Jump to content

Recommended Posts

Ahaaa....M-am mai linistit acuma ca si sprayul meu e tot Motul.Cat priveste pompa de bicla,mai bine iau un compresor cu mine cand ies pe aratura.In Bucuresti ma descurc.

 

cauta spary de pana pt camion

cam dublu fata de unul de moto

eu unu asa am

Share this post


Link to post
Share on other sites
cauta spary de pana pt camion

cam dublu fata de unul de moto

eu unu asa am

 

 

Tie-ti convine smechere, ca tu ai "tubeless" :laugh:

 

Noi, astia mai amaratii, trebuie sa luam spray pe care trebuie sa scrie ca repara "tube" & "tubeless". Motulul e singurul pe care am citit ca repara ambele.

 

Si oricum, noi nu avem "camioane", ca tine :laugh:

Edited by Angi

Share this post


Link to post
Share on other sites

AVON DISTANZIApost-3763-1233268695_thumb.jpgpost-3763-1233269302_thumb.jpg

Avon Distanzia sunt cauciucuri pentru vaci enduro-touring. Desigur, merg si pe de-astea mai micute, dar nu sunt facute pentru asta.

 

BRIDGESTONE BATTLEWINGpost-3763-1233269001_thumb.jpg

BMW R1200 GS Adv

am avut bridgestone battlewind.m-au tzinut cam 11 mii. Am mers si pe off road cu ele, dar indiscutabil cele cu crampoane sunt mai bune pe macadamuri

 

BRIDGESTONE TRAILWINGpost-3763-1233269313_thumb.jpg

am avut pe f650-ul meu anvelope bridgestone trailwing. sunt foarte bune pentru enduro touring. pe sosea se comporta bine, insa nu exceleaza. Sunt bune pe orice suprafata de rulare uscata. Sunt foarte rezistente, peste 10000km spatele, iar fata peste 15.000.

 

BRIDGESTONE TW 301/302post-3763-1233269422_thumb.jpg

KTM LC4

Brigestone TW-301/302 mi s-au parut cauciucurile universale . Adica face de toate si inca destul de bine ! Pe asfalt nu ai nici o problema iar off, merge peste tot chiar si in noroi am observat ca ,,se scutura" foarte repede ! este suficient 10-15m de ,,drum uscat" ca sa sara imediat pamantul ! Suprafata de cauciuc dintre crampoane mi sa parut foarte neteda si gasesc explicatia ca noroiul nu prea se lipeste asa bine

 

YAMAHA XT350

Pana la urma mi-am luat Bridgestone TW 302 120/80-18 (SPATE).

Cauciucul e foarte bun pentru un motor dual sport. Am mers cu motorul duminica trecuta, dupa cateva zile de ploaie. Am intrat in toate noroaiele ce mi-au iesit in cale si pot spune ca nu am ramas impotmolit. A facut fata oricarei situatii. La un moment dat furca spate s-a incarcat cu atat de mult noroi, incat abia reuseam sa plec de pe loc (murea motorul la relanti). In concluzie sunt multumit. Cu siguranta TW 302, este mai putin eficace in noroaie decat un cauciuc de cross, dar face fata intr-un mod rezonabil iar pe sosea este foarte bun.

 

Am facut o selectie a posturilor despre cauciucuri on/off. Nu pot pune mai multe "quote"-uri. Voi continua zilele astea.

Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ switch:

Multumesc mult !

 

 

CONTINENTAL TKC 80

 

post-3763-1233270466_thumb.jpgpost-3763-1233270472_thumb.jpgpost-3763-1233270476_thumb.jpg

KTM LC4?

Continental TKC 80 Twinduro - Cam in aceiasi clasa cu Mitas E09, atat ca stau foarte bine in viraje pe sosea, merge bine pe iarba, pamant moale, in aratura se afunda rau fata, in noroi ... vai mama lor! Ca dezavantaj principal - pretul !

 

Mi-am comandat pt Africa Twin CONTINENTAL TKC-80. Are ceva ca pe spate cauciucul e de 140 si nu de 130 cum indica producatorul .

Stai cat mai mult pe asfalt! Si cel mult drum de tzara bine batatorit (cand nu ploua).

In noroi am ramas dupa doar 3 m, pe iarba spatele fuge ca toti dracii, la nisip te fura rau fata.

