Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate am citit nu sunt singurul in situatia asta: nu mai functioneaza switch-ul de la valva rezervorului cea care trece de pe normal pe "reserve", stie cineva un electrician in bucuresti care se poate ocupa de problema asta ?

 

salut ! incearca aici ...www.kaore.net ....s-ar putea sa te ajute ,dar e cam dificil din cate am inteles

 

Mi-l recomanzi pentru ca ti-ai reparat ceva la ei si ai fost multumit ? Nu de alta dar m-am uitat pe alt forum si vad ca un reglaj de carburatoare la ei costa 120 RON (la banii astia mi le reglez de 4 ori in alta parte)...mai e cineva care a fost sa-si repare o furca si a luat-o tot stricata...basca motoarele pe care le vand, ar putea sa le duca la muzeul tehnic...Io nu caut un electronsit ci un tip care sa ma ajute eventual sa inlatur total valva aia si sa pot folosi ca si inainte toata capacitatea rezervorului. Oricum la cum merg lucrurile pe la noi nu ma astept sa o aiba in stoc cineva. Mersi oricum pt sugestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-l recomanzi pentru ca ti-ai reparat ceva la ei si ai fost multumit ? Nu de alta dar m-am uitat pe alt forum si vad ca un reglaj de carburatoare la ei costa 120 RON (la banii astia mi le reglez de 4 ori in alta parte)...mai e cineva care a fost sa-si repare o furca si a luat-o tot stricata...basca motoarele pe care le vand, ar putea sa le duca la muzeul tehnic...Io nu caut un electronsit ci un tip care sa ma ajute eventual sa inlatur total valva aia si sa pot folosi ca si inainte toata capacitatea rezervorului. Oricum la cum merg lucrurile pe la noi nu ma astept sa o aiba in stoc cineva. Mersi oricum pt sugestie.

 

 

sal! eu unul nu am fost la ei (ca de altfel in niciun service pt ca nu am avut nevoie) dar stiu destui care au fost la ei si au fost multumiti....oricum pareri pro si contra sunt despre toate service-urile de la noi ...succes in a rezolva problema ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Asi vrea sa imi cumpar un virago vx 500 sau un vx 535 ce imi recomandatzii sa cumpar dintre aceste 2 modele.

 

 

Rollie am vazut anuntzul tau dar din pacate am buget fix. Si e oleaca peste ce imi permit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Asi vrea sa imi cumpar un virago vx 500 sau un vx 535 ce imi recomandatzii sa cumpar dintre aceste 2 modele.

salut ! sfatul meu e sa-ti iei un xv 535 :D

 

ai pm !

Editat de rollie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun! Am cautat in tot topicu ca stiam ca s-a discutat da nu am gasit detalii...cine imi descrie si mie cum a mutat lampile de semnalizare mai in spate...ca miam luat coburi si mam uitat toata ziua la ele si la suruburi/cabluri. Solutia personala in momentu asta ar fi taiat cablu sub aripa, scos lampa, bagat lampa unde trebe (asta improvizez ), prelungit cablu pana la lampa. Nu ma plang, fac, da as vrea solutii care sa evite lucru intre roata si aripa...nui loc :D . Si daca tot is pornit inca una: lantu cum il intind?...trebe sa desfac alea doua suruburi mari din care unu are siguranta musai? Si egzista pericol sa descentrez roata? Multam anticipat, ;) si pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun! Am cautat in tot topicu ca stiam ca s-a discutat da nu am gasit detalii...cine imi descrie si mie cum a mutat lampile de semnalizare mai in spate...ca miam luat coburi si mam uitat toata ziua la ele si la suruburi/cabluri. Solutia personala in momentu asta ar fi taiat cablu sub aripa, scos lampa, bagat lampa unde trebe (asta improvizez ), prelungit cablu pana la lampa. Nu ma plang, fac, da as vrea solutii care sa evite lucru intre roata si aripa...nui loc :D . Si daca tot is pornit inca una: lantu cum il intind?...trebe sa desfac alea doua suruburi mari din care unu are siguranta musai? Si egzista pericol sa descentrez roata? Multam anticipat, ;) si pace!

am avut aceeasi problema si am mutat semnalizarile mai in spate, pe lampa de stop. am folosit suporti din platbanda de inox, in forma de L si am fixat semnalizarile de lampa spate. cablurile le-am trecut prin tub de plastic pe langa lampa.

