chipu08 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Eu am dat comanda de membrane (fara slider) aici:http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=2_64&products_id=1409 cele vechi au niste fisuri gigantice in ele, nici nu mai trec de 80 km/h cu ea, si trage greu plus ca a crescut si consumul sa vedem cum ma descurc sa le schimb, am vazut un filmulet de prezentare de la producatorul membranelor, dar una e teoria si alta practica revin cu concluzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 (editat) poti sa cumperi releu de incarcare la aproape orice model JAPONEZ care se aiba 5 fire.... (3 fire de la generatror si 2 fire cu plusu si minusu.) poti sa iei cel de ATV dar n-o sa tina mult cam 3-6 luni. poti sa cumperi unu universal (mai demult am vazut cica costa 200-250 ron, nu mai tin minte, intreaba-l pe domnul Googal) am gasit original din fericire cu 355 lei. acum mai trebuie doar baterie noua si la drum cu ea. o singura temere am: cand ii pun contactul, sub rezervor (probabil la pompa de benzina) se aude un tacanit sacadat, care pe masura ce se incalzeste motorul se aude din ce in ce mai continuu. mecanicul mi-a spus ca "de la pompa face asa, dar inca poti merge cu ea linistit"... Editat Septembrie 10, 2011 de Bobo7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Se vinde Viroaga din dotare.Mai multe detalii aici: My link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Salutare, are cineva de vanzare un releu de incarcare pt virago de 250 ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 ....se aude un tacanit sacadat, care pe masura ce se incalzeste motorul se aude din ce in ce mai continuu. mecanicul mi-a spus ca "de la pompa face asa, dar inca poti merge cu ea linistit"... daca-i de la pompa "mecanicul" tau, nu prea-i mecanic! in mod normal acel tacanit se poate auzi si fara motor pornit, prin activarea aprinderii on/off(butonul rosu). pompa odata alimentata, merge continuu, dar are un sistem de protectie(supraincalzire) mecanic si electronic: mecanic este oprita de cresterea presiunii(un presostat intern) sau electronic daca timp de 5-6 secunde cadenta impulsurilor este prea mare(lipsa benzina). de asemeni presiunea creata de pompa este protejata de o supapa unisens. pompa la un singur impuls trimite o cantitate de benzina ce ajunge pentru ca motorul sa functioneze in plina sarcina timp de 20-30 de secunde, astfel impulsurile generate sunt foarte rare(as spune imperceptibile). astfel la un sistem complet golit(camere de nivel uscate)8-10 tacuri este suficent pentru a umple tot circuitul, apoi intra in asteptare. in cazul tau este posibil ca circuitul de alimentare sa fie obturat la nivelul sorbului, in rezervor sau pe traseul ce duce pana la pompa. o a doua cauza este defectarea supapei unisens aflata la intrarea in pompa. o a treia cauza este neetanseitatea furtunului dintre pompa/rezervor, trage aer(cauza putin probabila). astfel se explica de ce dupa un timp de functionare zgomotul pompei devine un tacanit sacadat. as zice sa mai consulti si un alt mecanic inainte de a "sta linistit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Va salut ! O sa vizitez un Virago 535 din '92 in curand si vreau sa stiu la ce sa ma uit la acest tip de motor! Motorul e asta : 1) http://www.depozitau...i-id114707.html 2) http://www.bikeshop....992-380667.html 3) http://www.bikeshop....992-402370.html 4) http://www.okazii.ro...virago-535.html Dupa cum vedeti e descrisa ca : aprili 2011: - necesita reglare carburatoare(e stata de 2 ani) - are consumabile schimbate recent(ulei motor+filtru ulei,ulei cardan,filtru aer+bujii) - sissiber,coburi,full crom aprilie 2011 : - foarte frumoasa, stare mecanica impecabila, elemente custom, consumabile ok, inmariculata, acte la zi. august 2011: - stare foarte buna, multe accesorii. detalii la telefon. Ce parere aveti ? Merita pretul de 1200-1300 Euro? E suspect rulajul de doar 26000 KM pentru o viroaga din 92? Mersi anticipat! Editat Septembrie 12, 2011 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Rulajul poate fi cu cantec.Porneste motorul si verifica-i incarcarea.Daca nu ai cu ce,pune ceva in fata farului si accelereaza,daca lumina creste in intensitate-incarca...macar stii ca nu-i dus releul sau alternatorul,care cam sunt bube la virago,si deloc ieftine.In rest....urca-te pe ea si da-i bice!Pretul este prea bun sa o ratezi. Editat Septembrie 12, 2011 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Rulajul poate fi cu cantec.Porneste motorul si verifica-i incarcarea.Daca nu ai cu ce,pune ceva in fata farului si accelereaza,daca lumina creste in intensitate-incarca...macar stii ca nu-i dus releul sau alternatorul,care cam sunt bube la virago,si