Andry Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Dacă tot vrei să fi sigur ( "pentru sufleul tău" ), mergi la o vulcanizare pentru a-ţi aplica un petec şi pe interiorul cauciucului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 O intrebare mai offtopic. Ieri am luat un cuisor in cauciucul spate (subtire, in genul celor cu care se prinde geamurile de rama). A intrat pe mijloc, fix in una din scobiturile din cauciuc. Mi-a rezolvat pana un nenea vulcanizator de pe marginea drumului cu un snur. Mai pot sa am incredere in cauciucul ala, sau ar fi bine sa-l schimb, tinand cont ca vreau sa plec la o tura de vreo 8.000 de km prin Europa? Caucicul e nou (Contri Trail Attack, daca are vreo importanta), il montasem de o saptamana si am mai putin de 1000 de km cu el. Ma cam doare sufletul sa cumpar altul acum. Astept o parere de la cei care s-au mai confruntat cu asa ceva. Ms! daca tine reparatia cu snur inseamna ca dauna a fost mica Fiul meu a mers doua sezoane asa (cu snur - de fapt cu doua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Eu zic sa schimbi toata motocicleta, ca e deja compromisa de ditai cuisorul (apropo', se numesc vagnăre, Wagner) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Eu n-as merge doua sezoane cu snur. Dar cu vagnare parca suna altfel. Snur au fetele pe plaja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ofer si eu un feedback despre K60 Scout! dupa ce am avut mobre incaltate numai cu anakee si anakee2 prima impresie au fost ca sunt f moi cauciucurile, nu-mi ofereau senzatia cunoscuta la contactul cu solul. dupa cateva ture m-am obisnuit cu ele. pe asfalt uscat sunt la fel de bune ca ankeeurile, ma lasa sa ma aplec f mult in curbe, imi transmit un feedback rapid despre contactul cu solul desi la anakee aveam o senzatie de contact cu solul mai ferma. pe teren accidentat uscat sunt de vis cu toate ca nu am scos din ele si din mobra ce se putea. Pe ud , iarba si mocirla nu am mers si nici cati km duc nu cunosc inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ofer si eu un feedback despre K60 Scout!...................................Pe ud , iarba si mocirla nu am mers si nici cati km duc nu cunosc inca Pai pe asfalt ud e mai tricky, eu asta spuneam mai devreme ;P Pe asfalt uscat sunt foarte ascultatoare Pe forestier absolut nicio problema Mocirla nu servesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 va scriu si eu cu o intrebare . Anu trecut eram in dilema in alegera cauciucurilor , pana la urma am ales TKC 80 , fata si spate . Am facut aprox 7000 km si spatele e cam gata , pe asfalt mai merge dar nu si off ( am incercat sa urc o panta mai abrupta si aveam impresia ca imi patineaza ambreaju ) acum sunt in dilema intre Mitas E09 si TCK 80 . A mai avut cineva pe mobra Mitas E09 ? cat la tinut ( in km vorbind ) se poate compara in performante cu TKC sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Mitas E09 o sa iti tina semnificativ mai mult fata de TKC80. Nu ma pot pronunta in privinta aderentei, intrucat nu am mers [inca pe acest cauciuc], dar l-am vazut la userul 2Short2Get, anul trecut cand, dupa o tura de 7500km, Karoo-ul meu era terminat iar Mitas-ul lui E09 [as vrea sa mentionez ca era verziunea Dakar, care se recunoaste usor intrucat are o dunga galbena, pe toata circumferinta cauciucului] nu parea uzat nici macar 25%. Mentionez de asemenea ca userul 2Short l-a avut pe o mobra identica cu a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ieri am avut ocazia sa merg pentru prima data cu TKC80 pe asfalt ud si tinand cont ca inainte am avut Mitas E07, am avut ceva emotii cand am vazut ca incepe ploaia. Insa diferenta intre cele doua, pe asfalt ud, este de la cer la pamant. Cu mitasul strangeam din buci la maxim la orice grad de inclinare pe care trebuia sa-l dau motocicletei, iar cu TKC-urile, dupa ce am vazut ce pot, am mers pe serpentine aproape la fel ca atunci cand este uscat. S-a intamplat sa fie si gropi in curbe, care mi-au dereglat traiectoria, insa din partea cauciucurilor nu am avut emotii. Sunt incantat de comportamentul lor pe asfalt ud. Inainte de Mitas am avut Michelin Sirac si nu-mi