Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

din ce va pricepeti voi,furca la virago se mai poate inalţa?as vrea sa fie putin mai lunga,si cand am intrat pe ebay la una nouă,am zis că mor la ce preţuri aveau. se poate ala ceva,sau trebaie altă furcă?

Maimuta,eu inteleg ca a fost un 1 Mai frumos dar daca tu nu te poti concentra sa scrii cat de cat inteligibil , de ce crezi ca noi am avut alt fel de 1 Mai ??!! :)))

 

Modificari se poat face ca sa o lungesti ,adica niste ,,mansoane in partea de sus ..ceva mufat .. filme sf ,dar nu cred ca ar prezenta siguranta .Eu am furca de 700 din cate am aflat dar nu cred ca este diferenta la lungime.Poti in schimb din juguri (alte juguri,custom desigur ) sa ,,muti "roata mai in fata prin schimbarea unghiului dar in felul asta fata ,,va cobora ". Varianta cea mai buna ramane schimbarea fetei cu tot cu juguri...si tot de pe ebay :))Eu ma documentez cu privire la ,,coborarea spatelui " .Aripa permite,transmisia la fel ...doar niste amortizoare mai scurte mi-ar trebui .In felul asta fata ,,pare" mai inalta si spatele va fi mai coborat .

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi cer scuze.tastatura telefonului corecteaza de multe ori ce i se pare ei gresit, si iti dai seama de multe ori prea tarziu. ce am vrut sa stiu e daca ai setari sau ceva asemanator in furca, sa fie mai lunga.dar se pare ca nu se poate.

Editat de MaimutaGalbena
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze.tastatura telefonului corecteaza de multe ori ce i se pare ei gresit, si iti dai seama de multe ori prea tarziu. ce am vrut sa stiu e daca ai setari sau ceva asemanator in furca, sa fie mai lunga.dar se pare ca nu se poate.

Din pacate nu se poate ..Eu am 3 setari de ,,tarie" si atat .nu stiu daca astea imi ridica fata cu ceva mm .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma documentez cu privire la ,,coborarea spatelui " .Aripa permite,transmisia la fel ...doar niste amortizoare mai scurte mi-ar trebui .In felul asta fata ,,pare" mai inalta si spatele va fi mai coborat .

pai de ce mai intrebi ce inseamna lowrider?

motorul meu are in spate telescoape mai scurte decat cele originale. inchipuie-ti ca, fara greutate pusa pe motor, roata spate sta sub aripa cam pana la jumatatea inaltimii anvelopei; furca spate sta perfect paralela cu planeta. bineinteles ca cursa acestor telescoape e mai scurta decat a celor originale si din cauza asta confortul are de suferit pe drumurile mai proaste, mai ales pt. pasager.

deasemenea, furca fata, originala, a fost coborata. nu stiu prin ce metoda, dar nu pot fi decat doua: mai putin ulei sau arcuri taiate. totusi tind sa nu cred ca arcurile au fost taiate fiindca daca ridic putin mobra in fata telescoapele se extind in tensiune pana la capatul cursei. inca nu am facut un schimb de ulei in telescoape ca sa pot da un verdict clar (daca as baga cantitatea "regulamentara", mobra mea s-ar inalta in fata).

daca optezi sa cobori mobra, trebuie sa stii ca cricul lateral trebuie modificat - al meu e mai scurt bine decat cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) Acum am inteles... Disconfortul cauzat pasagerului nu ma intereseaza iar pentru mine consider oricum ca mai rau de atat nu se poate :)) Nu am scarite pe spate si am rezolvat in felul asta problema cererilor de plimbare .

 

Ca sa lasi fata poti scoate mai mult amortizoarele ,,in sus" prin juguri si gata ...ai scurtat-o .La mine merge ,dar nu ma tenteaza .Sau tai din amortizoare ,alt canal pentru siguranta ..arcuri mai moi (pt ca vor fi mult mai comprimate) si gata .O sa caut amortizoare mai scurte ...ai idee de la ce mobra se potrivesc ? Totul sta la ,,potriveala urechilor " cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ma zapacesti... ori nu te tenteaza, ori o sa cauti amortizoare...

ma rog... pt. amortizoarele din fata cerd ca numa' solutiile date de mine mai sus sunt bune. daca bagi telescoapele mai mult in juguri... da, rezultatul e acelasi, dar cred ca ar arata ca porcu' toata furca. daca e sa le schimbi cu totul de la alta mobra intervin alte tot felu' de probleme: potriveala prindere aripa, etrier, lungime furtun frana, s.a.m.d.

