b374 Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 A incercat cineva Sava MC60 Getaway ? Par foarte 50/50, mai ales ca difera modul in care pot fi montate - le pui intr-o directie, te tin mai mult. Le schimbi directia de rotatie, ai tractiune mai buna in off. http://rawhyde-offroad.com/sava/index.html Ca durata de viata am inteles ca, montate pe pozitia "on road", tin cam 9-10mii km. Tractiune buna etc par un tkc cu un profil oarecum directional. pt ce te intereseaza? bmw sau ktm? pp ca pt bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Da, pt bmw. Dar m-am desumflat adineauri cand am vazut ca nu au momentan dimensiunile pt vaca mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Nu te crampona așa tare de dimensiunile date de fabricant. Eu de ex pe spate ar trebui sa am 150 si sunt la al doilea cauciuc cu 130 pe anul asta. Am avut si 140 cam 2 culmea e ca 150 am avut o singura data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Salut. Vreau sa-mi schimb gumele si as incerca Continental TKC 70. Se gasesc pe la vre-un furnizor in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 (editat) Am vb eu cu cei de la anvelopemoto.eu, ziceau ca au tkc70 in stoc la furnizor si imi pot aduce cam in 3-4 zile. Mai ieftin decat la ei nu am gasit.. cu ce distribuitori am mai vb mi-au dat pret cam cu 20% mai mare Editat Ianuarie 22, 2015 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 @ bocosb mercy. astazi am dat comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 @ bocosb mercy. astazi am dat comanda. asteptam niste pareri autohtone despre ele cand ajung.. si niste poze montate pe vstrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 tocmai ce mi-am schimbat cauciucurile vechi cu heidenau scout fata-spate...sunt foarte multumit de ele...am scris despre ele aici...din greseala /index.php?/topic/712235-cel-mai-bun-cauciuc-de-enduro-fata-spate/?p=3924616 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Mie foarte bune mi au parut Karoo3. As zice bestiale char atat on si off. Tin mai mult decat TKC80, pe asfapt merg senzational de bine, nu misca nici pe ud nici pe rece, iar eu dupa cca 7000km pe spate tot mai aveam 4 mm pe centru din cei 10. Acum mi am luat Mitas E09 pe spate si pot sa spun ca in teren sunt un vis. Nici pe asfalt nu a fost rau, dar nu am apucat sa ma dau mai mult de 200km. Inca o observatie, daca cineva vreau cauciucuri mai off pt BMW -- 150/70/17 de pe 1xxx pot fi inlocuite cu succes cu 140/80-17. O sa fie chiar mai ok in teren ca au balonajul mai mare, iar un E09 Dakar TT merge perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Da, dar sunt mai inguste, Deci..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 (editat) cand am postat mesajul anterior, nu am avut timp...postasem mai intai intr-un topic de off road...si cred ca am tot scris vreo 20 de randuri...dar am propus sa fie sterse, pentru ca nu isi aveau locul. acum am nitel timp sa povestesc despre heidenau k60 scout http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-21-front/ asta e pe fata...si pe spate: http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-140130-rear/ l-am pus pe cel de 130. gumele pe care le-am dat jos au fost tot de la heidenau, tot k60, dar cele simple si ceva mai ieftine m-au tinut vreo 22 sau 23 de mii de km...pe spate era destul de uzat, incepuse sa faca colturi, deoarece se uzase mult pe centru, iar cel de pe fata ar mai fi mers inca cateva mii. inca ar mai putea fi folosit, cred. m-am echipat cu scout pentru ca am tot citit bloguri externe scrise de diversi calatori pe continente. toti erau foarte incantati de ele. tin minte de doi dintre ei, tata si fiu, care au parcurs in mai putin de un an 100.000 km cu 4 cauciucuri heidenau scout...si erau foarte incantati de ele. unul singur am gasit ca era nemultumit, dar cred ca isi alesese gumele prost, facand marea partea a drumului pe asfalt, parca vreo 90 % din drum...strabatand africa. dar nu s-a plans de uzura, ci de aderenta pe asfalt ud in curbe. inca nu le-am testat pe pietris, nisip sau noroi adanc si moale, deci nu stiu sa spun cum s-ar comporta. pe asfalt sunt ok, nu sunt ca cele destinate asfaltului, dar pt un on/off isi fac treaba cu prisosinta. aproape ca uitasem cat de mult ma pot inclina in curba cu monocilindrul meu. cele vechi de pe spate, cum spuneam, incepusera sa aiba colturi si