Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uita-te la Metz Z6, de exemplu. Spatele, pe centru, e complet slick.

 

Este adevarat, dar in conditii de asfalt ud crezi ca e ok faptul ca n-are niciun striu, nimic?

Si pe de alta parte, asta vine asa de nou. K60-ul nu.

In fine. Probabil ca ma insel eu.

Asteptam cu interes impresiile lui Galen. Cel mai bine vorbeste cel care testeaza pe propria piele.

 

Intreb chestiile astea si ma intereseaza deoarece nu prea sunt multumit de prestatia mitasului pe asfalt ud. Il cumpar p-asta pentru ca tine mult si este ieftin. Daca Heidenau as sti ca tine macar 15.000 fata-spate, probabil ca as trece si eu pe firma asta. Chiar asa, exista M+S pe dimensiunea 130/80-17 si cat costa? Pe site n-am gasit. 90/90-21 vad ca exista M+S si costa 202 lei.

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb chestiile astea si ma intereseaza deoarece nu prea sunt multumit de prestatia mitasului pe asfalt ud. Il cumpar p-asta pentru ca tine mult si este ieftin. Daca Heidenau as sti ca tine macar 15.000 fata-spate, probabil ca as trece si eu pe firma asta. Chiar asa, exista M+S pe dimensiunea 130/80-17 si cat costa? Pe site n-am gasit. 90/90-21 vad ca exista M+S si costa 202 lei.

 

:baldy:

La ei pe site exista, dar nu am vazut la baietii din Timisoara. Cel mai simplu ar fi sa-i suni sa aflii ce si cum, si asa preturile de pe site nu sunt la zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au 90/90 21" tocmai mi-am luat eu pentru Dakar.

 

Vazusem ca au dimensiunea asta, ca apare pe site. Problema e la ala de spate. In varianta "simpla", nu-mi place deloc cum arata k60-ul. Prea putina carne. Imi place cum arata M+S-ul pentru dimensiunile 140 si 150. Foarte carnoase. Arata bine. Din pacate nu arata asa si pentru dimensiunea de care am eu nevoie.

Momentan ma calmez si raman cu mitasurile. Asta e.

 

Numai bine si astept sa iesim la un coclau de septembrie :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam c-or sa sa faca pe mijloc o banda din alt cauciuc, mai dur. Eu cred ca dunga aia o sa se toceasca aiurea. O sa fie un cauciuc orientat mai mult pt asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pirelli nu e cam lat?

nu. e ok.

Mesaj completat

Care sunt in stare mai buna? Profilul e mai bun la Pirelli pt dual-sport, insa daca e batran si copt e posibil sa piarda in favoarea michelinului.

am impresia cas fabricatie 2007. amindoua. eu as lua michelinu . dar am nevoie si de niste pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Desi nu fac foarte multi km/an, ma gandesc la nou K60. Proportia este de 50% off road.

 

Ce parere aveti ? Momentan am Metzeler Tourance, cele cu care au venit mobra.

 

cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb chestiile astea si ma intereseaza deoarece nu prea sunt multumit de prestatia mitasului pe asfalt ud. Il cumpar p-asta pentru ca tine mult si este ieftin. Daca Heidenau as sti ca tine macar 15.000

mitasul pe ploaie e ca plasticul, eu am pe spate heidenau k60 cel clasic 120/90/17 si am cu el 8000km si sa zic ca mai fac inca 1000km, dar dupa mine l-as schimba acum, insa nu mai are rost ca vine iarna, deci il mai tin 1000km cat mai circul in aceasta toamna

se comporta f bine pe orice teren, de asfalt nu mai zic, fiindca e moale si are aderenta f buna, ma inclin in curbe pana la limita crestelor de noroi si nu derapez

atat doar ca se duce repede,,, insa la primavara tot Heidenau imi voi lua

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Desi nu fac foarte multi km/an, ma gandesc la nou K60. Proportia este de 50% off road.

 

Ce parere aveti ? Momentan am Metzeler Tourance, cele cu care au venit mobra.

 

cheers

 

Impecabile gume pentru offroad cu lungi reprize de asfalt. Eu l-am folosit preponderent asfalt in schimb de cate ori am iesit in teren am avut o siguranta foarte buna. Clar motoru cu gumele astea putea mult mai mult decat ii dadeam eu. Tourance sunt gume de asfalt care nu te lasa pe forestier uscat sau macam fin. In schimb cand apare bolovanu si pamantul umed (nu-i nevoie sa fie chiar namol), cu Heidenau stai plantat in timp ce Tourance incepe sa devina instabil, mai ales pe curbe unde e destul de putin previzibil.

 

Am facut aproape 14.000km cu un K60 pe dominator, desi am fortat nota. Tine lejer 10.000km un K60 pe domi.