daca te referi la suspensia spate (ca o sa cauti), nu stiu daca telescoapele mele sunt de pe alta mobra... acu' cativa ani am vazut intr-un magazin moto din timisoara (care nu mai exista, sau s-a mutat), telescoape speciale dar universale (suna ciudat), cu arcuri cu tot, pt. scaderea garzii la sol la shopere. m-a surprins pretul - costau v'o 70-80 lei buc., noi noute. am sa ma uit la telescoapele mele sa vad ce marca sunt. stiam, dar acu' am un lapsus. am sa le si masor.

ma simt dator sa punctez niste trebi referitoare la confort: am zis ca acesta scade, in special pt. pasager, pe drumuri denivelate si cu gropi. pai scade si pt. ghidonist! nu e un capat de lume dar e clar ca e mai naspa decat cu telescoape originale. daca ai comenzi avansate, cum am eu, e chiar mai naspa cand dai intr-o groapa pe care n-ai cum sa o eviti - faptul ca nu te poti ridica in scarite te pune sa faci alt efort, mai mare - sa te ridici de pe sa folosindu-ti mainile, tragandu-te spre ghidon. asta ca sa scapi de o busitura in noada, foarte neplacuta.

 

nu am poze recente cu mobra mea. am cateva pe care le-am facut in ziua in care am cumparat-o. le atasez. viroguta nu era completa...

intre timp am schimbat farul, saua (aia dintr-o bucata arata super dar s-a rupt treptat, la fel ca si noada mea, asa ca am pus un set original), am pus lampa spate, am pus alt ghidon (dragbaru' ala mi-era putin incomod si am pus unul mai inalt dar nu foarte), am pus un parbriz obtinut din altul de scooter (decupat ca ala era prea mare), am pus cutiile cromate laterale, top case... nu mai stiu... cert e ca nu am schimbat amortizoarele. nici nu vreau. cred ca asa arata mai bine si deocamdata tin de treaba asta.

 

sosea uscata!

post-262-0-04999800-1367515863_thumb.jpg

post-262-0-39139400-1367515879_thumb.jpg

post-262-0-12353000-1367515892_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am spus ....,,Ca sa lasi fata poti scoate mai mult amortizoarele ,,in sus" prin juguri si gata ...ai scurtat-o .La mine merge ,dar nu ma tenteaza" ..Vreau sa cobor spatele NU fata .

 

Tot sea dintr-o bucata am si eu ..foarte frumoasa ,incomoda si da ,plezneste suportul ei incet incet .La modificatul suspensiei spate este mai greu ,daca tai din arcuri datorita formei va trebui sa adaptez talere asa ca trebuie sa gasesc ceva cat de cat apropiat chiar daca modific urechile de prindere.



Am si eu nevoie neaparata de comenzi din alea avansate cum ai tu. Asa ai luat moto, sau leai facut/cumparat dupa?

uite model..de cumparat este scump..de facut nu este prea greu .

post-53858-0-59149400-1367518316_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca de cumparat este scump, de aceea am intrebat. Si de facut, daca nu mai lucrez in service, nu mai am acces la scule, ca pana acum incropeam eu ceva. Ma tot uit pe la dezmembrari pe site-uri, poate gasesc unul la un pret romanesc, dar nu pica nimic. Si nici nu cunosc "fabricanti" care sa pot cere o oferta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca de cumparat este scump, de aceea am intrebat. Si de facut, daca nu mai lucrez in service, nu mai am acces la scule, ca pana acum incropeam eu ceva. Ma tot uit pe la dezmembrari pe site-uri, poate gasesc unul la un pret romanesc, dar nu pica nimic. Si nici nu cunosc "fabricanti" care sa pot cere o oferta.

Cauta-l pe user-ul Rados .....stiu ca el facea fiare de nota 10 .ii arati modelul si iti spune cat te costa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea. de curand am patit o belea cu motorul si trebuie sa-i schimb statorul. unul nou stiu ca e cam scump asa ca apelez la voi pentru ajutor. daca stie careva vre-un magazin online mai ok sau daca aveti vre-un stator de care va puteti lipsi va rog sa ma contactati. Mersi fain si RIDE SAFE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu este adevarat, consumul urban este intotdeauna mai mare indiferent la ce tip de motor te referi. In cazul tau 5,5 % extraurban este admisibil - la mine este chiar mai mic daca nu depasesc 100km/h. Daca afara ai 5,5 in oras depasesti lejer 6,5 indiferent ce stil de conducere ai.