amintesc sa fi avut asa incredere in ele, pe ud, cum am in TKC. Off road, comparativ cu Mitas E07, diferente am simtit pe iarba unde TKC-urile sunt din nou superioare. Nu sunt un expert, insa in noroi sau forestier uscat nu am simtit mare diferenta fata de E07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Mitas E-09 Dakar Mi-am pus cauciucurile astea pe Dominator. Sambata am facut o tura soft enduro pe forestiere, si am observat ca pe forestier motorul tinde sa mearga drept, ma luptam sa virez stanga/dreapta. Ideea e ca trebuie din timp sa virez pe unde merg, daca vreau sa ocolesc brusc un bolovan de exemplu nu prea pot. Am scazut presiunea sub 1atm si mergea un pic mai bine, dar tot vireaza greu. A mai patit si altcineva asa ceva? Se mai lasa in timp cauciucurile si o sa mearga mai bine? - eu am facut doar 200km cu ele. Alte cauze? Inainte mergeam cu K60 si cu ele nu aveam nici un stres la virat. Pe asfalt merg binisor, m-am aplecat cu ele pana la margine si nu am simtit sa fuga de sub mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 eu astept o comparatie intre Mitas E09 si TKC 80 . Desi pt a nu sfarsi prin a experimenta ceva nou as merge pe TKC80 in continuare . Tin sa precizez ca doar spatele ma intereseaza nu si fata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Am citit si auzit zeci de zeci de păreri legate de E09 şi TKC 80. În grupul de prieteni sunt destui care au mers cu ambele cauciucuri, eu am mers doar cu TKC80. În unanimitate se spune că : E09 pe asfalt ud are nevoie de o atenţie mare în ceea ce priveşte dozajul puterii, TKC80 acceptă şi ciobănisme; pe asfalt uscat nu se simte diferenţa. În offroad indiferent de condiţii sunt aproximativ echivalente, cu un uşor avantaj a lui E09 care se descarcă mai repede de noroi. Longevitatea şi preţul sunt clar în favoarea lui E09. Personal aleg TKC80. Este scump, scurt la viaţa, dar îmi place aspectul următor : oriunde, oricând, oricum, oricât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 eu astept o comparatie intre Mitas E09 si TKC 80 . Desi pt a nu sfarsi prin a experimenta ceva nou as merge pe TKC80 in continuare . Tin sa precizez ca doar spatele ma intereseaza nu si fata . Ia in calcul si varianta metzeler karoo este intre ele ca pret dar mi s-a parut ceva mai bun pe offroad ca tkc-ul . Ca durabilitate tot 5000 ma tine un set. Dupa km astia sunt bune doar pe strada. Pe asfalt ud sau uscat sunt aproximativ la fel. Karoo(T) sunt iarasi mai ieftine ca tkc-ul si tin aprox 10000km din spusele prietenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Acum că mi se duce TKC80, ar fi vremea să-l schimb pentru ieşirile de luna viitoare ( întâlnirea AT Nădrag şi RallyCamp Oltenia ). Aşadar m-am tot uitat după gume 130-140/80-17, îmi pare rău că nu se găseşte Michelin T63 TL, pentru că la preţ este cel mai apropiat de E09 ( 340 lei pentru 130 ). Din ce am observat defapt, pentru lăţimea de 130mm nu se prea produc cauciucuri TL cramponate. Aşadar îmi rămân ca şi variante TKC80 TL 140/80-17 ( 520 lei ), Karoo T TL 140/80-17 ( 410 lei ). Voi cumpăra de această dată guma Metzeler, să vedem cât rezistă. În offroad s-ar putea într-adevăr să fie mai ok decât Continentalul, dată fiind poziţionarea crampoanelor. Drumuri de tot rahatul s-aveţi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 O intrebare mai offtopic. Ieri am luat un cuisor in cauciucul spate (subtire, in genul celor cu care se prinde geamurile de rama). A intrat pe mijloc, fix in una din scobiturile din cauciuc. Mi-a rezolvat pana un nenea vulcanizator de pe marginea drumului cu un snur. Mai pot sa am incredere in cauciucul ala, sau ar fi bine sa-l schimb, tinand cont ca vreau sa plec la o tura de vreo 8.000 de km prin Europa? Caucicul e nou (Contri Trail Attack, daca are vreo importanta), il montasem de o saptamana si am mai putin de 1000 de km cu el. Ma cam doare sufletul sa cumpar altul acum. Astept o parere de la cei care s-au mai confruntat cu asa ceva. Ms! du-te sa iti puna petic de ala ca o ciuperca, din interior ... snurul se infige perpendicular, dar cuiul poate intra oblic - intelegi ce vreau sa zic ? Ia in calcul si varianta