arlequin Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) Va salut. O intrebare? Cu un an in urma cablul de ambreiaj se tot rupea. Am cumparat si inlocuit cablu nou, maneta de ambreiaj cu tot ansamblul noua, iar azi dimineata in trafic.... surpriza, s-a rupt iar cablul. (si o paranteza, ca desteptul fiind totul nou chitul de reparatie este acasa nu la mine )) ) Ca si in trecut acum s-a rupt tot de la bulbul de prindere in maneta. Nu mai am nici o idee de unde sa fie problema. Asfalt uscat! ai ambreiajul mai tare? strangi mai greu maneta? poate e vreo forta / frecare prea mare? firele cum sunt rupte? sunt rasfirate, mai lungi si mai scurte, sau toate egale? » Post actualizat in 24 Oct 2016 20:46 pfffaaa... ai dreptate, nu am verificat asta. si mi-a zis si tata sa verific bujiile, dar eu am vrut sa ma complic practic, bujiile sunt noi, dar daca s-a intamplat ceva cu firul de vine la ea... acum nu mai am timp. dar va tin update-ati cu noutati, cand o sa am. merci mult! am verificat bujiile, si intr-adevar una dintre ele era mai slaba. le-am dat jos, sters putin (nu curatat serios, ca sunt noi), le-am pus la loc si a pornit.... din pacate are aceleasi simptome: nu se accelereaza si se aude o bataie la pistonul doi. in plus, cand plec de pe loc imi puf-aie pe la carburatoare, o aud sub carcasa aia de la filtru de aer / rezervor? si tot nu reusesc sa ajung la mecanic cu ea, din pacate... din cauza programului Editat Octombrie 24, 2016 de arlequin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Sincer nu mi se pare tare ambreiajul... firele s-au rupt toate de la bulb. atasat poza. Am reusit cu un kit de reparatie, o sa vad cat tine, dar sigur se va rupe si nu stiu de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Din cauza manetei cred ca se tot rupe. Cel putin in poza asta, sta stramb maneta si tensioneaza aiurea cablul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 (editat) Sincer nu mi se pare tare ambreiajul... firele s-au rupt toate de la bulb. atasat poza. Am reusit cu un kit de reparatie, o sa vad cat tine, dar sigur se va rupe si nu stiu de ce. mda, si eu cred la fel ca Geo. vad ca-ti lipseste surubul de reglaj. tu cum reglezi maneta, de jos de la cutie? maneta ar trebui sa aiba un joc de 1,5-2 mm Editat Octombrie 25, 2016 de arlequin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Nu cred ca lipseste surubul, e ascuns de mansonul de cauciuc. MIBule, la ansamblul vechi tot asa stramba sta maneta? Ca, din ce am observat eu, jocul apare in mod normal doar in partea de jos, pe coltul exterior al suportului. Se poate diminua, pt o perioada de timp, daca tragi in sus usurel, cu grija, partea uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Da este ascuns de manson. Da acum din poza îmi dau si eu seama ca este strâmba. Tot asa avea joc, iar in momentul când tragi de ea se lasă in jos si deviază de la traiectorie. La fel si cea veche. Culmea sate ca asta este noua cu tot ansamblul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Vezi la cea veche daca e defectul cum am zis eu, doar pe coltul de jos uzura. Daca e, se poate corecta pt o perioada. Chinezaria de acum imi pare stramba rau de tot, tind sa cred ca e mai bun ansamblul tau vechi. Ia-ti un cablu nou de bicicleta, cu tot cu camasa, si un bumb din asta de la maneta, sau unul din astea vechi rupte si ia-l la tine intr-o zi si il iau eu sa ti-l cositoresc. Sper sa-mi iasa si sa nu ma injuri ) A, da... sa masori cat tre sa aiba. Daca ai unul vechi, putin mai lung decat ar trebui, se poate face si din ala. Sper sa intelegi ce zic, ca am baut cateva beri deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 » Post actualizat in 24 Oct 2016 20:46 am verificat bujiile, si intr-adevar una dintre ele era mai slaba. le-am dat jos, sters putin (nu curatat serios, ca sunt noi), le-am pus la loc si a pornit.... din pacate are aceleasi simptome: nu se accelereaza si se aude o bataie la