nu mai aveau un contact bun in curbe. pe teren accidentat, pamant tare mai ales...sunt super. ma descurc mult mai bine pe iarba si pe teren moale, chiar si cu noroaie cu balti. sunt foarte multumit de ele pana acum. dupa structura, ar trebui sa se descurce foarte bine pe pietris si radacini. iar in privinta duratei de viata, doar daca esti pretentios le schimbi dupa 15 mii de km, altfel pot ajunge la 20 de mii, mai ales fata...dupa cum spun cei care le-au folosit http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-21-front/review-45/ http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-140130-rear/review-44/ ca pret, ar ajunge mai putin de 90 euro bucata. nu mai scumpe decat concurenta tkc continental, dar mai durabile, da (si mai bune, parerea mea) am mai citit ca cele de spate de 150 nu ar chiar la fel. ba dimpotriva Editat Martie 2, 2015 de shrek1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 K60 Scout are un mare dezavantaj -- banda aia dp centru iti strica aderenta in off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 al meu nu are banda pe centru. poate ca e model mai nou decat cel pe care l-ai vazut tu. al meu arata cam asa http://anvelopemoto.eu/images/watermarked/1/detailed/6/k60scout_pfrb-m4.jpg am luat exact asta : 130/80-17 65T TL M+S K60 Scout este 130-ul din fotografia atasata...si nu are nicio banda pe mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 130-ul pe 17 nu are banda aia pe mijloc. 140 o are si intr-adevar e nasol pe off din acest motiv dupa ce ajungi la ea, pt ca atunci când este nou, cauciucul are banda aia mai jos [evident sunt oameni care o taie pe masura ce se uzeaza guma]. 150 nu are nici o legatura cu celelalte, zici ca nici nu e acelasi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Stiu ca e putin off topic, dar spuneti-mi si mie daca stie cineva unde pot schimba un cauciuc spate pt ca la mine in judet nu mi-l schimba nimeni, am roata spitata pe bmw, e mai noua capra si nu se risca nimeni ca le e teama sa nu o zgarie, deformeze, etc, bine nici eu nu vreau asa ceva. M-ar interesa ceva din zona Sibiu, Alba, care sunt mai aproape de HD.Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Stiu ca e putin off topic, dar spuneti-mi si mie daca stie cineva unde pot schimba un cauciuc spate pt ca la mine in judet nu mi-l schimba nimeni, am roata spitata pe bmw, e mai noua capra si nu se risca nimeni ca le e teama sa nu o zgarie, deformeze, etc, bine nici eu nu vreau asa ceva. M-ar interesa ceva din zona Sibiu, Alba, care sunt mai aproape de HD.Mersi mult. si daca footeai o pana la 200km de casa? ce faceai? o rezolvai in prima vulcanizare sau platforma pana acasa / unde ti-o rezolva careva "chirurgical"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Eu iti spun ca la orice vulcanizare o roata pe 17 se rezolva. Si mie imi era teama de zgariat jante si d astea -- pana ce am facut 4 pene anul asta...nici una acasa! PS: pe mine ma bate gandul sa imi pun pe GS Mitas e09 -- 140/80-17 Pareri?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Si, oricum, pt o motoreta adventure, e o mandrie sa ai jentile zgariate de leviere. Parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) ma bate gandul sa imi pun pe GS Mitas e09 -- 140/80-17 Pareri?! Da, dar sa fie Dakar. E foarte secsi dunga aia galbena de pe el. Editat Martie 3, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) al meu nu are banda pe centru. poate ca e model mai nou decat cel pe care l-ai vazut tu. al meu arata cam asa http://anvelopemoto.eu/images/watermarked/1/detailed/6/k60scout_pfrb-m4.jpg am luat exact asta : 130/80-17 65T TL M+S K60 Scout Ma bate si pe mine gandul sa schimb Tourance-le cu K60 Scout, insa am fost surprins sa aflu ca exista doar varianta TL si nu TT pe dimensiunile mele de Dakar. Stiu, le voi utiliza cu camera insa nu exista nicio alta diferenta intre ele? TL nu este oare mai greu fata de un tube type datorita unui strat interior de butyl care "tine" aerul, un fel de camera? Nu exista diferente la talon, in sensul ca la TL este ceva mai mare pentru a se fixa mai bine de janta? » Post actualizat in 03 Mar 2015 16:11 Citeam acum cateva opinii pe advrider: ... Anyway, tube in a tubless: Huge pain in the ass. Rather, harder than it has to be. Tubeless is way stiffer and heavier, so you have to deal with that AND not pinching a tube at the same