metzeler karoo este intre ele ca pret dar mi s-a parut ceva mai bun pe offroad ca tkc-ul . Ca durabilitate tot 5000 ma tine un set. Dupa km astia sunt bune doar pe strada. Pe asfalt ud sau uscat sunt aproximativ la fel. Karoo(T) sunt iarasi mai ieftine ca tkc-ul si tin aprox 10000km din spusele prietenilor. pe monocilindru dupa 7mii nu mai ai creste pe mijloc, dar la celelalte am inteles ca merg 10 mii, am vazut unul pe varadero la 10 mii si arata mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Aşadar îmi rămân ca şi variante TKC80 TL 140/80-17 ( 520 lei ), Karoo T TL 140/80-17 ( 410 lei ). Voi cumpăra de această dată guma Metzeler, să vedem cât rezistă. În offroad s-ar putea într-adevăr să fie mai ok decât Continentalul, dată fiind poziţionarea crampoanelor. Drumuri de tot rahatul s-aveţi ! Karoo este mai bun decat TKC80 in offroad. KarooT este mai slab decat TKC80 in offroad. Performanta in offroad este data de configuratia crampoanelor, nu de compozitia cauciucului. Doar cand te dai pe pietre iti pui problema aderentei materialului anvelopei. Pui o camera si gasesti cauciucuri si de 130. Mai putin KarooT. Editat Mai 14, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Nu vreau să pun cameră, am făcut în aşa fel încât să scap de ea. N-am adus vorba de compoziţia cauciucului şi de poziţionarea crampoanelor. Iar diferenţa dintre Karoo şi Karoo T credeam că este doar dpdv al compoziţiei, dar acum am văzut că diferă şi structura crampoanelor. ( pe siteurile de vânzări apare aceaşi poză ) Oi lua ce-oi găsi de la Metzeler, deşi am fost foarte mulţumit şi de TKC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) aici un mic review karoo t /index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/?p=3277241 Editat Mai 14, 2013 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Uitasem de acest review, mulţumesc mult klu pentru review şi pentru aducerea aminte ! Sper să ţină şi la mine măcar 7000km, să trec cu bine de vară! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Salut, am o dilema, sper ca ma puteti ajuta cu niste recomandari(unde ati fost multumiti de caliate/seriozitate/pret): Unde pot monta/echilibra 2 gume TKC80 Tube Type pentru Yamaha XT660Z Tenere in Bucuresti? Urmeaza sa scriu si eu pareri, mai ales din off, fata de Sirac-uriile stock (DAR care au tinut 20k!!! km). PS: eu merg pe strada cu 2.1, 2.2spate, dar in off au parut foarte rigide, ce presiuni imi recomandati, pt mobra de mai sus, cu TKC80 in off? Multumesc anticipat. Editat Mai 15, 2013 de Tytus The VIRUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Cu Dunlop D606 are cineva experienta? Eventual, un comparativ cu Karoo, TKC 80 si E09 ar fi binevenit. Editat Mai 16, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Revin cu ceva feedback pt Anakee 3. 200km - uscat, asfalt - peste Tourance EXP, control mai bun pe viraje, aderenta mai mare (sper ca nu e placebo) , franare excelenta. - urmeaza sa vedem pe ud si pe light offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 pai fix asta era mai de interes, asfalt ud si forestier/pamant uscat poti sa le compari cu anakee2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Pai fix asta nu am avut cand! urmeaza.... plus ca nu am access liber la offroad in zona asa usor (deh, civilizatia ) Nu pot sa le compar cu Anakee 2 pt ca am fost fidel Tourance classic pana la EXP cu care a venit mobra din fabrica. E un baiat care a facut un review pe youtube si zice ceva si vs Anakee 2 (mai bun 3 u pe asfalt, similar pe pamant) sau ceva de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Acum că mi se duce TKC80, ar fi vremea să-l schimb pentru ieşirile de luna viitoare ( întâlnirea AT Nădrag şi RallyCamp Oltenia ). Aşadar m-am tot uitat după gume 130-140/80-17, îmi pare rău că nu se găseşte Michelin T63 TL, pentru că la preţ este cel mai apropiat de E09 ( 340 lei pentru 130 ). Din ce am observat defapt, pentru lăţimea de 130mm nu se prea produc cauciucuri TL cramponate. http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.browse&option=com_virtuemart&Itemid=1 Editat Mai 31, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.