deloc ieftine.In rest....urca-te pe ea si da-i bice!Pretul este prea bun sa o ratezi. Corect..pretumeste bun daca nu este ,,trantyita"...si plasticaraia si tabla nu sunt ,,obosite".. Neaparat trebuie sa vezi ce tip de motor are ..YL sau BR pt ca exista BR la 21 de cai sau BR la 4o...si de cai ..Eu am BR si sare de 160 km/h usor...depinde de neamt ce a modificat fara sa treaca in acte.. Km sunt relativi..EU nu fac mai mult de 2000 pe sezon cu viroaga ..mai bag si cu alt ,,tip"..asa ca ...Oricand un ceas poate fi dat ,,inapoi"..Conteaza sunetul motorului si cum trage.Oricum dupa primul sezon o bagi in ,,service"cu membrane,distributie ..etc ..DAR urmatorii 20 de ani nu mai ai de facut nimic la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Mersi de raspunsuri! Corect..pretumeste bun daca nu este ,,trantyita"...si plasticaraia si tabla nu sunt ,,obosite".. Neaparat trebuie sa vezi ce tip de motor are ..YL sau BR pt ca exista BR la 21 de cai sau BR la 4o...si de cai ..Eu am BR si sare de 160 km/h usor...depinde de neamt ce a modificat fara sa treaca in acte.. Cum pot sa-mi dau seama daca e BR cu 21 de cai?! M-am ferit de virago de 250 si n-as vrea sa-mi iau teapa la faza asta! In afara de cartea tehnica ca poate sa fie a altui motor cum pot sa-mi dau seama ce tip de motor are? N-am experianta masuratului cailor putere inca! Mersi! Editat Septembrie 13, 2011 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 pai daca in talon scrie ca are 33 sau 37 kw inseamna ca are 46 de cai . oricum , cel mai bine mergi cu cineva experimentat , cred ca asta ar fi cea mai buna solutie . in` afara de ce au mai zis baietii , iti recomand sa te uiti si la membrane ca sa nu ai surprize ( astea costa de la 50E in sus bucata ), cauciucurile sa fie conforme cu talonul ca sa nu ai surprize cu rarurl , si daca sunt vechi sau uzate ( tari , crapate , mai vechi de 7-8 ani sau chiar mai devreme ) , placute de frana , plus sa fie in principiu in mintile ei , etc . dupa ce o cumperi ar trebui sa faci urmatoarele : schimbat ulei frana , ulei cardan , curatat/schimbat filtru de aer , ulei+filtru motor , schimbat ulei furca , verificata bateria si eventual completata cu acid . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Mersi de raspunsuri! Cum pot sa-mi dau seama daca e BR cu 21 de cai?! M-am ferit de virago de 250 si n-as vrea sa-mi iau teapa la faza asta! In afara de cartea tehnica ca poate sa fie a altui motor cum pot sa-mi dau seama ce tip de motor are? N-am experianta masuratului cailor putere inca! Mersi! Pai este simpplu sa afli tipul .Seria de pe motor incepe cu 3BR sau ..YL.. Eu am motor 3BR dar in actele originale aveam trecut 32kw si 150km/h.Din cate am vazut pe unele site-uri se practica ,,modificarea " in 2YL .Asa ca ..neamtul a facut el ceva pe acolo prin motor sau prin acte .Ideea este ca mobra sare usor de cei 150km/h din carte .Un #BR se poate ridica usor ca putere ..ceva axe cu came,jiglere..si cam gata . PS-crezi ca-l va lasa cineva sa demonteze capacele pt a verifica membranele? ! La mobrele voastre accesul este foarte facil..La mine trebuie sa dau jos ,,o cutie"unde am toata electronica pt a avea acces la carburi (membrane) Editat Septembrie 13, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Daca porneste , sta la relanti , incarca si trage , merita !! pozele inseala !! cel mai bine mergi cu un posesor sau cunoscator de virago !! eu asa am facut !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) daca-i de la pompa "mecanicul" tau, nu prea-i mecanic! in mod normal acel tacanit se poate auzi si fara motor pornit, prin activarea aprinderii on/off(butonul rosu). pompa odata alimentata, merge continuu, dar are un sistem de protectie(supraincalzire) mecanic si electronic: mecanic este oprita de cresterea presiunii(un presostat intern) sau electronic daca timp de 5-6 secunde cadenta impulsurilor este prea mare(lipsa benzina). de asemeni presiunea creata de pompa este protejata de o supapa unisens. pompa la un singur impuls trimite o cantitate de benzina ce ajunge pentru ca motorul sa functioneze in plina sarcina timp de 20-30 de secunde, astfel impulsurile generate sunt foarte rare(as spune imperceptibile). astfel la un sistem complet golit(camere de nivel uscate)8-10 tacuri este suficent pentru a umple tot circuitul, apoi intra in asteptare. in cazul tau este posibil ca circuitul de alimentare sa fie obturat la nivelul sorbului, in rezervor sau pe traseul ce duce pana la pompa. o a doua cauza este defectarea supapei unisens aflata la intrarea in pompa. o a treia cauza este neetanseitatea furtunului dintre pompa/rezervor, trage aer(cauza putin probabila). astfel se explica de ce dupa un timp de functionare zgomotul