eugend Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 buna seara, de o saptamana sunt proprietarul unei virago 531 3br de 20,5 kw asa scrie in cartea de identitate italiana de unde a fost adusa.este productie 1990 . arata si functioneaza f. bine.am postat abia azi pt ca abia acum am reusit sa termin de citit cele 264 pagini. sunt pasionat de motoare (barca ,motocicleta, masina ,si tot ce paraie).cred ca in cazul de fata fostul proprietar italian a avut grija sa desfaca suruburile de sub tobe pt ca face un zgomot placut.am sa incerc sa postez cateva poze. azi am iesit a treia oara cu motorul la sosea si am avut prima surpriza cand mi-a atras atentia cineva ca am cauciucul din spate moale.stau eu acum si ma gandesc ce ma fac daca am sa am chiar o pana de cauciuc ,pt. ca nu-mi pot inchipui ca am sa imping la peste suta de kg.. in afara de dtt ce solutii dati in astfel de situatii?.pana am sa completez datele mele, va spun ca sunt din piatra neamt si in oras am mai vazut un motor ca al meu.am incercat sa pun si poze dar sunt facute la calitate maxima si nu le descarca .fac alte poze maine si incerc sa le postez. inca o problema, am numere provizorii valabile o luna pana pe 20 august si sunt programat la r.a.r. pe 4 sept. ,inseamna ca voi sta pe dreapta 2 saptamani? ma bucur ca v-am descoperit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) intrebare: electromotorul, (la un virago 535) invarte o roata/rotitza, acolo exista o coroana cu bila/rulment, cum se numeste aceasta piesa? stiti cumva de unde pot lua una noua?, am inteles ca este uzata si intentionez cat mai rpd sa ajung la un service sa schimbe acest rulment. Din pacate va trebui sa te inarmezi cu rabdare sau cu niste prieteni care sa te ajute la pornirea prin impingere. Ansamblul la care cred ca faci referire se numeste oficial "starter clutch outer assy" , pe nemtzeste adaptat un pic la romaneste "frai" si se afla in spatele volantei. Codul actualizat al piesei este 22U155800000. Costul estimativ al piesei este de vreo trei milioane jumate. Daca tot te chinui sa o comanzi poate nu ar fi o idee rea sa comanzi doua, nu de alta dar la Yamaha Otopeni dureaza in jur de o luna doar adusul, da, suntem in pampas. In cazul in care vrei sa o schimbi, si nu ai face rau daca stii ca e uzata, ar fi o idee sa comanzi si "bolt socket" 3 buc, nu stiu exact cat costa da-s ieftine, sau daca servisul e bun va sti mecanicul cu ce sa le inlocuiasca, cod 913170801200, un fel de nituri care intra in cele 3 gauri cu care e prevazut "rulmentul" si care transmit mai departe fiind montate pe o alta roata zimtzata, cuplul starterului. Problema "rulmentului" poate interveni cand unul sau mai multe din cele 3 boltzuri se rup iar cele ramase sau cel ramas, vor sfasia "tabla" cu care este invelit rulmentul de care vorbim. Tabla care se va face bucatele si va colinda de capul ei prin motor, asa ca nu e de gluma. O posibilitate de a face rost de piesa e Yamaha Otopeni, dar nu ti-i pot recomanda decat ca ultima solutie pentru ca te vei imbolnavi de nervi pana vei avea piesa. O alta varianta recomandata de Thomas, piese@mymoto.ro, aici pot sa-ti spun ca servisul e blana, recomand si eu cu caldura, nu stiu insa cat dureaza partea cu adusul piesei la ei dar daca as fi in locul tau asta ar fi prima varianta. Editat Iulie 26, 2008 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Din pacate va trebui sa te inarmezi cu rabdare sau cu niste prieteni care sa te ajute la pornirea prin impingere. .......... daca as fi in locul tau asta ar fi prima varianta. multumesc mult pt ajutor. acum ca stiu despre ce este vorba pot merge mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 buna seara,de o saptamana sunt proprietarul unei virago 531 3br de 20,5 kw asa scrie in cartea de identitate italiana de unde a fost adusa.este productie 1990 . arata si