scabron Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 pt utilizatorii de Karoo T. aveti grija de zonele cu asfalt decopertat in genul pieptene, adik carosabilul arata de parca cineva l-ar fi pieptenat in lungu directei de mers. datorita dispunerii crampoanelor pe anvelopa ramane un sant pe toata lungimea cauciucului, fix pe mijlocul "ciupercii". combinatia dintre santul de pe cauciuc si dungile de pe carosabil e f.f. aiurea. am experimentat senzatii tari datorate fenomenului antementionat in toamna prin pasajul victoriei si in uichiendul asta intre constanta si eforie. fuge motorul in toate partile de parca ai dansa lambada pe un munte de gelatina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 K60 este un cauciuc zgomotos cand ruleaza pe asfalt ? de la 20-60km/h?? la mine suiera fata de zici ca-i vapor in intervalul 80-90 km/h. pe la 40-50 se simt niste mici vibratii. da' intreb si eu ca nestiutorul, tu nu stiai detaliile astea - mi s-a parut ca tot cu k60 e incaltata mobra ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 la mine suiera fata de zici ca-i vapor in intervalul 80-90 km/h. pe la 40-50 se simt niste mici vibratii. da' intreb si eu ca nestiutorul, tu nu stiai detaliile astea - mi s-a parut ca tot cu k60 e incaltata mobra ta... nu stiam ca e atat de zgomotos. asta e primul k60 care il am Mesaj completat pt utilizatorii de Karoo T. aveti grija de zonele cu asfalt decopertat in genul pieptene, adik carosabilul arata de parca cineva l-ar fi pieptenat in lungu directei de mers. datorita dispunerii crampoanelor pe anvelopa ramane un sant pe toata lungimea cauciucului, fix pe mijlocul "ciupercii". combinatia dintre santul de pe cauciuc si dungile de pe carosabil e f.f. aiurea. am experimentat senzatii tari datorate fenomenului antementionat in toamna prin pasajul victoriei si in uichiendul asta intre constanta si eforie. fuge motorul in toate partile de parca ai dansa lambada pe un munte de gelatina. am patit si eu asta aseara pe A1, pe banda 1 la fel numai ca nu era decopertat ci doar ca si cum ar fi trecut o grebla pe asfalt. k60 pe fata, karoo t pe spate, imi juca ghidonul in toate directiile. faza urata e ca avema 110km/h foarte naspa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 K60ul pe asfalt 'greblat' da o senzatie IMBECILA de instabilitate. La 120 la ora nu pici sau ceva, dar te trec apele. Cred ca e o chestie specifica gumelor 50/50, nu musai legata de K60 sau KarooT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Inclusiv cu masina ai aceeasi senzatie, ca-ti fuge volanul din maini, nu are legatura cu gumele. Si eu eram speriat la inceput, mergeam cu maxim 60 cand dadeam de astfel de zone, dar acum am invatat sa merg pe ele, inclusiv la viteza, si ma distreaza, in special cand vine vorba de o autostrada lunga si plictisitoare . E aceeasi senzatie ca pe macadam. Te lasi moale si nu te lupti cu mobra. Ea oricum o sa mearga in directia pe care o vrei tu. Editat Martie 26, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 K60ul pe asfalt 'greblat' da o senzatie IMBECILA de instabilitate. La 120 la ora nu pici sau ceva, dar te trec apele. Cred ca e o chestie specifica gumelor 50/50, nu musai legata de K60 sau KarooT. partea dubioasa e ca nu puteam schimba directia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 partea dubioasa e ca nu puteam schimba directia Cu cat sunt mai inguste cauciucurile (mai ales fata), cu atat e mai periculos si senzatia e mai nasoala . Ia incercati cu bicicleta cu baieuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Veste proasta. Heidenau nu mai are cauciuc pt M+S, cum era 150/70-17. Acesta este motivul - text preluat de pe advrider.com: "I talked to some Heidenau representatives at IMOT last weekend. Apparantly, they're revising the K60 due to some new European Union regulation (something to do with the rubber compound). Apparantly, they will also have a different two-compound tread, harder in the middle and soft on the sides. Thus, they will not be available in Europe until at least late March." Si, au inceput sa fabrice? Stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 inca nu-i aprilie... in cealalta ordine de idei, dupa ce in iarna am scos K60-urile prin namoale si mi-a placut cum se comporta, in ultimele 10 zile au avut parte de vreo 2000 km de asfalt pe drumuri gen Cheia, Siriu, Sighisoara - virajate deci. pe scurt, ca urmare inca mai am de spalat lenjerie intima. la mers stil