Asrael Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salut, Ma intereseaza sa cumpar un set de comenzi avansate pentru virago 535, SH sau home-made. Stie cineva un contact a unei persoane care face asa ceva, sau vinde? Pe ebay am vazut si depaseste cu mult bugetul. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elviscatalin Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) salut... sambata am petrecut toata ziua cu Vera si cu ajutorul lui vlad58 si a schitelor am descoprit ca problemele se datorau statorului. regulatorul bun, instalatia in regula, am deschis la stator si ceea ce am gasit se vede in poze... mai exact, din cele 3 fire care ieseau de la regulator si masa motorului, am avut urmatoarele valori: - fir 1-masa rezistenta mica (0,6 ohm masurati de aparatul meu) - fir 2 - masa = 0.6 ohm - fir 3 - masa = infinita - fir 1 - 2 =0.6ohm - fir 1 - 3 = infinita - fir 2 - 3 = infinita Acuma voi incerca sa gasesc pe cineva sa il rebobinez....oricum se vede ca a mai fost umblat la el (cele 3 suruburi cu care era prins aveau capatul fortat) si nici bobinajul pe el nu era chiar cel original (sa vad cat costa un rebobinaj...si daca se merita) am gasit si nou pe motorbike.eu la vreo 609 ron, second nu am gasit - daca aveti ceva idei, va rog sa le trasmiteti catre mine... sper sa fie singura problema. Editat Mai 18, 2014 de elviscatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Dupa cum arata statorul mai mult ca sigur a fost rebobinat, si rebobinat ciobaneste. Cauta bine prin forum ca sunt sigur ca pe undeva pe la Ilioara parca (daca esti din Bucuresti ca nu-mi dau seama de unde esti ca nu ti-ai complectat profilul) era cineva care stia ce sa le faca. Problema mare nu este bobinatul in sine ci cu ce acoperi pe urma bobinele ca sa reziste la uleiul incins la 120 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elviscatalin Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Sunt din Timisoara am gasit pe cineva care aduce noi, after market, pe forum la 400 ron. prin Timisoara am cautat si la astea nu se baga nimeni. maine mai caut si daca nu gasesc merg pe after market (cred ca si pe motomike erau tot after market). mai ales ca polii si tolele la statorul meu sunt cam distruse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 @ cristi 57 vlad58, on 08 May 2014 - 18:11, said: ...Nu mi-am gasit clestele de curent... "Nu conteaza ce nu ai gasit... aparatul cu care ai masurat tensiunile + o dioda, era tot ce trebiue! Daca tesiunea alternativa pe cele 3 fire albe(sau ce culoare o'r avea) este aproximativ egala cu cea de iesire, ai tiristor. Daca este mai mare, ai tranzistor... E logica mea gresita?" Scuze ca nu ti-am vazut acest raspuns la vremea lui dar niciodata nu e prea tarziu. Da logica ta e putin gresita pentru ca nu ai cum sa-ti dai seama masurand pe bobina si la iesire daca ai tiristor sau nu pentru ca el cand inchide blocheaza diodele de "+" si sunteaza bobina (nu el face legatura intrare iesire) o solutie ar fi punerea unui osciloscop intre un fir alb si masa ( si pot sa fac asta ca am osciloscop calibrat) si vazut la cat scade tensiunea pe componenta de comutatie la conductie. Daca este 1,2 v avem tiristor daca este 0,4 avem mosfet. Eu vroiam sa masor cu clestele de curent cat da magnetoul pentru ca am banuiala ca ar fi de putere mai mica (curent maxim mai mic) decat originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Sunt din Timisoara am gasit pe cineva care aduce noi, after market, pe forum la 400 ron. prin Timisoara am cautat si la astea nu se baga nimeni. maine mai caut si daca nu gasesc merg pe after market (cred ca si pe motomike erau tot after market). mai ales ca polii si tolele la statorul meu sunt cam distruse... Pe undeva pe Vidrighin, vizavi de fabrica aia de detergenti, exista un atelier de bobinat. Cred ca s-a mai si vorbit de el pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 ...daca aveti ceva idei, va rog sa le trasmiteti catre mine... Singurul lucru pe care-l mai poti face, este sa ajungi in depozite de dezmembrari... poate gasesti ceva similar la alt model moto. In generaral alternatoarele sunt produse de un fabricant specializat (gen bosch, mitsubishi, magnetti marelli, valeo, etc) dupa niste dimensiuni standardizate. Parerea mea este, ca cea mai buna solutie este sa pui piesa originala, improvizatiile cu rebobinari s-au dovedit in timp a fi cele mai costisitoare, prin reparatii repetate. ...Da logica ta e putin gresita pentru ca nu ai cum sa-ti dai seama....pentru ca el cand inchide blocheaza diodele de "+" si sunteaza bobina... Pai tocmai acesta limitare, era logica... diferentierii