Jump to content

Recommended Posts

Din cate am citit nu sunt singurul in situatia asta: nu mai functioneaza switch-ul de la valva rezervorului cea care trece de pe normal pe "reserve", stie cineva un electrician in bucuresti care se poate ocupa de problema asta ?

 

salut ! incearca aici ...www.kaore.net ....s-ar putea sa te ajute ,dar e cam dificil din cate am inteles

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut.

Sunt si eu proaspat posesor de Virago 535, si-mi place...

Felicitari pentru motor!Sper sa fiti amandoi sanatosi si sa faceti impreuna cati mai multi km! :unsure:

Link to post
Share on other sites

salut,

sint deosebit de incepator si am luat-o o viroaga de 125.

litera A pe carnet o am de 2 zile si nu m-am mai dat in viata mea cu motorul decat cu bicla.

ieri am iesit pe strada cu ea prima oara si as vrea sa fac si eu o intrebare idioata:

cate viteze are viroaga de 125? eu nu am reusit decat s-o pun in a 3-a ca n-am prea avut pe unde in jurul casei iar mai deparete nu am curaj sa ies.

la scoala nu ne-o invatat mai nimic decat poligonu in viteza 1. scoala de cacao instructor si mai si.

cam la ce viteze se schimba treptele? pt inceput nu m-as lua dupa ureche ca nu prea stiu cum tre sa geama o mobra.

max am bagat 30km/h si cred ca eram in a 3-a.

mersi pt info si intelegere.

Link to post
Share on other sites
salut,

sint deosebit de incepator si am luat-o o viroaga de 125.

litera A pe carnet o am de 2 zile si nu m-am mai dat in viata mea cu motorul decat cu bicla.

ieri am iesit pe strada cu ea prima oara si as vrea sa fac si eu o intrebare idioata:

cate viteze are viroaga de 125? eu nu am reusit decat s-o pun in a 3-a ca n-am prea avut pe unde in jurul casei iar mai deparete nu am curaj sa ies.

la scoala nu ne-o invatat mai nimic decat poligonu in viteza 1. scoala de cacao instructor si mai si.

cam la ce viteze se schimba treptele? pt inceput nu m-as lua dupa ureche ca nu prea stiu cum tre sa geama o mobra.

max am bagat 30km/h si cred ca eram in a 3-a.

mersi pt info si intelegere.

In primul rand bun venit in randul posesorilor de motociclete si nu in ultimul rand de virago! :unsure:

Sfatul meu e sa iti faci curaj, sa iesi undeva pe un drum necirculat si sa incerci sa schimbi vitezele pana o gasesti pe a V-a, oricum din cate stiu eu si presupun cred-ca are 5! Un sfat: iti recomand multa atentie in trafic, mai bine iti rezervi timp pentru toate miscarile si asigurate de 3 ori cand ai de facut ceva mai complicat, dar e si mai bine cand te asiguri la fiecare miscare de doua ori cel putin! In general dupa 1500 de km ai sa simti cam ce poate motorul dar asta nu inseamna ca ai sa stii tot!

De temut nu trebuie sa te temi pentru ca spre exemplu am un prieten care si-a luat ca incepator inca inainte de a avea permis "Kawa" Vulcan de 1500cc, asa ca dai inainte cu curaj si atentie multa!

Bafta si asfalt uscat!

Link to post
Share on other sites

intrebare: electromotorul, (la un virago 535) invarte o roata/rotitza, acolo exista o coroana cu bila/rulment, cum se numeste aceasta piesa? stiti cumva de unde pot lua una noua?, am inteles ca este uzata si intentionez cat mai rpd sa ajung la un service sa schimbe acest rulment.

