Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Eu am dat comanda de membrane (fara slider) aici:http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=2_64&products_id=1409

cele vechi au niste fisuri gigantice in ele, nici nu mai trec de 80 km/h cu ea, si trage greu plus ca a crescut si consumul

sa vedem cum ma descurc sa le schimb, am vazut un filmulet de prezentare de la producatorul membranelor, dar una e teoria si alta practica

revin cu concluzii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poti sa cumperi releu de incarcare la aproape orice model JAPONEZ care se aiba 5 fire.... (3 fire de la generatror si 2 fire cu plusu si minusu.)

 

poti sa iei cel de ATV dar n-o sa tina mult cam 3-6 luni.

 

poti sa cumperi unu universal (mai demult am vazut cica costa 200-250 ron, nu mai tin minte, intreaba-l pe domnul Googal)

 

am gasit original din fericire cu 355 lei. acum mai trebuie doar baterie noua si la drum cu ea.

o singura temere am: cand ii pun contactul, sub rezervor (probabil la pompa de benzina) se aude un tacanit sacadat, care pe masura ce se incalzeste motorul se aude din ce in ce mai continuu. mecanicul mi-a spus ca "de la pompa face asa, dar inca poti merge cu ea linistit"...:unsure:

Editat de Bobo7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....se aude un tacanit sacadat, care pe masura ce se incalzeste motorul se aude din ce in ce mai continuu. mecanicul mi-a spus ca "de la pompa face asa, dar inca poti merge cu ea linistit"...

daca-i de la pompa "mecanicul" tau, nu prea-i mecanic!

in mod normal acel tacanit se poate auzi si fara motor pornit, prin activarea aprinderii on/off(butonul rosu). pompa odata alimentata, merge continuu, dar are un sistem de protectie(supraincalzire) mecanic si electronic: mecanic este oprita de cresterea presiunii(un presostat intern) sau electronic daca timp de 5-6 secunde cadenta impulsurilor este prea mare(lipsa benzina). de asemeni presiunea creata de pompa este protejata de o supapa unisens. pompa la un singur impuls trimite o cantitate de benzina ce ajunge pentru ca motorul sa functioneze in plina sarcina timp de 20-30 de secunde, astfel impulsurile generate sunt foarte rare(as spune imperceptibile). astfel la un sistem complet golit(camere de nivel uscate)8-10 tacuri este suficent pentru a umple tot circuitul, apoi intra in asteptare.

in cazul tau este posibil ca circuitul de alimentare sa fie obturat la nivelul sorbului, in rezervor sau pe traseul ce duce pana la pompa. o a doua cauza este defectarea supapei unisens aflata la intrarea in pompa. o a treia cauza este neetanseitatea furtunului dintre pompa/rezervor, trage aer(cauza putin probabila). astfel se explica de ce dupa un timp de functionare zgomotul pompei devine un tacanit sacadat.

as zice sa mai consulti si un alt mecanic inainte de a "sta linistit"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

 

O sa vizitez un Virago 535 din '92 in curand si vreau sa stiu la ce sa ma uit la acest tip de motor!

 

Motorul e asta :

1) http://www.depozitau...i-id114707.html

 

2) http://www.bikeshop....992-380667.html

3) http://www.bikeshop....992-402370.html

 

4) http://www.okazii.ro...virago-535.html

 

 

 

 

Dupa cum vedeti e descrisa ca :

 

aprili 2011:

- necesita reglare carburatoare(e stata de 2 ani)

- are consumabile schimbate recent(ulei motor+filtru ulei,ulei cardan,filtru aer+bujii)

- sissiber,coburi,full crom

aprilie 2011 :

- foarte frumoasa, stare mecanica impecabila, elemente custom, consumabile ok, inmariculata, acte la zi.

august 2011:

- stare foarte buna, multe accesorii. detalii la telefon.

 

 

 

Ce parere aveti ?

Merita pretul de 1200-1300 Euro? E suspect rulajul de doar 26000 KM pentru o viroaga din 92?

Mersi anticipat!

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulajul poate fi cu cantec.Porneste motorul si verifica-i incarcarea.Daca nu ai cu ce,pune ceva in fata farului si accelereaza,daca lumina creste in intensitate-incarca...macar stii ca nu-i dus releul sau alternatorul,care cam sunt bube la virago,si deloc ieftine.In rest....urca-te pe ea si da-i bice!Pretul este prea bun sa o ratezi.

