adi_radu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 eu astept o comparatie intre Mitas E09 si TKC 80 . Desi pt a nu sfarsi prin a experimenta ceva nou as merge pe TKC80 in continuare . Tin sa precizez ca doar spatele ma intereseaza nu si fata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Am citit si auzit zeci de zeci de păreri legate de E09 şi TKC 80. În grupul de prieteni sunt destui care au mers cu ambele cauciucuri, eu am mers doar cu TKC80. În unanimitate se spune că : E09 pe asfalt ud are nevoie de o atenţie mare în ceea ce priveşte dozajul puterii, TKC80 acceptă şi ciobănisme; pe asfalt uscat nu se simte diferenţa. În offroad indiferent de condiţii sunt aproximativ echivalente, cu un uşor avantaj a lui E09 care se descarcă mai repede de noroi. Longevitatea şi preţul sunt clar în favoarea lui E09. Personal aleg TKC80. Este scump, scurt la viaţa, dar îmi place aspectul următor : oriunde, oricând, oricum, oricât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 eu astept o comparatie intre Mitas E09 si TKC 80 . Desi pt a nu sfarsi prin a experimenta ceva nou as merge pe TKC80 in continuare . Tin sa precizez ca doar spatele ma intereseaza nu si fata . Ia in calcul si varianta metzeler karoo este intre ele ca pret dar mi s-a parut ceva mai bun pe offroad ca tkc-ul . Ca durabilitate tot 5000 ma tine un set. Dupa km astia sunt bune doar pe strada. Pe asfalt ud sau uscat sunt aproximativ la fel. Karoo(T) sunt iarasi mai ieftine ca tkc-ul si tin aprox 10000km din spusele prietenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Acum că mi se duce TKC80, ar fi vremea să-l schimb pentru ieşirile de luna viitoare ( întâlnirea AT Nădrag şi RallyCamp Oltenia ). Aşadar m-am tot uitat după gume 130-140/80-17, îmi pare rău că nu se găseşte Michelin T63 TL, pentru că la preţ este cel mai apropiat de E09 ( 340 lei pentru 130 ). Din ce am observat defapt, pentru lăţimea de 130mm nu se prea produc cauciucuri TL cramponate. Aşadar îmi rămân ca şi variante TKC80 TL 140/80-17 ( 520 lei ), Karoo T TL 140/80-17 ( 410 lei ). Voi cumpăra de această dată guma Metzeler, să vedem cât rezistă. În offroad s-ar putea într-adevăr să fie mai ok decât Continentalul, dată fiind poziţionarea crampoanelor. Drumuri de tot rahatul s-aveţi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 O intrebare mai offtopic. Ieri am luat un cuisor in cauciucul spate (subtire, in genul celor cu care se prinde geamurile de rama). A intrat pe mijloc, fix in una din scobiturile din cauciuc. Mi-a rezolvat pana un nenea vulcanizator de pe marginea drumului cu un snur. Mai pot sa am incredere in cauciucul ala, sau ar fi bine sa-l schimb, tinand cont ca vreau sa plec la o tura de vreo 8.000 de km prin Europa? Caucicul e nou (Contri Trail Attack, daca are vreo importanta), il montasem de o saptamana si am mai putin de 1000 de km cu el. Ma cam doare sufletul sa cumpar altul acum. Astept o parere de la cei care s-au mai confruntat cu asa ceva. Ms! du-te sa iti puna petic de ala ca o ciuperca, din interior ... snurul se infige perpendicular, dar cuiul poate intra oblic - intelegi ce vreau sa zic ? Ia in calcul si varianta metzeler karoo este intre ele ca pret dar mi s-a parut ceva mai bun pe offroad ca tkc-ul . Ca durabilitate tot 5000 ma tine un set. Dupa km astia sunt bune doar pe strada. Pe asfalt ud sau uscat sunt aproximativ la fel. Karoo(T) sunt iarasi mai ieftine ca tkc-ul si tin aprox 10000km din spusele prietenilor. pe monocilindru dupa 7mii nu mai ai creste pe mijloc, dar la celelalte am inteles ca merg 10 mii, am vazut unul pe varadero la 10 mii si arata mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Aşadar îmi rămân ca şi variante TKC80 TL 140/80-17 ( 520 lei ), Karoo T TL 