Pe asfalt, in schimb, se comporta foarte bine, te poti inclina suficient pe viraj si poti frana eficient.

 

 

Eu am pe DT Continental Twinduro tck-80 si is destul de multumit pt conditii care contin cat de cat putine apa....totusi crampoanele se umple cu noroi destul de repede dar si se curata dupa 10 metri de teren uscat...nici pe iarba nu prea ofera aderenta buna.......Cat despre rezistenta tin destul de bine cateva mii de km......eu mam dat 3000km cu ele(60%asfalt-40%off) si nu s-au tocit....Cred ca is niste cauciucuri bune pt cei cu enduro-touringuri care vor sa incerce si forestiere cu noroi mai putin....

 

Africa Twin 750

Am avut Continental tkc 80 , f bune,insa fiind destul de moi se termina repede.Acu am metzeler tourance si in afara de noroi am reusit sa merg peste tot! Oleaca mai greu pe nisip,data fiind si greutatea "ursului" dar ma descurc!

 

Ii bun tck80, numa ca in noroi nu ii grozav fiindca se umple destul de usor si devine slick.....cu o viteza sub20hm/h se curata greu de noroi....Oricum eu le consider cam cel mai bun compromis intre strada si offroad, fiind si rezistente fata de mitas.

 

 

CONTINENTAL TRAIL ATTACK

post-3763-1233270864_thumb.jpg

daca vroiai mai mult asfalt, in teste facute pe GS 1200, cel mai bine au iesit CONTI TRIALATTACK !!!

 

DUNLOP TRAILMAX

post-3763-1233272182_thumb.pngpost-3763-1233272234_thumb.jpg

Am Dunlop Trailmax acum pe Afrikana, si e cam riscant sa ies pe asfalt umed. Fuge de spate imediat. Pe iarba sau pe noroi e dezastru. Un amic cu care ies la plimbare mereu, are Metzeler Tourance, si se comporta super, merg si pe umed destul de bine, si in noroi mai tare, am vazut ca trag destul de bine.
Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continental Tkc 80: le-am avut pe Yamaha DT125R, motor usor(120kg) in 2t.

-Erau noi cand am luat motocicleta si am mers cu ele 6000km(pana am vandut-o).

-Ciudat, dar dupa 4000km unele crampoane de pe spate incepusera sa crape usor si de multe ori am patit dupa ce statea motocicleta in garaj dupa ture, cauciucurile sa fie acoperite putin de o substanta albastra(chiar nu stiu ce era). Fiind incepator am folosit mai mult frana fata la inceput si crampoanele s-au tocit destul de ciudat(fiind mai intalte in fata).

-Din cauza asta si ambele cauciucuri erau deja cam gata dupa cei 6000km cu ~65-35 on/off, dar cu viteze pana in 80-90km/h(cat putea si motocicleta) si fara frane bruste, burnouturi si dintre km onroad peste 50% facuti in oras.

-Aderenta buna atat pe asfalt uscat cat si umed, dupa 5k km nu reusisem sa dau capatul lor(mai aveam 5mm) dar aderenta aveau din plin. Unde se termina asfaltul incepea distractia: aderenta buna pe macadam(la 70km/h simteam foarte controlabila motocicleta), pe forestiere cu noroaie mai usor si mai cu grija(mai ales la noroi argilos, ii al naibi de alunecos), iar pe iarba ofera aderenta "cat de cat"(dar am reusit sa pic cand am pus prima oara frana mai brusca).

-De curatat de noroi situatia ii cam asa: noroi normal la viteze de 20+ se curata relativ usor dupa cativa metri, in rest cu noroi argilos mi s-a curatat de tot dupa vreo 50-100m si la 50km/h

 

Plusuri: aderenta buna pentru dual sport, varietatea de marimi pe care se gaseste

Minusuri: raportul pret(~150e)-km(~5000)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tau :

Da, intr-adevar, un link foarte bun :laugh: .

