danutt Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Multumesc ptr. raspunsurile voastre promte . Tot respectul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Daca nu ploua..si poate , chiar daca ploua /index.php?...p;#entry2415941 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Daca nu ploua..si poate , chiar daca ploua /index.php?...p;#entry2415941 Noi am pleca din seara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Pai..postati ceva despre traseu si sa stabilim o intalnire undeva pe traseu.., nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Virago de vanzare, detalii in urmatorul link: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-291656.html Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Virago de vanzare, detalii in urmatorul link:http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-291656.html Bafta! Ce ai bre cu ea de o vinzi? Eu as vrea protectia de piele pentru rezervor si coburile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) dane daca o dai pe bucati m-as baga si eu la cate ceva ...bafta la vanzare Editat Mai 11, 2010 de dark_alinutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Ce ai bre cu ea de o vinzi? Eu as vrea protectia de piele pentru rezervor si coburile... N-am nimic cu ea sunt chiar foarte multumit de ea, pur si simplu vreau ceva mai mare ! Dar daca nu o vand tot multumit o sa fiu ! Mesaj completat dane daca o dai pe bucati m-as baga si eu la cate ceva ...bafta la vanzare Din pacate pentru voi nu o vand pe bucati pentru ca nu se merita sa ma complic desi poate in final a-si iesi mai bine! Oricum nu ma grabesc cu vanzare ca imi e buna si sunt tare multumit de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 ...imi e buna si sunt tare multumit de ea! Asa zic si eu, cu toate ca as fii vrut ca si altii piese din ea. Drum intins si sa te bucuri in continuare de ia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Asa zic si eu, cu toate ca as fii vrut ca si altii piese din ea. Drum intins si sa te bucuri in continuare de ia! Multumesc, nu vreau sa o dezmembrez pentru ca prea mult am muncit sa o fac asa cum e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 asta e clar...nu are sens sa te apuci sa o desfaci, era doar o gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 asta e clar...nu are sens sa te apuci sa o desfaci, era doar o gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Va invit la un exercitiu de imaginatie: Poti baga o 535 intr-un Matiz? Chiar si demontata. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 in curand va trebui sa schimb discurile de ambreiaj si arcurile aferente. cateodata, la viteze mai mari si in treptele superioare patineaza. intrebari pt. cei care au trecut prin asta sau pt. cei care pur si simplu stiu: de unde? de care? cat costa? xv 535, 2yl, 1993. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Va invit la un exercitiu de imaginatie:Poti baga o 535 intr-un Matiz? Chiar si demontata. Ce parere aveti? daca scoti bancheta din spate eu zic ca ar incapea demontata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 octa> kitul de reparatie (6 ferodouri, 6 arcuri, 1 garnitura capac) este intre 300 si 400RON, in functie de sursa. Manopera te mai costa si aia vreo 3-4 ore-om. Daca vrei sa te apuci singur, o sa ai nevoie de o lada de scule (i.e. multe) si o presa -- probabil ca e mai bine, totusi, sa te duci la service. NOTA: am estimat 3-4 ore la stilul in care lucrez eu: nu las din maini ceva ce am inceput. Daca e vorba de un service unde se ia "pauza de tigara" des, atunci probabil ca o sa coste 5-6 ore-om :-( @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) in curand va trebui sa schimb discurile de ambreiaj si arcurile aferente. cateodata, la viteze mai mari si in treptele superioare patineaza. intrebari pt. cei care au trecut prin asta sau pt. cei care pur si simplu stiu: de unde? de care? cat costa? xv 535, 2yl, 1993. merci! Stii sigur ca patineaza ambreiajul (ai verificat demontandu-l si ai vazut ca e dus) ? Sau ai tras concluzia asta dupa ce ai vazut ca bagi mana in gaz, nu trage, eventual in treptele superioare sa fie necesar sa apesi ambreiajul, sa astepti sa se tureze motorul si dupa aceea sa lasi ambreiajul ca sa-i dea un impuls mai puternic ? Editat Mai 13, 2010 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COSARU Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Am citit cateva instructiuni pe net, am gasit si pe youtube cateva documentare "how to.."dar, aveti dreptate, desi stiu ca o sa ma coste undeva la 200 lei, o sa ma duc la un mecanic priceput... Mesaj completat Salut, Cum merge motorul de 1100?. , din cate am auzit eu este asemanator la prima vedere cu cel de 750, ma insel cumva?! As fi curios sa vad unul si sa vad diferentele in mers.. Poate mai e cineva cu 1100 in bucuresti?! Salut. sunt nou pe aici am o Viraga 535 si vroiam sa va intreb daca a-ti svut probleme cu ambreiajul pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 