Speedy.K Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Pe noroi niciun on/off nu face mare branza. TKC-urile nu sunt on/off, dupa parerea mea. Pe macadam uscat poti sa mergi si cu Trailmax. Cu alte cuvinte gumele on/off sunt oricum mai mult de asfalt sau macadam uscat. Pe noroi sau iarba fara cramoane de la TKC in sus nicio sansa sa o arzi mai sportiv. Da, treci usor-usor, dar nu mai e nicio distractie. Editat Februarie 15, 2016 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 TKC-urile nu sunt on/off, dupa parerea mea. ba cam asta sunt on/off. astea, karoo / t63 / e09 - genul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Despre Heidenau K60 nu are nimeni nicio parere? A folosit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Despre Heidenau K60 nu are nimeni nicio parere? A folosit cineva? 3 sferturi din topicul asta e despre k60... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Si restul topicului e despre cat de mitas e09, care sunt mai bune ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 OK, ideea e ca eu merg mult cu pasager si pe langa asta, oricum nu sunt vreun vitezist, deci nu ma atrage in mod deosebit sa ii dau cox pe viraje. Prefer unele 60% off - 40% on. In general mi-au fost recomandate K60, dar am vazut ca si e09 au review-uri bune, iar acum nu stiu ce sa aleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Orice cauciuc e bun daca il tii in zona de confort. Eu folosesc mitasul si nu o sa trec pe altceva. Ne intelegem perfect si e ceea ce imi trebuie mie. Si pot sa zic ca vara trecuta am fost cu pasager si unghiul de inclinare pe uscat a fost foarte mare. Iar pe off sunt lux pt vacile astea. In schimb, avem in trupa cu heidenau si nu pot zice ca a fost foarte incantat in off. Asta zice in comparatie cu ale noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) singurul lucru pe care l-am vazut mai bun la tkc80 comparativ cu E09 dakar, a fost zgomotul, la aderenta pe asfalt nu este cu nimic mai bun (parerea mea). E09 costa 3/4. » Post actualizat in 17 Feb 2016 10:21 Ale mele sunt normale, cu camera. Au intrat foarte greu pe janta. Poate acum s-au mai latit, nu stiu. Dar nu imi doresc sa le scot la levier, la cat de greu au intrat. Poate asta nu este o regula generala, dar la mine asa sa intamplat. cred ca aia de la "vulcanizarea ta" sunt cam "plangaciosi" Editat Februarie 17, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 @yuk, am fost asistent la monataj. Eu am tinut cu levierul sa nu sara in partea opusa. Deci, eu sunt plangaciosul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Eu as lua E09 fara sa stau pe ganduri....iar daca as aveau un K60 l-as vinde ca si second sa imi iau Mitas ... Sa va vad ce mai ziceti acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Eu as lua E09 fara sa stau pe ganduri....iar daca as aveau un K60 l-as vinde ca si second sa imi iau Mitas ... Sa va vad ce mai ziceti acum! Pai in primul rand zicem ca cele doua caucioace n-au nicio legatura. E09 e muuult mai off decat K60. Asa ca depinde ce vrei. Daca vrei mai mult off, iei E09, daca vrei ceva cox pe asfalt si niste macadam, cel mult niste molovanis uscat, iei K60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 (editat) Prin prezentari am vazut ca multi spun ca un k60 tine pana la 20.000 de km. Cu e09 cum stam? Oricum, cum a zis si Kollar, nu prea au legatura intre ele, nu stiu cat de confortabil poti sa mergi cu e09 pe asfalt. Editat Februarie 18, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Un Metzeler sau un Continental de aceeasi categorie cu K60 tine 10-12000 km Oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Prin prezentari am vazut ca multi spun ca un k60 tine pana la 20.000 de km. Cu e09 cum stam? Oricum, cum a zis si Kollar, nu prea au legatura intre ele, nu stiu cat de confortabil poti sa mergi cu e09 pe asfalt. La Dominator Mitas E-09: fata 9500km, spatele aproape 13000. Pe ud trebuie un pic de atentie, pe uscat merg brici - n-am avut nici un stress pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Am schimbat azi E09 urile de pe Tenere. 