Link to post
Share on other sites

buna seara,

de o saptamana sunt proprietarul unei virago 531 3br de 20,5 kw asa scrie in cartea de identitate italiana de unde a fost adusa.este productie 1990 . arata si functioneaza f. bine.am postat abia azi pt ca abia acum am reusit sa termin de citit cele 264 pagini. sunt pasionat de motoare (barca ,motocicleta, masina ,si tot ce paraie).cred ca in cazul de fata fostul proprietar italian a avut grija sa desfaca suruburile de sub tobe pt ca face un zgomot placut.am sa incerc sa postez cateva poze. azi am iesit a treia oara cu motorul la sosea si am avut prima surpriza cand mi-a atras atentia cineva ca am cauciucul din spate moale.stau eu acum si ma gandesc ce ma fac daca am sa am chiar o pana de cauciuc ,pt. ca nu-mi pot inchipui ca am sa imping la peste suta de kg.. in afara de dtt ce solutii dati in astfel de situatii?.pana am sa completez datele mele, va spun ca sunt din piatra neamt si in oras am mai vazut un motor ca al meu.am incercat sa pun si poze dar sunt facute la calitate maxima si nu le descarca .fac alte poze maine si incerc sa le postez. inca o problema, am numere provizorii valabile o luna pana pe 20 august si sunt programat la r.a.r. pe 4 sept. ,inseamna ca voi sta pe dreapta 2 saptamani? ma bucur ca v-am descoperit.

Link to post
Share on other sites
intrebare: electromotorul, (la un virago 535) invarte o roata/rotitza, acolo exista o coroana cu bila/rulment, cum se numeste aceasta piesa? stiti cumva de unde pot lua una noua?, am inteles ca este uzata si intentionez cat mai rpd sa ajung la un service sa schimbe acest rulment.

 

Din pacate va trebui sa te inarmezi cu rabdare sau cu niste prieteni care sa te ajute la pornirea prin impingere. Ansamblul la care cred ca faci referire se numeste oficial "starter clutch outer assy" , pe nemtzeste adaptat un pic la romaneste "frai" si se afla in spatele volantei. Codul actualizat al piesei este 22U155800000. Costul estimativ al piesei este de vreo trei milioane jumate. Daca tot te chinui sa o comanzi poate nu ar fi o idee rea sa comanzi doua, nu de alta dar la Yamaha Otopeni dureaza in jur de o luna doar adusul, da, suntem in pampas. In cazul in care vrei sa o schimbi, si nu ai face rau daca stii ca e uzata, ar fi o idee sa comanzi si "bolt socket" 3 buc, nu stiu exact cat costa da-s ieftine, sau daca servisul e bun va sti mecanicul cu ce sa le inlocuiasca, cod 913170801200, un fel de nituri care intra in cele 3 gauri cu care e prevazut "rulmentul" si care transmit mai departe fiind montate pe o alta roata zimtzata, cuplul starterului. Problema "rulmentului" poate interveni cand unul sau mai multe din cele 3 boltzuri se rup iar cele ramase sau cel ramas, vor sfasia "tabla" cu care este invelit rulmentul de care vorbim. Tabla care se va face bucatele si va colinda de capul ei prin motor, asa ca nu e de gluma. O posibilitate de a face rost de piesa e Yamaha Otopeni, dar nu ti-i pot recomanda decat ca ultima solutie pentru ca te vei imbolnavi de nervi pana vei avea piesa. O alta varianta recomandata de Thomas, piese@mymoto.ro, aici pot sa-ti spun ca servisul e blana, recomand si eu cu caldura, nu stiu insa cat dureaza partea cu adusul piesei la ei dar daca as fi in locul tau asta ar fi prima varianta.

Edited by Semaca
Link to post
Share on other sites
Din pacate va trebui sa te inarmezi cu rabdare sau cu niste prieteni care sa te ajute la pornirea prin impingere. .......... daca as fi in locul tau asta ar fi prima varianta.

multumesc mult pt ajutor. acum ca stiu despre ce este vorba pot merge mai departe :disappointed:

Link to post
Share on other sites
buna seara,

de o saptamana sunt proprietarul unei virago 531 3br de 20,5 kw asa scrie in cartea de identitate italiana de unde a fost adusa.este productie 1990 . arata si functioneaza f. bine.am postat abia azi pt ca abia acum am reusit sa termin de citit cele 264 pagini. sunt pasionat de motoare (barca ,motocicleta, masina ,si tot ce paraie).cred ca in cazul de fata fostul proprietar italian a avut grija sa desfaca suruburile de sub tobe pt ca face un zgomot placut.am sa incerc sa postez cateva poze. azi am iesit a treia oara cu motorul la sosea si am avut prima surpriza cand mi-a atras atentia cineva ca am cauciucul din spate moale.stau eu acum si ma gandesc ce ma fac daca am sa am chiar o pana de cauciuc ,pt. ca nu-mi pot inchipui ca am sa imping la peste suta de kg.. in afara de dtt ce solutii dati in astfel de situatii?.pana am sa completez datele mele, va spun ca sunt din piatra neamt si in oras am mai vazut un motor ca al meu.am incercat sa pun si poze dar sunt facute la calitate maxima si nu le descarca .fac alte poze maine si incerc sa le postez. inca o problema, am numere provizorii valabile o luna pana pe 20 august si sunt programat la r.a.r. pe 4 sept. ,inseamna ca voi sta pe dreapta 2 saptamani? ma bucur ca v-am descoperit.