 

HEIDENAU K60 - Comercializate in America drept MEFO Explorer.

post-3763-1233334379_thumb.jpgpost-3763-1233334689_thumb.jpg

Eu am Heidenau pe Domi al meu. Am pus noi fata+spate si pot sa-ti spun ca sunt foarte multumit de ele. Mai concret, in aprox 6000 km nu m-au dezamagit in nicio situatie/tip de drum si anume: asfalt (uscat sau pe ploaie), praf, praf + bolovani, bolovanis, lespezi de piatra, pamant arat si discuit, apa + bolovani (a se citi apa curgatoare :lol: ), macadam, piatra cubica (inclusiv uda), linii de tramvai (parca nici n-ar exista), drum forestier nasol. Nu am avut ocazia sa le testez foarte mult pe noroi si deloc pe nisip. Singurul lucru (care m-a "speriat" la inceput) mai neplacut (dar nu cine stie ce), este sunetul crampoanelor pe asfalt (desi nu sunt crampoane ca pentru cross, de exemplu). Dar te obiesnuiesti usor cu zgomotul specific si chiar iti poti forma urechea sa-ti dai seama cand trebuie sa mai bagi presiune :laugh:

Ca sa iti imaginezi cum sta, de exemplu, pe asfalt in curbe (pe Dealul Negru), uita-te la primul filmulet cu Transalpina din semnatura mea. Imaginile filmate "on-board" (de fapt, de pe ghidon), sunt luate de pe Domi al meu, cu K60 (si crede-ma ca nu-l "iertam" deloc).

 

Eu mi-am pus Heidenau K60 pe spate la Transalp, dar mi-am pus de 140 nu 130 cum e in carte.

Pot sa spun ca merge super pe asfalt, am deja vreo 3000 km cu el si nici urma de uzura, iar pretul 230 lei este rezonabil zic io. Nu am mers prea mult off road dar cand am fost nu am avut nicio problema!

 

METZELER KAROO T

post-3763-1233333193_thumb.jpgpost-3763-1233333198_thumb.jpgpost-3763-1233333208_thumb.jpg

Am potcovit de curand vacuta (BMW F650 GS) cu METZLER KAROO 2 (T). N-am gasit nici un topic despre acest model, asa ca va spun primele impresii dupa ceva peste 1000 Km.

SUUUUUPER !!!

Am vrut ceva mai cramponat pentru ca vreau sa o bag mai mult pe coclau. In primul moment am fost cam cu morcovul la franare, mai ales pe asfalt ud. De inclinat, tot asa, cu grija ca nu stiam la ce sa ma astept... Ei bine, sunt excelente! Aderenta maxima pe asfalt ud, inclusiv in curbe! Am facut Transfagarasanul pe ploaie si m-am inclinat la fel ca si cu Anakee-urile ce le-am avut inainte... Iar pe teren... alta viata! Tot comparativ cu Michelin Anakee... Pe Transalpina si imprejurimi a mancat nori. In noroi parca da sa fuga fata un pic, dar daca n-ai pretentii de regim rally-raid, trec fara probleme! Un singur dezavantaj: pretul. Cam 180 E perechea.

Nici despre durabilitate nu pot spune inca nimic... Pana acum nu au semne de uzura, dar sa vedem pe viitor.

 

YAMAHA XTZ 850

Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc).

Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine.

 

BMW R1200 GS Adventure

EU AM METZELER KAROO T.......AM VREO 1200 KM CU ELE CAM 50-50 ON/OFF ROAD DAR MI SE PARE CA SE BARBERESC CAM REPEDE. IDEEA ESTE CA MERG DESTUL DE MULT PE FORESTIERE DAR PINA ACOLO TRE SA TREC PE ASFALT

 

HONDA VARADERO?

Eu acum am Karoo 2 si ma batea gandul sa incerc HAIDENAU K60 care au un profil chiar de 50-50!!

 

Acum am testat ceva METZELER KAROO T, dar azi le voi da jos deaoarece dupa 1200 km apar cam barberite, asa ca am hotarat sa le pastrez pt la vara. De karoo t sunt ft multzumit doar ca se barberesc cam repede. Am optat pt ele pt ca mi-au iesit la budapesta in pretz bun.

 

P.s. - Multumesc mult @switch :D :wink: .

Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limitarea gumelor TKC80 pe asfalt:

Scary moment !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Limitarea gumelor TKC80 pe asfalt:

Scary moment !

La inclinatia si viteza lui numai bine i-a prins o scurta accelerare. In timp ce era pe curba.

Cauciucurile nu au nici o vina.

