Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Mersi de raspunsuri!

Corect..pretumeste bun daca nu este ,,trantyita"...si plasticaraia si tabla nu sunt ,,obosite"..

Neaparat trebuie sa vezi ce tip de motor are ..YL sau BR pt ca exista BR la 21 de cai sau BR la 4o...si de cai ..Eu am BR si sare de 160 km/h usor...depinde de neamt ce a modificat fara sa treaca in acte..

 

 

 

Cum pot sa-mi dau seama daca e BR cu 21 de cai?! M-am ferit de virago de 250 si n-as vrea sa-mi iau teapa la faza asta! In afara de cartea tehnica ca poate sa fie a altui motor cum pot sa-mi dau seama ce tip de motor are? N-am experianta masuratului cailor putere inca!

 

Mersi!

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai daca in talon scrie ca are 33 sau 37 kw inseamna ca are 46 de cai . oricum , cel mai bine mergi cu cineva experimentat , cred ca asta ar fi cea mai buna solutie . in` afara de ce au mai zis baietii , iti recomand sa te uiti si la membrane ca sa nu ai surprize ( astea costa de la 50E in sus bucata ), cauciucurile sa fie conforme cu talonul ca sa nu ai surprize cu rarurl , si daca sunt vechi sau uzate ( tari , crapate , mai vechi de 7-8 ani sau chiar mai devreme ) , placute de frana , plus sa fie in principiu in mintile ei , etc .

 

dupa ce o cumperi ar trebui sa faci urmatoarele : schimbat ulei frana , ulei cardan , curatat/schimbat filtru de aer , ulei+filtru motor , schimbat ulei furca , verificata bateria si eventual completata cu acid .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri!

 

 

 

 

Cum pot sa-mi dau seama daca e BR cu 21 de cai?! M-am ferit de virago de 250 si n-as vrea sa-mi iau teapa la faza asta! In afara de cartea tehnica ca poate sa fie a altui motor cum pot sa-mi dau seama ce tip de motor are? N-am experianta masuratului cailor putere inca!

 

Mersi!

 

Pai este simpplu sa afli tipul .Seria de pe motor incepe cu 3BR sau ..YL..

 

Eu am motor 3BR dar in actele originale aveam trecut 32kw si 150km/h.Din cate am vazut pe unele site-uri se practica ,,modificarea " in 2YL .Asa ca ..neamtul a facut el ceva pe acolo prin motor sau prin acte .Ideea este ca mobra sare usor de cei 150km/h din carte .Un #BR se poate ridica usor ca putere ..ceva axe cu came,jiglere..si cam gata :laugh: .

 

PS-crezi ca-l va lasa cineva sa demonteze capacele pt a verifica membranele? ! La mobrele voastre accesul este foarte facil..La mine trebuie sa dau jos ,,o cutie"unde am toata electronica pt a avea acces la carburi (membrane)

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca-i de la pompa "mecanicul" tau, nu prea-i mecanic!

in mod normal acel tacanit se poate auzi si fara motor pornit, prin activarea aprinderii on/off(butonul rosu). pompa odata alimentata, merge continuu, dar are un sistem de protectie(supraincalzire) mecanic si electronic: mecanic este oprita de cresterea presiunii(un presostat intern) sau electronic daca timp de 5-6 secunde cadenta impulsurilor este prea mare(lipsa benzina). de asemeni presiunea creata de pompa este protejata de o supapa unisens. pompa la un singur impuls trimite o cantitate de benzina ce ajunge pentru ca motorul sa functioneze in plina sarcina timp de 20-30 de secunde, astfel impulsurile generate sunt foarte rare(as spune imperceptibile). astfel la un sistem complet golit(camere de nivel uscate)8-10 tacuri este suficent pentru a umple tot circuitul, apoi intra in asteptare.

in cazul tau este posibil ca circuitul de alimentare sa fie obturat la nivelul sorbului, in rezervor sau pe traseul ce duce pana la pompa. o a doua cauza este defectarea supapei unisens aflata la intrarea in pompa. o a treia cauza este neetanseitatea furtunului dintre pompa/rezervor, trage aer(cauza putin probabila). astfel se explica de ce dupa un timp de functionare zgomotul pompei devine un tacanit sacadat.

as zice sa mai consulti si un alt mecanic inainte de a "sta linistit"

 

iata tacanitul de care spuneam: http://www.youtube.c...h?v=inL8ZP9GvbQ.

e suficient sa pun contactul si incepe, constant, fara a se intrerupe. se aude de undeva de sub sea....cu motorul pornit nu-mi dau seama daca se mai aude. :baldy:

Editat de Bobo7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata tacanitul de care spuneam: http://www.youtube.c...h?v=inL8ZP9GvbQ.

e suficient sa pun contactul si incepe, constant, fara a se intrerupe. se aude de undeva de sub sea....cu motorul pornit nu-mi dau seama daca se mai aude. :baldy:

 