2. Pierderea de benzina pe timpul gararii nu este datorata evaporarii decat in mica parte. Uita-te atent pe tot circuitul de alimentare si ai sa vezi urme de grasime(por-fisura-crapatura-furtun imbatranit, etc). Poate nu am inteles eu bine dar in rezervor(in cele doua) nu incap 17 litri.

17 litri de benzina nu se evaporau in cateva luni nici daca stateau in lighean la soare. La benzina doar o parte este mai volatila(cea usoara), compozitia grea se evapora doar la caldura si foarte greu.

Daca este de vina cuiul pontou, pierderea este doar partiala si o descoperi in spatele capacului din stanga unde ajung furtunele de egalizare(daca peste tot este uscat). Deasemeni poate fii posibil sa ajunga in difuzor si de acolo in motor - creste nivelul uleiului(dar este putin probabila aceasta varianta). Apoi benzina ajunge in carburatoare doar prin intermediul pompei de benzina. In stare normala nu putea sa piarda decat mica cantitate din rezervorul superior(principiul vaselor comunicante), rezervorul principal(cel inferior) ramanand plin fiind mult mai jos decat carburatoarele.

1. Am sa fac o mica corectie : 3,8% in extra urban / 5,5% urban

2. Legat de pierderea de bezina:

  • Furtunele dintre rezervorul principal si cel secundar sunt imbatrabite si au mici fisuri dar nu prezinta urme de umezeala. (I-am scris lui Razvan de la metricmotion si mi-a facut o oferta 150 ron unul si 53 ron celalalt :( ).
  • 17litri pierduti in total pentru ca am mai facut o completare cu bezina in ianuarie
  • am verificat azi rezervorul inferior si este plin ochi cu benzina
  • am incercat o curatare a rezervorului superior cu http://images10.okr.ro/serve/auctions.v7/2012/dec/14/1448594389a505b0ad5a8223c6709ac4-6872687-300_300.jpg . ceva ceva rugina a iesit dar e departe de a fi "ca nou"
  • am nevoie de o lamurire: rezervorul superior nu este si cel principal de 10 L sau am inteles eu gresit ?

Merci si Paste Fericit! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul principal este cel de sub sea (cazul meu ) cel de sus este din fibra (la mine ) si contine 2,5 l ...ATAT ..Am busonul pe mijloc ..Am inteles ca rezervoarele din tabla cu busonul pe dreapta sunt ceva mai mari (se si vad mai mari)..

 

Incearca si prin targ dupa furtune...(cu atentie ca sa nu cumperi ,,de apa " ca alea se cam ,,strica " cu benzina) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia un furtun de la moto cu tine si du-te in targ sau la piese auto si cumpara furtun de benzina la metru, pe diametrul interior care iti trebuie tie. cu ocazia asta ia si coliere noi. cu 20-30 ron cred ca rezolvi, depinde cat sunt si colierele.

 

referitor la curatare, sper sa fac o electroliza la al meu sapt viitoare...daca merge, il aduci la mine sau iti explic cum am facut. teoretic e simplu, dar nu stiu daca sursa mea de curent are suficient amperaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

  • am nevoie de o lamurire: rezervorul superior nu este si cel principal de 10 L sau am inteles eu gresit ?

...

 

 

Rezervorul principal este cel de sub sea (cazul meu ) cel de sus este din fibra (la mine ) si contine 2,5 l ...ATAT ..Am busonul pe mijloc ..Am inteles ca rezervoarele din tabla cu busonul pe dreapta sunt ceva mai mari (se si vad mai mari)..

 

...

 

Al meu este din tabla, si are capacitatea de 5 l (l-am masurat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea. de curand am patit o belea cu motorul si trebuie sa-i schimb statorul. unul nou stiu ca e cam scump asa ca apelez la voi pentru ajutor. daca stie careva vre-un magazin online mai ok sau daca aveti vre-un stator de care va puteti lipsi va rog sa ma contactati. Mersi fain si RIDE SAFE.

eu am luat de pe wemoto 75E

 

1. Am sa fac o mica corectie : 3,8% in extra urban / 5,5% urban

2. Legat de pierderea de bezina:

  • Furtunele dintre rezervorul principal si cel secundar sunt imbatrabite si au mici fisuri dar nu prezinta urme de umezeala. (I-am scris lui Razvan de la metricmotion si mi-a facut o oferta 150 ron unul si 53 ron celalalt :( ).
  • 17litri pierduti in total pentru ca am mai facut o completare cu bezina in ianuarie
  • am verificat azi rezervorul inferior si este plin ochi cu benzina
  • am incercat o curatare a rezervorului superior cu http://images10.okr.ro/serve/auctions.v7/2012/dec/14/1448594389a505b0ad5a8223c6709ac4-6872687-300_300.jpg . ceva ceva rugina a iesit dar e departe de a fi "ca nou"
  • am nevoie de o lamurire: rezervorul superior nu este si cel principal de 10 L sau am inteles eu gresit ?

