Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

isi mai comanda cineva de la heidenau? intentionez sa fac o comanda si poate se combina cineva la transport

 

Recomand Anvelopele Japoneze SHINKO :

 

Profile On si OFF road : e705 si e703 , Detalii aici : /index.php?...t=0&start=0

 

Transportul in tara intre 15 lei si 19 lei . depinde de greutate .

 

Mesaj completat

 

Recomand Anvelopele Japoneze SHINKO :

 

Profile On si OFF road : e705 si e703 , Detalii aici : /index.php?...t=0&start=0

ACHIMOTO.RO , asta e situl lor .....fac si drumetii enduro .

 

Ii recomand pe baietii de acolo cu incredere , foarte punctuali si seriosi .

 

Preturile mie mi-se par imbatabile : si am mers si merg cu ele , deja sunt la a 3-a pereche , sunt bestiale gumele , dupa mine peste mitas , peste heidenau , la fel ca si metzeler - pirelli ,mie asa mi s-au parut la fel la stilul meu de mers , cam 50 % -- 50 % , on / off road .

Stau si pe ploaie / asfalat foarte bine ,profilul E705 , si merge destul de bine si pe macadam , chiar si pe namoale mai usoare .

Am mers si cu E703 , profilul asta este mai mult pe enduro , singura chestie sa nu te inamolesti pana la gat , ca acolo ai nevoie de gume de cross .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recomand Anvelopele Japoneze SHINKO :

 

, dupa mine peste mitas , peste heidenau , la fel ca si metzeler - pirelli ,mie asa mi s-au parut la fel la stilul meu de mers , cam 50 % -- 50 % , on / off road .

Stau si pe ploaie / asfalat foarte bine ,profilul E705 , si merge destul de bine si pe macadam , chiar si pe namoale mai usoare .

Am mers si cu E703 , profilul asta este mai mult pe enduro , singura chestie sa nu te inamolesti pana la gat , ca acolo ai nevoie de gume de cross .

E705 seamana cu Metzeler Tourance si cred ca pe asfalt si pe ud merg mult mai bine ca Heidenau, au aderenta mai buna in curbe si la franare si sunt mai silentioase, dar E703-ul n-are cum sa fie mai bun decat Heidenau K60 pe off

In afara de nisip am fost cu K60 prin cele mai mari noroaie si mocirle, iarba uda sau macadam uscat, K60-ul te scoate cu brio, se vede diferenta din modelul crestelor si din distanta dintre creste, nu e neaparat sa-l incerci ca sa iti dai seama. :)

E703 e pt un macadam uscat si ceva noroaie usoare la fel ca un Dunlop Trailmax sau Contiescape

Oricum, preturile sunt super ok

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca sunt vechi. Ce DOT au?

 

DOT-ul e un numar de 4 cifre inscriptionat pe una din lateralele cauciucului. 4 cifre intr-un dreptunghi cu colturi rotunjite, cu inaltimea cifrei cam de 1 cm. Primele doua cifre reprezinta saptamana (1-52) iar urmatoarele doua anul fabricatiei. Exemplu: 2504 = fabricat in saptamana #25 (cam prim mai-iunie, p'acolo) din anul 2004 ('04).

 

tumblr_l94q2rwLjc1qd4p9yo1_400.jpg

 

In imagine: saptamana #42 din 2002.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am cumparat si testat si eu Metzeler Tourance. Sunt f bune pentru dar nu prea mi-au placut pe endureala, mai ales daca este ud. Pentru asta voi reveni la Karoo-uri care sunt excelente.

Tourance-urile le scot la vanzare. Sunt in stare f buna, fiind rulate doar 700km.

Cumparate de la Romi-moto in iulie 2010, 213 euro perechea

Metzeler Tourance 90/90/21 54S; DOT - 1210 - sapt 12 anul 2010

Metzeler Tourance 140/80/17 69H; DOT - 1909 - sapt 19 anul 2009

Pret 180 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
K60 heidenau nu mai exista fiindca nu se mai fabrica.... numai k60 scout m+s dar la un pret mult mai mare.... tot ce era accesibil ca pret dispare de pe pe piata... :)

Interesant. Pentru ca Scout-urile nu se fac pe dimensiuni de motociclete mici. 120/90-17 nu exista la scout-uri. Dar exista la K60 normal.

 

Practic Scout-ul e conceput pentru SUVociclete gen R1200GS, F800GS sau KTM9x0, cu jentile lor spate extrem de late. Cea mai mica dimensiune in care le-am vazut e cea specifica rotilor spate de TA.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca K60 nu mai sunt, cine stie vreo firma care vinde Metzler Karoo T si cam ce preturi sunt pt un set, fata-spate, 90/90-21 si 120/90-17?

Mai bine intreaba la Heidenau.RO daca mai au sau nu. Presimt ca inca mai au baietii.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k60 normal pe xt660z foarte multumit de ele... in curand trebuie sa schimb spatele... vad ca heidenau.ro nu mai listeaza k60-uri normale pe 130/80 17 - vad ca mai sus lumea zice ca nu se mai fac ( pe reifenwerk-heidenau.de le vad in schimb )... care-i treaba, de unde informatia?

 

si inca 2 intrebari

 

- scout vad ca e m+s - e mare diferenta in cum se mananca pe asfalt si pe caldura?

 

- 140/80 17 in loc de 130/80 17 - a incercat cineva? la ce diferente ar trebui sa ma astept la comportare de la "normal"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k60 normal pe xt660z foarte multumit de ele... in curand trebuie sa schimb spatele... vad ca heidenau.ro nu mai listeaza k60-uri normale pe 130/80 17 - vad ca mai sus lumea zice ca nu se mai fac ( pe reifenwerk-heidenau.de le vad in schimb )... care-i treaba, de unde informatia?

 

si inca 2 intrebari

 

- scout vad ca e m+s - e mare diferenta in cum se mananca pe asfalt si pe caldura?

 

- 140/80 17 in loc de 130/80 17 - a incercat cineva? la ce diferente ar trebui sa ma astept la comportare de la "normal"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie, K60 pe dimensiuni mici exista. Pentru dimensiuni "de vaci" exista doar K60 scout.

 

Cam asa am inteles si eu azi de la Heidenau, la salon... pana in 120 mai exista K60 classic, peste doar Scout. Si Scout e cu 3 patterns din cate am inteles, la 130 nu are banda intaritoare pe mijloc, la 140 are iar la 150 e supradimensionata sa zic asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu is foarte multumit de K60-urile astea, cam zgomotoase pe asfalt dar aderenta buna on/off, am mers pe noroi cu zapada, noroi simplu, noroi ud, cam orice fel de noroi in principiu...pietris si luand in calcul ca sunt INCEPATOR ABSOLUT in ale off-roadului am fost placut surprins ca nu m-am trezit pe jos cu mobra

sunt 50/50 deci si drumurile care le faci ar trebui sa fie tot pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imediat il pun...

 

astept cu nerabdare, spatele e pe duca la mine.

Mesaj completat

In lipsa de review-uri de la 130/80 17 Scout si dupa ce am pus sublerul pe 130/80 17 regular vechi, constantand ca-s mai mult 120/80 am comandat 140/80 17... cu asta cred ca rezolv si eroarea de la vitezometru :wacko:

Mesaj completat

Spate 140/80 17" e pe motoreta. N-am cine stie ce impresii inca - doar drum de la vulcanizare la birou si acasa. Pare ca-i 130/ceva real sincer, pun maine sublerul pe el... un pic se simte motoreta mai inalta si clar pare mai tare pe carcasa decat 130/80-ul normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...