M.I.B. Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Salut!...Salut. Ebay din uk sau china. O alta variant pe care eu mer acum este un releu de incarcare de atv 300cc care sa se potriveasca la mufa, este in jur de 60 lei. O sa te chinui putin la prindere. Ca este mai mare, dar te descurci. Asta pana iti vine de pe ebay. Bafta.Eu merg pe unul de atv din toamna, dar am cumparat unul cu mosfet, dar nu am avut timp sa il montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Eu am de CBR Am dat 100 sau 120 lei pe el parca, sh original, si inca cativa dolari pe o mufa noua de pe ebay. Asta dupa ce luasem unul nou chinezesc care incarca 15v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 (editat) vezi pe olx http://olx.ro/oferta/vand-releu-incarcare-yamaha-virago-1998-ID1M6jZ.html#b741d17db8 Editat Aprilie 3, 2015 de augustin31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Vand Yamaha Virago 535 din 1996. Stare buna de functionare, baterie + regulator tensiune noi, consumabile schimbate. Tobe, ghidon + inaltator, stop si comenzi custom. Folosita extrem de rar. pret 1349 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voodoo_is Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 vezi pe olx http://olx.ro/oferta/vand-releu-incarcare-yamaha-virago-1998-ID1M6jZ.html#b741d17db8 Da..dar e posibil sa functioneze la fel ca al meu... Mai sunt pe okazii http://www.okazii.ro/releu-incercare-moto/releu-incarcare-yamaha-xv-125-250-virago-1997-2001-nou--a172949652 ...dar banuiesc ca sunt cele din china: http://www.ebay.com/itm/New-Voltage-Regulator-Rectifier-for-Yamaha-Virago-XV125-XV250-Qian-Jiang-XV250-/181594907761?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a47e66471&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 (editat) ala ce l-am pus este de pe motor dat jos il am eu .. l-am achizitionat dintr-o eroare a unui mecanic de la cluj care mi-a zis ca ala e de vina .. Editat Aprilie 6, 2015 de augustin31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taut Edvin Robert Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 As avea o intrebare. cum se numeste materialul care vine pus pe toba sa nu te arzi si unde se poate gasi de cumparat?? Multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 De exemplu: http://moto-gear.ro/banda-izolare-termica-evacuare-negru-1x50-inch-produs-8817.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taut Edvin Robert Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 De exemplu: http://moto-gear.ro/banda-izolare-termica-evacuare-negru-1x50-inch-produs-8817.html multumesc mult ... doresc sa achizitionez in curand o yamaha virago 535 din 1992 ... o sa revin cu poze in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 ...Apoi simplitatea consta si in faptul ca termistorul il poti fixa la capatul tevii principale de la valva... fara adaptari, modificari. testari, calibrari si bla bla bla... Am facut montajul conform schemei atasate cu bec de 3W, becul de bord de 1W nu se aprinde. Sistemul functioneaza perfect, la 2,8 litri se aprinde becul. Acum nu voi mai fi prins pe picior gresit cu pana prostului. Multumesc Cristi, urmaresc tot ce scri... ramane sa dau o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Va salut cu respect Vine vremea sa ii fac schimbul la motor, si la cardan. (vIRAGO 535) Cati Litri de ulei imi intra la motor? Eu pun Valvoline Motorcycle 20w-50 Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Va salut cu respect Vine vremea sa ii fac schimbul la motor, si la cardan. (vIRAGO 535) Cati Litri de ulei imi intra la motor? Eu pun Valvoline Motorcycle 20w-50 Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil Stiu ca la motor iti intra cam 2,8 depinde daca schimbi si filtrul deci ia 3L, iar la cardan nu conteaza ca 1L iti ajunge. 20W-50 e cam de vara. Editat Aprilie 10, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Da, voi schimba si filtru de ulei, de aer, de benzina, uleiul la motor, si uleiul la cardan. Am cumparat deja 3 L, folosesc 20w-50, pentru ca nu umblu iarna cu el, si trebuie sa fie gros, avand in vedere ca e racire pe aer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil La cardan intra 190 ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 mai stiti ceva de viroaga asta? e prima mea motoreta si eram curios pe unde a ajuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Stie cineva daca minunea asta se potriveste si pe un xv1100 din 95? Ochiometric seamana dar nu-mi dau seama daca aripioarele alea au loc sub scarita pasagerului! Ala original arata cam asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Nu ai atasat nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Am pus linkuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Da, e identic... 3 fire de faza (albe) si unul de plus la baterie (rosu), masa e pe carcasa regulatorului. Tu poti pune si alte tipuri/modele de regulatoare, atata timp cat respecti numarul de faze, poate sa aiba si fir de - separat, nu conteaza, se trage la baterie. Si sa aiba loc fizic unde vrei sa-l pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Pai tocmai asta ma interesa! Daca se potriveste fizic, ca as vrea sa-l montez in locul aluia original. Ma gandesc ca daca e model mai nou ar trebui sa fie mai bun. Pe de alta parte, daca radiatorul e mai mare inseamna ca trebuie sa disipe mai multa caldura, deci e mai prost, nu? I s-a mai intamplat cuiva sa-i oscileze tensiunea intre 12.2ish - 14.4ish la turatie constanta? Sau de la 12.2ish la ~900rpm, la 14.4ish la ~2500rpm si ~13.5 peste 3-4000rpm? Pe baterie, evident... Eu banui ca e regulatorul, dar sunt deschis si la alte pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Sau contacte imprefecte generator-releu-baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Vezi ca radiatorul ala, din cate stiu eu, e piesa separata, e un capac de fapt. Regulatorul sau alternatorul (bobinajul statorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Hmmm... Nu prea arata a capac dar in fine! Am mai curatat din contacte pe langa baterie, contactul de masa al regulatorului (care arata in mintile lui, apropo), mufa de la stator (si asta da binisor la masuratori; n-am verificat inca tensiunea in turatie). A mai ramas contactul de masa al bateriei dar inca nu stiu cum sa ajung la surubul ala de sub motor fara sa demontez chestii. Ca fapt divers, acu vreo 5 ani, dupa ce am schimbat statorul (rebobinat) si regulatorul (original, din cate tin minte) tensiunea regulatorului avea cam acelasi fluctuatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Vezi ca sunt 2 tipuri de relee puse pe 535, la modelele mai vechi radiatorul esre parte separata de releu efectiv si are 2 suruburi de prindere, la modelele mai noi am vazut ca releul este construit si 'turnat' direct in carcasa radiatorului. Acum, ca or fi aftermarket sau s-au schimbat pe bune din fabrica releele, nu sunt 100% sigur. Dar ce-i clar, e ca sunt 2 modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Am comandat unul nou, "original", din Taiwan O sa va tin la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.