Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ti s-a pus pata pe Virago, ia-ti Virago atunci :) Daca crezi ca o sa circuli mai mult in oras, sau drumuri scurte, 250 are consum mai mic. Daca o sa circuli mai mult in afara, plimbari mai lungi, cu pasager si bagaje, atunci 535 (sau chiar mai mare, desi pe la noi nu prea am vazut 700, 1000 etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu miam luat anul trecut 535, si ca incepator,am aduso acasa pe roti,intro excursie bucuresti — bacau, vreo 200 de km. ce pot sa iti spun pertinent,este ca 535 este mai bine decat 250 din multe motive, nu ca nar fi si 250 grozav. consumul nu trece de 6 litri nici daca rulezi cu 130km/h.mediu, intre 4 si 5.5. eu fiind mare, 2.03m/h, imi este cam mica mobra,dar ne intelegem perfect, la 1.80 cat ai tu,iti va fi buna, daca faci comenzi avansate, chiar perfecta..merg cu pasager si bagaje si in oras si la drum lung,face fata,dar incarcata tot ar mai vrea cativa cai in plus.in banii astia,e motocicleta perfecta,iar la anul, vrei vrea ceva mai mare,ca si mine, asa ca, strange bani de pe acum. daca o vrei de iesiri, consumul unui 250 nu se justifica, eu merg la servici pe ea, in fiecare dimineata,si alimentez la fiecare 200km plin, fara sa intru pe rezerva.si ca ultim sfat,nu o inmatricula pe numele tau, ci pe al cuiva mai in varsta,tata, mama etc.asigurarea pana in 25 de ani e vreo 250 ron pe 6 luni.mult, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e undeva la 150 de lei cea mai ieftina pe 6 luni..., eu am dat anul trecut in vederea inmatricularii undeva la 190 de lei, si sub 25 de ani..., iar acum trebuie sa o fac iar. deci...la motor chiar nu merita sa te incurci cu mama, tata, etc, diferentele sunt foarte mic.

Dar revenind la subiectul principal....ca o idee de incepator, eu am cazut de vreo 2 ori cu ea, in trafic, odata la 30km/h si odata peste 40 km/h, m-am julit, dar dupa ce motorul sa dus taras cativa metri buni , m-am urcat pe el si am continuat drumul. E iertatoare, cum spunea cineva p'aici...si confirm. Merita pentru inceput pana prinzi ceva experianta. Si eu mi-am luat de 535 din start ca sa imi ramana mica mai tarziu fata de una de 250 ca n-am bani sa schimb motoare din 2 in 2 ani.....:)

 

Seara buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam camarazii!!!

 

Stie careva dimensiunile busonului de golire ulei la Virago 535, vreau sa cumpar o sonda temperatura ulei pentru indicator temperatura ulei.

 

Multumesc,

 

Buson de umplere poate... daca e la fel ca cel de 250, il masor diseara (mai putin pasul). A mea a venit cu indicator in loc de buson de umplere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam camarazii!!!

 

Stie careva dimensiunile busonului de golire ulei la Virago 535, vreau sa cumpar o sonda temperatura ulei pentru indicator temperatura ulei.

 

Multumesc,

Uita-te aici,ai o schita cu dimensiunile,ce te intereseaza:http://www.romimoto-piese.ro/category/20400000000/vehicle/yamaha-xv-535:21088/article/279032

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o alta doleanță, vreau sa schimb bucsile la amortizoarele din spate, unde as putea găsi?

Multumesc,


Multumesc, dar eu vreau sa-mi montez sonda plus ceas la bord, asadar imi trebuie dimensiunile de la busonul de golire, sonda va fi si buson de golire. vezi sonda si ceasul

Cu stima, Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pot comanda de la oricine aduce piese, se gasesc ca piesa separata. Stiu ca intrebasem si eu de ele, ca si eu ar trebui sa le schimb, dar nu mai tin minte cat erau, oricum nu f mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....eu vreau sa-mi montez sonda plus ceas la bord, asadar imi trebuie dimensiunile de la busonul de golire, sonda va fi si buson de golire...

Mofturi... la ce crezi ca te ajuta sa sti temperatura uleiului? ...nici tu nu sti, dar da bine la bord! :lol:

Informatiile intradevar ultile sunt: temperatura chiulasei sau a ambelor chiulase, apoi presiunea uleiului... chestiuni legate de buna functionare a motorului si pentru care chiar merita sa muncesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e

 

Mofturi... la ce crezi ca te ajuta sa sti temperatura uleiului? ...nici tu nu sti, dar da bine la bord! :lol:

Informatiile intradevar ultile sunt: temperatura chiulasei sau a ambelor chiulase, apoi presiunea uleiului... chestiuni legate de buna functionare a motorului si pentru care chiar merita sa muncesti.

Mofturi, da, cei drept, pe de alta parte câteodată la 40 C vara îmi face mie impresia prin oraș ca se cam încinge și nu as vrea sa depășesc temperatura de funcționare.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Iti face impresia?!