 

 

 

METZELER SAHARA 3

post-3763-1233414313_thumb.jpg

KTM LC4 640 Adventure

Metzeler Sahara 3. Foarte bune la sfalt si pe drumuri forestiere uscate. In offroad mai dificil sunt praf. Pret pe piata romaneasca IMENS. Se tocesc in aproximativ 6-7000KM (60% asfalt-40% off-road). Raport pret versatilitate, PROST.

Incercate pe un ktm 640.

 

Eu nu am mers decat pe Metzeler Tourance, cele originale din 2001 cu care a fost dotat f650-ul din fabrica. Ma uitam pentru spate la un Metzeler Enduro 3 Sahara, dar am vazut ca nu prea rezista asa bine pe asfalt, pe unde totusi ma dau in majoritatea timpului.
Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Admirabila initiativa centralizarii atator pareri disparate, bravo!

 

As vrea insa sa-mi dau si eu cu parerea despre Metzeler SAHARA 3: Am schimbat doua randuri de cauciucuri din astea, am facut cam 15000km cu ele, si pot spune ca pentru mine si tipul de teren prin care umblu, asta este compromisul ideal. Dupa 7000km pe asfalt inca mai au cam 40% din crampoane, in desert pe nisip am avut tractiune acceptabila, la fel prin scurtele excursii pe la munte. Ca aderenta in teren nu sta mult mai rau decat Metzeler KAROO pe care le-am avut inainte si care s-au dus in 3000km de mers on/off. Si pe asfalt stau destul de bine, chiar si pe ud. (atata vreme cat au presiunea corecta :crack:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ samolapraga :

Ma bucur ca iti este utila aceasta centralizare.

 

Astazi :

 

METZELER TOURANCE

post-3763-1233681636_thumb.jpgpost-3763-1233681642_thumb.jpg

 

spatele - metzeler tourance. se comporta vizibil mai bine pe asfalt, pe ploaie este excelent. La capitolul off road este mai slab, insa compromisul este acceptabil, avand in vedere ca majoritatea kilometrilor sunt facuti pe asfalt.

 

Africa Twin 750

Un amic cu care ies la plimbare mereu, are Metzeler Tourance, si se comporta super, merg si pe umed destul de bine, si in noroi mai tare, am vazut ca trag destul de bine.

 

Africa Twin 750

Anakee'ul e un fel de tourance...is cam la fel!!

 

Eu nu am mers decat pe Metzeler Tourance, cele originale din 2001 cu care a fost dotat f650-ul din fabrica. Proprietara anterioara a facut cam 10.000 km cu ele, si eu de un an incoace inca 12.000 km. Spatele mai are inca aprox 3mm de cauciuc in zona centrala, dar au inceput sa apara mici crapaturi la baza "crampoanelor". Asa ca din punct de vedere al durabilitatii, sunt excelente. Am mers cu ele mai mult pe asfalt (exceptionale), dar si pe forestiere cu pietris si bolovanis, unde se comporta foarte bine. Mai slabe sunt pe noroaie, unde aveam tractiune, dar cam lipsea stabilitatea directionala (adica spatele cam avea tendinta sa fuga in lateral).

Ma uitam pentru spate la un Metzeler Enduro 3 Sahara, dar am vazut ca nu prea rezista asa bine pe asfalt, pe unde totusi ma dau in majoritatea timpului. Asa ca viitoarele gume tot Metzeler Tourance vor fi.

 

ale mele au 16500 km si le voi schimba la revizia de 19000 ... sanatoase gumele astea ... 98% asfalt

 

Am cu METZELER TOURANCE 10000 km si uzura cred ca e sub 50%, par sa tina o viata :crack:. Mentionez ca am mers 90% pe asfalt.

 

BMW R 1200 Gs Adv

M-AM ALES DIN UNGARIA cu o pereche de METZELER TOURANCE, LE VOI MONTA AZI.

LE-AM ALES PT CA UNGURII IN CLUBUL LOR BMW, CU VACI MARI SUNT FT INCANTATZI DE ELE. Am citit ca nu tzin mai mult de 6000 -7000 dar ca sunt ft bune pe umed si pe macadame. CIRCUL ON ROAD 60% SI OFF ROAD DAR SOFT 40%.

