halfgoddess Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Sau poti sa iti iei Continental Milestone CM2 care scrie pe el 140/90 15 dar am masurat si latimea este de 150 , De ce, cum, nu stiu... Dar sunt la al doilea pe spate and i'm loving it!Mai este si ieftin! Cu fostul am facut peste 15000 eu si fostul proprietar cred ca peste 5000 si mai avea carnita pentru oras. 'Neata Axicos Am facut deja comanda de doua Bridgestone de 150/90-15 si 110/90-19. Acu' o sa vad daca am facut sau nu o alegere buna. Multam de sfaturi. Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) ...cu plata ramburs sau cum? Am sunat si ieu la astia ... imi zicea tipul sa platesc in avans prin virament bancar, urmand sa primesc produsele gratuit prin curier ... sincer mi s-a parut dubios ...insa e posibil sa fie doar o aparenta. numa' bine ... Vorbeati mai devreme de uleiuri. Eu am comandat de pe acest site 20w40 : http://www.magazine-online.ro/moto/ulei-4t...o-gp-1l--663603 Pretul e ok, transportul gratuit cu Posta Romana... Sa vedem daca ajung cu bine, va tin la curent! All the best, Mihneanu! Mesaj completat ah...si btw, ce ziceti de asta? http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7202891.html Se gaseste in buc. la LFG. Editat Martie 22, 2010 de Fr@ntz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gtiu Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Salutare! Nu sunt rocker, nu sunt biker (desi aparentele insala)... sunt doar prins putin de microb. Am un prieten care are un Shadow..si m-am imbolnavit cand am mers cu el ...chiar daca pentru doar cativa chilometrii. Nu sunt bolnav cu viteza si sincer inca mai cred ca vitezanele sunt detinute de "donatorii de organe". In ciuda incercarilor unui prieten (tot motorist) de a ma convinge contrariul. Am tot citit paginile forumului incercand sa imi dau seama ce mi s-ar potrivii. Sunt un grasun la 90 kg si 175 inaltime. Mi-as lua chopper doar pentru drumuri lungi de weekend. In timpul saptamnii conduc cu succes masina firmei: Opel astra clasic II, 96 cp benzina. Stiu ce inseamna viteza si cum te poate fura "siguranta" pe tabla in care esti. Era sa o mierlesc de 2 ori pe drumul spre Suceava in niste depasiri hazardate. Dar asta era acu' 3 ani. Din pacate nevasta si bugetul nu-mi permit decat o viroaga de 250 pe care o sa o iau cumva anu asta. Ca sa nu mai punem la socoteala si cele 6-7 mil scoala de soferi. Nu sunt adeptul vitezei si prefer sa merg in grup cu prietenii la o plimbare cu motorul... decat sa trag liniute.. sau sa imi caut copacul. Acum, stiti cum e: merg pe premiza ca sunt prea sarac sa imi permit stifturi. Nu as vrea un motor pe care sa-l omor cu greutatea mea. Dar nici nu sunt nebun ca in primii 2 ani de "A" sa sar direct pe 700 cc. Imi place chopperul asta insa consider un dezavantaj racirea cu aer, fata de cea cu apa. Intrebari: 1. Virago de 250 cat consuma in oras? cat consuma in afara? 2. Care e viteza de croaziera? 3. S-a intamplat ca in oras (vara) sa aveti probleme din cauza racirii cu aer? 4. Cam care sunt costurile de intretinere anuale? 5. Am din cand in cand oaresce probleme cu spatele (muschii lombari).. e recomandat sa ma bag la "cardan"? 6. Care sunt problemele viroagai? 7. Cat de safe e in oras un chopper ca Virago 250? (asta intreaba un sofer de conserva ) Precizez ca am avut un accident cu un Jeep BGS in care el a trecut peste piciorul meu stang si s-a lasat cu 4 oase rupte, picior strivit, tendon haluce rupt -> operatie de refacere... acum invat sa merg din nou. Intrebarile de "safe" sunt pentru ca mi-e ff frica sa nu "recidivez"... Mesaj completat daca am jignit Vitezistii.. imi cer scuze.. dar e opinia mea. oricum.. daca mi-as lua 2 roti.. si ar fii sa aleg: Chopperul ... fara sa ma gandesc de 2 ori. Editat Martie 22, 2010 de Gtiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 ...Mi-as lua chopper ...Intrebari: 1. Virago de 250 cat consuma in oras? cat consuma in afara? 