ecstassy2 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Pentru doritori, am manualele de mai jos in format PDF. Din pacate dimensiunea mare a fisierelor nu imi permite sa le atasez aici.Cine le doreste sa dea un samn, bineinteles livrarea este gratuita si in format electronic, pe mail. Yamaha XV535 through 1100 Owners Workshop Manual – 363 pagini by Alan Ahlstrand and John H Haynes Member of the Guild of Motoring Writers Models covered: USA: Yamaha XV535 Virago. 535cc. 1987 through 1990 and 1993 through 1994 Yamaha XV535S Virago. 535cc. 1994 Yamaha XV700 Virago. 699cc. 1984 through 1987 Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1981 through 1983 and 1988 through 1994 Yamaha XV920 Virago. 920cc. 1982 and 1983 Yamaha XV920R (chain drive). 920cc. 1981 and 1982 Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1984 and 1985 Yamaha XV1100 Virago. 1063cc. 1986 through 1994 UK: Yamaha XV535. 535cc. 1988 through 1994 Yamaha XV535S. 535cc. 1994 Yamaha XV750SE Special. 748cc. 1981 through 1983 Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1992 through 1994 Yamaha TR1 (chain drive). 981 cc. 1981 through 1985 Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1986 through 1989 Yamaha XV1100 Virago. 1063 cc. 1989 through 1994 CLYMER YAMAHA – 511 pagini Section One:XV700-1100 Virago • 1981-1999 Section Two: XV535 Virago • 1987-2003 The world's finest publisher of mechanical how-to manuals PRIMEDIA Business Directories & Books P.O. Box 12901, Overland Park, Kansas 66282-2901 SALUT SI MULT RESPECT M AR INTERESA manual de xv 750cc 1992 se poate? multumesc mult sorin.petrisor@yahoo.com un parbriz pentru virago750 1100 stii cumva de unde pot sa l achizitionez?????? nu stiu daca se potrivesc,dar.. eu stiu.. incearca sa afli si tu iar pe urma discutam.toate bune . nu mai repar nimic,am anulat si comanda de piese ce-mi mai trebuiau,oricum nu stau degeaba tr sa pun pe drum 2 ijuri cu atas,un voshod si o aprilia tuareg,am si una functionala cb one 400f,nu numai ca m-ar tine in loc virago asta,dar as si baga niste banuti in el.orice se poate face dar cu bani,si cand tragi linie... sa nu te ia cu dureri de cap,mai am si altele dezmembrate,se poate vedea in semnatura mea. bafta si s-auzim numai de bine. parbrbriz de virago xv750 sau 11oo ai cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecstassy2 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Pana la sf lunii iti spun daca il vand sau nu pe al meu, si sigur am sa-l dau la un pret bun!!! Poze cu windshield: 1 2 3 0746697232 cumpar windshield cum naiba so citi da mai bine zis parbriz virago750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Salutare, tocmai ce mi-am luat un virago1100, daca poti sa ma ajuti cu ceva documentatie raman dator cu o bere... mailul meu... eugen.ioan@yahoo.ca PS: Ice Lord ne cunoastem de la Praid de anul trecut cand am venit cu Alinuta....sibieni....misto zona pe la voi si poate anul asta mai facem o intalnire... Salutari...! Imi pare rau...dar de o ora ma tot chinui sa va trimit mail-uri cu manualele...insa apoi am vazut ca pe mail nu merg trimise fisiere mai mari de 10 Mb...sub 10 Mb am cateva manuale de XV535...restul sunt peste 10 Mb... Asa ca...va recomand site-ul de unde le-am luat si eu, si pe care vi l-a recomandat si Ice Lord... http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Foarte bun site-ul... Pe mail pot trimite deci la cei cu XV 535... Salutari si numai bine...si poate reusim o "INTRUNIRE A VIROAGELOR"...sa ne cunoastem si noi... Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) 0746697232 cumpar windshield cum naiba so citi da mai bine zis parbriz virago750 windshield-ul e vandut deja! Am un crashbar daca te intereseaza de virago 535cc ! Salutari...!Imi pare rau...dar de o ora ma tot chinui sa va trimit mail-uri cu manualele...insa apoi am vazut ca pe mail nu merg trimise fisiere mai mari de 10 Mb...sub 10 Mb am cateva manuale de XV535...restul sunt peste 10 Mb... Asa ca...va recomand site-ul de unde le-am luat si eu, si pe care vi l-a recomandat si Ice Lord... http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Foarte bun site-ul... Pe mail pot trimite deci la cei cu XV 535... Salutari si numai bine...si poate reusim o "INTRUNIRE A VIROAGELOR"...sa ne cunoastem si noi... Asfalt Uscat! A fost o tentativa de intalnire a viroagelor dar nu a iesit! Poate reusiti voi si reusesc si eu sa merg la intalnire! Editat Martie 28, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 La a mea am pus un Pirelli MT66 150 90/15 , stabilitatea se imbunatateste neasteptat de mult insa pe curbe se apleaca mai greu. Desi e allweather cauciucul e foarte dur si nu pot sa-l recomand decat pentru mersul pe timp de vara cu asfalt cald. Pe umezeala e cam nasol, din cauza duritatii franeaza mai slab chiar decat Dunlopul de 140, stock. A trebuit sa scad presiunea ca sa se comporte cat de cat decent, in jur de 1.9 maxim 2 atm si tot sta un pic cam teapan, fara pasager. Mai e o chestie, la itp pot aparea probleme daca se uita nenea mai cu atentie. Per total as aprecia ca nu merita deranjul. Si ti-a mai ramas vre-un pik de loc, sau acesta ar fi cel mai mare cauciuc posibil de bagat acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Si ti-a mai ramas vre-un pik de loc, sau acesta ar fi cel mai mare cauciuc posibil de bagat acolo? Intre cardan si cauciuc a mai ramas un cam un centimetru as zice ca nu prea mai e loc in conditii de sigurantza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Am o problema cu schimbatul vitezelor. In oras, la stop, se intimpla sa nu resusesc sa ajung in "neutral", din a'ntiia sare in a doua si invers, din a doua in a'ntiia. Sunt nevoit sa o tin din ambreiaj. Are cineva idee de un remediu ? Editat Martie 29, 2009 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Am o problema cu schimbatul vitezelor.In oras, la stop, se intimpla sa nu resusesc sa ajung in "neutral", din a'ntiia sare in a doua si invers, din a doua in a'ntiia. Sunt nevoit sa o tin din ambreiaj. Are cineva idee de un remediu ? Scuze ca te intreb: esti proaspat posesor de virago sau incepator? Incearca sa o scoti din viteza inainte sa te opresti la stop! Spre exemplu daca esti in a doua in mers si te apropii de stop incearca sa o scoti pe liber inainte de a opri motocicleta! Editat Martie 29, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Scuze ca te intreb: esti proaspat posesor de virago sau incepator?Incearca sa o scoti din viteza inainte sa te opresti la stop! Spre exemplu daca esti in a doua in mers si te apropii de stop incearca sa o scoti pe liber inainte de a opri motocicleta! Multam de raspuns. M-ai prins, am numai 600Km cu ea, am luat-o anul trecut in octombrie. De obicei asta incerc sa fac, sa o scot din a doua spre neutral din mers catre intersectie, sau eventuala oprire. Insa nu intotdeauna resusesc, si ajung in a'ntiia. Deci chiar si din mers din a doua "sare" peste neutral si ajung cu ea in prima treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 A fost o tentativa de intalnire a viroagelor dar nu a iesit! Poate reusiti voi si reusesc si eu sa merg la intalnire! Ar fi bine daca am putea sa ne intalnim toti posesorii de viroage,daca nu unu nationala, macar cei din acelasi oras.........totusi virago e cel mai intalnit cruiser....cel putin in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 a incercat cineva la o virago 250 sa scoata sitele din tobe?sau sa modifice evacuarea fara sa schimbe tobele?ceva de genu cu efect(schimbarea sunetului) dar nu prea costisitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviusm Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Pune niste poze.....inclusiv cu detalii....ale tale sunt home made sau cumparate? Asa am cumparat motoru', cu tot cu ele, dar nu sunt home made (nu mai stiu ce firma sunt, o sa ma uit cand ajung acasa). Daca vrei, o sa fac poze mai detaliate. Scuze ca am raspuns asa tarziu, dar nu stiu de ce nu ma anunta prin e-mail cand se scrie pe topic, cu toate ca asa am setat... trebuie sa mai sap, poate nu fac eu ceva bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 