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulajul poate fi cu cantec.Porneste motorul si verifica-i incarcarea.Daca nu ai cu ce,pune ceva in fata farului si accelereaza,daca lumina creste in intensitate-incarca...macar stii ca nu-i dus releul sau alternatorul,care cam sunt bube la virago,si deloc ieftine.In rest....urca-te pe ea si da-i bice!Pretul este prea bun sa o ratezi.

 

Corect..pretumeste bun daca nu este ,,trantyita"...si plasticaraia si tabla nu sunt ,,obosite"..

Neaparat trebuie sa vezi ce tip de motor are ..YL sau BR pt ca exista BR la 21 de cai sau BR la 4o...si de cai ..Eu am BR si sare de 160 km/h usor...depinde de neamt ce a modificat fara sa treaca in acte..

 

Km sunt relativi..EU nu fac mai mult de 2000 pe sezon cu viroaga ..mai bag si cu alt ,,tip"..asa ca ...Oricand un ceas poate fi dat ,,inapoi"..Conteaza sunetul motorului si cum trage.Oricum dupa primul sezon o bagi in ,,service"cu membrane,distributie ..etc ..DAR urmatorii 20 de ani nu mai ai de facut nimic la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri!

Corect..pretumeste bun daca nu este ,,trantyita"...si plasticaraia si tabla nu sunt ,,obosite"..

Neaparat trebuie sa vezi ce tip de motor are ..YL sau BR pt ca exista BR la 21 de cai sau BR la 4o...si de cai ..Eu am BR si sare de 160 km/h usor...depinde de neamt ce a modificat fara sa treaca in acte..

 

 

 

Cum pot sa-mi dau seama daca e BR cu 21 de cai?! M-am ferit de virago de 250 si n-as vrea sa-mi iau teapa la faza asta! In afara de cartea tehnica ca poate sa fie a altui motor cum pot sa-mi dau seama ce tip de motor are? N-am experianta masuratului cailor putere inca!

 

Mersi!

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca in talon scrie ca are 33 sau 37 kw inseamna ca are 46 de cai . oricum , cel mai bine mergi cu cineva experimentat , cred ca asta ar fi cea mai buna solutie . in` afara de ce au mai zis baietii , iti recomand sa te uiti si la membrane ca sa nu ai surprize ( astea costa de la 50E in sus bucata ), cauciucurile sa fie conforme cu talonul ca sa nu ai surprize cu rarurl , si daca sunt vechi sau uzate ( tari , crapate , mai vechi de 7-8 ani sau chiar mai devreme ) , placute de frana , plus sa fie in principiu in mintile ei , etc .

 

dupa ce o cumperi ar trebui sa faci urmatoarele : schimbat ulei frana , ulei cardan , curatat/schimbat filtru de aer , ulei+filtru motor , schimbat ulei furca , verificata bateria si eventual completata cu acid .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri!

 

 

 

 

Cum pot sa-mi dau seama daca e BR cu 21 de cai?! M-am ferit de virago de 250 si n-as vrea sa-mi iau teapa la faza asta! In afara de cartea tehnica ca poate sa fie a altui motor cum pot sa-mi dau seama ce tip de motor are? N-am experianta masuratului cailor putere inca!

 

Mersi!

 

Pai este simpplu sa afli tipul .Seria de pe motor incepe cu 3BR sau ..YL..

 

Eu am motor 3BR dar in actele originale aveam trecut 32kw si 150km/h.Din cate am vazut pe unele site-uri se practica ,,modificarea " in 2YL .Asa ca ..neamtul a facut el ceva pe acolo prin motor sau prin acte .Ideea este ca mobra sare usor de cei 150km/h din carte .Un #BR se poate ridica usor ca putere ..ceva axe cu came,jiglere..si cam gata :laugh: .

 

PS-crezi ca-l va lasa cineva sa demonteze capacele pt a verifica membranele? ! La mobrele voastre accesul este foarte facil..La mine trebuie sa dau jos ,,o cutie"unde am toata electronica pt a avea acces la carburi (membrane)

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca-i de la pompa "mecanicul" tau, nu prea-i mecanic!