 

Am cu METZELER TOURANCE 10000 km si uzura cred ca e sub 50%, par sa tina o viata :blink:. Mentionez ca am mers 90% pe asfalt.

metzeler tourance sunt cele mai bune pt ce doresti tu sa faci ..daca vroiai mai mult asfalt, in teste facute pe GS 1200, cel mai bine au iesit CONTI TRIALATTACK !!! :blink:

 

am pe varadero tourancele de care spui - sunt ff incantat de ele.cand le am luat aveam de ales intre ele si michelin anakee , ambele la acelasi pret. dupa 7000 km ..arata foarte bine..carne multa pe ele ( estimez uzura la un max 50 % ) dar asa cum stiti , prima parte se duce mai greu . cu motorul incarcat bine( 2 persoane, 2 coburi + topcase ) nu au carait deloc. ba din ...graba intr o curba mai stransa in croatia m am trezit ca mi haraie palpatorul..ce sa vezi, ma inclinasem tare si nu mi dadeam seama . nu mi dau seama daca ABS ul le protejeaza sau nu, eu am abs si poate ca si asta le-a mai protejat.

 

 

Vor urma posturile despre cauciucurile MITAS, insa nu pot pune atat de multe citate intr-un singur post.

Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites
se comporta vizibil mai bine pe asfalt, pe ploaie este excelent. La capitolul off road este mai slab, insa compromisul este acceptabil, avand in vedere ca majoritatea kilometrilor sunt facuti pe asfalt.

comparatia era facuta cu bridgestone trailwing. Pana acum am parcurs 13.000 km in diverse conditii de drum, uzura este undeva la 70%. Ce-am zis atunci este valabil si acum, categoric nu este o anvelopa pentru offroad. Pe asfalt uscat sau umed este excelenta, pe drum forestier uscat este buna, forestier ud- mediocra, cu noroi-proasta si in afara drumului execrabila.

 

Despre bridgestone trailwing pot spune ca se comporta bine pe asfalt uscat sau umed, nu are insa aceeasi aderenta ca tourance-ul, pe forestier este iarasi bun, ofera un pic de tractiune chiar si prin namoale, ceea ce nu pot spune despre tourance, offroad este prost. La capitolul uzura pot spune ca dupa 9000 de km, desi nu era uzata exagerat anvelopa a inceput sa se "decupeze", au aparut zone de uzura exagerata, profilele s-au uzat mai mult la baza decat la varfuri, acestea iesind ca niste ciocuri din anvelopa. Uzura inegala m-a facut sa schimb spatele la 10.000 km. Fata am schimbat-o la 15.000km, desi ar mai fi mers un pic. Concluzia: Metzeler Tourance este apropiat ca performante pe forestier, insa e mult mai bun pe asfalt, este mai ieftin si mai durabil decat TW. Este clar o alegere mai buna.

 

Acum mi-am luat tkc80 de la continental. Au costat o gramada si probabil o sa se uzeze surprinzator de repede. Sa vedem...

 

tourance la 13.000 km si tkc-uri noi

post-12027-1233762486_thumb.jpg

post-12027-1233762517_thumb.jpg

Edited by invictus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat ca is scumpe TKC'urile ca daca nu ar fi probabil cele mai bune cauciucuri pentru 50-50 on/off. Faptul ca tin numai 3000-5000km in functie de pilotat se vede si in faptul ca pe asfalt nu is foarte zgomotoase si au aderenta buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauciucurile MITAS :

Aici un .pdf cu toate modelele si caracteristicile lor:

http://www.cgs.cz/~cgs/download/katalogy/MOTO-katalog.pdf

 

Mai concret pentru sectiunea aceasta :

post-3763-1233781939_thumb.jpgpost-3763-1233781944_thumb.jpg

 

 

 

MITAS E07

post-3763-1233782032_thumb.jpg

Mitas E07 - pentru sosea / face fata ,,cu brio" drumurilor de tara neamenajate si cam atat, destul de periculoase pe nisip, iarba, de noroi..... ce sa mai vorbim !

 

La ora actuala folosesc:MITAS E07- fata si E09- spate

Circul pe asfalt si drum forestier, chiar si in regim raly raid si merg binisor. Inainte am avut si pe fata E09, insa a fost un dezastru.

 

Pentru un on-off cu preponderenta pe asfalt, recomand cu caldura E-07.

E bestial, mai ales pe spate.Cauciuc destul de fain, cam ca Mitas E-09.