de mosfet! Oricum tot nu mai conteaza, cazul este iesit din actualitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 vand ghidon dragbar,si ghidon stock,ambele au fost pe virago 535 100 lei bucata 0746152661 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Mă interesează și pe mine un kit de comenzi avansate dacă are cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am si yo o intrebare la astia care se pricep... Stie careva care este diametrul pistonasului de la etrierul frana, la virago 535?!? E dusa garnitura si am gasit set de garnituri pentru pistonasul de etrier, dar sunt mai multe dimensiuni... Iar ca sa-l masor pe al meu, la inceput trebuie sa fuck rost de un subler... apoi sa trec din nou, prin tot calvarul demontarii unui etrier cu pistonul blocat, pentru ca dupa ce imi vin garniturile sa il mai desfuck inca o data. Multam fain, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu conteaza doar diametrul pistonasului... comanda set de garnituri pt modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 ...E dusa garnitura si am gasit set de garnituri pentru pistonasul de etrier, dar sunt mai multe dimensiuni... Oricum tot nu mergi cu motorul... nu inteleg de ce trebuie mai multe demontari! Ia garnitura veche si o compari cu cea noua. Totusi, cand este vorba de frana e bine sa cauti piese originale... === PS. Eu am comandat online la romimoto, setul de garnituri de la cilindrul principal si mi-au venit in 3 zile(codul il iei din catalog - pe serie motor sau an de fabricatie). Setul s-a potrivit perfect si continea toate elementele de cauciuc + pistonasul metalic impreuna cu arcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 M-am uitat si la romimoto, dar nu am gasit. Original yamaha pot lua garniturile la 115, sau garniturile + pistonasul etrierului la 280 RON. Am gasit pe dillypoin set de garnituri la 35RON, diverse dimensiuni si d'aia intrebam de dimensiunile respective. Nu-i stres ca maine ma straduiesc sa-l desfac din nou si rezolv si cu masuratorile. Frana functioneaza si asa, doar ca nu revine pistonul etrierului in pozitia deschis, asa ca mai freaca putin placutele pe disc. Dar roata se invarte si asa cateva zile, pana rezolv problema. Multam fain, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) vezi ca eu am luat garniturile la a mea cu 75 lei, de la metricmotion. nu stiu cum e cu livrarea in tara. cere-i un pret si lui, si lui mexykanu Editat Mai 22, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) M-am uitat si la romimoto, dar nu am gasit.... Pai ti-am spus sa iei codul de produs de pe catalog. Faci comanda si omul te suna pentru confirmare. In timpul discutiei telefonice poti cere si afla toate detaliile, timpul de livrare, etc... daca este ok si-ti convine pretul si varianta producatorului se finalizeaza comanda. Editat Mai 23, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Am iesit si eu la o tura spre Campeni(Alba) Mai sunteti cu virago prin Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 (editat) ...Mai sunteti cu virago prin Cluj? Bai, eu cred ca voi nu va cunoasteti intre voi! Sunt multe viroage la Cluj, numai eu stiu cateva - si inca doua fete... si multe zone turistice frumoase in jur, bune de hoinarit pe motor. Aveti toti Apusenii la dispozitie. De ce nu formati un grup? Ce zici d-ul @augustin31? PS ...cine este din Cluj sa ridice mana sus Editat Mai 25, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Dacă totul merge cum mi-am stabilit, din august mă mut și eu în Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Bai, eu cred ca voi nu va cunoasteti intre voi! Sunt multe viroage la Cluj, numai eu stiu cateva - si inca doua fete... si multe zone turistice frumoase in jur, bune de hoinarit pe motor. Aveti toti Apusenii la dispozitie. De ce nu formati un grup? Ce zici d-ul @augustin31? PS ...cine este din Cluj sa ridice mana sus Da asa cum zici ...ai dreptate .... eu sunt cu mana sus...dar ce deh in cluj inca nu se poate vorbi de iesit impreuna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Am iesit si eu la o tura spre Campeni... .... eu sunt cu mana sus...dar ce deh in cluj inca nu se poate vorbi de iesit impreuna... Acum patru ani, in urma unei provacari la o intalnire moto, i-am promis lui Sliviu(@km 453) ca in vara urmatoare am sa vin la el si prietenii lui. In timpul iernii am luat legatura cu mai multi prieteni din multe zone ale tarii... evident nu toti au putut participa. Impreuna cu ei am stabilit traseul si perioada, apoi i-am informat pe Silviu si pe Berchezu. Astfel la sfarsitul lui mai am plecat patru motoare din Bucuresti. Pe drum, la