Merci si Paste Fericit! :)

ia din dedeman cu 25 lei amindoua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,vin si eu cu o intrebare pentru un amic.

Imi poate spune cineva de unde se prind suportii pentru coburi la o Yamaha Virago 535,eventual imi sunt de folos si niste imagini

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,cineva din Bucuresti care ,,centreaza roti spitate " ???
Pana sa schimb cauciucul de pe fata totul era ok .Am fost la o vulcanizare auto unde omul s-a chinuit sa imi schimbe guma cu leviere,pe masina etc .. de l-au trecut apele si a reusit sa imi ciupeasca si camera .Apoi am fost in Catelu sa repare ei ce a stricat talambul.Am facut pana ,echilibrat etc ..Am constatat ca ,,topaia" fata .Am verificat si am vazut ca roata este ,,ovala " :))) Putin dar ..pana pe la 80 bate destul de rau ..dupa, intra in rezonanta si nu se mai simte ..deranjant .

Azi am fost sa schimb camera (cu petic ) ,am zis ca poate din cauza asta topaie,ca se umfla diferit avand ditamai peticul pe ea..Am pus camera noua ,echilibrat ..tot tacamul.Rezultatul .....bate aproape la fel .In viraje largi care pot fi abordate cu viteza este foarte greu de controlat .Chiar si la 40-50 merge in ,,hopuri" :))

 

Concluzia : cere centrare .Cand eram pusti si faceam ciclism la CSS2 am stat pe langa mecanic in atelier si stiam sa spitez si sa centre o roata de bicicleta .Acum ca sunt mare si batran nu m-as m-ai baga .Nu mai tin minte mai nimic .Asa ca ramane sa ajung la un meserias .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand pentru Sectorul 3, ITP vis-a-vis de Intrarea in scoala de soferi ILIOARA, curatenie, corectitudine, eleganta si civilizat. Cu Visinica la control, la 26 de ani vechime este in parametrii.

 

Cu stima,

post-60592-0-01494200-1367931802_thumb.jpg

post-60592-0-08500400-1367931804_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,cineva din Bucuresti care ,,centreaza roti spitate " ???

Pana sa schimb cauciucul de pe fata totul era ok .Am fost la o vulcanizare auto unde omul s-a chinuit sa imi schimbe guma cu leviere,pe masina etc .. de l-au trecut apele si a reusit sa imi ciupeasca si camera .Apoi am fost in Catelu sa repare ei ce a stricat talambul.Am facut pana ,echilibrat etc ..Am constatat ca ,,topaia" fata .Am verificat si am vazut ca roata este ,,ovala " :))) Putin dar ..pana pe la 80 bate destul de rau ..dupa, intra in rezonanta si nu se mai simte ..deranjant .

Azi am fost sa schimb camera (cu petic ) ,am zis ca poate din cauza asta topaie,ca se umfla diferit avand ditamai peticul pe ea..Am pus camera noua ,echilibrat ..tot tacamul.Rezultatul .....bate aproape la fel .In viraje largi care pot fi abordate cu viteza este foarte greu de controlat .Chiar si la 40-50 merge in ,,hopuri" :))

 

Concluzia : cere centrare .Cand eram pusti si faceam ciclism la CSS2 am stat pe langa mecanic in atelier si stiam sa spitez si sa centre o roata de bicicleta .Acum ca sunt mare si batran nu m-as m-ai baga .Nu mai tin minte mai nimic .Asa ca ramane sa ajung la un meserias .

Si pe mine ma paste acelasi lucru...am auzit multe recomandari catre un mester pe str. Traian Popovici intersectie cu Blv. Burebista, aproape de p-ta Alba Iulia, sunt multe biciclete in fata la atelier acolo...gasesti cu maps'ul

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Concluzia : cere centrare .Cand eram pusti si faceam ciclism la CSS2 am stat pe langa mecanic in atelier si stiam sa spitez si sa centre o roata de bicicleta .Acum ca sunt mare si batran nu m-as m-ai baga .Nu mai tin minte mai nimic .Asa ca ramane sa ajung la un meserias .

Daca o faci tu nu este simplu, am facut-o eu pe a mea(cat de cat). ...greu sefu, fara scule! ...iar ca sa-ti faci scule, nu merita! ...poti folosi si ciocanul, dar mai bine o lasi balta...