incerc sa pun si foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut aceeasi problema si am mutat semnalizarile mai in spate, pe lampa de stop. am folosit suporti din platbanda de inox, in forma de L si am fixat semnalizarile de lampa spate. cablurile le-am trecut prin tub de plastic pe langa lampa.

incerc sa pun si foto

 

oka...mai mult ma intereseaza cum ai prelungit cablu....lai taiat sau l-ai mufat undeva?...ca io nu iam gasit nici un loc sa ma prind fara sa tai in afara de mufele (nuj daca le zic bine) de sub sa :D ...de pozitionat ma gandeam sa le pozitionez tot pe aripa...largesc gaura de la un surub de prindere al sortzului de protectie de noroi si il prind si pe ala cu semnalizatoru...va trimit poze cu capodopera daca si cand iese ;) pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu a fost nevoie sa prelungesc cablul, am semnalizari custom si aveau cablul suficient de lung.

dar nu e o problema daca prelungesti cablul, eventual introduci o bucata suplimentara in centru, asa iti raman mufele originale de conecatre

pentru prelungire cel mai bine ar fi sa folosesti conectori - aia de tip rigleta, cu surub, au avantajul ca stau ambele cabluri la un loc, eu i-am folosit cu succes ca sa prelungesc cablurile de la lampa spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ieri Tzumpilica a facut 350 km si cand am ajuns acasa am vazut ca nu imi mia merg semnalizarile . Azi am verificat sigurante si am ajuns la concluzia ca este releul . Cand pun semnalizarea se aude doar un clanc in el si atat , nu se aprinde nimik . Nu se aprinde nici martorul din bord.

 

Daca a mai patit cineva asa ceva sau unde as gasi un releu ca asta si pe la ce bani .

 

Merci mult . Am atasat o poza, cam proasta ce-i drept , cu relul .

post-10231-1217772119_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa imi spuneti si mie, care-i presiunea ce trebuie in roti ca am cautat in cartea tehnica a viroagei de 250.. si nu am gasit.. , asta ca sa nu stau sa rasfoiesc atatea pagini pe forum si posibil sa nici nu gasesc

 

mersic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Asi vrea sa imi cumpar un virago vx 500 sau un vx 535 ce imi recomandatzii sa cumpar dintre aceste 2 modele.

 

 

Rollie am vazut anuntzul tau dar din pacate am buget fix. Si e oleaca peste ce imi permit

 

 

pai ce buget ai ca poate iti vand un pont bun :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

johnyebravo

 

Ai pm cu bugetul meu. Stiu e mic dar asta e. Pe mom sunt in tratative Pentru un virago de 535 dar orice sfat indrumare e apreciat.

Editat de Sydr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Asi vrea sa imi cumpar un virago vx 500 sau un vx 535 ce imi recomandatzii sa cumpar dintre aceste 2 modele.

 

 

Rollie am vazut anuntzul tau dar din pacate am buget fix. Si e oleaca peste ce imi permit

XV535 Recomand !

XV500 este model fabricat pentru piata interna din Japonia !Nu gasesti piese in Europa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XV535 Recomand !

XV500 este model fabricat pentru piata interna din Japonia !Nu gasesti piese in Europa...

 

 

Multumesc mult de sfat. Decii un 535 ramane sa gasesc. Sper sa ne vedem curand pe sosele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XV535 Recomand !

XV500 este model fabricat pentru piata interna din Japonia !Nu gasesti piese in Europa...

este fabricat si pt America si am gasit piese la o firma din Sibiu care probabil le-a comandat de la nemti, daca nu pe bikebandit sunt iarasi piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa imi spuneti si mie, care-i presiunea ce trebuie in roti ca am cautat in cartea tehnica a viroagei de 250.. si nu am gasit.. , asta ca sa nu stau sa rasfoiesc atatea pagini pe forum si posibil sa nici nu gasesc

mersic

Ma, eu am avut XV250 dar sincer nu mai stiu cat bagam... Sigur scrie in cartea tehnica, undeva la final unde e un tabel cu ingrijirea moto (de ex. cat ulei bagi, de care etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa imi spuneti si mie, care-i presiunea ce trebuie in roti ca am cautat in cartea tehnica a viroagei de 250.. si nu am gasit.. , asta ca sa nu stau sa rasfoiesc atatea pagini pe forum si posibil sa nici nu gasesc

 

mersic

 

 

salut! de obicei scrie pe parte dreapta a basculei (este un sticker iti scrie in functie de grutate ) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin

Nu aveti idee relul de la semnalizari unde as putea gasii sau daca se potriveste si de la alt model . A mers azi prin oras si e tare naspa fara semnal.