intrarea pe transfagarasean ne-am intalnit si cu @costi bmw38 venit de la Craiova. Seara ne-am oprit in Turda la @pop43 constantin acasa unde am ramas peste noapte. Dimineata toti sase ne-am deplasat la locul de intalnire unde echipa de Clujeni deja ne astepta. Dupa ce am facut cunostiinta si cu cei pe care nu-i cunosteam, ne-am continuat calatoria codusi de baietii din Cluj care cunosteu bine toata zona. Am hoinarit toata ziua prin Apuseni, privelisti si locuri deosebit de frumoase, iar seara am fost codusi la o pensiune "Danciu" undeva in zona Campeni aproape de Scarisoara la un pret incredibil de mic la conditiile puse la dispozitie. Am prins si o ploaie care cu tot costumul meu, m-a udat pana la piele. Ajuns acolo, m-am schimbat cu haine uscate, iar cabanierul, o gazda foarte placuta, ne-a luat hainele la toti si le-a uscat pe clorifere transformate ad hoc in uscatoare... apoi nu prea mai tin minte, palinca si slana lui Berchez ne-a ridicat moralul si pofta de a petrece o noapte impreuna. In total am fost vreo 12-14 persoane, unii veniti si cu sotiile. Am ramas cu o amintire placuta, cu prietenii legate cu oameni adevarati... In concluzie: aveti un potential mare din toate punctele de vedere, puteti face si hoinareli de-o zi. Noi aici in sud nu avem la indemana trseele voastre... imaginile atasate sun totul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 poate ca nu ii cunosc eu..find incepator pe motor... oricum eu o sa mai postez...iar cine e din Cluj si poate, vrea, si are chef, ca na.. in ziua de azi vad ca asa merg lucrurile sa imi lase un mesaj privat cu vreo modalitate de contact. E pacat sa fim mai multi si sa nu facem ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 vezi ca pe 30,31 mai si 1 iunie e intrunire moto la cluj.te poti intalni acolo cu multi posesori de virago si nu numai.poate vin si eu dar e vorba de 3 zile,sa vad cum aranjez acasa.din dorohoi pleaca 3 motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Buna. am probleme cu membranele de la carburator. Stie careva pe forum de unde as putea face rost de membrane? as prefera sa nu iau originale ca ma usca la portofel. orice informatie e binevenita. Mersic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Din categoria ..luati aminte daca aveti virago de 250 Sistemul de evacuare este facut un pic dubios , evacuarile cromate sunt frumoase si complet functionale pentru cilindrul din fata, pentru cilindrul din spate evacuare este in spatele tevi cromate (practic o alta teava) asa pare ..dar nuuu defapt teava cromata din exterior nu este in intregime falsa ..ultima jumatate este conectata la teava de jos (cea reala) asadar nu poti demontat teava pentru cilindrul din spate decat dupa ce demontezi teava pentru cilindrul din fata. De asemenea imbinarea intre cele doua evacuari este si trebuie sa raman demontabila din motivul evident ca nu poti scoate tevile cromate din exterior chiar si dupa ce ai scos toate suruburile daca ai lipit respectivele tevi de evacuarea cilindurlui doi la care nu ai acces pana nu dai jos evacuarile cromate @!#$@#%#@$^ si din categoria .... sa-ti dai cu tesla in C.... pana la capat.... suruburile/prezoanele ce prind evacuarile de cilindru tind sa rugineasca usor si sa se rupa... pe cuvant de onoare am rupt eu 2 aseara....dar macar am demontat evacuarea cromata ) la cealata de la cilindurl 2 nu m-am mai bagat daca le rup si pe alea tre sa dau jos motorul de pe cadru ca sa le scot :-< ...ceva idei de rezolvat... WD40 e bullshit .. si degripantele la fel !@$@#%@# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ..... si din categoria .... sa-ti dai cu tesla in C.... pana la capat.... suruburile/prezoanele ce prind evacuarile de cilindru tind sa rugineasca usor si sa se rupa... pe cuvant de onoare am rupt eu 2 aseara....dar macar am demontat evacuarea cromata ) la cealata de la cilindurl 2 nu m-am mai bagat daca le rup si pe alea tre sa dau jos motorul de pe cadru ca sa le scot :-< ...ceva idei de rezolvat... WD40 e bullshit .. si degripantele la fel !@$@#%@# nu stiu cum este la tine, dar eu demontez foarte usor tobele si am tot 250. In primul rand demontez de la pistonul fata, apoi de la jumatate sub tobe este conexiunea cu toba cilindrului spate. Si apropo, piulitele de prindere la galerie sunt din bronz se desfac foarte usor (asta la mine). Eu in 5 min. schimb tobele originale cu cele custom. Pentru demontare varianta ar fi sa le incalzesti dar... nu stiu ce la de succes stiu ca este WD40 pe care il dai in repetate randuri adica peste 15 min dai iar si iar pana a doua zi... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.