Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Ma intereseaza sa cumpar un set de comenzi avansate pentru virago 535, SH sau home-made.

Stie cineva un contact a unei persoane care face asa ceva, sau vinde?

 

Pe ebay am vazut si depaseste cu mult bugetul.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut...

 

sambata am petrecut toata ziua cu Vera si cu ajutorul lui vlad58 si a schitelor am descoprit ca problemele se datorau statorului.

regulatorul bun, instalatia in regula, am deschis la stator si ceea ce am gasit se vede in poze...

 

mai exact, din cele 3 fire care ieseau de la regulator si masa motorului, am avut urmatoarele valori:

- fir 1-masa rezistenta mica (0,6 ohm masurati de aparatul meu)

- fir 2 - masa = 0.6 ohm

- fir 3 - masa = infinita

- fir 1 - 2 =0.6ohm

- fir 1 - 3 = infinita

- fir 2 - 3 = infinita

 

Acuma voi incerca sa gasesc pe cineva sa il rebobinez....oricum se vede ca a mai fost umblat la el (cele 3 suruburi cu care era prins aveau capatul fortat) si nici bobinajul pe el nu era chiar cel original (sa vad cat costa un rebobinaj...si daca se merita)

am gasit si nou pe motorbike.eu la vreo 609 ron, second nu am gasit - daca aveti ceva idei, va rog sa le trasmiteti catre mine...

 

sper sa fie singura problema.

post-65410-0-07236200-1400437866_thumb.jpg

post-65410-0-00081000-1400437900_thumb.jpg

post-65410-0-51196600-1400437933_thumb.jpg

post-65410-0-62787600-1400437967_thumb.jpg

Editat de elviscatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata statorul mai mult ca sigur a fost rebobinat, si rebobinat ciobaneste. Cauta bine prin forum ca sunt sigur ca pe undeva pe la Ilioara parca (daca esti din Bucuresti ca nu-mi dau seama de unde esti ca nu ti-ai complectat profilul) era cineva care stia ce sa le faca. Problema mare nu este bobinatul in sine ci cu ce acoperi pe urma bobinele ca sa reziste la uleiul incins la 120 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Timisoara

 

am gasit pe cineva care aduce noi, after market, pe forum la 400 ron. prin Timisoara am cautat si la astea nu se baga nimeni.

maine mai caut si daca nu gasesc merg pe after market (cred ca si pe motomike erau tot after market).

mai ales ca polii si tolele la statorul meu sunt cam distruse...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cristi 57

vlad58, on 08 May 2014 - 18:11, said:

...Nu mi-am gasit clestele de curent...

 

"Nu conteaza ce nu ai gasit... aparatul cu care ai masurat tensiunile + o dioda, era tot ce trebiue!

Daca tesiunea alternativa pe cele 3 fire albe(sau ce culoare o'r avea) este aproximativ egala cu cea de iesire, ai tiristor. Daca este mai mare, ai tranzistor... E logica mea gresita?"

 

Scuze ca nu ti-am vazut acest raspuns la vremea lui dar niciodata nu e prea tarziu.

Da logica ta e putin gresita pentru ca nu ai cum sa-ti dai seama masurand pe bobina si la iesire daca ai tiristor sau nu pentru ca el cand inchide blocheaza diodele de "+" si sunteaza bobina (nu el face legatura intrare iesire) o solutie ar fi punerea unui osciloscop intre un fir alb si masa ( si pot sa fac asta ca am osciloscop calibrat) si vazut la cat scade tensiunea pe componenta de comutatie la conductie. Daca este 1,2 v avem tiristor daca este 0,4 avem mosfet. Eu vroiam sa masor cu clestele de curent cat da magnetoul pentru ca am banuiala ca ar fi de putere mai mica (curent maxim mai mic) decat originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Timisoara

 

am gasit pe cineva care aduce noi, after market, pe forum la 400 ron. prin Timisoara am cautat si la astea nu se baga nimeni.

maine mai caut si daca nu gasesc merg pe after market (cred ca si pe motomike erau tot after market).

mai ales ca polii si tolele la statorul meu sunt cam distruse...

Pe undeva pe Vidrighin, vizavi de fabrica aia de detergenti, exista un atelier de bobinat. Cred ca s-a mai si vorbit de el pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca aveti ceva idei, va rog sa le trasmiteti catre mine...

Singurul lucru pe care-l mai poti face, este sa ajungi in depozite de dezmembrari... poate gasesti ceva similar la alt model moto. In generaral alternatoarele sunt produse de un fabricant specializat (gen bosch, mitsubishi, magnetti marelli, valeo, etc) dupa niste dimensiuni standardizate.