 

...daca faci pana ma chemi pe mine ca am si io virago de 250 si ma gasesti tot in chiatra...nici io nam idee de cei de facut da macar ne uitam amandoi la ea si ne scarpinam in cap ca poate se face singura pana :disappointed: ...acu mai serios trebe data jos roata si schimbata camera ( parerea mea de specialist :blbl: )...da ma gandesc io cu creeru meu de nepetrecut asa: oare nu se poate pune si pe virago cauciuc fara camera?...ca ala se rezolva cu spray cum au motoristii moderni...pace!

Link to post
Share on other sites
: ...acu mai serios trebe data jos roata si schimbata camera ( parerea mea de specialist :blbl: )...da ma gandesc io cu creeru meu de nepetrecut asa: oare nu se poate pune si pe virago cauciuc fara camera?...ca ala se rezolva cu spray cum au motoristii moderni...pace!

 

daca erau jentile turnate mergea.....la virago jentile sunt spitate si iese aerul pe langa spite :disappointed:

Edited by rollie
Link to post
Share on other sites
...daca faci pana ma chemi pe mine ca am si io virago de 250 si ma gasesti tot in chiatra...nici io nam idee de cei de facut da macar ne uitam amandoi la ea si ne scarpinam in cap ca poate se face singura pana :disappointed: ...acu mai serios trebe data jos roata si schimbata camera ( parerea mea de specialist :blbl: )...da ma gandesc io cu creeru meu de nepetrecut asa: oare nu se poate pune si pe virago cauciuc fara camera?...ca ala se rezolva cu spray cum au motoristii moderni...pace!

 

 

oare nu se gasesc jenti turnate si pt. ale noastre? daca stie cineva despre asa jenti , sa ne spuna si noua .tare nu vreau sa car dupa mine trusa de scule,camere,petice si sfintii din ceruri care sa ma ajute? pentru dr moleu las nr. de telefon poate ne intalnim la sosea 0749879431.

 

oare nu se gasesc jenti turnate si pt. ale noastre? daca stie cineva despre asa jenti , sa ne spuna si noua .tare nu vreau sa car dupa mine trusa de scule,camere,petice si sfintii din ceruri care sa ma ajute? pentru dr moleu las nr. de telefon poate ne intalnim la sosea 0749879431.

 

poze facute la adapost pt ca ploua afara, dar promit sa trimit poze adevarate din zona neamt.

post-40677-1217175713_thumb.jpg

post-40677-1217175860_thumb.jpg

post-40677-1217175877_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Nu are nimeni motor de 125 sa-mi zica cam la ce viteze se schimba treptele?

Cam la cat ii dai a 4-a de ex la o viroaga de 125 pe drum drept.

Please help, nu am mai condus motor si fara turomentru is pierdut.

Link to post
Share on other sites
Nu are nimeni motor de 125 sa-mi zica cam la ce viteze se schimba treptele?

Cam la cat ii dai a 4-a de ex la o viroaga de 125 pe drum drept.

Please help, nu am mai condus motor si fara turomentru is pierdut.

 

Salut!

 

Tu stai in trafic sa te uti la vitezometru, cand schimbi vitezele?

 

Tureaza motoreta pana incepi sa simti ca ti se rupe sufletul de ea, de acolo reduci 15 grade acceleratia si mergi linistit.

 

Bafta !

Link to post
Share on other sites

Salutare...ma sunat un prieten care si-a luat un shadow de curand , si incerca sa-si schimbe uleiul. Din ce am inteles de la el, shadow-ul nu are buson si uleiul se scurge pe unde se scoate filtrul de ulei...Numai ca el a desfacut filtrul de ulei si nu i-a curs decat 200 de ml!...O fi ceva infundat? sau nu a procedat corect la schimbul uleiului :moto: ? MS!

