Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am avut pe transalp tourance, conti escape si anakee iar acuma am k60 scout , la aderenta nu am simtit diferenta deloc pe asfalt doar zgomot si vibratii mai mari de la crampoane ,dar pe noroi ii altceva acolo sunt mai innsiguranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

deci Trailmax ramane....

trailmax este o anvelopa de calitate, spatele tine 9000 km pe monocilindru de 600, pana se duce creasta pe mijloc. Se comporta ciudat primii 30 km, dupa care devine impecabil. Pe iarba sau pamant umed nu are nici un efect.

» Post actualizat in 01 Jan 2016 07:06

 

Am o oarece retinere....

pune e09 si nu vei regreta deloc,6000 km, dar face zgomot. E07 cred ca are aceeasi compozitie, cred ca pret/calitate/km este cel mai bun raport, poti discuta de enduro spre deosebire de trailmax.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat strict de comportamentul pe asfalt.

 

Offroad-ul maxim estimat, este drumul de tara neasfaltat.

categoric vorbim de drumul de tzara, insa si ala devine periculos la 90 kmh . Ma rog, pe drum de balastiera ... 130 :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am pe balcon o pereche de Karoo 3 si ma gandeam sa le pun pe moto. Dar, dupa ce am citit pe ici pe colo, am ajuns la concluzia ca nu prea stau bine pe asfalt ud si rece, cum este acum pe afara. Deocamdata e incaltata cu Metzeler Next si sta bine. Sunt curios daca cineva a avut d-astea si a mers pe vreme cum e acum. Ma refer la mersul pe sosea, ca pe noroi cred ca-s bune la cum arata.

Aceeasi nelamurire o am si pentru TKC 80, cauciucuri cu care deja am echipat 1200-le, dar n-am apucat sa ies cu ea.

Intreb pentru ca nu vreau sa am doua moto cu care sa fac balet pe sosea. Macar una sa ramana normala.

 


post-88469-0-79992800-1455266832_thumb.jpgpost-88469-0-82307900-1455266829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pe balcon o pereche de Karoo 3 si ma gandeam sa le pun pe moto. Dar, dupa ce am citit pe ici pe colo, am ajuns la concluzia ca nu prea stau bine pe asfalt ud si rece, cum este acum pe afara. Deocamdata e incaltata cu Metzeler Next si sta bine. Sunt curios daca cineva a avut d-astea si a mers pe vreme cum e acum. Ma refer la mersul pe sosea, ca pe noroi cred ca-s bune la cum arata.

Aceeasi nelamurire o am si pentru TKC 80, cauciucuri cu care deja am echipat 1200-le, dar n-am apucat sa ies cu ea.

Intreb pentru ca nu vreau sa am doua moto cu care sa fac balet pe sosea. Macar una sa ramana normala.

 

 

attachicon.gifkaroo 3.JPGattachicon.gifkgr tkc.jpg

N-am inteles, te intereseaza daca a mers cineva pe vreme d-asta cu Karoo 3?

Daca despre asta e vorba, uita! E balet la fiecare frana spate. Chiar la fiecare frana de motor mai abrupta.

Cu TKC n-am mers pe rece/ud, dar la cum arata eu zic ca e cam aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles, te intereseaza daca a mers cineva pe vreme d-asta cu Karoo 3?

Daca despre asta e vorba, uita! E balet la fiecare frana spate. Chiar la fiecare frana de motor mai abrupta.

Cu TKC n-am mers pe rece/ud, dar la cum arata eu zic ca e cam aceeasi problema.

 

Ok! Asta ma interesa, daca danseaza pe rece-ud. Atunci le pun mai la vara.

TKC-urile le-am pus pe 1200-le sotiei si a mers de la service pana acasa, pe burnita, dar mergand foarte incet, nu si-a dat seama cat aluneca. Si de aia ziceam, ca din doua moto, macar una sa mearga normal pana se mai incalzeste afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok! Asta ma interesa, daca danseaza pe rece-ud. Atunci le pun mai la vara.

TKC-urile le-am pus pe 1200-le sotiei si a mers de la service pana acasa, pe burnita, dar mergand foarte incet, nu si-a dat seama cat aluneca. Si de aia ziceam, ca din doua moto, macar una sa mearga normal pana se mai incalzeste afara.

Ma, acu'... depinde si de stilul de mers. Eu merg mai smucit in oras. Inclusiv iarna. Asa ca n-am reusit sa ma inteleg in anotimpul rece decat cu K60. Si nici ala nu e extraordinar pentru asa ceva. M-a batut gandul la un moment dat sa pun K60 Silica, care sunt chiar de iarna, zic ei... Dar, cum eram sigur ca n-o sa tina si vara, am renuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut si TKC si Karoo3.

Acum merg cu Mitas e09 si tot imi pare ca nu aluneca.

Trebuie sa stii cand e ud si inghetat sa o lasi usor ...si sa nu tragi de ea. Asta e tot ...daca asfaltul nu mai e negru, s-a uscat mazga aia de pe el de dimineata totul e ok.

