Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce pot sa zic.... Tine de indemanare.

Eu am avut niste Michelin T66 TL cu care nu aveam probleme la dejantat cu leviere.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok! Asta ma interesa, daca danseaza pe rece-ud. Atunci le pun mai la vara.

TKC-urile le-am pus pe 1200-le sotiei si a mers de la service pana acasa, pe burnita, dar mergand foarte incet, nu si-a dat seama cat aluneca. Si de aia ziceam, ca din doua moto, macar una sa mearga normal pana se mai incalzeste afara.

Pe R1200GS, TKC80 am folosit si am fost foarte incantat de ele. Pe uscat, ajungi la scarita fara probleme, pe ud mai atent, insa transmit la timp suficienta informatie sa te poti adapta. Karoo3-urile, insa au fost de cosmar. Pe off sau sosea uscata sunt ok (desi cam zgomotoase), insa pe asfalt ud sunt oribile, si asta nu numai la rece (le-am folosit si vara, dar si iarna la temperaturi negative). Inca imi amintesc de o ploaie proaspata pe Shipka, cand am ajuns pe contrasens la viteza mica din mici derapaje ba cu fata, ba cu spatele! Nu degeaba am renuntat la ele cand spatele mai avea vreo 40%, iar fata vreo 60%, rugandu-i pe cei care le-au schimbat sa le distruga si sa nu le doneze vreunui amator.

 

Acum, pe vremea asta prefer Next-urile, iar TKC-urile asteapta montate pe rotile de schimb o vreme un pic mai buna. Sau sa ma manance undeva sa ies mai mult pe "de laturi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kalator, mitas-ul tau era model tubeless?

Ale mele sunt normale, cu camera. Au intrat foarte greu pe janta. Poate acum s-au mai latit, nu stiu. Dar nu imi doresc sa le scot la levier, la cat de greu au intrat. Poate asta nu este o regula generala, dar la mine asa sa intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe R1200GS, TKC80 am folosit si am fost foarte incantat de ele. Pe uscat, ajungi la scarita fara probleme, pe ud mai atent, insa transmit la timp suficienta informatie sa te poti adapta. Karoo3-urile, insa au fost de cosmar. Pe off sau sosea uscata sunt ok (desi cam zgomotoase), insa pe asfalt ud sunt oribile, si asta nu numai la rece (le-am folosit si vara, dar si iarna la temperaturi negative). Inca imi amintesc de o ploaie proaspata pe Shipka, cand am ajuns pe contrasens la viteza mica din mici derapaje ba cu fata, ba cu spatele! Nu degeaba am renuntat la ele cand spatele mai avea vreo 40%, iar fata vreo 60%, rugandu-i pe cei care le-au schimbat sa le distruga si sa nu le doneze vreunui amator.

 

Acum, pe vremea asta prefer Next-urile, iar TKC-urile asteapta montate pe rotile de schimb o vreme un pic mai buna. Sau sa ma manance undeva sa ies mai mult pe "de laturi".

Merci de informatii!

S-ar putea sa fie vorba chiar de cauciucurile tale. Daca astea sunt, atunci iti spun ca nu au fost donate. Eu am vrut sa le iau ca sa le probez pe coclauri, mai la vara, in ideea in care daca imi plac, investesc in unele noi, daca nu, nu. Karoo 3-urile vreau sa le pun pe F650 pe care momentan am Next si se comporta bine, chiar si pe macadam.

TKC-urile 80 le-am pus pe 1200-le sotiei pentru ca ori de cate ori ieseam putin pe off si intalnea vreun noroi sau o iarba uda, era pe jos. Nimic grav insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe noroi niciun on/off nu face mare branza. TKC-urile nu sunt on/off, dupa parerea mea. Pe macadam uscat poti sa mergi si cu Trailmax.