 

LE: SCUZE...AM POSTAT GRESIT...

Edited by darkflames
Link to post
Share on other sites
Salutare...ma sunat un prieten care si-a luat un shadow de curand , si incerca sa-si schimbe uleiul. Din ce am inteles de la el, shadow-ul nu are buson si uleiul se scurge pe unde se scoate filtrul de ulei...Numai ca el a desfacut filtrul de ulei si nu i-a curs decat 200 de ml!...O fi ceva infundat? sau nu a procedat corect la schimbul uleiului :moto: ? MS!

 

Cred ca ar trebui sa se uite mai cu atentie pe partea stanga de jos a motorului in cautarea unui surub de scurgere.

Edited by Semaca
Link to post
Share on other sites
Greseala clasica. N-a pus deloc un surub prea scurt din cauza ca nu prea avea de unde sa ia alt surub. Pur si simplu a incercat sa desurubeze cat timp motorul era inca foarte fierbinte. Foarte fierbinte inseamna foarte dilatat. Foarte dilatat inseamna un stres foarte mare pe filet care by the way e din aluminiu, astfel ca atunci cand desurubezi iese surubul cu tot cu fasiile filetului. Nu-ti recomand un surub mai lung pentru ca ala despre care vorbesti tu este deja lung si nu ai vrea sa intre unul si mai lung in cutia motorului sa dai in alte bucurii. Ceea ce trebuie sa faci este sa rectifici gaura cu o bormasina ca sa netezesti urmele de la fostul filet si apoi sa faci un nou filet cu o scula speciala, in care sa se potriveasca un surub cu un diametru mai mare dar care sa nu depaseasca in lungime fostul surub, poate fi chiar mai scurt. Operatiunea asta iti recomand sa fie facuta de unul care stie ce face pentru ca e cam ultima sansa sa potrivesti un surub in locasul ala.

La schimbul filtrului de ulei, presupunand ca motorul este rece, ordinea este urmatoarea: se slabesc CAND MOTORUL ESTE RECE cele trei imbusuri, de abia dupa aceea se porneste motorul ca sa se "inmoaie" uleiul continuand cu desurubarea. Iar regula asta se aplica la toate suruburile, nu desurubezi cand motorul este fierbinte pentru ca vei phoote filetele din aluminiu, cu cat sunt mai lungi cu atat sunt sanse mai mari. Si inca ceva, la strangerea capacului, NU trebuie stranse cele trei suruburi ca la balamuc pentru ca pe capac exista o garnitura, aia de fapt etansaza si cel mai bine etansaza daca garnitura este impinsa un pic in afara de un strat subtire de silicon asezat pe santul garniturii, ceea ce creaza un mic spatiu de toleranta pentru suruburile capacului de filtru care vor fi mai putin stresate. Succes.

:moto: :ok: :D multe salutari si mersi de sfat ,ai dreptate asa am facut sper sa pot remedia situatia

Link to post
Share on other sites
Salut!

 

Tu stai in trafic sa te uti la vitezometru, cand schimbi vitezele?

 

Tureaza motoreta pana incepi sa simti ca ti se rupe sufletul de ea, de acolo reduci 15 grade acceleratia si mergi linistit.

 

Bafta !

 

pai pe ascutitoarea mea de 125 ai timp sa-ti bei si cafeaua in mers darmite sa te uiti la ceasu cu viteze.

am intrebat pen'ca nu vreau s-o maltratez si n-am idee cam cat de turat tre sa tin motoru.

a 4-a la 30km/h cu cat merg prin oras in mod uzual e ok? sau e prea mult a 4-a pt 30km/h ?

eu is obsinuit sa conduc masini diesel unde totu se intampla pana in 2500rpm, d'aia vream sa stiu

cam cum trebe sa ma port cu ascutitoarea asta.

Link to post
Share on other sites

Salut! Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva :moto: . Am achizitionat una bucata Virago de 750cmc si am o mica problema( sper eu ca e mica ). Nu am probleme la pornire dar dupa vreo 10-20 de minute de plimbat o apuca sa se tureze singura :ok: ! De exemplu scoasa din viteza urca turatia pana la 1500 si coboara aleator, iar daca plec cu ea va puteti inchipui cum merge din cauza asta :D ! Va multumesc mult

Link to post
Share on other sites
a 4-a la 30km/h cu cat merg prin oras in mod uzual e ok? sau e prea mult a 4-a pt 30km/h ?

eu is obsinuit sa conduc masini diesel unde totu se intampla pana in 2500rpm, d'aia vream sa stiu

cam cum trebe sa ma port cu ascutitoarea asta.