2. Care e viteza de croaziera? 3. S-a intamplat ca in oras (vara) sa aveti probleme din cauza racirii cu aer? 4. Cam care sunt costurile de intretinere anuale? 5. Am din cand in cand oaresce probleme cu spatele (muschii lombari).. e recomandat sa ma bag la "cardan"? 6. Care sunt problemele viroagai? 7. Cat de safe e in oras un chopper ca Virago 250? (asta intreaba un sofer de conserva ) ... Sefu', dupa tot preambulul cu care ai in ceput, personal nu-ti recomand "2 roti"! (greselile se platesc, uneori platesti greseala altuia...) Insa XV 535 este mai indicat dintoate punctele de vedere fata de 250(diferenta de pret, fiind neglijabila in comparatie cu avantajele). Tu poti face ce vrei, dar este bine sa asculti si parerea altora, evitand regretele de mai tarziu... Raspunsuri: 1. Consumul nu conteaza, pe doua roti te avantajeaza usurinta de a iesii rapid din "situatii de criza"(demarajul te ajuta, economia este un dezavantaj) 2. Viteza la chopper??? ma faci sa rad, fuge mai mult decat este nevoie de a-ti strica confortul! Daca vrei viteza ia-ti "vitezana"(la pret mai mic)! 3. La mersul aglomerat de oras, racirea pe apa este mai buna(in cazul asta iti recomand un scuter). Ciopper-ul este un motor cu o destinatie precisa: plimbarile de placere, in nici un caz nu duci pizza la domiciliu... 4. Costurile sunt decente si legate de stil conducere, distante parcurse, etc. 5. Cardanul te scapa de problemele "intretinere lant" avand si fiabilitate practic nelimitata, daca ungerea implica muschii lombari atunci cu cardan te-ai scos! 6. Porobleme? ..nu prea sunt, ca la toate japonezele, stiu tipi care n-au umblat la motoare niciodata, de ani buni, nu stiu nici cum se scot bujiile. Fac doar operatiile de intretinere la service. 7. Cat de safe e in oras un chopper? Eu cand ma gandesc sa merg la servici cu masina innebunesc, insa cu virago este o placere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salutare! Nu sunt rocker, nu sunt biker (desi aparentele insala)... sunt doar prins putin de microb. Am un prieten care are un Shadow..si m-am imbolnavit cand am mers cu el ...chiar daca pentru doar cativa chilometrii. Nu sunt bolnav cu viteza si sincer inca mai cred ca vitezanele sunt detinute de "donatorii de organe". In ciuda incercarilor unui prieten (tot motorist) de a ma convinge contrariul. Am tot citit paginile forumului incercand sa imi dau seama ce mi s-ar potrivii. Sunt un grasun la 90 kg si 175 inaltime. Mi-as lua chopper doar pentru drumuri lungi de weekend. In timpul saptamnii conduc cu succes masina firmei: Opel astra clasic II, 96 cp benzina. Stiu ce inseamna viteza si cum te poate fura "siguranta" pe tabla in care esti. Era sa o mierlesc de 2 ori pe drumul spre Suceava in niste depasiri hazardate. Dar asta era acu' 3 ani. Din pacate nevasta si bugetul nu-mi permit decat o viroaga de 250 pe care o sa o iau cumva anu asta. Ca sa nu mai punem la socoteala si cele 6-7 mil scoala de soferi. Nu sunt adeptul vitezei si prefer sa merg in grup cu prietenii la o plimbare cu motorul... decat sa trag liniute.. sau sa imi caut copacul. Acum, stiti cum e: merg pe premiza ca sunt prea sarac sa imi permit stifturi. Nu as vrea un motor pe care sa-l omor cu greutatea mea. Dar nici nu sunt nebun ca in primii 2 ani de "A" sa sar direct pe 700 cc. Imi place chopperul asta insa consider un dezavantaj racirea cu aer, fata de cea cu apa. Intrebari: 1. Virago de 250 cat consuma in oras? cat consuma in afara? 