Cu alte cuvinte gumele on/off sunt oricum mai mult de asfalt sau macadam uscat. Pe noroi sau iarba fara cramoane de la TKC in sus nicio sansa sa o arzi mai sportiv. Da, treci usor-usor, dar nu mai e nicio distractie.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, ideea e ca eu merg mult cu pasager si pe langa asta, oricum nu sunt vreun vitezist, deci nu ma atrage in mod deosebit sa ii dau cox pe viraje. Prefer unele 60% off - 40% on. In general mi-au fost recomandate K60, dar am vazut ca si e09 au review-uri bune, iar acum nu stiu ce sa aleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice cauciuc e bun daca il tii in zona de confort. Eu folosesc mitasul si nu o sa trec pe altceva. Ne intelegem perfect si e ceea ce imi trebuie mie. Si pot sa zic ca vara trecuta am fost cu pasager si unghiul de inclinare pe uscat a fost foarte mare. Iar pe off sunt lux pt vacile astea. In schimb, avem in trupa cu heidenau si nu pot zice ca a fost foarte incantat in off. Asta zice in comparatie cu ale noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul lucru pe care l-am vazut mai bun la tkc80 comparativ cu E09 dakar, a fost zgomotul, la aderenta pe asfalt nu este cu nimic mai bun (parerea mea). E09 costa 3/4.


» Post actualizat in 17 Feb 2016 10:21


Ale mele sunt normale, cu camera. Au intrat foarte greu pe janta. Poate acum s-au mai latit, nu stiu. Dar nu imi doresc sa le scot la levier, la cat de greu au intrat. Poate asta nu este o regula generala, dar la mine asa sa intamplat.

cred ca aia de la "vulcanizarea ta" sunt cam "plangaciosi"

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as lua E09 fara sa stau pe ganduri....iar daca as aveau un K60 l-as vinde ca si second sa imi iau Mitas :P...

Sa va vad ce mai ziceti acum!

Pai in primul rand zicem ca cele doua caucioace n-au nicio legatura. E09 e muuult mai off decat K60. Asa ca depinde ce vrei. Daca vrei mai mult off, iei E09, daca vrei ceva cox pe asfalt si niste macadam, cel mult niste molovanis uscat, iei K60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin prezentari am vazut ca multi spun ca un k60 tine pana la 20.000 de km. Cu e09 cum stam? Oricum, cum a zis si Kollar, nu prea au legatura intre ele, nu stiu cat de confortabil poti sa mergi cu e09 pe asfalt.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin prezentari am vazut ca multi spun ca un k60 tine pana la 20.000 de km. Cu e09 cum stam? Oricum, cum a zis si Kollar, nu prea au legatura intre ele, nu stiu cat de confortabil poti sa mergi cu e09 pe asfalt.

La Dominator Mitas E-09: fata 9500km, spatele aproape 13000.

Pe ud trebuie un pic de atentie, pe uscat merg brici - n-am avut nici un stress pe asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E09 pana in momentul de fata cam 9 000 si inca mai merge bine de tot. Pe uscat te dai cu el ca si cu orice alt cauciuc -- merge fantastic....

Vibratii 0!

Nu vad nici un alt cauciuc acum pe care l as pune in locul astuia. De ce sa iei o guma care sa te tina 25 000 km daca tu faci 6 000 pe an. In 5 ani oricum o sa fie tare!

 

Iar daca te dai putin off -- mai bine o guma care sa te ajute acolo, ca pe asfalt, daca nu se uzeaza ultra repede, tot cam la fel stau!

Mie mi-a fost teama de el cand l-am pus prima data... imi parea prea extrem. Dupa ce m am dat cu el -- iti dai seama ca nu tre sa ai nici un stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau T63 e acelasi lucru la crampoane si compozitia mai moale. Si precum zice si Marius, cine tine 5 ani un cauciuc si mai si vrea aceleasi calitati ca si nou.

» Post actualizat in 19 Feb 2016 08:28

La T63 vad ca e mai buna dispunerea crampoanelor pe lateral pe cel din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...