semaca, nu am desfacut ambreiajul sa vad daca e prea uzat dar simptomele sunt astea: in viteza a 5-a si chiar a 4-a dar mai rar, la peste 70 km/h, daca bag mana in gaz, cum zici tu, fara sa ating maneta de ambreiaj (care are jocul potrivit), motorul se tureaza brusc de dracu' il ia dar viteza nu creste. deloc. tre' sa maresc treptat viteza ca sa ajung la 100+ km/h... daca am pasager, fenomenul se acutizeaza. din cate stiu eu, astea sunt semnele clare ca ambreiaju' e pe cale sa dea ortu' popii. sau crezi ca ar putea fi alt motiv pt. comportamentul asta? alte detalii: parghia de care se prinde cablul de ambreiaj nu e la semn, e deplasata cu cca. 2-3 mm spre spatele motorului. uleiul este motul, folosit 1200-1300 km. eu folosesc motoru' preponderent in oras deci nu ma deranjeaza prea tare, dar mi se intampla sa mai ies pe sosea si ma deranjeaza faptul ca nu ma pot baza pe motor in depasiri... dexter, scule am sau pot gasi la prieteni. am doua maini pe partea dreapta si o vasta si luga experienta simsonistica. d'aia am scule... nu ma duc la service. voi invata si vroguta, atat cat imi va cere (sper sa nu o faca prea des). bineinteles ca am o oarecare frica sa nu stric ceva daca ma apuc singur de treaba dar daca nu pun mana nu invat nimic... sosea uscata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ...uleiul este motul, folosit 1200-1300 km... Sal... este simplu de desfacut, trebe sa dai aproape tot jos de pe dreapta, inclusiv tobele. N-ai nevoie de presa. Incearca inainte sa schimbi uleiul, poate nu mai patineaza. La mine dupa schimbarea uleiului nu a mai patinat. L-am desfacut degeaba, n-am gasit nimic anormal, se pare ca de la ulei patina. Uleiul vechi era motul t4 20W50, abea schimbat dar nu era bun, am pus 10W40, acum e bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 semaca, nu am desfacut ambreiajul sa vad daca e prea uzat dar simptomele sunt astea: in viteza a 5-a si chiar a 4-a dar mai rar, la peste 70 km/h, daca bag mana in gaz, cum zici tu, fara sa ating maneta de ambreiaj (care are jocul potrivit), motorul se tureaza brusc de dracu' il ia dar viteza nu creste. deloc. tre' sa maresc treptat viteza ca sa ajung la 100+ km/h... daca am pasager, fenomenul se acutizeaza. din cate stiu eu, astea sunt semnele clare ca ambreiaju' e pe cale sa dea ortu' popii.sau crezi ca ar putea fi alt motiv pt. comportamentul asta? alte detalii: parghia de care se prinde cablul de ambreiaj nu e la semn, e deplasata cu cca. 2-3 mm spre spatele motorului. uleiul este motul, folosit 1200-1300 km. eu folosesc motoru' preponderent in oras deci nu ma deranjeaza prea tare, dar mi se intampla sa mai ies pe sosea si ma deranjeaza faptul ca nu ma pot baza pe motor in depasiri... dexter, scule am sau pot gasi la prieteni. am doua maini pe partea dreapta si o vasta si luga experienta simsonistica. d'aia am scule... nu ma duc la service. voi invata si vroguta, atat cat imi va cere (sper sa nu o faca prea des). bineinteles ca am o oarecare frica sa nu stric ceva daca ma apuc singur de treaba dar daca nu pun mana nu invat nimic... sosea uscata! D-asta am vrut sa stiu pt ca inca nu am auzit de vreun Virago 535 care sa aiba probleme cu discurile de ambreiaj. Sa fim seriosi, la o uzura de pana in cateva zeci de mii km nici nu are cum sa aiba. Cu riscul de a plictisi pe unii, pentru ca n-am auzit pe cineva care a pierdut din putere ca a remediat problema, parerea mea este ca e din cauza amestecului aer-benzina, a nu se confunda cu sincronizarea carburatoarelor. Am patit-o, am incercat sa surubaresc carburatoarele- problema ma depasea, am dus-o la servisul KTM la Nicu (Profesorul) omul si-a dat toata silinta insa nu am apucat sa testez pana la capat si sa-i spun din cauza iernii. Momentan stau cu ea in curte pt ca astept de vreo luna, nu spun de unde, 2 garnituri de etrier pt frana fatza (demontata toata). Din ce am apucat sa-mi dau seama insa, trage ca in prima zi doar ca nu am reusit sa ating 160 ca sa ma declar total multumit, pt mine asta e testul cel mai concludent. Sunt sigur ca dupa un mic acord fin treaba va reveni la normal. Cum a zis si Cristi insa, merita incercat prima data un schimb de ulei dupa care poti trece la verificari mai serioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 sunt sigur ca s-a mai discutat in cadrul topicului dar la cate e de lung... intreb direct: ce ulei imi recomandati si ce vascozitate sa aibe? altul decat motul... poate chiar unul mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 CASTROL 20W40. Eu sunt multumit pe deplin de el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 spune-mi te rog unde gasesc si cam cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Va invit la un exercitiu de imaginatie:Poti baga o 535 intr-un Matiz? Chiar si demontata. Ce parere aveti? Nu stiu cat te ajuta, dar am un amic care a bagat un KLE intr-un Tico. Incearca sa extrapolezi si poate iti dai seama daca merge viroaga in matiz:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.