Parerea mea este, ca cea mai buna solutie este sa pui piesa originala, improvizatiile cu rebobinari s-au dovedit in timp a fi cele mai costisitoare, prin reparatii repetate.

...Da logica ta e putin gresita pentru ca nu ai cum sa-ti dai seama....pentru ca el cand inchide blocheaza diodele de "+" si sunteaza bobina...

Pai tocmai acesta limitare, era logica... diferentierii de mosfet! Oricum tot nu mai conteaza, cazul este iesit din actualitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si yo o intrebare la astia care se pricep... Stie careva care este diametrul pistonasului de la etrierul frana, la virago 535?!? E dusa garnitura si am gasit set de garnituri pentru pistonasul de etrier, dar sunt mai multe dimensiuni... Iar ca sa-l masor pe al meu, la inceput trebuie sa fuck rost de un subler... apoi sa trec din nou, prin tot calvarul demontarii unui etrier cu pistonul blocat, pentru ca dupa ce imi vin garniturile sa il mai desfuck inca o data.

Multam fain, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...E dusa garnitura si am gasit set de garnituri pentru pistonasul de etrier, dar sunt mai multe dimensiuni...

Oricum tot nu mergi cu motorul... nu inteleg de ce trebuie mai multe demontari! Ia garnitura veche si o compari cu cea noua. Totusi, cand este vorba de frana e bine sa cauti piese originale...

===

PS. Eu am comandat online la romimoto, setul de garnituri de la cilindrul principal si mi-au venit in 3 zile(codul il iei din catalog - pe serie motor sau an de fabricatie). Setul s-a potrivit perfect si continea toate elementele de cauciuc + pistonasul metalic impreuna cu arcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si la romimoto, dar nu am gasit. Original yamaha pot lua garniturile la 115, sau garniturile + pistonasul etrierului la 280 RON.

Am gasit pe dillypoin set de garnituri la 35RON, diverse dimensiuni si d'aia intrebam de dimensiunile respective. Nu-i stres ca maine ma straduiesc sa-l desfac din nou si rezolv si cu masuratorile. Frana functioneaza si asa, doar ca nu revine pistonul etrierului in pozitia deschis, asa ca mai freaca putin placutele pe disc. Dar roata se invarte si asa cateva zile, pana rezolv problema.

Multam fain, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca eu am luat garniturile la a mea cu 75 lei, de la metricmotion. nu stiu cum e cu livrarea in tara.

cere-i un pret si lui, si lui mexykanu

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si la romimoto, dar nu am gasit....

Pai ti-am spus sa iei codul de produs de pe catalog. Faci comanda si omul te suna pentru confirmare. In timpul discutiei telefonice poti cere si afla toate detaliile, timpul de livrare, etc... daca este ok si-ti convine pretul si varianta producatorului se finalizeaza comanda.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Mai sunteti cu virago prin Cluj?

Bai, eu cred ca voi nu va cunoasteti intre voi!

Sunt multe viroage la Cluj, numai eu stiu cateva - si inca doua fete... si multe zone turistice frumoase in jur, bune de hoinarit pe motor. Aveti toti Apusenii la dispozitie. De ce nu formati un grup?

 

Ce zici d-ul @augustin31?

 

PS ...cine este din Cluj sa ridice mana sus :s4370:

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, eu cred ca voi nu va cunoasteti intre voi!

Sunt multe viroage la Cluj, numai eu stiu cateva - si inca doua fete... si multe zone turistice frumoase in jur, bune de hoinarit pe motor. Aveti toti Apusenii la dispozitie. De ce nu formati un grup?

 

Ce zici d-ul @augustin31?

 

PS ...cine este din Cluj sa ridice mana sus :s4370:

Da asa cum zici ...ai dreptate .... eu sunt cu mana sus...dar ce deh in cluj inca nu se poate vorbi de iesit impreuna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit si eu la o tura spre Campeni...

 

.... eu sunt cu mana sus...dar ce deh in cluj inca nu se poate vorbi de iesit impreuna...

Acum patru ani, in urma unei provacari la o intalnire moto, i-am promis lui Sliviu(@km 453) ca in vara urmatoare am sa vin la el si prietenii lui. In timpul iernii am luat legatura cu mai multi prieteni din multe zone ale tarii... evident nu toti au putut participa. Impreuna cu ei am stabilit traseul si perioada, apoi i-am informat pe Silviu si pe Berchezu. Astfel la sfarsitul lui mai am plecat patru motoare din Bucuresti. Pe drum, la intrarea pe transfagarasean ne-am intalnit si cu @costi bmw38 venit de la Craiova. Seara ne-am oprit in Turda la @pop43 constantin acasa unde am ramas peste noapte. Dimineata toti sase ne-am deplasat la locul de intalnire unde echipa de Clujeni deja ne astepta. Dupa ce am facut cunostiinta si cu cei pe care nu-i cunosteam, ne-am continuat calatoria codusi de baietii din Cluj care cunosteu bine toata zona.