touring totul e ok. insa daca te dai mai tare la ele, lucrurile devin lejer neplacute. inclinarile medii le suporta perfect - zici ca-s gume de strada. insa intre inclinarea medie si una mai extrema, e o zona in care sarcina trece de pe crampoanele centrale si trece pe cele laterale. acolo apare o fractiune de secunda in care mobra cade pe viraj si danseaza nitel dupa care isi revine. din ce-am constatat nu-i nimic periculos, n-am pierdut niciodata controlul insa senzatia e destul de cretina si-ti cam taie cheful de viraje in forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 inca nu-i aprilie... Exact, e sfarsitul lunii martie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) pe scurt, ca urmare inca mai am de spalat lenjerie intima. la mers stil touring totul e ok. insa daca te dai mai tare la ele, lucrurile devin lejer neplacute. inclinarile medii le suporta perfect - zici ca-s gume de strada. insa intre inclinarea medie si una mai extrema, e o zona in care sarcina trece de pe crampoanele centrale si trece pe cele laterale. acolo apare o fractiune de secunda in care mobra cade pe viraj si danseaza nitel dupa care isi revine. din ce-am constatat nu-i nimic periculos, n-am pierdut niciodata controlul insa senzatia e destul de cretina si-ti cam taie cheful de viraje in forta. Subscriu. Mai ales daca ai varianta mai veche, care erau din fabrica mai patratzoase umpiculescu, si ai mers (ca mine ) destul prin oras incat sa se fi platificat si mai mult.. La aplecare simti cum scapa usurel, nu suficient cat sa te dea pe jos, daca ai un minim de experienta, dar suficient cat sa deformezi saua.. D'asta vreau sa trec pe Tourance-uri.. By the bye: in talon la je scrie ca's recomandate 57H-uri.. (pana la 210km/h).. Daca pun 57S-uri (pana la 180km/h), luand in considerare ca n-o sa depasesc 150km/h, are ceva? Editat Martie 30, 2010 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 S-ar putea sa te frece la icre cand vine vorba de ITP, poate nici acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 La ITP se uita doar la dimensiunile din talon ale anvelopelor. Alea trebuie sa corespunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Subscriu. Mai ales daca ai varianta mai veche, care erau din fabrica mai patratzoase umpiculescu, si ai mers (ca mine ) destul prin oras incat sa se fi platificat si mai mult.. La aplecare simti cum scapa usurel, nu suficient cat sa te dea pe jos, daca ai un minim de experienta, dar suficient cat sa deformezi saua.. D'asta vreau sa trec pe Tourance-uri.. By the bye: in talon la je scrie ca's recomandate 57H-uri.. (pana la 210km/h).. Daca pun 57S-uri (pana la 180km/h), luand in considerare ca n-o sa depasesc 150km/h, are ceva? da dar in noroi daca intri cu tourance o sa lasi mobra acolo de nervi. mai bine iti iei k76 de la heidenau care au crampoantele mai mari si mai mult spatiu intre ele, oferind mai buna tractiune in noroi si nisip, si o durata de viata similara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Ideea e ca nu cred ca o sa depasesc 10% din km off-tarmac.. Vreau ceva mult mai ON decat OFF.. Corect, mai dai si pe drumuri "normale" de umpiculescu de nisip sau un strat subtirel de noroi, si ar fi ideal sa tina si pe asa ceva, dar n-o sa prea ies in decor de placere.. E pacat sa chinui caucioacele alea pe asfalt, cum am chinuit K60-ul asta.. Ma interesa daca sunt ceva diferente la stabilitate la viteza mai mare, nu stiu, poate se incing mai puternic, poate au mai putina "carne".. 'Abar n-am care's diferentele practice dintre H si S.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 inca nu-i aprilie... in cealalta ordine de idei, dupa ce in iarna am scos K60-urile prin namoale si mi-a placut cum se comporta, in ultimele 10 zile au avut parte de vreo 2000 km de asfalt pe drumuri gen Cheia, Siriu, Sighisoara - virajate deci. pe scurt, ca urmare inca mai am de spalat lenjerie intima. la mers stil touring totul e ok. insa daca te dai mai tare la ele, lucrurile devin lejer neplacute. inclinarile medii le suporta perfect - zici ca-s gume de strada. insa intre inclinarea medie si una mai extrema, e o zona in care sarcina trece de pe crampoanele centrale si trece pe cele laterale. acolo apare o fractiune de secunda in care mobra cade pe viraj si danseaza nitel dupa care isi revine. din ce-am constatat nu-i nimic periculos, n-am pierdut niciodata controlul insa senzatia e destul de cretina si-ti cam taie cheful de viraje in