2. Care e viteza de croaziera? 3. S-a intamplat ca in oras (vara) sa aveti probleme din cauza racirii cu aer? 4. Cam care sunt costurile de intretinere anuale? 5. Am din cand in cand oaresce probleme cu spatele (muschii lombari).. e recomandat sa ma bag la "cardan"? 6. Care sunt problemele viroagai? 7. Cat de safe e in oras un chopper ca Virago 250? (asta intreaba un sofer de conserva ) Precizez ca am avut un accident cu un Jeep BGS in care el a trecut peste piciorul meu stang si s-a lasat cu 4 oase rupte, picior strivit, tendon haluce rupt -> operatie de refacere... acum invat sa merg din nou. Intrebarile de "safe" sunt pentru ca mi-e ff frica sa nu "recidivez"... Mesaj completat daca am jignit Vitezistii.. imi cer scuze.. dar e opinia mea. oricum.. daca mi-as lua 2 roti.. si ar fii sa aleg: Chopperul ... fara sa ma gandesc de 2 ori. Ahoi! Omu' asta e un preludiu ce ti-a facut prietenul tau cu shadow ! Oricum iti recomand virago 535cc ca are multe plusuri (de preferat sa fie dupa 1996 incoace)! Consum 4-5 L la suta in oras poate mai mult, viteza optima de cruaziera 90 km/h dar merge si cu 170km/h (testat de mine) cel putin al meu a mers! Chopperele nu-s facute majoritatea ca sa te plimbi prin oras cu ele (ele in general exprima wild shit.......etc) Iar cu problemele tale medicale nu prea iti recomand moto, sa te faci bine si dupa aia poti visa la o calatorie! Vezi ca pe sectiunea chopper/custom and power cruiser sunt oameni care au facut topicuri despre teste comparative si dinastea: Steed si Virago: /index.php?showtopic=469711 Alegere choper/crusier: /index.php?showtopic=416431 Ce chopper sa-mi cumpar: /index.php?showtopic=375958 HELP vreau sa-mi i-au chopper: /index.php?showtopic=387480 Spor la citit Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Intrebari:1. Virago de 250 cat consuma in oras? cat consuma in afara? 2. Care e viteza de croaziera? 3. S-a intamplat ca in oras (vara) sa aveti probleme din cauza racirii cu aer? 4. Cam care sunt costurile de intretinere anuale? 5. Am din cand in cand oaresce probleme cu spatele (muschii lombari).. e recomandat sa ma bag la "cardan"? 6. Care sunt problemele viroagai? 7. Cat de safe e in oras un chopper ca Virago 250? (asta intreaba un sofer de conserva ) Salutare. Ca posesor de Virago 250 (17.000km facuti de mine cu aceasta motoreta), am sa incerc sa-ti ofer raspunsuri pentru aceste intrebari: 1. Consumul variaza in functie de multi factori, precum tipul de benzina folosit, stilul de condus etc. Media mediilor ar fi undeva pe la 3.2l-3.4l/100km pt oras si 2.8l-3l/100km pt extraurban. 2. Viteza de croaziera pt confort maxim ar fi undeva pe la 70km/h (putin peste 4.000 ture in treapta a 5-a). Se poate merge destul de ok pana pe la 90-100. Peste 100km/h vibratiile motorului devin destul de deranjante (totusi aprecierea asta este subiectiva). 3. Niciodata nu am avut probleme de acest gen. Ocazional, s-a intamplat sa ma deranjeze la picioare caldura emanata de motorul incins, in stationare, insa ca idee efectul este seminificativ redus la XV250 fata de XV535. 4. Depinde cat mergi si in ce stare e motoreta. In principiu, costurile de intretinere sunt decente si se rezuma la consumabile daca motoreta e in stare buna. 5. Nu imi este prea clar daca intrebarea ta se refera la suspensii sau nu. Ca idee, suspensiile de pe XV250 mi s-au parut mai moi/bune comparativ cu alte cruisere pe care am apucat sa le incerc. 6. Nu stiu ce sa zic. Probabil fiecare motoreta in parte are chichitele ei... eu de exemplu am avut ceva problemute pe paretea electrica (aprindere). Again, cred ca astea variaza de la caz la caz. Oricum se poate spune ca viroaga e o motoreta fiabila. 