Pe strada, la stilul nostru de mers (enduristi, care nu ne taram cu genunchiul pe jos) este brici.

In teren este beton. Pacat ca se gata cam repede.

 

Spre neplacuta mea surprindere, m-am pacalit si eu cu Mitas-ul E-07 pus pe Africa Twin.

Cauciucul de spate s-a crapat foarte tare, dar numai crampoanele care nu au insertie pe banda centrala a anvelopei (in desen le-am colorat cu rosu).Nu inteleg de ce sa ma fi lasat asa de repede, pt ca le-am pus anul acesta, in primavara si am facut aproximativ 6500 km.Nu am incarcat motorul, nu am umflat camera mai mult decat scrie la carte.Am fost la mare cateva zile, aprox. o sapt, am acoperit cauciucurile cu husa si cu ceva cartoane, deci soarele nu a batut pe ele.Si totusi, s-a facut praf. Urmeaza sa isi ia zborul crampoanele acelea.Poate imi dati si mie o explicatie ... ca de garantie nu poate fi vorba

 

 

MITAS E08

post-3763-1233782277_thumb.jpg

ies fara probleme cu vaca mea africana des la softenduro...

…am ales Mitas E08 care are profil cvasiidentic cu Metzeler Tourance . La vremea respectiva mi-a fost recomandata ca guma universala, asfalt+semienduro. Am terminat-o deja, am 9 mii km cu ea si pot sa va spun ca pe asfalt se comporta mediocru (derapeaza la orice urma de umezeala), iar pe teren face fata la limita pe forestiere. Sa nu vorbim acum de iarba sau noroi, unde nu ai ce cauta.

Mitas-urile au in opinia mea o problema, cauciucul este foarte dur si ai aderenta adevarata doar pe asfalt foarte cald vara. Mare atentie la asfaltul umed. Africana este si un motor particular(greu) si cind dadea sa derapeze in curbe, se urca cumva pe crestele laterale ale gumei si statea cuminte. Asa ca nu recomand nimanui MitasE08, eventual pe motoare mai usoare, la africana derapeaza din cuplu de fiecare data cind te grabesti si asfaltul e umed. Din tot ce am citit aici se pare ca urmatoarea mea tentativa se va numi Mitas E07. Se pare ca va avea aderenta mai buna pe asfalt.

Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la cauciucurile Heidenau:

de obicei imi cumpar gume si pt moto si pt masina de la www.cauciucuridirect.ro

Dar observ o mare diferenta de pret intre astia si distribuitorul oficial.

spatele 150/70/R17 505 lei

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&LoadRange=

 

www.heidenau.ro

http://www.heidenau.ro/index.php?option=co...9&Itemid=34

spatele 150/70/R17 340 lei

 

Daca e posibil, cine face o descriere a cauciucului sa dea si un link de unde se cumpara mai ieftin. Nu de alta, dar pe criza asta, mai bine sa stea banii in buzunar la mine, decat la unii care pun adaosuri nesimtite !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai heidenau.ro e importator pentru romania - mi se pare normal sa aiba cele mai bune tarife. Ceiltalti aduc din afara sau iau de la heidenau.ro. Asa ajung niste gume ieftine si bune la preturi comparative cu celelalte gume - doar nu o sa scada omu sub pretu 'pietei'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare pe care vreau s-o adresez celor care si-au luat k60 de la heidenau.ro. Ati gasit modelul M+S sau modelul k60 "simplu"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

MITAS E09

post-3763-1233934501_thumb.jpg

Mitas E09 - dupa mine este singura anvelopa care face de toate, dar nimic ca lumea ! Adica, pe sosea mergi linistit, nu se duc crampoanele chiar asa cu una cu doua iar in off-road, nu se face de rusine, merge chiar un noroi mai subtire, in argila ..... se incarca ca dracu' !

 

Mitas E09. Bune in orice conditii dar nu in cazuri extreme (aplecari pronuntate pe asfalt, drumuri lungi cu noroi adanc). Pret bun. Se tocesc in 2000Km (60%asfalt-40% off-road). Raport pret versatilitate, BUN.

 

acum o saptamana mi-am pus e09 ....si in weekend acuma m-am aplecat mai mult cu ele si a dat cu mine de pamant ...si chiar ma miram de ce ...ca nu gresisem si nici nu ma inclinasem ca alta data.....oricum sunt bunicele la ce le folosesc eu (zi de zi pe asfalt prin bucale si in weekenduri mai ma afund pe unde prind ...)