a incercat cineva la o virago 250 sa scoata sitele din tobe?sau sa modifice evacuarea fara sa schimbe tobele?ceva de genu cu efect(schimbarea sunetului) dar nu prea costisitor? da,am bagat un drug de fier si am dat cu ciocanu pina a strapuns ...a fost suficient pt sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 da,am bagat un drug de fier si am dat cu ciocanu pina a strapuns ...a fost suficient pt sunet. si s-a schimbat ceva,ma refer la cum trage mobra,su sa creasca consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 si s-a schimbat ceva,ma refer la cum trage mobra,su sa creasca consumul? E foarte usor sa scoti filtrele si creste si sunetul! Cu o dalta si un ciocan le-ai scos, nu e mare branza! Oricum diferenta de putere n-ai sa o simti si la fel si consumul nu ai sa vezi mare diferenta, dar normal creste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Intre cardan si cauciuc a mai ramas un cam un centimetru as zice ca nu prea mai e loc in conditii de sigurantza. Multumesc mult !!! Mi-ai dat toate informatiile de care aveam nevoie. O saptamana usoara. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Intre cardan si cauciuc a mai ramas un cam un centimetru as zice ca nu prea mai e loc in conditii de sigurantza. Sunt bun de cinste !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Multam de raspuns.M-ai prins, am numai 600Km cu ea, am luat-o anul trecut in octombrie. De obicei asta incerc sa fac, sa o scot din a doua spre neutral din mers catre intersectie, sau eventuala oprire. Insa nu intotdeauna resusesc, si ajung in a'ntiia. Deci chiar si din mers din a doua "sare" peste neutral si ajung cu ea in prima treapta de viteza. Si eu am luat-o tot anu trecut in octombrie Am avut aceeasi problema. Dupa ce se incalzeste bine motorul, e loterie cu neutralul. Dar de cand i-am schimbat uleiul am avut surpriza sa constat ca din 2 nu mai trece in 1 daca ai nitzica viteza, sare direct in N, si daca ai vrea sa o fortezi in 1, caraie cutia. Iti doresc multi km (eu am deja peste 6000, ne-am imprietenit repede si ne intelegem de minune). Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 daca aveti pretini/cunoscuti, etc...si vor viroaga, o vand pe a mea...click pe semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icssizero Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Unde gasesc si eu niste cauciucuri pentru Virago 535? Si ieftine si bune...normal! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) eu iau de la el /index.php?showuser=944 Editat Aprilie 2, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 da,am bagat un drug de fier si am dat cu ciocanu pina a strapuns ...a fost suficient pt sunet. Salut, Am si eu aceeasi curiozitate, mai exact pentru Virago 535. Poti detalia putin te rog cum ai cu dalta si cocanul ala? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 m-am decis s-o dezmembrez,are cadrul stramb,nu mai merita nici un efort,motorul functioneaza fb,are acte italia.mess Kpa3_trial 0727196351 Salutare, Subscriu si eu pentru far Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Eu am Virago de 250, din 2001, rosie, ca cea din avatar . M-am gandit ca ne-ar fi mai usor sa gasim piese si sa ne ajutam reciproc daca ne-am uni intr-un topic. Ia sa va vad! Salut, Poate cineva sa dea detalii despre cum se scot sitele din tobe la Virago 535? Le am pe cele originale si n-as vrea sa le modific semnificativ. Sunetul e ok si-acum insa mi-as dori sa se-auda o idee mai tare. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Salut, Poate cineva sa dea detalii despre cum se scot sitele din tobe la Virago 535? Le am pe cele originale si n-as vrea sa le modific semnificativ. Sunetul e ok si-acum insa mi-as dori sa se-auda o idee mai tare. Numai bine Uite asta e sunet-ul fara filtre: http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE...re=channel_page (da-i HQ pentru calitate mai buna) Uite asa se procedeaza cu dalta si cu ciocanul Cu dalta si cu ciocanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.