7. Depinde de cel de la ghidon . Ca observatii aditionale, eu am 74kg si 1.70, iar ca dimensiune fizica xv250 imi vine ca turnata. XV535 are scaritele standard un pic mai in spate (stai cu picioarele ceva mai flexate). Daca ai de gand sa mergi cu pasager mai mult decat "ocazional", te-as sfatui totusi sa te orientezi spre un motor ceva mai puternic - cei 16kW nu sunt suficienti (nu este deloc "funny" sa te "milogesti" de motoreta sa prinda 50km/h in urcare, pe serpentine, cu pasager). Ocazional, lipsa de putere este frustranta chiar daca mergi fara pasager, dar in grup cu alte motoare mai mari. Editat Martie 22, 2010 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gtiu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Multam mult de tot baieti! @ Cristi - cred ca am subliniat de vreo 2 ori ca nu ma omor dupa viteza ci dupa "vantu in plete" ... si ca NU IMI plac vitezanele. Intrebarea cred ca a fost prost pusa. Ma interesa sa stiu cam care ar fii viteza optima pentru consum optim. La intrebarea asta ar fii trebuit 2 raspunsuri. voi ati dat doar unu, asa ca revin cu inca una: VOI cand mergeti in grup, cam care este viteza voastra de croaziera? Mesaj completat Multam mult de tot baieti! @ Cristi - cred ca am subliniat de vreo 2 ori ca nu ma omor dupa viteza ci dupa "vantu in plete" ... si ca NU IMI plac vitezanele. Intrebarea cred ca a fost prost pusa. Ma interesa sa stiu cam care ar fii viteza optima pentru consum optim. La intrebarea asta ar fii trebuit 2 raspunsuri. voi ati dat doar unu, asa ca revin cu inca una: VOI cand mergeti in grup, cam care este viteza voastra de croaziera? @ IceLord - multam mult pentru linkuri. abia am citit cele 300 de pagini din subforumul asta.... mai am pana ma "orientez" in spatiul asta Oricum.. multam mult pentru linkuri... bag acum un ochi, desi in principiu stiu ce vreau, stiu ca pot sa strang din buci pt vreo 2000 eur...pt o virago 535cc " Chopperele nu-s facute majoritatea ca sa te plimbi prin oras cu ele (ele in general exprima wild shit.......etc)" - este exact parerea mea.. este singurul motiv pentru care as da de A si as face efortul de a lua 2 roti! @ Deathu - multam mult.. .m-am mai linistit cu pozitia. Iar la problema cu muschii lombari - citisem pe undeva ca la cardan... simti un pic mai bine denivelarile soselelor! Multam inca o data... promit ca imi fac temele! bitum uscat si cati mai multi prosti in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salut ! Imi spune cineva la ce foloseste sirma din poze ? Nu am vazut diferente cu sau fara ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Imi spune cineva la ce foloseste sirma din poze ? Sa poti porni motorul cu ambreiajul tras, chiar daca este bagat in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Sa poti porni motorul cu ambreiajul tras, chiar daca este bagat in viteza. he, asta n-am incercat-o ! multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 bitum uscat si cati mai multi prosti in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gtiu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 whattt? e echivalentul la: cat mai putini "SMECHERI" in trafic! banuiesc ca va e tarsa de "smecheri" nu de prosti! Eu prefer sa intalnesc numai prosti si somnorosi intr-o zii.... decat sa intalnesc 3 SMECHERI intr-o singurA ORA. Si vorba aia.. merg cu tinicheaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) @Gtiu - la greutatea si inaltimea ta Virago 250 este prea mica. Poate la inceput vei simti ca 535 are un kick la acceleratie mai puternic decat 250-ul, dar te vei obisnui si o sa fie comoda la