time. Plus, bonus if you have a tubeless wheel cause now you have an air pocket between the inflating tube and the now seated tubeless tire, really hard to get it to seat up correctly. Si altceva, cum ca in cazul utilizarii de camera in TL ar trebui scazuta viteza la nivelul imediat urmator, de la T la S de exemplu... You can do it, all the manufacturers might say is to consider the speed range dropped by one level. Editat Martie 3, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 in afara de dejantare mai dificila si pret mai mare nu ai alte dezavantaje la tl vs tt. tenere meu a venit cu tl si dupa ce am topait pe roata spate cat sa ma ia gafaitul am zis ca nu mai pun tubeless, in special daca tre' sa si platesc pt el vezi ca aia de pe advrider cred ca vb in primul citat de varianta de a repara o pana tubeless cu camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Stiu ca e putin off topic, dar spuneti-mi si mie daca stie cineva unde pot schimba un cauciuc spate pt ca la mine in judet nu mi-l schimba nimeni, am roata spitata pe bmw, e mai noua capra si nu se risca nimeni ca le e teama sa nu o zgarie, deformeze, etc, bine nici eu nu vreau asa ceva. M-ar interesa ceva din zona Sibiu, Alba, care sunt mai aproape de HD.Mersi mult. in sibiu la Sigemo vis a vis de Carefour sau pe str Scoala de Inot la vulcanizate, te duci cu roata, sau la userul karpatenwolf in Selimbar te duci cu moto, iti demonteaza roata dar trebuie sa dai telefon inainte si nu prea lucreaza sambata.» Post actualizat in 03 Mar 2015 17:31 Eu iti spun ca la orice vulcanizare o roata pe 17 se rezolva. Si mie imi era teama de zgariat jante si d astea -- pana ce am facut 4 pene anul asta...nici una acasa! PS: pe mine ma bate gandul sa imi pun pe GS Mitas e09 -- 140/80-17 Pareri?! nu prea au "golanii" si te aburesc sa iei 130... sunt ideale off, sigure si pe asfalt, dar fac galagie.... mult mai galagioase comparativ cu tkc80 umflate 2,1 cat trebuie la mine Editat Martie 3, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 in afara de dejantare mai dificila si pret mai mare nu ai alte dezavantaje la tl vs tt. tenere meu a venit cu tl si dupa ce am topait pe roata spate cat sa ma ia gafaitul am zis ca nu mai pun tubeless, in special daca tre' sa si platesc pt el vezi ca aia de pe advrider cred ca vb in primul citat de varianta de a repara o pana tubeless cu camera. Nu, era dintr-un topic chiar despre camere in TL. Uite si cei de la MCN ce zic http://www.motorcyclenews.com/new-rider/choosing-kit/2010/october/oct2710-tubes-with-tubeless-tyres-/ Pe jante marcate MT (?) merge dar pe cele marcate WM nu merg decat cele cu camera. Daca interiorul anvelopei TL e cu striuri exista riscul sa se frece mai tare de camera si sa se incinga, mai spun si astia de scaderea ratingului anvelopei TL cu camera, etc... Pana la urma cred ca Scout o sa-mi iau dar exista anumite lucruri pe care vreau sa le discern mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Nu, era dintr-un topic chiar despre camere in TL. Uite si cei de la MCN ce zic http://www.motorcyclenews.com/new-rider/choosing-kit/2010/october/oct2710-tubes-with-tubeless-tyres-/ Pe jante marcate MT (?) merge dar pe cele marcate WM nu merg decat cele cu camera. Daca interiorul anvelopei TL e cu striuri exista riscul sa se frece mai tare de camera si sa se incinga, mai spun si astia de scaderea ratingului anvelopei TL cu camera, etc... Pana la urma cred ca Scout o sa-mi iau dar exista anumite lucruri pe care vreau sa le discern mai bine... scuze tonul, dar... sa ne inetelegem, nu vb de rachete daca vad la profil ai mobra de 50cp. crede-ma ca poti sa scoti untul din ea pe asfalt cu camere in TL. atat de grav poti ca poti sa refaci motorul la 40k (cilindru, piston, etc)... deci guma tine cu si fara camera. poti s-o iei ca pe un "trust me, i know". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Razvan -- iti pot impartii experienta mea de pana acum Ultimele 2 cauciucuri au fost TL folosite pe Africa twin cu camera. Nu au fot nici o problema -- Karoo 3 ul anterior l am dat jos de 4 ori ...la 4 pene diferite si l am pus la leviere. Nici un bai Acum am un mitas E09 Dakar -- asta e teroare sa se aseze pe janta doar pt faptul ca e f tare ... dar un are legatura cu TT sau TL Eu zic sa nu te stresezi sa iei ce pica -- eu asa am facut cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.