și mai rău și atunci prefer podcasturi sau muzică.

 

La 160 km/h eu nu ma aplec peste rezervor, n-am motive sa fac asta. Tu oare citesti ce scriu, sau ii dai pur si simplu inainte cu aberatiile? Vrei sa folosesc alta limba ca sa iti explic ca vorbesti despre un subiect pe care in mod evident nu il stapanesti?

 

Acum 58 minute, adrianm a spus:

Nu merg la consum ci la "carnet"

 

Alta limita impusa de tine care n-are absolut, dar absolut nicio legatura cu limitele pe care afirmi ca le-ar avea Hornet-ul.

 

Scoate capul din foi si foloseste mobra la capacitatea ei, vei fi surprins. Iar daca alegi sa nu faci asta, nu este nicio problema, dar macar nu face afirmatii fara temei.

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băbăiatule, bă! Incredibil ce elucubrații scoase din context (e vremea lor, nu?)

Horneta e preferata mea dintre toate, pe topicul userilor vechi doar exprimasem o idee nostalgică a vremurilor 2007-2008.

Acum mă bucur nespus că unii iau o bucată de silex din paleolitic și ajung să bată cu ea compulsiv în tastatură, este ceea ce ei numesc progres.

Hai block, pa. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are ochi sa citeasca, citeste si trage propriile concluzii, e atat de simplu.

 

Cat despre block, nu-i bai man, noi sa fim sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, apriliacluj a spus:

la 160km/h consum de 4l nu prea imi vine sa cred, indiferent de atelaj

....doar pe coborare, la vale 

Nu e pe crezute, am sau am avut mașinile de care vorbesc.

Este motorul 1.6 pe lanț venit de la Nissan care consumă 5.4 (autostradă 140-160) pe Kadjarul 4x4 (îl are nevasta ).

Același motor consumă sub 4 pe Mégane coupé care e o mașină ușoară, aero și fâșneață. Pe break și berlină consumă doar o idee mai mult.

 De ce credeți că e plin Bucureștiul de dacia și reno?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cea mai economica masina pe care am avut-o era un Focus MK4, 1.5Diesel, 120cp, cutie automata cu 8 trepte, hatchback,

deci usoara, aerodinamica, euro6,  etc si bal bla bla :) :)

pe bord la viteza constanta de 150-160, consumul instant era undeva la 6.5---6.8

 

deci, consumul de 4 cum ai zis mai inainte, nu cred!

 si acel consum instant de 5.4 e acolo, la limita, dar na, nu stiu, n-am avut, nu am ce zice, dar tare greu imi vine sa cred :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, apriliacluj a spus:

greu imi vine sa cred:)

Consumurile de care vorbesc sînt medii scoase pe autostradă (nu instant).

Cel de 5.4 e consum mediu scos la un drum Fr-Ro de Kadjar 2016 4x4 1.6 130cp euro 6. La același drum în tandem, Duster 2016 4x4 1.5 110cp euro 6 a scos 6.5 consum mediu, probabil din cauza cutiei scurte (consumuri la pompă nu de pe bord).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 6 minute, adrianm a spus:

Consumurile de care vorbesc sînt medii scoase pe autostradă (nu instant).

atunci e clar

eu din prima ta postare am inteles ca ar fi instant, 4L la 160km/h :)

darla consum mediu te cred, nu am ce carcoti :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, SONYC a spus:

 

230 pe bord, n-aveam navigatia la mine atunci ca sa pot face comparatia. In orice caz, cat crezi ca era in minus, maxim 7-8 km/h. Cat despre cat o poti tine acolo, sunt multi factori care decid asta. Spre exemplu eu unul nu mai vad in oglinzi cand sunt aplecat cu totul peste rezervor, trebuie fie sa ma ridic putin, fie sa ma aplec spre oglinda si manevrele astea nu prea imi convin la viteza aia. Curentii de vant iar sunt de luat in calcul, dar daca totul se aliniaza, poti sustine ritmul asta ceva km.

 

Variaza de la vehicul la vehicul diferenta dintre viteza reala la cea afisata. Poate varia de la 0% din viteza afisata pana la 5-10%. 
 

Da, eu mi-am luat un adventure pentru ca ma simt confortabil pe el, nu incasez toti curentii. Am avut nakeduri, inca sunt fan nakeduri dar pentru ce fac eu cu moto, mi-e mai potrivit adv.

 

Acum 3 ore, SONYC a spus:

 

100% de acord cu tine, dar nu asta subliniam. Era vorba de afirmatia omului ca ce sa vezi, Hornet-ul era racheta inainte, iar acum e prastie, asta pentru ca abia a reusit el sa se tina dupa un Logan.

 

Adrian cred ca facea comparatie Hornet vs masini din 2007 si masinile de acum. Si nu ma refer la acceleratie ci usurinta cu care masinile moderne pot sustine viteze mari in regimuri de turatie lejera. Clar Hornetul se poate tine dupa aproape orice masina de pe strada, ideea e sa te duca pe tine corpul sa poti mentine viteza constant pe distante mari. 

 

Acum 3 ore, SONYC a spus:

Este experienta ta personala, nu se aplica tuturor. Mi-as fi dorit sa am 1.90, dar n-a fost sa fie. La 1.70 insa nu resimt minusurile mentionate de tine, pot mentine 160 km/h in conditii de confort.


Eu de multe ori m-am ofticat pentru ca multe motoare care mi-au placut, erau prea mici pentru mine din punct de vedere dimensional. Pur si simplu nu stau confortabil pe ele. 

 

Acum 3 ore, SONYC a spus:

Ce zici tu cu masina acolo? De asta fac oamenii accidente grave pe autostrada, ca nu obosesc? Nivelul de atentie pe care trebuie sa il ai la 200 km/h e la fel cu cel de la 130 km/h? 

 

Oamenii fac accidente pentru ca prostie, telefon, distractie la volan sau experienta lipsa.

 

Eu nu sunt neaparat fanul vitezelor mari, fie cu masina sau motor, insa am mai facut autostrazi cu 160-180 iar asta in Romania, ca in afara am tinut-o sub 140, nu am bani de dat la autoritati.  Am totusi o regula pe care incerc sa o respect mereu, indiferent unde, cu ce vehicul si cu ce viteza merg: tin cat de multa distanta pot fata de cei din fata.

 

Acum 3 ore, SONYC a spus:

S-avem pardon. Cat despre naked vs tourer, cred ca varsta e un factor foarte important. Inca sunt la varsta la care vantul in piept nu ma deranjeaza, ba' chiar imi place, iar eu nu fac turet scurte atunci cand ies.

 

Nici eu nu sunt batran, dar apreciez confortul daca il pot avea. Am bagat anul trecut ture de o zi cu 700-800 km pe naked de 65 cp, deci se poate.

 

Anul asta pe motocicleta am strans abia 10,000 km, insa din astia 6000 sunt facuti in doua ture iar restul in alte cateva ture.

 

Acum 3 ore, SONYC a spus:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...