mers. De asemenea daca pui highway pegs sau comenzi avansate (poate ce o sa cumperi va veni cu asa ceva - sunt destule) scapi si de problema cu faptul ca scaritele vin mai din scurt si se va potrivi pentru inaltimea ta. In oras, vara se va incinge (air cooled), dar avand in vedere ca tu nu o vei folosi in acest "cadru" ci doar pentru drumetii va fi ok. Te asteptam la iesirile de viragisti. Sa adaptam intrebarile tale pentru 535: 1. Virago de 535 cat consuma in oras? cat consuma in afara? Depinde de multe lucruri. In principiu as pune o medie pentru toate viroagele 535 undeva la: 5,5-6 urban / 5-5,5 mixt / 4-5 extraurban 2. Care e viteza de croaziera? Solo - 90-120 comod, 130-160 consum ridicat vibratii mari; Cu bagaj/pasager 80-110 comod; peste 130 poti creste in viteza, dar mai greu-nu are acelasi kick. 3. S-a intamplat ca in oras (vara) sa aveti probleme din cauza racirii cu aer? Daca nu mergi constant in oras nu este relevant. Dar, DA, se incinge si iti fierbi oo la 40 de grade la stop. 4. Cam care sunt costurile de intretinere anuale? 1-2 revizii periodice pe an (schimb ulei, filtre, placute, gume etc - in functie de km parcursi) intre 1000 - 2500 RON. Daca parcurgi mai putini km atunci undeva intre 500-1000. 5. Am din cand in cand oaresce probleme cu spatele (muschii lombari).. e recomandat sa ma bag la "cardan"? Diferenta nu este atat de sesizabile si cum la inceput nu vei face drumetii de 5000 km sau 700km/zi nu va fi o diferenta sesizabila. Totusi nu te astepta la suspensii de Transalp sau confort de limuzina. In aceasta idee mai mult conteaza cu ce amortizoare va fi echipata mobra ta, o sa cu suport lombar ar fi buna, dar astea sunt modificari pe care le poti face si tu. O alta mentiune aici ar fi si faptul ca daca incarci si pasager si bagaje la gropile din Romania se poate sa mai duci anumite amortizoare pana la capatul cursei ceea ce duce la un zgalt transmis mai puternic la dos. Daca vrei confort mai mare, in detrimentul alegerii altei clase, te poti orienta catre un transalp sau touring stuff care trebuie sa stii ca vei avea un confort mai mare pe drumurile din Romania (damburi gropi and others). Chopperele nu au fost cunoscute niciodata pentru suspensiile "performante" 6. Care sunt problemele viroagai? Sunt motoare fiabile, dar pot aparea x,y. Nu este o regula generala ca daca vei avea viroaga vei avea probleme cu X. Dar chestii generice ar fi: - probleme la releul de incarcare; - probleme cu frai ... sau cum se numeste. O alta pilda ar putea fi: Motorul va tine dupa cum il ingrijesti si mergi cu el. Dai 160 si iei hartoape cu 80, iti vor curge amortizoarele, ti se va faramita teava de evacuare (daca e mancata de rugina), se strica rulmentii etc. 7. Cat de safe e in oras un chopper ca Virago 250? (asta intreaba un sofer de conserva smile.gif ) Este atat de safe dupa cum vei merge. Poti sa o musti cu un scooter cu un street sau cu un chopper. Intrebarea ta nu are o legatura directa cu tipul de motocicleta pe care il conduci. Este in schimb strans legat de stilul celui care conduce. Sa ne auzim sanatosi! Editat Martie 23, 2010 de axicos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gtiu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 @ axicos - multam mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 axicos are 535 de 34kW (2YL), eu am modelul de 25kW (3BR). Consumul in oras este cel putin 6, cel mult 7,5l/100Km. Consumul afara este 4 daca mergi cu 90 (DN), <3.8 daca mergi cu 110 (A1, A2). Peste 120 nu i-am dat niciodata, inca. Avand in vedere ca e motor de plimbare, nu e conceput sa te apere de vant. Asa ca, la 100Km/h trebuie sa te tii de ghidon. Cat de "zdravan", asta depinde de cat de bine facut e fiecare. Eu personal trebuie sa ma tin "bine" la 100 si "zdravan" la 120. Da, se incalzeste daca mergi in coloana prin oras (face cam 120C uleiul din baie) si, da, cand opresti la stop vine pe tine un val de caldura de la motor. Tinde sa aiba nevoie de turatie mai mare ca sa plece de pe loc (in conditii mai "reci", pleaca de pe loc la ralanti) si tinde sa nu mai iasa la punctul mort (sare dintr-a intaia in a doua si invers). Daca mergi la drum intins sau pe vreme rece, atunci totul e ok. Per total, e o motocicleta foarte fiabila, n-am avut nici o problema cu ea in cele ~6 luni de cand calatoresc cu ea. O ingrijesc din obisnuinta si pasiune (sters de praf, spalat, verificat fluide, verificat jocuri etc.) -- nu din cauza ca mi-ar fi dat vreodata motive. A pornit mereu la sfert, si pe 30C, si pe 4C; si stata in soare, si stata in ploaie; a plecat cu suierat de cardan cand am avut nevoie si a mers si linistit cand i-am cerut. Probabil ca sunt pareri si experiente subiective, dar mi s-a potrivit ca o manusa. Daca impingem putin utilizarea in zona extrema, la drum lung s-ar putea sa-ti placa sa ai fie un rucsac mare, fie un bulumac (e.g. sacul de dormit) in spate, ca sa ai pe ce sa-ti odihnesti spatele (sau sa refacuta -- cum zicea axicos). Alte probleme de ergonomie inerente ei, nu am avut pana acum. Ce ar trebui sa mai sti: * e un motor greu in comparatie cu puterea de oprire a franelor asa ca ar fi recomandabil sa-ti asezi piciorul si mana pe frane de la o distanta mai mare daca mergi cu 80Km/h si tocmai s-a pus rosu in fata ;-) Acest lucru devine si mai important daca tocmai a intrat unul in fata ta de pe banda adiacenta si ti-a scurtat spatiul de franare cu 5m * are aspect de chopper, dar imprumuta "amintiri" de la motoarele mai 'nervoase'. Ii place sa mearga turata uneori (adica prefera viteza inferioara si turatie mare decat viteza superioara si ralanti) si, oricat de docila si calma pare, daca esti intr-a II-a si bagi mana in gaz o sa se (si o sa te) opinteasca mai ceva ca un armasar. Am ratat scara blocului meu cu 10m de doua ori "grabindu-ma" pe trotuar ) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 ...Ma interesa sa stiu cam care ar fii viteza optima pentru consum optim...======================== Iar la problema cu muschii lombari - citisem pe undeva ca la cardan... simti un pic mai bine denivelarile soselelor!.... Aha.. In general consumul optim(auto-moto) este la jumatatea vitezei maxime de pe tabloul de biord. La chopper datorita pozitiei(dinamica scazuta), consumul creste simtitor cand depasesti 80km/h. Eu la 535 am in jur de 5% mergand in medie intre 80-100, in oras depinde stilul de conducere(un stil mai agresiv te scoate 8-9%). Raman la recamandarea mea de a opta catre 535, vei intelege mai tarziu ca am avut dreptate. La un mers linistit poti utiliza doar 40-60% din forta motorului, in schimb atunci cand ai nevoie vei avea acel surplus de putere. ========================== Povesti.. suspensia, amortizoarele dau confortul si stabilitatea, cardanul n-are legatura cu denivelarile. In cazul tau f.mult conteaza pozitia pe care o ai intimpul mersului, un medic poate face o recomandare, eu nu ma pricep! Bafta in alegere! Mesaj completat ...Imi spune cineva la ce foloseste sirma din poze ? Nu am vazut diferente cu sau fara ea ! Nici n-ai cum sa vezi diferente, cat timp este rupta su defecta. Intrerupe starterul(pornirea) cand cricul este lasat si nu este pe "0", apasarea pe maneta ambreajului anuleaza aceasta protectie de pornire a motorului cu CV intro treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Aha.. In general consumul