Am hoinarit toata ziua prin Apuseni, privelisti si locuri deosebit de frumoase, iar seara am fost codusi la o pensiune "Danciu" undeva in zona Campeni aproape de Scarisoara la un pret incredibil de mic la conditiile puse la dispozitie.

Am prins si o ploaie care cu tot costumul meu, m-a udat pana la piele. Ajuns acolo, m-am schimbat cu haine uscate, iar cabanierul, o gazda foarte placuta, ne-a luat hainele la toti si le-a uscat pe clorifere transformate ad hoc in uscatoare... apoi nu prea mai tin minte, palinca si slana lui Berchez ne-a ridicat moralul si pofta de a petrece o noapte impreuna.

In total am fost vreo 12-14 persoane, unii veniti si cu sotiile. Am ramas cu o amintire placuta, cu prietenii legate cu oameni adevarati...

 

In concluzie: aveti un potential mare din toate punctele de vedere, puteti face si hoinareli de-o zi. Noi aici in sud nu avem la indemana trseele voastre... imaginile atasate sun totul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca nu ii cunosc eu..find incepator pe motor...

 

oricum eu o sa mai postez...iar cine e din Cluj si poate, vrea, si are chef, ca na.. in ziua de azi vad ca asa merg lucrurile sa imi lase un mesaj privat cu vreo modalitate de contact. E pacat sa fim mai multi si sa nu facem ceva... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca pe 30,31 mai si 1 iunie e intrunire moto la cluj.te poti intalni acolo cu multi posesori de virago si nu numai.poate vin si eu dar e vorba de 3 zile,sa vad cum aranjez acasa.din dorohoi pleaca 3 motoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. am probleme cu membranele de la carburator. Stie careva pe forum de unde as putea face rost de membrane? as prefera sa nu iau originale ca ma usca la portofel. orice informatie e binevenita. Mersic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria ..luati aminte daca aveti virago de 250

Sistemul de evacuare este facut un pic dubios , evacuarile cromate sunt frumoase si complet functionale pentru cilindrul din fata, pentru cilindrul din spate evacuare este in spatele tevi cromate (practic o alta teava) asa pare ..dar nuuu defapt teava cromata din exterior nu este in intregime falsa ..ultima jumatate este conectata la teava de jos (cea reala) asadar nu poti demontat teava pentru cilindrul din spate decat dupa ce demontezi teava pentru cilindrul din fata.

De asemenea imbinarea intre cele doua evacuari este si trebuie sa raman demontabila din motivul evident ca nu poti scoate tevile cromate din exterior chiar si dupa ce ai scos toate suruburile daca ai lipit respectivele tevi de evacuarea cilindurlui doi la care nu ai acces pana nu dai jos evacuarile cromate @!#$@#%#@$^

 

si din categoria .... sa-ti dai cu tesla in C.... pana la capat.... suruburile/prezoanele ce prind evacuarile de cilindru tind sa rugineasca usor si sa se rupa... pe cuvant de onoare am rupt eu 2 aseara....dar macar am demontat evacuarea cromata :)) la cealata de la cilindurl 2 nu m-am mai bagat daca le rup si pe alea tre sa dau jos motorul de pe cadru ca sa le scot :-< ...ceva idei de rezolvat... WD40 e bullshit .. si degripantele la fel !@$@#%@#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

si din categoria .... sa-ti dai cu tesla in C.... pana la capat.... suruburile/prezoanele ce prind evacuarile de cilindru tind sa rugineasca usor si sa se rupa... pe cuvant de onoare am rupt eu 2 aseara....dar macar am demontat evacuarea cromata :)) la cealata de la cilindurl 2 nu m-am mai bagat daca le rup si pe alea tre sa dau jos motorul de pe cadru ca sa le scot :-< ...ceva idei de rezolvat... WD40 e bullshit .. si degripantele la fel !@$@#%@#

 

nu stiu cum este la tine, dar eu demontez foarte usor tobele si am tot 250. In primul rand demontez de la pistonul fata, apoi de la jumatate sub tobe este conexiunea cu toba cilindrului spate. Si apropo, piulitele de prindere la galerie sunt din bronz se desfac foarte usor (asta la mine).

Eu in 5 min. schimb tobele originale cu cele custom.

Pentru demontare varianta ar fi sa le incalzesti dar... nu stiu ce la de succes stiu ca este WD40 pe care il dai in repetate randuri adica peste 15 min dai iar si iar pana a doua zi...

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...