1. Iti trebe 10 - 15 spite petru ca nu toate se vor desface, apoi un ritplat pentru planare si niste prese adecvate.

2. Janta trebe data jos, indreptata prin roluire pe un valt profilat sau indreptata cu prese si planata perfect, altfel din spite nu poti indrepta nimic.

3. Spitele daca le cumperi sunt destul de scumpe, daca le faci nu gasesti tarod si filiera M4,5... alta bataie de cap!

4. Cind cercul este perfect, centratul este cea mai simpla operatie...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am alta problema, vreau sa verific TCI'ul sa vad daca functioneaza in parametri si singura solutie este sa pun, pentru 5 min altul si in felul asta stiu daca al meu e OK

Ideea e ca nu mai trage peste 2-3-4 mii de ture(nu pot sa-mi dau seama exact de turatie neavand turometru), pur si simplu se plafoneaza si nu sare de 90-95 Km/h

 

Pe partea de aprindere am verificat:

-Bobina din baie de la rotor(cea care trimite semnalul catre TCI) e OK (impedanta cf cu Haynes)

-Bobinele de aprindere sunt noi

-Bujii noi cu deschiderea de 8

-Fise + Lulea - noi

-Toate firele si papucii verificati stransi si dati cu spray

 

Pe parte de carburatie:

-Membane noi

-Jet'uri noi

-Curatat

-Reglat

-Sincronizat

-Nivel in camera verificat-OK

 

Altele:

-Rezervor curat

-Pompa baga OK(nu am verificat debitul dar pare destul de bun)

-Furtune noi (dedeman)

-Filtru aer OK-(am mers si fara filtru sa verific si am aceleesi probleme)

-Filtru benzina nou

-Manifoldurile intre carb si cilindri OK fara aer fals

 

Nu am verificat compresia, dar avand in vedere ca la turatie mica trage de rupe nu cred sa fie de acolo

Si un indiciu in plus ar fi ca in momentul in care se plafoneaza, daca trag de gaz in continuare are pulseuri de putere, adica da un sut de putere pina la 95-100 dupa care iar se plafoneaza

Toate astea fara pasager

 

Daca are cineva vreo idee, ar fi OK

Daca are cineva de pierdut o juma'de ora, sa verificam TCI'ul, ar fi super

Macar atunci stiu cu ce sa continui.....

Bafta tuturor

 

 

Adaug: mers cu busonul de la rezervor deschis ca sa nu faca vid

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o faci tu nu este simplu, am facut-o eu pe a mea(cat de cat). ...greu sefu, fara scule! ...iar ca sa-ti faci scule, nu merita! ...poti folosi si ciocanul, dar mai bine o lasi balta...

1. Iti trebe 10 - 15 spite petru ca nu toate se vor desface, apoi un ritplat pentru planare si niste prese adecvate.

2. Janta trebe data jos, indreptata prin roluire pe un valt profilat sau indreptata cu prese si planata perfect, altfel din spite nu poti indrepta nimic.

3. Spitele daca le cumperi sunt destul de scumpe, daca le faci nu gasesti tarod si filiera M4,5... alta bataie de cap!

4. Cind cercul este perfect, centratul este cea mai simpla operatie...

Man..nu trebuie decat o cheie de spite ,o creta si o ,,furca" sau ceva asemanator prins in menghina .FARA ciocan ..nu este voie .

1- nu trebuie planata ca nu ai de ce ..totul se face ,,in furca" din ,,trasul sau slabitul spitelor ".

2-janta de mobra spitata sau de bicicleta nu se roluieste ..se ,,trage din spite" :)

3-e..greu dar se gaseste daca vrei si ai bani

4-cand cercul este perfect (si nu va fi nici din fabrica ) este cea mai simpla operatie ,,descentrarea lui ":))) In momentul in care incepi sa strangi se face cercul ala de iti vine sa fugi daca nu stii ca ,,este normal"..

 

Cristi,tu esti ,,pesimist" sau doar un ,,optimist bine informat "??? :))) In cazul asta ce sa fac ,sa imi caut ,,roata perfecta "...,,second "...?!

 

 

PS-am gasit niste informatii dar sunt cam vechi ..un user ,,rabinul" daca stie cineva ceva de el ?

 

Si pe mine ma paste acelasi lucru...am auzit multe recomandari catre un mester pe str. Traian Popovici intersectie cu Blv. Burebista, aproape de p-ta Alba Iulia, sunt multe biciclete in fata la atelier acolo...gasesti cu maps'ul

o sa fac un drum pana la om sa-l intreb.. multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...