forta. Great, merci de feedback. Bine ca nu mai aveau atunci cand mi-am comandat. La stilul meu cred ca eram pana acum cel putin de doua ori cu rotile in aer. On the other hand, K76-le e o guma foarte misto. Deocamdata am doar fata (spatele e un Tourance care are 23.000km) pe care am pus deja 2000km pe toate suprafetele. Nu m-am dat la limita (nu fac asta pe strada), dar la inclinari medii tine suprinzator de bine. Si chiar si pe noroi moale m-a uimit. Eram obisnuit de la Tourance sa urmareasca profilele drumului, sa alunece dintr-o parte in alta. Nu se intampla asta cu K76, sta plantat bine de tot. In lut se incarca repede, insa n-am intalnit guma care sa nu se incarce. Constructia bias-ply aduce avantajul de a descarca foarte repede guma in off, insa pe strada se simte sidewall-ul tare si un comportament destul de dubios in cazul denivelarilor in mijlocul curbei. Cel mai bun raport pret/calitate, am dat 235 lei + transport pe un 110/80-19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Constructia bias-ply aduce avantajul de a descarca foarte repede guma in off, insa pe strada se simte sidewall-ul tare si un comportament destul de dubios in cazul denivelarilor in mijlocul curbei. Cel mai bun raport pret/calitate, am dat 235 lei + transport pe un 110/80-19. Poti sa incerci sa dezvolti umpiculescu "dubios", te rog? Ca acum am vazut si reply-ul Cavalerului, si sunt curios ce stie si guma asta (tot 90 ON 10 OFF).. Ma intereseaza cel mai mult cum se comporta pe ploaie, mai ales prin "capitala mizeriei", unde gasesti urme de moloz in centrul orasului pe oricare dintre benzi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 K60 150/70/17 si 110/80/19 imi puteau aduce la jumatea lunii aprilie daca dadeam comanda pe 25 martie deci au inceput sa le fabrice deja. Am preferat iau K76 am dat comanda pe 25 si pe 26 am fost sa le ridic, DOT 2010 ambele, acum caut sa le montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Poti sa incerci sa dezvolti umpiculescu "dubios", te rog? Ca acum am vazut si reply-ul Cavalerului, si sunt curios ce stie si guma asta (tot 90 ON 10 OFF).. Ma intereseaza cel mai mult cum se comporta pe ploaie, mai ales prin "capitala mizeriei", unde gasesti urme de moloz in centrul orasului pe oricare dintre benzi.. Cu Tourance mi se parea ca nu am feedback pe denivelari (in principal din cauza furcii), acum am. Inca nu mi-am dat seama daca-i bine sau rau Ploaie inca n-am prins cu el, nici asfalt ud pe care sa merg cu viteza, dar cu siguranta are mai multa aderenta pe zapada fleoscaita si gheata decat guma veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 K60 150/70/17 si 110/80/19 imi puteau aduce la jumatea lunii aprilie daca dadeam comanda pe 25 martie deci au inceput sa le fabrice deja. Am preferat iau K76 am dat comanda pe 25 si pe 26 am fost sa le ridic, DOT 2010 ambele, acum caut sa le montez cat te-au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 cat te-au costat? 574 RON la "botu calului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 574 RON la "botu calului" daca treci prin buc vezi ca am o vulcanizare in semnatura. super baieti cu 100 ron ai rezolvat tot inclusiv schimbare de valva. Mesaj completat combinatia de karoo T si k60 s-a dovedit extraordinara. am mers pe autostrada, pe serpentine pe ploaie si uscat, pe dum pietruit, pe forestiere cu noroi si cu zapada. singurul loc unde a fost greu a fost pe zapada. karoo-ul gasea oriunde aderenta si impingea mobra inainte cu o vehementa rar intalnita. am reusit sa duc pana la buza ambele cauciucuri sunt foarte multumit de investitia facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baross Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salve! Cine mi spune si mie cum se comporta Metzeler Karoo? Eu vreau sa le utilizez pe Varadero 1000, 70% on road si 30% off road- soft enduro! Acum am pe ea Metzeler Tourance, sunt ok on road dar off numai macadam uscat si fara pante... pe drum de camp, dupa ploaie de vara a fost durere mare! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 /index.php?...ghlite=%2Bkaroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 s-a vorbit destul de mult in ultima vreme despre K60. eu unul am pus pe prima pereche vreo 6000 km si-s foarte multumit in toate conditiile de drum. pe coclau sunt exact ce trebuie iar pe asfalt mi s-au parut putin peste asteptari. cu toate astea iata ce-au patit altii: link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.