pistonul doi. in plus, cand plec de pe loc imi puf-aie pe la carburatoare, o aud sub carcasa aia de la filtru de aer / rezervor? si tot nu reusesc sa ajung la mecanic cu ea, din pacate... din cauza programului am ajuns la mecanic... yeahh!!! ce mai bucurie un piston nu mergea a schimbat bujia la pistonul care nu mergea si a sincronizat carburatoarele (erau total opuse acele la ceasurile alea de la aparatul de sincronizat carburatoare) mi-a zis ca din cauza manifolds-urilor alora de cauciuc. de leaga pe lateral carburatorul cu pistonul, pe care le-am inlocuit cu unele after market, imi tragea aer fals, si asta a dus la desincronizarea carburatoarelor si mersul fara putere. acum merge bine, si trage k o viraga am observat insa o alta "chestie". sub rezervorul de sub sa, atasat de acesta in parta stanga, are un dispozitiv in forma de cutie metalica rectangulara, cu un furtun si un robinet pe care scrie fuell, cu clapeta pentru on si off. cand am comutat de pe on pe off, curge benzina pe langa acel comutator al robinetului. cauza, eu ma gandesc ca de la nefolosinta, o garnitura de etansare (pe-acolo) s-a deformat plastic si nu mai etanseaza. a mai avut cineva problema asta? si daca da, a rezolvat-o usor cu o garnitura normala, sau este mai complicat de atat? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Nu stiu ce fel de garnitura e acolo, dar nu merg garniturile "normale". Iti trebuie garnitura rezistenta la benzina, asa ca cel mai bine e sa cauti originala. In alta ordine de idei, si-a reglat cineva singur nivelul la carburator, la 250? E vreo smecherie, ceva, care sa ajute pt un reglaj mai rapid si exact? De 3 zile tot ma chinuiesc sa-l reglez si nu-mi iese... ba e prea mare, ba inchis complet. Duminica trecuta ii dadusem de cap, mergea bine mobra, dupa 2 zile a luat-o razna iar, e prea multa benzina. M-am saturat sa-l tot desfac si sa-l pun la loc la infinit... azi am renuntat pt ca deja nu mai vedeam nimic, se intunecase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Salut, scuze de raspunsul intarziat. Am cumparat motocicleta de la un baiat care avea scoase numere rosii. A fost prostia mea ca m-am grabit. El avea buletin de Italia si mi-a vandut moticicleta cu datele din buletinul ala. Avea contract de vanzare cumparare cu tipul din Italia. Ce nu m-a dus pe mine capul este ca nu avea cum sa scoata numere rosii cu buletinul de Italia. Asa ca banuiesc eu a "vandut" motocicleta cuiva ca sa poata scoate numere rosii. Iar eu cand am mers la politie sa mai scot un rand de numere mi s-a spus ca moticicleta e trecuta pe altcineva si ca imi trebuie contractul cu acea persoana. Nu mi-au spus numele acelei persoane, Tipul care mi-a vandut motocicleta este plecat in Germania si nu pot sa dau de el, deci nu pot sa inmatriculez motocicleta. Si nu stiu ce sa mai fac sa o inmatriculez:)) Nu am mai luat sasiul ala din 1990 fiindca avea ceva probleme cu actele. Salut.din cate stiu eu sunt identice. Am citit despre diferente in functie de an si erau minime. Nu specifica nicaieri de cadru. Cum ti ai luat teapa ? » Post actualizat in 31 Oct 2016 09:32Salut, scuze de raspunsul intarziat. Am cumparat motocicleta de la un baiat care avea scoase numere rosii. A fost prostia mea ca m-am grabit. El avea buletin de Italia si mi-a vandut moticicleta cu datele din buletinul ala. Avea contract de vanzare cumparare cu tipul din Italia. Ce nu m-a dus pe mine capul este ca nu avea cum sa scoata numere rosii cu buletinul de Italia. Asa ca banuiesc eu a "vandut" motocicleta cuiva ca sa poata scoate numere rosii. Iar eu cand am mers la politie sa mai scot un rand de numere mi s-a spus ca moticicleta e trecuta pe altcineva si ca imi trebuie contractul cu acea persoana. Nu mi-au spus numele acelei persoane, Tipul care mi-a vandut motocicleta este plecat in Germania si nu pot sa dau de el, deci nu pot sa inmatriculez motocicleta.. In mare parte a fost prostia mea fiindca m-am grabit