pompei devine un tacanit sacadat. as zice sa mai consulti si un alt mecanic inainte de a "sta linistit" iata tacanitul de care spuneam: http://www.youtube.c...h?v=inL8ZP9GvbQ. e suficient sa pun contactul si incepe, constant, fara a se intrerupe. se aude de undeva de sub sea....cu motorul pornit nu-mi dau seama daca se mai aude. Editat Septembrie 15, 2011 de Bobo7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 iata tacanitul de care spuneam: http://www.youtube.c...h?v=inL8ZP9GvbQ. e suficient sa pun contactul si incepe, constant, fara a se intrerupe. se aude de undeva de sub sea....cu motorul pornit nu-mi dau seama daca se mai aude. Da,ala este zgomotul pompei de benzina ce se opreste (asa ar trebui) in momentul in care camerele de nivel ale carburatoarelor sunt pline (pt ca inchid ,,cuiele"benzina..se creeaza o presiune in instalatia ce opreste pompa de benzina)...In mod normal ea merge fara ,,orpire"cand s-a terminat benzina.La tine chiar este curioasa situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) cand am auzit prima data sunetul ala, in continuu, m-am speriat... tocmai ce cumparasem motorul si deja ma gandeam la alti bani pt. reparatii. in scurt timp s-a dovedit ca nu mai aveam benzina - motorul a mai mers cca. 5 minute cu cata benzina mai era in carburi si s-a oprit. m-am speriat si mai tare dar dupa cateva clipe s-a aprins si becul mintii mele. am suflat usurat. dupa ce am facut plinul, pompa a carait cateva secunde pana s-au umplut carburile si de atunci toate bune. noroc ca eram acasa si nu pe cine stie ce coclauri... ghinion ca intre timp am sunat un prieten si i-am zis ca s-a stricat jucaria mea cea noo, ca am luat teapa. dupa ce i-am spus care a fost baiu' de fapt, mi-a fost amintita sintagma ce este atribuita celor ce raman fara benzina. eu zic sa faci plinul, pui contactele fara sa pornesti motorul si vezi daca se opreste dupa cateva secunde. daca nu se opreste, probabil ca e totusi un bai in zona senzorului de presiune (sau dispozitivul ce are acest rol - nu stiu daca e un senzor). sunetul asta se mai aude tot pt. cateva secunde dupa ce motorul sta multa vreme nefolosit - benzina din carburi se evapora. Editat Septembrie 15, 2011 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Acum vreo luna de zile am patit ceva asemanator. S-a dovedit a fi ceva legat de comutarea pe rezerva. Am facut in asa fel incat sa traga si din rezerva "pe direct" si nu mai am nici un fel de problema. Deci, daca nu ai ramas fara benzina, vezi si care este treaba cu rezerva(comutatorul era bulit). Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 unde gasesc si eu sa cumpar o camera pentru roata din spate (535) noua, aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 gasesti cam la orice magazin cu piese moto din bucuresti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 a, am uitat sa precizez: repede. ca am intrebat si la mymoto, romimoto, kronau, conti-moto, depozitul de anvelope, peste tot aduc doar pe comanda dimensiune pt virago (140/90-15) care dureaza 5-15 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Hai sa mai coloram putin topicul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 a, am uitat sa precizez: repede. ca am intrebat si la mymoto, romimoto, kronau, conti-moto, depozitul de anvelope, peste tot aduc doar pe comanda dimensiune pt virago (140/90-15) care dureaza 5-15 zile... eu am luat de la reprezentanta yamaha de aici din constanta , tot pe baza de comanda , dar a venit a doua zi . o camera a costat in jur de 60 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 /index.php?/topic/668682-yamaha-virago-535-de-vanzare/page__view__findpost__p__2957985 asta daca stiti pe cineva care doreste o Virago 535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) iata tacanitul de care... ..da, pare tacanit de pompa! Nu disting in filmulet daca se opreste cand tai contacxtul sau se opreste singura? Descrierea functionarii corecte, am facut-o anterior... ce ai verificat din cele enumerate? Daca nu te descurci fa-mi o vizita la un sfarsit de saptamana... contact pe PM Editat Septembrie 21, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remy_Oprescu Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 intentionez sa cumpar o yamaha virago 125(am ramas surprins de sunetul pe care il scoate la cilindreea ei).initial vroiam un enduro,dar m am reorientat.in martie implinesc 16 ani si pana atunci vreau sa iau si motor,sa dau si de carnet,sa iau echipament..toate cele.deci,ce parere aveti de acest motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 125 e prea mica(chiar si ptr incepatori), dupa doua luni o sa vrei sa vrei alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.