 

mai bine cauta owner manual iti da acolo toate detaliile .....vezi ca sunt manuale tot aici pe forum ,la service,....

Link to post
Share on other sites
pai pe ascutitoarea mea de 125 ai timp sa-ti bei si cafeaua in mers darmite sa te uiti la ceasu cu viteze.

am intrebat pen'ca nu vreau s-o maltratez si n-am idee cam cat de turat tre sa tin motoru.

a 4-a la 30km/h cu cat merg prin oras in mod uzual e ok? sau e prea mult a 4-a pt 30km/h ?

eu is obsinuit sa conduc masini diesel unde totu se intampla pana in 2500rpm, d'aia vream sa stiu

cam cum trebe sa ma port cu ascutitoarea asta.

treapta a 4 a la 30 la ora - nu prea e bine ... ai sa vezi ca daca mergi cu ea asa o sa se incalzeasca rau... la 30 la ora cam treapta 3 poate chiar a 2 a

ma dau cu parerea - cel putin la 535 asa era ...

Link to post
Share on other sites
Salut! Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva :moto: . Am achizitionat una bucata Virago de 750cmc si am o mica problema( sper eu ca e mica ). Nu am probleme la pornire dar dupa vreo 10-20 de minute de plimbat o apuca sa se tureze singura :D ! De exemplu scoasa din viteza urca turatia pana la 1500 si coboara aleator, iar daca plec cu ea va puteti inchipui cum merge din cauza asta :D ! Va multumesc mult

 

De regula un mecanic care se pricepe sa sincronizeze carburatoarele se pricepe si la reglat supapele. E de la una din astea 2 sau de la amandoua. Ar mai putea fi si de la reglajul acceleratiei desi in cazul asta ar sta turata aiurea dar constant. Sper ca nu umbli cu socul tras tot timpul ca mai stiam io pa unu ... :ok:

Link to post
Share on other sites
De regula un mecanic care se pricepe sa sincronizeze carburatoarele se pricepe si la reglat supapele. E de la una din astea 2 sau de la amandoua. Ar mai putea fi si de la reglajul acceleratiei desi in cazul asta ar sta turata aiurea dar constant. Sper ca nu umbli cu socul tras tot timpul ca mai stiam io pa unu ... :ok:

Multumesc de info! MA gandeam io ca poate sa fie din cauza carburatoarelor. Oricum stai linistit ca nu merg cu socul tras (f rar trebuie sa il folosesc), de obicei pleaca fara soc :moto:

Link to post
Share on other sites
Nu are nimeni motor de 125 sa-mi zica cam la ce viteze se schimba treptele?

Cam la cat ii dai a 4-a de ex la o viroaga de 125 pe drum drept.

Please help, nu am mai condus motor si fara turomentru is pierdut.

 

Incearca asa:

post-19831-1217397448_thumb.jpg

 

Nu e pt. 125, dar vezi cum se descurca.

Link to post
Share on other sites

mersi mult, asa ceva cautam.

am observat asa intuitiv ca a 4-a se preteaza doar de la 30km/h in sus.

am tot cautat user manual pe aici nu am gasit decat un service manual pt virago250 care e cam aceeasi treaba cu ascutitoarea mea.

daca aveti idee pe unde gasesc un user manual bagati un hint.

Link to post
Share on other sites
mersi mult, asa ceva cautam.

am observat asa intuitiv ca a 4-a se preteaza doar de la 30km/h in sus.

am tot cautat user manual pe aici nu am gasit decat un service manual pt virago250 care e cam aceeasi treaba cu ascutitoarea mea.

daca aveti idee pe unde gasesc un user manual bagati un hint.

 

Nu am gasit manual, in schimb am gasit asta, poate iti este de folos:

 

azi imi iau yamaha virago de 125 si am si manual de service la ea id-ul meu e sergiunistea si il pot scana eventual

 

Anuntul e de ieri. :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...