Ma rog... si care este temperatura de functionare?

Sincer vorbind răspunsul asta îl așteptam de la tine, ținând cont ca am văzut pe un ceas ca este pe rosu începând de la 130 de grade în sus probabil ca nu trebuie sa ajungă pana acolo, vorbim de temperatura uleiului. Mai este o chestie, eu sunt șofer profesionist și îmi place sa fiu înconjurat de instrumente și butoane sa vad eu cum funcționează în parametri, motorul și celelalte sisteme de pe hardughie. Vreau sa-mi iau și voltmetru, asa sunt obișnuit, mai merg ce mai merg mai arunc privirea pe ceasuri, asta ee...ce sa fac defect profesional...

 

Cu multa stima și respect,

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, a fi un "bun sofer profesionist" nu implica obligativitatea de a fi un "bun mecanic"! Evident ca meseria de sofer te familiarizeaza inevitabil cu notiuni de mecanica elementare care te scot din impas pentru a putea ajunge la un sevice, unde un profesiuonist iti rezolva problemele.

Parerea mea este ca presiunea uleiului este o informatie mult mai importanta si utila decat temperatura acestuia.

 

Dar sa revenim la subiect. Nu degeaba te-am intrebat de temperatura motorului... se dovedeste ca faci o asociere intre motorul racit cu apa si cel racit cu aer, care sunt total diferite(deci o greseala!), apoi temperatura motorului nu este aceeasi cu temperatura uleiului. Insasi tipul uleiului utilizat la aceste motoare este diferit(daca citesti pe bidon, producatorul specifica acest lucru - si nu degeaba). Astfel principala caracteristica a uleiului in motor este ungerea componentelor mecanice active, actiune conditionata de vascozitatea care trebuie sa se mentina intr-o anumita plaja de temperaturi(inainte de ruperea peliculei acestuia). Spalarea, racirea, decantarea impuritatilor, etc sunt caracteristici foarte importante, dar totusi secundare.

Un ulei rece in motor nu aduce beneficii, creste consumul si uzurile! El trebuie ales functie de regimul de lucru al motorului - sa acopere toata plaja de functionare a acestuia.

Poate te ajuta sa citesti asta: /index.php?/topic/62409-aproape-totul-despre-uleiuri/

 

Eu sunt de parere ca daca sti sa-ti pui bine la punct motorul din toate punctele de vedere, nu te doare capul niciodata... condusul devine confortabil fara sa fi atent la toate indicatiile instrumentelor de la bord(nu te ajuta cu nimic faptul ca "sti" ca ai ramas fara curent pe varf de munte - dar ti-ai montat voltmetru la bord). Fabrica a pus doar ce este strict necesar, restul sunt "mofturi"...

 

PS. ..revin cand am timp cu o explicatie mai detaliata despre acest subiect, evident daca te intereseaza..

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, adica ieri daca stau si ma uit la ceas, am iesit si eu la plimbare cu Tihuta sa incep sa-i fac rodajul (in sfrsit dupa ce am inspectat-o si am revizuit-o cap coada), asa ca daca nu va este cu suparare va deranjez cu intrebari referitoare la comportarea ei daca este normal au ba.

- roata spate mi se pare ca merge cam greu (eu fac comparatia cu tractiunea pe lant)

-transmisia spate un pic calduta (pentru ca plimba uleiul ?)

-se incalzeste foarte greu cam 5min, daca incerc in acest timp sa ating acceleratia moare

-dupa 4500 rot (cam 80km/ora) se simt trepidatiile de la motor mai tare

-la ralanti motorul devine mai silentios cu ambreiajul tras, asta stiu ca s-a mai discutat pe forum si parerile erau impartite, cea ce ma intereseaza pe mine este daca si la mobrele voastre se intampla la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ziceai ca ai revizuit-o cap-coada....Pe Ispirescu,,cumva?

Nu acasa.pentru ca mobra este noua dar a stat in stoc din 2008 si fiind chinezeasca (licentiata dupa yamaha xv400) am luat toate suruburile la verificat, am dat cu vaselina toti rulmentii i-am aranjat ciclistica pentru ca avea ghidonul stramb si imi si tragea o idee dreapta, i-am verificat furtunurile, uns cablurile,indepartat cablaj de motor, injectat ulei in kilometraj (facea scandal),pus parbriz etc.

La 1000 km urmeaza tura 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am o virago 250 si am vrut sa-i golesc tobele...n-am reusit , am crezut ca le pot desface undeva pe la mijloc , ma gandeam ca are vreo imbinare...nu are , sunt intregi pana in fata...care ma puteti ajuta cu o idee , multam

 

 

P.S. are cineva sau poate face un crashbar pt o virago 250 la un pret ok ? multumesc

Editat de iceflo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT BAIETI...NU VINDE NIMENI UN XV535?

Salut!uite una la 2200 de euro,

daca te intereseaza mai multe detali la tel;0741172067 Imre.

post-68231-0-26547500-1393868624_thumb.jpg

post-68231-0-53859500-1393868653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...