 

Genul asta de cauciucuri anunta cand pierd aderenta -- Pica pe curba spre ex, si cand prinde iar aderenta simti cum te salta.

 

Madalin Karoo3 ul ala dp spate nu e cam tocit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut K-60 si K-60 Scout

Si eu merg mai smucit, daca e relevant :)

Ce am observat la ambele, in primul an erau de vis, aderenta foarte buna in aproape toate conditiile

Insa in anul urmator, dupa cateva luni de frig, cauciucul a devenit sensibil mai dur si implicit mai alunecos

K-60 Scout l-am schimbat la 18000 km (!!!) si inca mai avea carne pe el, dar asta nu m-a entuziasmat din moment ce aderenta era de rahat

Acum am Mitas E-08, folosit in sezonul 2015, si nu prezinta simptomele K-60ului dupa prima iarna

Drept e ca, fiind constient ca e o anvelopa fara pretentii, nu ma aventurez prea tare pe ud

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Vreau sa pun pe spate un mitas e09, si unde am gasit la pret mai bun au doar modelul tubelles. Eu o sa il folosesc cu camera pe transalp. E diferenta mare intre acesta si tubetype? Ma refer daca trebuie sa schimb camera in varful muntelui cu leviere, sa nu raman acolo ca nu pot sa scot guma. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa zic.... Tine de indemanare.

Eu am avut niste Michelin T66 TL cu care nu aveam probleme la dejantat cu leviere.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok! Asta ma interesa, daca danseaza pe rece-ud. Atunci le pun mai la vara.

TKC-urile le-am pus pe 1200-le sotiei si a mers de la service pana acasa, pe burnita, dar mergand foarte incet, nu si-a dat seama cat aluneca. Si de aia ziceam, ca din doua moto, macar una sa mearga normal pana se mai incalzeste afara.

Pe R1200GS, TKC80 am folosit si am fost foarte incantat de ele. Pe uscat, ajungi la scarita fara probleme, pe ud mai atent, insa transmit la timp suficienta informatie sa te poti adapta. Karoo3-urile, insa au fost de cosmar. Pe off sau sosea uscata sunt ok (desi cam zgomotoase), insa pe asfalt ud sunt oribile, si asta nu numai la rece (le-am folosit si vara, dar si iarna la temperaturi negative). Inca imi amintesc de o ploaie proaspata pe Shipka, cand am ajuns pe contrasens la viteza mica din mici derapaje ba cu fata, ba cu spatele! Nu degeaba am renuntat la ele cand spatele mai avea vreo 40%, iar fata vreo 60%, rugandu-i pe cei care le-au schimbat sa le distruga si sa nu le doneze vreunui amator.

 

Acum, pe vremea asta prefer Next-urile, iar TKC-urile asteapta montate pe rotile de schimb o vreme un pic mai buna. Sau sa ma manance undeva sa ies mai mult pe "de laturi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kalator, mitas-ul tau era model tubeless?

Ale mele sunt normale, cu camera. Au intrat foarte greu pe janta. Poate acum s-au mai latit, nu stiu. Dar nu imi doresc sa le scot la levier, la cat de greu au intrat. Poate asta nu este o regula generala, dar la mine asa sa intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe R1200GS, TKC80 am folosit si am fost foarte incantat de ele. Pe uscat, ajungi la scarita fara probleme, pe ud mai atent, insa transmit la timp suficienta informatie sa te poti adapta. Karoo3-urile, insa au fost de cosmar. Pe off sau sosea uscata sunt ok (desi cam zgomotoase), insa pe asfalt ud sunt oribile, si asta nu numai la rece (le-am folosit si vara, dar si iarna la temperaturi negative). Inca imi amintesc de o ploaie proaspata pe Shipka, cand am ajuns pe contrasens la viteza mica din mici derapaje ba cu fata, ba cu spatele! Nu degeaba am renuntat la ele cand spatele mai avea vreo 40%, iar fata vreo 60%, rugandu-i pe cei care le-au schimbat sa le distruga si sa nu le doneze vreunui amator.

 

Acum, pe vremea asta prefer Next-urile, iar TKC-urile asteapta montate pe rotile de schimb o vreme un pic mai buna. Sau sa ma manance undeva sa ies mai mult pe "de laturi".

Merci de informatii!

S-ar putea sa fie vorba chiar de cauciucurile tale. Daca astea sunt, atunci iti spun ca nu au fost donate. Eu am vrut sa le iau ca sa le probez pe coclauri, mai la vara, in ideea in care daca imi plac, investesc in unele noi, daca nu, nu. Karoo 3-urile vreau sa le pun pe F650 pe care momentan am Next si se comporta bine, chiar si pe macadam.

TKC-urile 80 le-am pus pe 1200-le sotiei pentru ca ori de cate ori ieseam putin pe off si intalnea vreun noroi sau o iarba uda, era pe jos. Nimic grav insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...