 

La ora actuala folosesc:MITAS E07- fata si E09- spate

Circul pe asfalt si drum forestier, chiar si in regim raly raid si merg binisor. Inainte am avut si pe fata E09, insa a fost un dezastru.

 

Mi-am tras, acum o luna, niste E-09 pe DR-ul personal. Comparativ cu gumele aproape slick pe care le aveam, astea-s blana. Stau pe sosea acceptabil din punctul meu de vedere, pe teren se comporta bine si inca nu am gasit vreun moment in care ele sa nu treaca din cauza lor, nu a mea. Insa... Am cam 2500km cu ele si spatele (produs in martie 2005 din ce scrie pe el) pare sa inceapa sa piarda crampoanele. Am gasit, pana acum, unul singur, pe mijloc, care are la baza o crapatura maricica. Alt lucru pe care l-am observat este, tot la spate, o uzura mai mare catre directia de rulare, cramponul nemaifiind un dreptunghi in sectiune, ci, mai degraba, un trapez. E normal? Am luat un cauciuc prea vechi? Se intampla asta in mod uzual? De la bizoo_n am inteles ca acele crapaturi i-au aparut si lui.

 

Am aflat pe propria piele ce inseamna E-09 pe ploaie si asfalt. Ac de par pe Cheia, pe coborare, aceeasi viteza cu un LC4 enduro cu aceleasi gume, imi fuge numai mie fata. Apoi aflu ca, de fapt, ar fi trebuit sa ma comport ca si cum as fi mers pe gheata. Avarii de la 20km/h (poate chiar mai putin): deflector de vant pe dreapta rupt, semnal rupt, furca indreptata :scratch:

 

Bun, s-a cam terminat spatele meu. Mitas E 09, dupa 10.000km (din care ~2.500km pe off), mai are doar vreo 3mm de crampon pe centru. Cred ca ar mai merge vreo 1000-1500km, dar prefer sa-l schimb acum, inainte de cateva ture lungi pe care le am planificate. Fata, tot E 09, mai merge minim 5000km, dar comportamentul instabil pe ud ma face s-o schimb si pe ea. Cand o sa le am pe balcon, asteptati-va sa apara la donatii un 90/90-21 si un 110/80-18.

 

 

Mitas E09, pe mine m-a tinut spatele 12.000km, fata m-ar mai fi dus vreo 4000.

Poti sa mai mergi inca 20.000 pana dai de panza, dar aia nu inseamna ca te-a tinut.

E-09 pe asfalt se gata in max 2-3k km.

 

eu tot mitas e 09 am si merge bine si pe off road si pe drum..e un fel de semi cross. la fel ca cel de cros doar ca are crampoane mai mari.pe frunze nu am incercat dar pe iarba prinde bestul de bine depinde cat de pietros sau cat de moale e locul.destul de multumit de el.mai ales ca sunt cam putine marci de off road pentru jante pe 17.
Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-au spart astia de la Heidenau Romania !!

 

Dau comanda de 2 gume pt Adventure. Primesc un raspuns de genul "nu avem momentan pe stoc profilul M60, dar va putem trimite profilul K76" ! :scratch:

 

Buna,cel de spate nu este livrabil momentan dar mai este un profil K76

-150/70-17 K76 69H ............. PRET 299RON

-110-80-19 K76 59H............ PRET 230RON

 

http://images.google.ro/images?hl=ro&q...agini&gbv=2

 

Florin OanaGeneral Manager MaxiScooter SRLImport Export MaxiScooter SRL ROMANIA307395 Sag, jud. TimisStr. XI Nr. 111Tel: 0040 744821527, 0040 722971630tel/fax: 0040 256395451E-mail: maxiscooter2003@yahoo.com , office@maxiscooter.ro www.maxiscooter.ro , www.heidenau.ro

 

Buun, ii lamuresc ca nu e graba si pot astepta pana va fi disponibil profilul K60, ca gume cu profil stradal am deja montate.

Fiti atenti ce raspuns primesc:

 

BUNA. Acum cauciucul 150/80-17 k60 este in testari in Africa de Sud si daca totul e OK in aprilie 2009 v-a incepe productia.