functioneaza f. bine.am postat abia azi pt ca abia acum am reusit sa termin de citit cele 264 pagini. sunt pasionat de motoare (barca ,motocicleta, masina ,si tot ce paraie).cred ca in cazul de fata fostul proprietar italian a avut grija sa desfaca suruburile de sub tobe pt ca face un zgomot placut.am sa incerc sa postez cateva poze. azi am iesit a treia oara cu motorul la sosea si am avut prima surpriza cand mi-a atras atentia cineva ca am cauciucul din spate moale.stau eu acum si ma gandesc ce ma fac daca am sa am chiar o pana de cauciuc ,pt. ca nu-mi pot inchipui ca am sa imping la peste suta de kg.. in afara de dtt ce solutii dati in astfel de situatii?.pana am sa completez datele mele, va spun ca sunt din piatra neamt si in oras am mai vazut un motor ca al meu.am incercat sa pun si poze dar sunt facute la calitate maxima si nu le descarca .fac alte poze maine si incerc sa le postez. inca o problema, am numere provizorii valabile o luna pana pe 20 august si sunt programat la r.a.r. pe 4 sept. ,inseamna ca voi sta pe dreapta 2 saptamani? ma bucur ca v-am descoperit. ...daca faci pana ma chemi pe mine ca am si io virago de 250 si ma gasesti tot in chiatra...nici io nam idee de cei de facut da macar ne uitam amandoi la ea si ne scarpinam in cap ca poate se face singura pana ...acu mai serios trebe data jos roata si schimbata camera ( parerea mea de specialist )...da ma gandesc io cu creeru meu de nepetrecut asa: oare nu se poate pune si pe virago cauciuc fara camera?...ca ala se rezolva cu spray cum au motoristii moderni...pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollie Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) : ...acu mai serios trebe data jos roata si schimbata camera ( parerea mea de specialist )...da ma gandesc io cu creeru meu de nepetrecut asa: oare nu se poate pune si pe virago cauciuc fara camera?...ca ala se rezolva cu spray cum au motoristii moderni...pace! daca erau jentile turnate mergea.....la virago jentile sunt spitate si iese aerul pe langa spite Editat Iulie 27, 2008 de rollie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 ...daca faci pana ma chemi pe mine ca am si io virago de 250 si ma gasesti tot in chiatra...nici io nam idee de cei de facut da macar ne uitam amandoi la ea si ne scarpinam in cap ca poate se face singura pana ...acu mai serios trebe data jos roata si schimbata camera ( parerea mea de specialist )...da ma gandesc io cu creeru meu de nepetrecut asa: oare nu se poate pune si pe virago cauciuc fara camera?...ca ala se rezolva cu spray cum au motoristii moderni...pace! oare nu se gasesc jenti turnate si pt. ale noastre? daca stie cineva despre asa jenti , sa ne spuna si noua .tare nu vreau sa car dupa mine trusa de scule,camere,petice si sfintii din ceruri care sa ma ajute? pentru dr moleu las nr. de telefon poate ne intalnim la sosea 0749879431. oare nu se gasesc jenti turnate si pt. ale noastre? daca stie cineva despre asa jenti , sa ne spuna si noua .tare nu vreau sa car dupa mine trusa de scule,camere,petice si sfintii din ceruri care sa ma ajute? pentru dr moleu las nr. de telefon poate ne intalnim la sosea 0749879431. poze facute la adapost pt ca ploua afara, dar promit sa trimit poze adevarate din zona neamt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Nu are nimeni motor de 125 sa-mi zica cam la ce viteze se schimba treptele? Cam la cat ii dai a 4-a de ex la o viroaga de 125 pe drum drept. Please help, nu am mai condus motor si fara turomentru is pierdut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Nu are nimeni motor de 125 sa-mi zica cam la ce viteze se schimba treptele?Cam la cat ii dai a 4-a de ex la o viroaga de 125 pe drum drept. Please help, nu am mai condus motor si fara turomentru is pierdut. Salut! Tu stai in trafic sa te uti la vitezometru, cand schimbi vitezele? Tureaza motoreta pana incepi sa simti ca ti se rupe sufletul de ea, de acolo reduci 15 grade acceleratia si mergi linistit. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Salutare...ma sunat un prieten care si-a luat un shadow de curand , si incerca sa-si schimbe uleiul. Din ce am inteles de la el, shadow-ul nu are buson si uleiul se scurge pe unde se scoate filtrul de ulei...Numai ca el a desfacut filtrul de ulei si nu i-a curs decat 200 de ml!...O fi ceva infundat? sau nu a procedat corect la schimbul uleiului ? MS! LE: SCUZE...AM POSTAT GRESIT... Editat Iulie 29, 2008 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Salutare...ma sunat un prieten care si-a luat un shadow de curand , si incerca sa-si schimbe uleiul. Din ce am inteles de la el, shadow-ul nu are buson si uleiul se scurge pe unde se scoate filtrul de ulei...Numai ca el a desfacut filtrul de ulei si nu i-a curs decat 200 de ml!...O fi ceva infundat? sau nu a procedat corect la schimbul uleiului ? MS! Cred ca ar trebui sa se uite mai cu atentie pe partea stanga de jos a motorului in cautarea unui surub de scurgere. Editat Iulie 29, 2008 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Greseala clasica. N-a pus deloc un surub prea scurt din cauza ca nu prea avea de unde sa ia alt surub. Pur si simplu a incercat sa desurubeze cat timp motorul era inca foarte fierbinte. Foarte fierbinte inseamna foarte dilatat. Foarte dilatat inseamna un stres foarte mare pe filet care by the way e din aluminiu, astfel ca atunci cand desurubezi iese surubul cu tot cu fasiile filetului. Nu-ti recomand un surub mai lung pentru ca ala despre care vorbesti tu este deja lung si nu ai vrea sa intre unul si mai lung in cutia motorului sa dai in alte bucurii. Ceea ce trebuie sa faci este sa rectifici gaura cu o bormasina ca sa netezesti urmele de la fostul filet si apoi sa faci un nou filet cu o scula speciala, in care sa se potriveasca un surub cu un diametru mai mare dar care sa nu depaseasca in lungime fostul surub, poate fi chiar mai scurt. Operatiunea asta iti recomand sa fie facuta de unul care stie ce face pentru ca e cam ultima sansa sa potrivesti un surub in locasul ala. La schimbul filtrului de ulei, presupunand ca motorul este rece, ordinea este urmatoarea: se slabesc CAND MOTORUL ESTE RECE cele trei imbusuri, de abia dupa aceea se porneste motorul ca sa se "inmoaie" uleiul continuand cu desurubarea. Iar regula asta se aplica la toate suruburile, nu desurubezi cand motorul este fierbinte pentru ca vei phoote filetele din aluminiu, cu cat sunt mai lungi cu atat sunt sanse mai mari. Si inca ceva, la strangerea capacului, NU trebuie stranse cele trei suruburi ca la balamuc pentru ca pe capac exista o garnitura, aia de fapt etansaza si cel mai bine etansaza daca garnitura este impinsa un pic in afara de un strat subtire de silicon asezat pe santul garniturii, ceea ce creaza un mic spatiu de toleranta pentru suruburile capacului de filtru care vor fi mai putin stresate. Succes. multe salutari si mersi de sfat ,ai dreptate asa am facut sper sa pot remedia situatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Salut! Tu stai in trafic sa te uti la vitezometru, cand schimbi vitezele? Tureaza motoreta pana incepi sa simti ca ti se rupe sufletul de ea, de acolo reduci 15 grade acceleratia si mergi linistit. Bafta ! pai pe ascutitoarea mea de 125 ai timp sa-ti bei si cafeaua in mers darmite sa te uiti la ceasu cu viteze. am intrebat pen'ca nu vreau s-o maltratez si n-am idee cam cat de turat tre sa tin motoru. a 4-a la 30km/h cu cat merg prin oras in mod uzual e ok? sau e prea mult a 4-a pt 30km/h ? eu is obsinuit sa conduc masini diesel unde totu se intampla pana in 2500rpm, d'aia vream sa stiu cam cum trebe sa ma port cu ascutitoarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackotta Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Salut! Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva . Am achizitionat una bucata Virago de 750cmc si am o mica problema( sper eu ca e mica ). Nu am probleme la pornire dar dupa vreo 10-20 de minute de plimbat o apuca sa se tureze singura ! De exemplu scoasa din viteza urca turatia pana la 1500 si coboara aleator, iar daca plec cu ea va puteti inchipui cum merge din cauza asta ! Va multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollie Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 a 4-a la 30km/h cu cat merg prin oras in mod uzual e ok? sau e prea mult a 4-a pt 30km/h ?eu is obsinuit sa conduc masini diesel unde totu se intampla pana in 2500rpm, d'aia vream sa stiu cam cum trebe sa ma port cu ascutitoarea asta. mai bine cauta owner manual iti da acolo toate detaliile .....vezi ca sunt manuale tot aici pe forum ,la service,.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icecrio Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 pai pe ascutitoarea mea de 125 ai timp sa-ti bei si cafeaua in mers darmite sa te uiti la ceasu cu viteze.am intrebat pen'ca nu vreau s-o maltratez si n-am idee cam cat de turat tre sa tin motoru. a 4-a la 30km/h cu cat merg prin oras in mod uzual e ok? sau e prea mult a 4-a pt 30km/h ? eu is obsinuit sa conduc masini diesel unde totu se intampla pana in 2500rpm, d'aia vream sa stiu cam cum trebe sa ma port cu ascutitoarea asta. treapta a 4 a la 30 la ora - nu prea e bine ... ai sa vezi ca daca mergi cu ea asa o sa se incalzeasca rau... la 30 la ora cam treapta 3 poate chiar a 2 a ma dau cu parerea - cel putin la 535 asa era ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Salut! Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva . Am achizitionat una bucata Virago de 750cmc si am o mica problema( sper eu ca e mica ). Nu am probleme la pornire dar dupa vreo 10-20 de minute de plimbat o apuca sa se tureze singura ! De exemplu scoasa din viteza urca turatia pana la 1500 si coboara aleator, iar daca plec cu ea va puteti inchipui cum merge din cauza asta ! Va multumesc mult De regula un mecanic care se pricepe sa sincronizeze carburatoarele se pricepe si la reglat supapele. E de la una din astea 2 sau de la amandoua. Ar mai putea fi si de la reglajul acceleratiei desi in cazul asta ar sta turata aiurea dar constant. Sper ca nu umbli cu socul tras tot timpul ca mai stiam io pa unu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackotta Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 De regula un mecanic care se pricepe sa sincronizeze carburatoarele se pricepe si la reglat supapele. E de la una din astea 2 sau de la amandoua. Ar mai putea fi si de la reglajul acceleratiei desi in cazul asta ar sta turata aiurea dar constant. Sper ca nu umbli cu socul tras tot timpul ca mai stiam io pa unu ... Multumesc de info! MA gandeam io ca poate sa fie din cauza carburatoarelor. Oricum stai linistit ca nu merg cu socul tras (f rar trebuie sa il folosesc), de obicei pleaca fara soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Nu are nimeni motor de 125 sa-mi zica cam la ce viteze se schimba treptele?Cam la cat ii dai a 4-a de ex la o viroaga de 125 pe drum drept. Please help, nu am mai condus motor si fara turomentru is pierdut. Incearca asa: Nu e pt. 125, dar vezi cum se descurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 mersi mult, asa ceva cautam. am observat asa intuitiv ca a 4-a se preteaza doar de la 30km/h in sus. am tot cautat user manual pe aici nu am gasit decat un service manual pt virago250 care e cam aceeasi treaba cu ascutitoarea mea. daca aveti idee pe unde gasesc un user manual bagati un hint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 mersi mult, asa ceva cautam.am observat asa intuitiv ca a 4-a se preteaza doar de la 30km/h in sus. am tot cautat user manual pe aici nu am gasit decat