 

A desfacut careva acest releu . Are niste cleme si dupa ce le-am desfacut nu am reusit sa il scot afara din cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin

Nu aveti idee relul de la semnalizari unde as putea gasii sau daca se potriveste si de la alt model . A mers azi prin oras si e tare naspa fara semnal.

 

A desfacut careva acest releu . Are niste cleme si dupa ce le-am desfacut nu am reusit sa il scot afara din cutie.

 

Vezi la Paula's Bikershop, am vazut ca aveau relee de semnalizare intr-un raft, e posibil sa gasesti ceva sa se potriveasca. Ma refer la magazinul de langa Ploiesti dar nu ar fi rau sa incerci la cel din Buc mai intai.

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa imi spuneti si mie, care-i presiunea ce trebuie in roti ca am cautat in cartea tehnica a viroagei de 250.. si nu am gasit.. , asta ca sa nu stau sa rasfoiesc atatea pagini pe forum si posibil sa nici nu gasesc

 

mersic

 

ca idee...

post-18968-1217866866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am si eu probleme cu renumitul releu de incarcare. :lol:

Atasez o poza mai jos... Daca va uitati atenti se vede o crapatura care nu pare a-si avea locul acolo...

Am demontat totul si am masurat urmatoarele:

- rezistenta intre infasurari (adica intre firele albe): 0.9 ohmi (inclus testerii)

- rezistenta infasurari si masa: 1.3 ohmi (la fel)

- tensiune pe baterie la vreo 2500 ture: 12,6V (plus sau minus ceva maruntis)

- tensiune alternativa in gol (regulator deconectat): minim 13V, creste cu turatia

Cam atat am masurat eu. Din cate stiu, rezistenta intre infasurari si masa trebuia sa fie infinita si tensiunea in gol mult mai mare. Ciudatenia e ca am cam aceeasi tensiune in gol pe fiecare infasurare, ori daca una din ele era in scurt la masa trebuia sa se simta, nu? Adica sa am o tensiune mai mica, sau chiar 0.

Acu chiar n-am chef sa desfac iar statorul sa-l verific, deci intrebarea mea este urmatoarea: daca inlocuiesc doar regulatorul am sanse sa se duca iar pe sfanta p... aaa... sa se arda iar? Are cineva unul nou dar cam pe la jumatate de pret? :P

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun! Am cautat in tot topicu ca stiam ca s-a discutat da nu am gasit detalii...cine imi descrie si mie cum a mutat lampile de semnalizare mai in spate...ca miam luat coburi si mam uitat toata ziua la ele si la suruburi/cabluri. Solutia personala in momentu asta ar fi taiat cablu sub aripa, scos lampa, bagat lampa unde trebe (asta improvizez ), prelungit cablu pana la lampa. Nu ma plang, fac, da as vrea solutii care sa evite lucru intre roata si aripa...nui loc :lol: . Si daca tot is pornit inca una: lantu cum il intind?...trebe sa desfac alea doua suruburi mari din care unu are siguranta musai? Si egzista pericol sa descentrez roata? Multam anticipat, :P si pace!

incerc sa pun o foto luata tot de pe forum daca reusesc .

post-40677-1217876094_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin

Nu aveti idee relul de la semnalizari unde as putea gasii sau daca se potriveste si de la alt model . A mers azi prin oras si e tare naspa fara semnal.

 

A desfacut careva acest releu . Are niste cleme si dupa ce le-am desfacut nu am reusit sa il scot afara din cutie.

 

Ms mult o sa trec azi pe acolo (prin buc) sa vad daca gasesc daca nu dau eu o fuga vineri sau sambata pana la ploiesti .

 

Sar'mana inca odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, eu am avut XV250 dar sincer nu mai stiu cat bagam... Sigur scrie in cartea tehnica, undeva la final unde e un tabel cu ingrijirea moto (de ex. cat ulei bagi, de care etc.)

 

eu am carte tehnica in germana.. si m-am tot uitat de kPa , bar .. si numere care sa fie apropiate de 2,ceva sau 200-si-ceva si nu-i .. Mersi oricum

 

salut! de obicei scrie pe parte dreapta a basculei (este un sticker iti scrie in functie de grutate ) :lol:

 

pe moto am doar 2 stickere: pe furca din fata si unul pe care scrie doar seria, tipul, capacitatea, etc ale motocicletei .. mersic :P

 

ca idee...

 

mersic :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...