sa imi cumpar motocicleta. Nu stiu cat a fost cu intentie din partea lui sau a fost neatentie, dar cert este ca nu pot sa dau de el ca sa clarific situatia. Teapa se reclama usor la politie, daca a fost facuta cu intentie este inselaciune. Ar trebui sa-l anunti pe fostul proprietar de asta si cel mai probabil va deveni f amabil cu tine Si eu sunt curios cum ti-ai luat teapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Ionwdl este simplu. Nu știu de ce complici. Te duci la politi si reclami aceste aspecte (petiție nu plângere penală) ei vor scoate copia contractului de vânzare pe care au fost luate numere, il va chema pe individ si pe tine si se rezolva. Dacă este cum zici tu vei face un contract nou cu el si gata, dacă nu este asa este înșelăciune si sa plătească. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Ionwdl este simplu. Nu știu de ce complici. Te duci la politi si reclami aceste aspecte (petiție nu plângere penală) ei vor scoate copia contractului de vânzare pe care au fost luate numere, il va chema pe individ si pe tine si se rezolva. Dacă este cum zici tu vei face un contract nou cu el si gata, dacă nu este asa este înșelăciune si sa plătească. Multumesc de raspuns. Problema este ca baiatul asta e plecat in Germania, daca fac o petitie la politie, ei o sa il caute in tara si daca nu il gasesc nu cred ca merg ei pana in Germania. Si e posibil sa dureze mult timp chestia asta.Eu cautam varianta cea mai rapida sa pot sa ma bucur de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 ... baiatul asta e plecat in Germania, daca fac o petitie la politie, ei o sa il caute in tara si daca nu il gasesc nu cred ca merg ei pana in Germania. .. Ideea este ca nu il cauta pe cel de la care ai cumparat-o pentru ca este plecat, il gaseste pe cel care este trecut pe contractul de vanzare cumparare inregistrat la inmatriculari, pe care a luat numerele. Daca este adevarat ce spui tu, el va declara ca a facut contract doar pentru numere (astfel el este proprietarul de drept, nu cel de la care ai cumparat-o) si tu vei face un nou contract cu el ca sa o poti inmatricula. Simplu. Nu ai nevoie de baiatul din Germania. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Ideea este ca nu il cauta pe cel de la care ai cumparat-o pentru ca este plecat, il gaseste pe cel care este trecut pe contractul de vanzare cumparare inregistrat la inmatriculari, pe care a luat numerele. Daca este adevarat ce spui tu, el va declara ca a facut contract doar pentru numere (astfel el este proprietarul de drept, nu cel de la care ai cumparat-o) si tu vei face un nou contract cu el ca sa o poti inmatricula. Simplu. Nu ai nevoie de baiatul din Germania. Bafta. Ok. multumesc. Am sa merg la politie sa vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Salutare Ma intereseaza un rezervor indiferent de stare ptr ai decupa gaura de alimentare cu prinderea de buson . Vreau sa folosesc busonul original pe un alt rezervor si nu prea-mi vine sa tai rezervorul motocicletei , acum nu stiu daca ma ajuta si rezervoare de pe alte modele virago . Astept oferte si sugestii . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Ce groaza e in rezervorul ala... Ai cumparat-o in vara asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Salutare Ma intereseaza un rezervor indiferent de stare ptr ai decupa gaura de alimentare cu prinderea de buson . Vreau sa folosesc busonul original pe un alt rezervor si nu prea-mi vine sa tai rezervorul motocicletei , acum nu stiu daca ma ajuta si rezervoare de pe alte modele virago . Astept oferte si sugestii . Multumesc Ca forma si prindere, pare la fel ca cel de la a mea, de 250. Nu stiu dimensiunile daca-s la fel. Ce groaza e in rezervorul ala... Ai cumparat-o in vara asta? Nu arata rau, e fff putina rugina superficiala, se spala imediat cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Ce groaza e in rezervorul ala... Ai cumparat-o in vara asta Nu e grav , e ceva superficial si normal pe deasupra , are cam 2 luni de cand l-am dat jos de pe motocicleta . Ca forma si prindere, pare la fel ca cel de la a mea, de 250. Nu stiu dimensiunile daca-s la fel. Asa am zis si eu din ce am vazut pe net .... Nu arata rau, e fff putina rugina superficiala, se spala imediat cu benzina. Exact Gasesc pe la vreun coleg un rezervor sau bucata care-mi trebuie ? Contra cost binenteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Ahoi! Vă salut colegi motociclişti, cândva am fost şi eu posesor de Virago şi acum cine e proprietarul fostului meu Virago e interesat de un furtun de frână şi aş dori să apelez la voi pentru a achiziţiona un furtun de frână stoc (original) de Virago. Aveţi careva unul de vânzare? Mulţumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dusha Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salut, caut pentru o Yamaha Virago XV535 (an de fabricatie 1997) - axul schimbatorului de viteze - codul piesei este 22U181200100. Din pacate piesa nu se mai fabrica si trebuie sa caut la demembrari. Astept PM daca are cineva piesa. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Salut, caut pentru o Yamaha Virago XV535 (an de fabricatie 1997) - axul schimbatorului de viteze - codul piesei este 22U181200100. Din pacate piesa nu se mai fabrica si trebuie sa caut la demembrari. Astept PM daca are cineva piesa. Multumesc. Salut, Eu mi-am luat de aici; inca nu mi-a venit comanda, dureaza cam 2-3 saptamani, dar cred sa sunt seriosi (sau asa sper ) Bafta! https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha/xv535-14522/xv535-virago-28423/4kug-773634 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 Salut. Revin cu o problema mai veche. Caut un sasiu/cadru de yamaha virago 535 cu acte in regula. Nu pot sa o inmatriculez pe a mea fiindca am luat plasa cand am cumpart-o. Am fost si la politie si mi s-a spus ca tipul de la care am luat-o e cunoscut ca si tepar si trebuie sa astept sa vina in tara ca sa am sanse sa rezolv ceva. Nu mai vreau sa astept si vreau sa imi cumpar un cadru ca sa pot sa ma bucur si eu de motocicleta. Imi trebuie un sasiu de Yamaha Virago 535, motocicleta este din 1994 dar am auzit ca este acelasi sasiu pentru diferiti ani, deci cine are de vanzare il rog sa imi trimita un mesaj. Multumesc mult si sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Stiu ca sunt sanse mici dar totusi o sa postez. Prin februarie vreau sa cumpar o viroaga 535. Nu trebuie sa fie perfecta estetic insa nu vreau sa aiba probleme mecanice. Caut model din 1996 sau mai nou, sa aiba vopseaua originala si preferabil sa fie neagra(daca e alta culoare asta e,vedem). Stiu ca sunt putine, chiar de craciun am vazit pe olx exact ce cautam,insa era deja prea tarziu. Nu ma grabesc asa ca daca aveti de vanxare sau cunoasteti pe cineva care are sa-mi lasati mesaj pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Decembrie 31, 2016 Share Postat Decembrie 31, 2016 Se vand de pe Yamaha Virago 535(1988-2003) urmatoarele: -crashbar/ghidon/manere/ aripa fata cromate;-saua pasager;-stop spate;-semnale fata-spate;-oglinzi-aripa spate-iluminator nr. » Post actualizat in 03 Jan 2017 09:02 Se vand de pe Yamaha Virago 535(1988-2003) urmatoarele: -crashbar/ghidon/manere/ aripa fata cromate;-saua pasager;-stop spate;-semnale fata-spate;-oglinzi-aripa spate-iluminator nr. » Post actualizat in 17 Jan 2017 15:33ornament far virago 535 (merge si la restu) 80 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) Up !!! Salutare Ma intereseaza un rezervor indiferent de stare ptr ai decupa gaura de alimentare cu prinderea de buson . Vreau sa folosesc busonul original pe un alt rezervor si nu prea-mi vine sa tai rezervorul motocicletei , acum nu stiu daca ma ajuta si rezervoare de pe alte modele virago . Astept oferte si sugestii . Multumesc . Editat Ianuarie 20, 2017 de dany_nos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.