un service manual pt virago250 care e cam aceeasi treaba cu ascutitoarea mea. daca aveti idee pe unde gasesc un user manual bagati un hint. Nu am gasit manual, in schimb am gasit asta, poate iti este de folos: azi imi iau yamaha virago de 125 si am si manual de service la ea id-ul meu e sergiunistea si il pot scana eventual Anuntul e de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icecrio Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 mersi mult, asa ceva cautam.am observat asa intuitiv ca a 4-a se preteaza doar de la 30km/h in sus. am tot cautat user manual pe aici nu am gasit decat un service manual pt virago250 care e cam aceeasi treaba cu ascutitoarea mea. daca aveti idee pe unde gasesc un user manual bagati un hint. http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) Mare multamita boierule pt link, am gasit ce cautam! Mai vreau sa fac o intrebare de incepator cu scuze ca e cam generala nu prea se leaga de topic insa vreau s-o o plasez aici penca in zona asta chopperistica am gasit cei mai de treaba oameni. Dincolo peste gard la pokemoni atmosfera e irespirabila. Vreau sa intreb cand ma apropii de intersectii unde tre sa opresc si is in viteza a 4-a sa zicem cum e ma bine sa procedez ca sa ajung in viteza 1: cobor treptele de viteza progresiv in mers in timp ce franez(buninteles cu ambreiaju decuplat) sau dupa ce m-am oprit sa schimb progresiv pana la 1stand pe loc? Mersi mult pt intelegere. Editat Iulie 31, 2008 de llucianf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Mare multamita boierule pt link, am gasit ce cautam! Mai vreau sa fac o intrebare de incepator cu scuze ca e cam generala nu prea se leaga de topic insa vreau s-o o plasez aici penca in zona asta chopperistica am gasit cei mai de treaba oameni. Dincolo peste gard la pokemoni atmosfera e irespirabila. Vreau sa intreb cand ma apropii de intersectii unde tre sa opresc si is in viteza a 4-a sa zicem cum e ma bine sa procedez ca sa ajung in viteza 1: cobor treptele de viteza progresiv in mers in timp ce franez(buninteles cu ambreiaju decuplat) sau dupa ce m-am oprit sa schimb progresiv pana la 1stand pe loc? Mersi mult pt intelegere. Ahoi! Ce recomand eu la schimbarea vitezelor, sa o faci in timp ce incepi sa franezi CU MANETA DE AMBREAJUL TINUTA pana ajungi pe liber moment in care te-ai oprit, si numai la plecare bagi in viteza I-a si atunci ai plecat, multi ar zice ca pierzi mult timp da nu bagi in I-a cat timp stai, dar adevarul e ca efectiv ce castigi? maxim o secunda? pentru ce? lejer ca doar timp este mai ales ca incepator!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icecrio Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 subscriu + ca se cam duce rulmentul de presiune (daca o ti in viteze si ambreiajul tras - se uzeaza prematur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Din cate am citit nu sunt singurul in situatia asta: nu mai functioneaza switch-ul de la valva rezervorului cea care trece de pe normal pe "reserve", stie cineva un electrician in bucuresti care se poate ocupa de problema asta ? salut ! incearca aici ...www.kaore.net ....s-ar putea sa te ajute ,dar e cam dificil din cate am inteles Mi-l recomanzi pentru ca ti-ai reparat ceva la ei si ai fost multumit ? Nu de alta dar m-am uitat pe alt forum si vad ca un reglaj de carburatoare la ei costa 120 RON (la banii astia mi le reglez de 4 ori in alta parte)...mai e cineva care a fost sa-si repare o furca si a luat-o tot stricata...basca motoarele pe care le vand, ar putea sa le duca la muzeul tehnic...Io nu caut un electronsit ci un tip care sa ma ajute eventual sa inlatur total valva aia si sa pot folosi ca si inainte toata capacitatea rezervorului. Oricum la cum merg lucrurile pe la noi nu ma astept sa o aiba in stoc cineva. Mersi oricum pt sugestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.