in mod normal acel tacanit se poate auzi si fara motor pornit, prin activarea aprinderii on/off(butonul rosu). pompa odata alimentata, merge continuu, dar are un sistem de protectie(supraincalzire) mecanic si electronic: mecanic este oprita de cresterea presiunii(un presostat intern) sau electronic daca timp de 5-6 secunde cadenta impulsurilor este prea mare(lipsa benzina). de asemeni presiunea creata de pompa este protejata de o supapa unisens. pompa la un singur impuls trimite o cantitate de benzina ce ajunge pentru ca motorul sa functioneze in plina sarcina timp de 20-30 de secunde, astfel impulsurile generate sunt foarte rare(as spune imperceptibile). astfel la un sistem complet golit(camere de nivel uscate)8-10 tacuri este suficent pentru a umple tot circuitul, apoi intra in asteptare.

in cazul tau este posibil ca circuitul de alimentare sa fie obturat la nivelul sorbului, in rezervor sau pe traseul ce duce pana la pompa. o a doua cauza este defectarea supapei unisens aflata la intrarea in pompa. o a treia cauza este neetanseitatea furtunului dintre pompa/rezervor, trage aer(cauza putin probabila). astfel se explica de ce dupa un timp de functionare zgomotul pompei devine un tacanit sacadat.

as zice sa mai consulti si un alt mecanic inainte de a "sta linistit"

 

iata tacanitul de care spuneam: http://www.youtube.c...h?v=inL8ZP9GvbQ.

e suficient sa pun contactul si incepe, constant, fara a se intrerupe. se aude de undeva de sub sea....cu motorul pornit nu-mi dau seama daca se mai aude. :baldy:

Editat de Bobo7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata tacanitul de care spuneam: http://www.youtube.c...h?v=inL8ZP9GvbQ.

e suficient sa pun contactul si incepe, constant, fara a se intrerupe. se aude de undeva de sub sea....cu motorul pornit nu-mi dau seama daca se mai aude. :baldy:

 

Da,ala este zgomotul pompei de benzina ce se opreste (asa ar trebui) in momentul in care camerele de nivel ale carburatoarelor sunt pline (pt ca inchid ,,cuiele"benzina..se creeaza o presiune in instalatia ce opreste pompa de benzina)...In mod normal ea merge fara ,,orpire"cand s-a terminat benzina.La tine chiar este curioasa situatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am auzit prima data sunetul ala, in continuu, m-am speriat... tocmai ce cumparasem motorul si deja ma gandeam la alti bani pt. reparatii. in scurt timp s-a dovedit ca nu mai aveam benzina - motorul a mai mers cca. 5 minute cu cata benzina mai era in carburi si s-a oprit. m-am speriat si mai tare dar dupa cateva clipe s-a aprins si becul mintii mele. am suflat usurat. dupa ce am facut plinul, pompa a carait cateva secunde pana s-au umplut carburile si de atunci toate bune.

noroc ca eram acasa si nu pe cine stie ce coclauri...

ghinion ca intre timp am sunat un prieten si i-am zis ca s-a stricat jucaria mea cea noo, ca am luat teapa. dupa ce i-am spus care a fost baiu' de fapt, mi-a fost amintita sintagma ce este atribuita celor ce raman fara benzina.

 

eu zic sa faci plinul, pui contactele fara sa pornesti motorul si vezi daca se opreste dupa cateva secunde. daca nu se opreste, probabil ca e totusi un bai in zona senzorului de presiune (sau dispozitivul ce are acest rol - nu stiu daca e un senzor).

 

sunetul asta se mai aude tot pt. cateva secunde dupa ce motorul sta multa vreme nefolosit - benzina din carburi se evapora.

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo luna de zile am patit ceva asemanator. S-a dovedit a fi ceva legat de comutarea pe rezerva. Am facut in asa fel incat sa traga si din rezerva "pe direct" si nu mai am nici un fel de problema. Deci, daca nu ai ramas fara benzina, vezi si care este treaba cu rezerva(comutatorul era bulit). Hai bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, am uitat sa precizez: repede. ca am intrebat si la mymoto, romimoto, kronau, conti-moto, depozitul de anvelope, peste tot aduc doar pe comanda dimensiune pt virago (140/90-15) care dureaza 5-15 zile...

 

eu am luat de la reprezentanta yamaha de aici din constanta , tot pe baza de comanda , dar a venit a doua zi . o camera a costat in jur de 60 lei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata tacanitul de care...

..da, pare tacanit de pompa!

Nu disting in filmulet daca se opreste cand tai contacxtul sau se opreste singura? Descrierea functionarii corecte, am facut-o anterior... ce ai verificat din cele enumerate?

Daca nu te descurci fa-mi o vizita la un sfarsit de saptamana... contact pe PM

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...