 

EDIT: Valea oltului cu 70-100 la ora pe ploaie, autostrada la 100-110 pe torentiala din aia de zici ca sta cineva cu galeata in fatza ta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut aproape 14.000km cu un K60 pe dominator, desi am fortat nota. Tine lejer 10.000km un K60 pe domi.

Da, te tine 14000 ca tu esti usor ca fulgu :moto: eu am 100kg si am mers majoritatea excursiilor cu pasagera (45-50kg) si bagaje, de-aia eu fac maxim 10000km :lol: :drink:

plus cand eram singur pein Padis-Apuseni pe forestiere nu il menajam deloc, frane cu roata spate blocata pe cativa metri si asa mai departe :lol:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor,

 

Vin cu o intrbare pentru posesorii de Heidenau K60, sau cei care au avut experienta cu aceste gume. Ma tenteaza si pe mine acest model pentru Transalp-ul meu (inca sunt indecis intre K60 si TKC80), insa am inteles ca ar avea peretii laterali cam rigizi. Intrebarea mea este: cat de rigizi? Mai exact, in cazul 130/80-17. Intreb asta deoarece am intalnit cazuri de anvelope a caror rigiditate era de-a dreptul ridicola - la modul "nu se deformeaza deloc sub greutatea mobrei, chiar si fara aer in ea", implicit contributia la atenuarea socurilor = 0.

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe cel de 140/80 R17 si mi se pare o guma moale. L-am pus singur pe janta cu 3 leviere micute. Mai rigid mi se pare Tourance...

Eu cand am pus fatza (90-90/21) am tras si-am impins de mi-a venit acru. La spate (120-90) a mers ceva mai usor, insa nicidecum la fel de simplu ca la trailmax-ul de pe roata unui prieten.

 

Au peretii destul de rigizi, atat pot spune. Nu stiu de gumele mai mari (130,140) dar cele mici te cam chinui cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea spune de K60 ca este relativ mediu ca rigiditate a peretilor laterali.. oricum, nici nu se compara cu K76.. :cheers:

 

Speaking of which, dupa ~2500km facuti cu K76, dintre care 700 vineri, revin cu niscai pareri:

> Aderenta buna, dar nu grozava pe uscat; le-am dus in buza pe serpentine, dar odata ajunse la buza aproape ca ma bagau in drift..

> Aderenta cam dubioasa pe denivelari (piatra cubica, drum de tara plin de pietre), iti joaca ghidonul in mana ceva de speriat..

> Aderenta cam dubioasa pe ploaie, pur si simplu ieri nu am simtit offizieru' prea stabil; daca bagam frana de motor (si nu violenta!!), fugea spatele (pe strada uda, in mers drept); daca ma aplecam putin mai mult, simteam ca vor sa fuga..

> Dupa 2500km am observat cateva taieturi si ceva rosaturi pe roata din spate.. Ca oi fi trecut prin ceva cioburi, sau s-a faramitzat cauciucul de la rulaj, nu am de unde sa stiu.. o sa incerc sa trag vreo doua poze intr-o zi, ca nu-mi place cum miroase treaba asta..

 

Cam atat deocamdata.. Sincer, mai bine imi luam in continuare K60-uri, chiar daca as fi mers 95% asfalt, si le-as fi tocit in 8-10.000km.. :laugh:

 

Poate altii au avut alte experiente cu ele, poate am avut eu ghinionul sa nimeresc o pereche a carei compozitie nu corespunde cu a celorlalte K76-uri, pentru ca am citit o gramada de review-uri pozitive despre ele.. Ideea e ca nu sunt multumit deloc de cum se simt, cel putin pe offizieru' meu nu sunt ok..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Vin cu o intrbare pentru posesorii de Heidenau K60, sau cei care au avut experienta cu aceste gume. Ma tenteaza si pe mine acest model pentru Transalp-ul meu (inca sunt indecis intre K60 si TKC80), insa am inteles ca ar avea peretii laterali cam rigizi. Intrebarea mea este: cat de rigizi? Mai exact, in cazul 130/80-17. Intreb asta deoarece am intalnit cazuri de anvelope a caror rigiditate era de-a dreptul ridicola - la modul "nu se deformeaza deloc sub greutatea mobrei, chiar si fara aer in ea", implicit contributia la atenuarea socurilor = 0.

 

numa bine!

 

as zice ca sunt FOARTE rigizi. asta iarna aveam pana pe fata - presiune 0. cand mobra statea pe cricul lateral nu se vedea nimic. cand o tineam drept, de-abea se lasa putin cauciucul. se simtea doar cand ma urcam si eu pe ea. avantajul e ca am ajuns fara probleme la prima vulcanizare calare pe motor.

 

acum 2 saptamani aveam doar 1 atm in cauciucul spate (normal e 2.5) si de-abea simteam. diferenta a compensat-o rigiditatea peretilor.

 

toate astea se intamplau in contextul unui R12GS care este o mobra grea.

 

oricum, recomand cu caldura k60-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...