13800 km. Fata varza, spatele mai rezista o tzara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 E09 pana in momentul de fata cam 9 000 si inca mai merge bine de tot. Pe uscat te dai cu el ca si cu orice alt cauciuc -- merge fantastic.... Vibratii 0! Nu vad nici un alt cauciuc acum pe care l as pune in locul astuia. De ce sa iei o guma care sa te tina 25 000 km daca tu faci 6 000 pe an. In 5 ani oricum o sa fie tare! Iar daca te dai putin off -- mai bine o guma care sa te ajute acolo, ca pe asfalt, daca nu se uzeaza ultra repede, tot cam la fel stau! Mie mi-a fost teama de el cand l-am pus prima data... imi parea prea extrem. Dupa ce m am dat cu el -- iti dai seama ca nu tre sa ai nici un stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Sau T63 e acelasi lucru la crampoane si compozitia mai moale. Si precum zice si Marius, cine tine 5 ani un cauciuc si mai si vrea aceleasi calitati ca si nou. » Post actualizat in 19 Feb 2016 08:28 La T63 vad ca e mai buna dispunerea crampoanelor pe lateral pe cel din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 . Fata varza, spatele mai rezista o tzara. E primul tau schimb de cand ai cumparat agregatul? » Post actualizat in 19 Feb 2016 09:51 Un Metzeler sau un Continental de aceeasi categorie cu K60 tine 10-12000 km Oare de ce? Care e Continentalul din categoriea K60? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 (editat) Cred ca TKC 70 e aproape de K60 si poate si Conti Escape,dar ultimele nu au profilul prea bun, e putina carne. Eu mi-am comandat un set de Mitas E07, mai ieftine cu vreo 100 de lei setul decat E09 si cu vreo 150-200 parca, decat K60, au fost la oferta pe anvelopemoto.eu la 470 de lei. Din spusele de pe net, E07 ar fi un 50-50 care se comporta mai bine decat k60 (asta cu dunga pe mijloc) pe offroad si e mai stabil pe drum decat E09, iar ca uzura ar fi undeva intre cele 2. Acuma mna, mai luati in considerare si motorul pe care e montat ca la un 990 sau 1190 o sa schimbi probabil 2-3 de spate pana tre sa schimbi fata. La un xt, dr, 650gs, transalp,whatever, probabil ca or sa tina mai bine, ca nu ai atata putere la roata. *Momentan am Conti Escape, erau aproape noi (de la Marius Roibu de pe fosta lui africana). Nu prea am bagat offroad cu ele deci nu stiu sa-mi dau cu parerea,dar pe strada erau ok, s-a inclinat un prieten cu ele la 1cm de margine si era chill. Pe putinul offroad facut nu prea ai sanse decat pe uscat si eventual si tasat. Sunt niste tourere care merg si pe drum de tara/camp/forestier. » Post actualizat in 19 Feb 2016 10:15P.S. poate sunt de luat in considerare si Mitas E10,cica alea aduc MAI mult cu TKC80 decat E09. Editat Februarie 19, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Mie mi-a fost teama de el cand l-am pus prima data... imi parea prea extrem. Dupa ce m am dat cu el -- iti dai seama ca nu tre sa ai nici un stres. La asta ma gandeam eu, par mult mai orientate spre off-road decat K60, iar eu planuiesc sa merg destul de mult si pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 (editat) Sau T63 e acelasi lucru la crampoane si compozitia mai moale. Si precum zice si Marius, cine tine 5 ani un cauciuc si mai si vrea aceleasi calitati ca si nou. o fi moale in sensul ca se duce repede. dar grip mai bun pe asfalt (unde ar conta duritatea) decat tkc-ul (la care am vazut mai putina uzura pe acelasi tip de motoreta, traseu si kilograme) n-are. La T63 vad ca e mai buna dispunerea crampoanelor pe lateral pe cel din fata. avanajos off. pe asfalt are un pic de senzatie de mers ca sarpele din cauza asta... un pic funky pe curbe la fel cand e inclinata mai mult ca de senzatie ca pica in viraj dupa care se ridica un pic instant. Editat Februarie 19, 2016 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Cred ca TKC 70 e aproape de K60 si poate si Conti Escape,dar ultimele nu au profilul prea bun, e putina carne. Eu mi-am comandat un set de Mitas E07, mai ieftine cu vreo 100 de lei setul decat E09 si cu vreo 150-200 parca, decat K60, au fost la oferta pe anvelopemoto.eu la 470 de lei. Escape n-are nicio treaba cu off-ul. Am avut si nu merg mai bine afara de pe asfalt decat Anakee, de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 (editat) 6-7 mii pe monicilindru, apoi devine k60 » Post actualizat in 19 Feb 2016 13:46 Prin prezentari am vazut ca multi spun ca un k60 tine pana la 20.000 de km. Cu e09 cum stam? Oricum, cum a zis si Kollar, nu prea au legatura intre ele, nu stiu cat de confortabil poti sa mergi cu e09 pe asfalt. Editat Februarie 19, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 (editat) Escape n-are nicio treaba cu off-ul. Am avut si nu merg mai bine afara de pe asfalt decat Anakee, de exemplu. Anakee am eu pe Pegaso 650 si mi se pare ca daca nu te dai prea tare la ele merg relativ ok, mai ales daca e uscat (adica fara noroi, zapada sau mai stiu eu ce). Editat Februarie 19, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 E primul tau schimb de cand ai cumparat agregatul? Pt mine e primul schimb. L-am luat la 8000 km cu ele pe roti. Acum am aprox 1400 km. » Post actualizat in 19 Feb 2016 20:21 Acum am pus un E07 fata si un k60 scout spate. Prima impresie azi pe ploaie marunta in Cluj e ok. Dar doar prin oras, » Post actualizat in 19 Feb 2016 21:16 Probabil 14000. Da no, o iau sigur pe ulei prin atemporalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.