optim(auto-moto) este la jumatatea vitezei maxime de pe tabloul de biord. La chopper datorita pozitiei(dinamica scazuta), consumul creste simtitor cand depasesti 80km/h. Eu la 535 am in jur de 5% mergand in medie intre 80-100, in oras depinde stilul de conducere(un stil mai agresiv te scoate 8-9%). Raman la recamandarea mea de a opta catre 535, vei intelege mai tarziu ca am avut dreptate. La un mers linistit poti utiliza doar 40-60% din forta motorului, in schimb atunci cand ai nevoie vei avea acel surplus de putere. ========================== Povesti.. suspensia, amortizoarele dau confortul si stabilitatea, cardanul n-are legatura cu denivelarile. In cazul tau f.mult conteaza pozitia pe care o ai intimpul mersului, un medic poate face o recomandare, eu nu ma pricep! Bafta in alegere! Mesaj completat Nici n-ai cum sa vezi diferente, cat timp este rupta su defecta. Intrerupe starterul(pornirea) cand cricul este lasat si nu este pe "0", apasarea pe maneta ambreajului anuleaza aceasta protectie de pornire a motorului cu CV intro treapta de viteza. cred ca e vorba numai de pornirea motorului intr-o treapta de viteza, cricul are contactul lui separat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Nu functioneaza electrovalva de la rezerva, am verificat si alimentarea-i buna, ajunge tensiune cand actionez comutatorul. Care ar fii cauza blocarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Nu functioneaza electrovalva de la rezerva, am verificat si alimentarea-i buna, ajunge tensiune cand actionez comutatorul. Care ar fii cauza blocarii? Ca tot ai deschis subiectul... II MERGE CUIVA ELECTROVALVA DE LA REZERVA??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 II MERGE CUIVA ELECTROVALVA DE LA REZERVA??? Doar pe "csdexter" l-am auzit ca-i functioneaza, dar el a avut grija sa comute din cand in cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Doar pe "csdexter" l-am auzit ca-i functioneaza, dar el a avut grija sa comute din cand in cand... mie imi merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Doar pe "csdexter" l-am auzit ca-i functioneaza, dar el a avut grija sa comute din cand in cand... Si eu? Imi merge. Cred ca se poate si inlocui, dar costa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Si la mine functioneaza! Cand il cuplez, se aude un click undeva de dedesubt in zona rezervorului... Si da, asa cum am citit pe forum, din cand in cand il mai folosesc... All the best, Mihneanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salutari oameni buni! Si mie-mi functioneaza bine electrovalva. Insa am de gand sa-mi schimb bujiile NGK BPR7ES, deoarece de o vreme buna , dupa ce incalzesc motorul imi face figuri ciudate..., care se manifesta in a sufla inapoi in filtru de aer, ori o mica bataie in motor, de parca n-ar functiona optim , ambele pistoane..., poate nu redau corect sau exact ce am sesizat, dar cu siguranta nu e ok...., insa dupa cateva accelerari, in frei, binenteles, incepe sa-si revina , ca la urma totul sa fie ok.Colegul meu, care are si el Virago 535, mi-a mai spus, ca bujiile NGK nu-s chiar stralucite, recomandandu-mi Champion.Ca si un fapt divers : Virago-ul meu mi-a sosit din Germania cu bujii Champion....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 E o gluma, nu? Ai vazut vreodata un Virago "pe viu" sau vorbeai din presupuneri? @Dexter Sal. Eu nu prea am chef de glume proaste. Uita-te la profil prima'data si apoi presupui "pe viu". Aceeasi problema am avut-o si eu cu bujiile ude si era din reglaj carburatoare. Am rezolvat-o personal, fizic, direct, "pe viu", la propriu, etc, etc, etc....... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.