O ZII BUNA

Florin OanaGeneral Manager MaxiScooter SRLImport Export MaxiScooter SRL ROMANIA307395 Sag, jud. TimisStr. XI Nr. 111Tel: 0040 744821527, 0040 722971630tel/fax: 0040 256395451E-mail: maxiscooter2003@yahoo.com , office@maxiscooter.ro www.maxiscooter.ro , www.heidenau.ro

 

Bun, trecem peste faptul ca ma tutuie, desi nu ma cunoaste, greseli gramaticale (dooh), dar explicatia lor m-a dat pe spate !!

Pai cum pana mea sa spui gogomaniile astea din moment ce ai in oferta dimensiunea in cauza. Basca ca exista si pe situl-mama din germania !

 

Urmeaza un mail la heidenau.de sa ma lamureasca ei, ca astia din ro au glume in program.

Va tin la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia din RO sunt cam dintr-o bucata ei, dar isi fac treaba. Incearca sa dai un telefon, vorbeste-le amabil si mai mult ca sigur ca te vor ajuta. Sau... in fine, eu nu am avut nici cea mai mica impresia de lipsa de profesionalism cand am avut de-a face cu ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima data am vorbit cu ei la telefon sa aflu daca au in stoc gumele.

Mi-au confirmat, am lansat comanda si am primit cele 2 mailuri de mai sus...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prima data am vorbit cu ei la telefon sa aflu daca au in stoc gumele.

Mi-au confirmat, am lansat comanda si am primit cele 2 mailuri de mai sus...

 

 

Hm, tie macar ti-au raspuns la mail!

Eu unul le-am pus o intrebare - in scris - de 3 saptamini, si ... oha raspuns!

 

Acum ... chiar nu ma mai intereseza raspunsul lor!

Daca pentru ei banii mei nu erau buni ... asta e, "i-am pupat"!

 

Iar chestia cu "da-le telefon" ... sa-mi fie cu iertare ... nu tine!

La o cerere de oferta trimisa in scris ... SE RASPUNDE LA FEL!

 

Ma indoiesc ca ei dau comenzile in Germania ... telefonic - iar cei de acolo le raspund ... la fel!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

PIRELLI MT21

post-3763-1234204343_thumb.jpgpost-3763-1234204399_thumb.jpgpost-3763-1234204423_thumb.jpg

Am Pirelli MT21 pe XT600. Merg super ok pe noroi, macadam, forestiere, dar din nou, sa nu ai de mers pe asfalt cu ele, ca se duc rapid. Ale mele is aproape gata si am facut ... vreo 2000 si ceva de km (cu mare aproximatie). Insa le-am pus si pe un Transalp si am bagat niste asfalt deci noah ... Pe noroi macadam, padure, pietre, o mers chiar ok chiar si pe TA.

 

PIRELLI MT60

post-3763-1234204428_thumb.jpgpost-3763-1234204433_thumb.jpg

Ca model ON/OFF, ar mai fi Pirelli MT60. Eu am avut si am fost multumit de ele. Se pot face multe in soft enduro (exclus noroaie desigur), indiferent ce cred cei care se uita la ele si isi dau cu parerea.

Problema e ca vin tot pe 160 maxim. Nu stiu daca poti sa le pui pe 180. Nu cred ca exista cauciuc mai mult sau mai putin enduro pe 180.

Chiar asa, cum era cu cauciucu gros pe spate? Bine ca poti sa iei curbe la 190 la ora :scratch:

Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Limitarea gumelor TKC80 pe asfalt:

Scary moment !

 

am incercat cateva modele de gume pana am cumparat tkc 80. de atunci numai cu tipul asta ma dau si n-am decat cuvinte de lauda.

pentru niste cauciucuri 50/50 se comporta mai mult decat onorabil in toate conditiile.

tipul din filmulet a trecut de limita de inclinare si cred ca anvelopa spate s-a comportat bine, iar cea de pe fata (care e si cea mai importanta) n-a cedat. consider ca au fost bine gandite sa ''atentioneze'' inainte de a fugi fata.

din experienta pot spune ca acea curba o putea lua chiar mai repede daca isi apleca corpul in interiorul curbei si nu inclina motoru atat de mult.

tkc 80 sunt putin mai scumpe dar fac toti banii. merita incercate.

multa bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...