140/80-17 ( 410 lei ). Voi cumpăra de această dată guma Metzeler, să vedem cât rezistă. În offroad s-ar putea într-adevăr să fie mai ok decât Continentalul, dată fiind poziţionarea crampoanelor. Drumuri de tot rahatul s-aveţi ! Karoo este mai bun decat TKC80 in offroad. KarooT este mai slab decat TKC80 in offroad. Performanta in offroad este data de configuratia crampoanelor, nu de compozitia cauciucului. Doar cand te dai pe pietre iti pui problema aderentei materialului anvelopei. Pui o camera si gasesti cauciucuri si de 130. Mai putin KarooT. Editat Mai 14, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Nu vreau să pun cameră, am făcut în aşa fel încât să scap de ea. N-am adus vorba de compoziţia cauciucului şi de poziţionarea crampoanelor. Iar diferenţa dintre Karoo şi Karoo T credeam că este doar dpdv al compoziţiei, dar acum am văzut că diferă şi structura crampoanelor. ( pe siteurile de vânzări apare aceaşi poză ) Oi lua ce-oi găsi de la Metzeler, deşi am fost foarte mulţumit şi de TKC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) aici un mic review karoo t /index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/?p=3277241 Editat Mai 14, 2013 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Uitasem de acest review, mulţumesc mult klu pentru review şi pentru aducerea aminte ! Sper să ţină şi la mine măcar 7000km, să trec cu bine de vară! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Salut, am o dilema, sper ca ma puteti ajuta cu niste recomandari(unde ati fost multumiti de caliate/seriozitate/pret): Unde pot monta/echilibra 2 gume TKC80 Tube Type pentru Yamaha XT660Z Tenere in Bucuresti? Urmeaza sa scriu si eu pareri, mai ales din off, fata de Sirac-uriile stock (DAR care au tinut 20k!!! km). PS: eu merg pe strada cu 2.1, 2.2spate, dar in off au parut foarte rigide, ce presiuni imi recomandati, pt mobra de mai sus, cu TKC80 in off? Multumesc anticipat. Editat Mai 15, 2013 de Tytus The VIRUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Cu Dunlop D606 are cineva experienta? Eventual, un comparativ cu Karoo, TKC 80 si E09 ar fi binevenit. Editat Mai 16, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Revin cu ceva feedback pt Anakee 3. 200km - uscat, asfalt - peste Tourance EXP, control mai bun pe viraje, aderenta mai mare (sper ca nu e placebo) , franare excelenta. - urmeaza sa vedem pe ud si pe light offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 pai fix asta era mai de interes, asfalt ud si forestier/pamant uscat poti sa le compari cu anakee2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Pai fix asta nu am avut cand! urmeaza.... plus ca nu am access liber la offroad in zona asa usor (deh, civilizatia ) Nu pot sa le compar cu Anakee 2 pt ca am fost fidel Tourance classic pana la EXP cu care a venit mobra din fabrica. E un baiat care a facut un review pe youtube si zice ceva si vs Anakee 2 (mai bun 3 u pe asfalt, similar pe pamant) sau ceva de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Acum că mi se duce TKC80, ar fi vremea să-l schimb pentru ieşirile de luna viitoare ( întâlnirea AT Nădrag şi RallyCamp Oltenia ). Aşadar m-am tot uitat după gume 130-140/80-17, îmi pare rău că nu se găseşte Michelin T63 TL, pentru că la preţ este cel mai apropiat de E09 ( 340 lei pentru 130 ). Din ce am observat defapt, pentru lăţimea de 130mm nu se prea produc cauciucuri TL cramponate. http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.browse&option=com_virtuemart&Itemid=1 Editat Mai 31, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Chiar nu stie nimeni, nimic, despre Dunlop D606? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 D606 am vrut si eu pentru WRR.Din pacate n-am gasit prin RO (sau Europa) mai nimic. Pe-afara sunt (cel putin pt modelul/dimensiunile de WRR) printre cele mai recomandate.. Intr-un final mi-am luat mitas c17 si michelin ac10 - pe care urmeaza sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 In gama asta eu am mers doar pe Scorpion Trail si Anakee 2. Anakee 2 mi se par la ani lumina in fata. In rest nu stiu, nu cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Care sunt din experienta voastra cele mai ok pentru strada (mult asfalt, mers mai sportiv pe viraje si siguranta pe franari) cauciucuri pe 90 90 21 si 130 80 17? Mi am calculat procentele si ies 99 la suta asfalt, deci vreau ceva ce sa imi inspire siguranta on road. Cum ziceam si intr-un post precedent, arunca un ochi si pe Trailmax. Dupa 1000 de km pot sa zic ca sunt foarte multumit de ele ca si comportament uscat/ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Testat michelin anake 2,dunlop trail max, metzeler turance,haidenau k60,continental escape, toate pe transalp de departe pe asfalt cele mai bune au fost michelin anakee 2 ......poti incerca si anakee 3 sunt mult mai de asfalt ca anakee 2 deci mai bune crd sib5in si mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salutare Mea venit si mie timpul sa schimb cauciucurile. As fi dorit ceva 80/20 sau 70/30 (asfalt/teren). Nu am de gind sa merg prin noroi sau pe pamint umed - doar asfalt, pamint uscat(drumuri de tara), drumuri forestiere, iarba uscata sau drumuri pietruite (posibil si ceva pamint umed daca ma prins ploaie si trebuie sa merg). Acuma am Pirelli Scorpion Trail (95/5) pe asfalt is OK, pe pamint uscat tot OK-is (mers cuminte). Pe pamint umed is varza totala - ai foarte putin control asupra motocicletei. Ma gindeam sa aleg ceva intre: (90/90 21 fata, 130/80 17 spate) Michelin Anakee 2 Dunlop Trailmax (normal nu TR91) Pirelli MT90 (am niste rezervari in privinta lor deoarece pe spate au numai 120/90). Sunt la prima motocicleta si primul set de cauciucuri asa ca nu prea am cu ce compara. Michelin are "desen" mai de asfalt - celelalte doua is un pic mai "coltate". Propriu zis intrebarea - in ce conditii Michelin-ul va fi mai rau ca celelalte doua ? Merita sa sacrific aderenta pe asfalt pentru "posibile" cistiguri pe teren ? Plus pe dremuri alde Cheia imi place sa merg nu sa ma deplasez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Eu am mers pe principiul daca ii sa cad prefer la viteza mica pe noroi decat la viteza mai mare pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Eu am mers pe principiul daca ii sa cad prefer la viteza mica pe noroi decat la viteza mai mare pe asfalt Bine zis. Testat michelin anake 2,dunlop trail max, metzeler turance,haidenau k60,continental escape, toate pe transalp de departe pe asfalt cele mai bune au fost michelin anakee 2 ......poti incerca si anakee 3 sunt mult mai de asfalt ca anakee 2 deci mai bune crd sib5in si mai mult Cum ti s-au parut tourance fata de trail max? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 ) Michelin Anakee 2 Dunlop Trailmax (normal nu TR91) Pirelli MT90 (am niste rezervari in privinta lor deoarece pe spate au numai 120/90). Sunt la prima motocicleta si primul set de cauciucuri asa ca nu prea am cu ce compara. Michelin are "desen" mai de asfalt - celelalte doua is un pic mai "coltate". Propriu zis intrebarea - in ce conditii Michelin-ul va fi mai rau ca celelalte doua ? Merita sa sacrific aderenta pe asfalt pentru "posibile" cistiguri pe teren ? trailmax sunt impecabile pe asfalt, poate fi ud, rece, cald, cum vrei ... impecabile ... fata merge 20 mii si spatele 10 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Care trailmax?normal sau tr 91,sunt bune pe asfalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.