Da,ala este zgomotul pompei de benzina ce se opreste (asa ar trebui) in momentul in care camerele de nivel ale carburatoarelor sunt pline (pt ca inchid ,,cuiele"benzina..se creeaza o presiune in instalatia ce opreste pompa de benzina)...In mod normal ea merge fara ,,orpire"cand s-a terminat benzina.La tine chiar este curioasa situatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am auzit prima data sunetul ala, in continuu, m-am speriat... tocmai ce cumparasem motorul si deja ma gandeam la alti bani pt. reparatii. in scurt timp s-a dovedit ca nu mai aveam benzina - motorul a mai mers cca. 5 minute cu cata benzina mai era in carburi si s-a oprit. m-am speriat si mai tare dar dupa cateva clipe s-a aprins si becul mintii mele. am suflat usurat. dupa ce am facut plinul, pompa a carait cateva secunde pana s-au umplut carburile si de atunci toate bune.

noroc ca eram acasa si nu pe cine stie ce coclauri...

ghinion ca intre timp am sunat un prieten si i-am zis ca s-a stricat jucaria mea cea noo, ca am luat teapa. dupa ce i-am spus care a fost baiu' de fapt, mi-a fost amintita sintagma ce este atribuita celor ce raman fara benzina.

 

eu zic sa faci plinul, pui contactele fara sa pornesti motorul si vezi daca se opreste dupa cateva secunde. daca nu se opreste, probabil ca e totusi un bai in zona senzorului de presiune (sau dispozitivul ce are acest rol - nu stiu daca e un senzor).

 

sunetul asta se mai aude tot pt. cateva secunde dupa ce motorul sta multa vreme nefolosit - benzina din carburi se evapora.

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo luna de zile am patit ceva asemanator. S-a dovedit a fi ceva legat de comutarea pe rezerva. Am facut in asa fel incat sa traga si din rezerva "pe direct" si nu mai am nici un fel de problema. Deci, daca nu ai ramas fara benzina, vezi si care este treaba cu rezerva(comutatorul era bulit). Hai bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, am uitat sa precizez: repede. ca am intrebat si la mymoto, romimoto, kronau, conti-moto, depozitul de anvelope, peste tot aduc doar pe comanda dimensiune pt virago (140/90-15) care dureaza 5-15 zile...

 

eu am luat de la reprezentanta yamaha de aici din constanta , tot pe baza de comanda , dar a venit a doua zi . o camera a costat in jur de 60 lei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata tacanitul de care...

..da, pare tacanit de pompa!

Nu disting in filmulet daca se opreste cand tai contacxtul sau se opreste singura? Descrierea functionarii corecte, am facut-o anterior... ce ai verificat din cele enumerate?

Daca nu te descurci fa-mi o vizita la un sfarsit de saptamana... contact pe PM

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai as dori sa cumpar motocicleta asta deoarece imi plece cum arata si cum suna.in legatura cu puterea..cred ca este destula pentru inceput.eu o sa o folosesc doar in orash,foarte rar la drumuri mai lungi(maxim 50 -100 km).pana in martie o sa fiu cu ochii in mica publicitate si sper sa gasesc ceva bun ca pret si calitate,si,de ce nu,poate aproape si de orasul meu(Brezoi,jud.Valcea).ms de raspunsuri,cristi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam si mai devreme,se vinde viroaga.Este un 535 din '90.Arata si fuge grozav de bine.S-au schimbat pe langa ulei+ulei cardan,filtre,placute frana,etc si RELEU INCARCARE+STATOR ALTERNATOR! Accept orice test,mecanic,etc.Mobra este tinuta in garaj. Merita vazuta.Se cere 1800 euroi. Info suplimentare la nr 0723.193.538 sau/si 0758.012.182.

post-60281-0-21928800-1316922827_thumb.jpg

post-60281-0-27851500-1316922858_thumb.jpg

post-60281-0-04802800-1316922964_thumb.jpg

post-60281-0-49225800-1316923094_thumb.jpg

post-60281-0-45217800-1316923103_thumb.jpg

post-60281-0-47182800-1316923113_thumb.jpg

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicleta foarte buna pentru incepatori. Eu pe ea am invatat sa ma dau desi tot incepator ma numesc! Dura lex sed lex!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vizitat in curand motorul acesta, I-am dat un bici mic in Ilioara si merge, se aude, dupa parerea mea neavizata, destul de OK. Am mai mers pe motor acum vreo 2 ani cand mi-am luat permisu pe un virago 250 deci nu pot garanta asupra concluziilor trase de mine azi.

 

Singurele lui probleme sunt bateria care se pare ca e dusa pentru ca motorul porneste doar la impingere si foarte rar la baterie (Am vizitat un mecanic imediat dupa testare si se pare ca asta a fost si concluzia lui ) si niste mici zgarieturi pe MARGINE GHIDON DREAPTA + capac frana (julit in colt) , si pe TOBE (zgarietura, julitura de aprox. 15 mm lungime). Proprietarul zice ca zgarietura de pe ghidon e o mica lovitura si cea de pe tobe nu stie ce-i cu ea ) asa e de la proprietarul anterior ).

 

In rest totul pare ok, frane , releu, ulei, filtre noi . Mai trebuie doar baterie si un mic reglaj la carburatoare .

Motorul este din '94 si are un rulaj de 29500 km. Pretul e de 1600E. Pare destul de ok !

 

Voi ce parere aveti?

 

 

PS:

 

Cum sa am grija de el pe timp de iarna ? Mentionez ca n-am garaj, si singura protectie la care ma gandesc ar fi o prelata care apara de inghet .

 

Mersi anticipat si cer scuze daca s-a mai discutat problema aceasta !

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa vedeti ceva nou la mine: porneste mobra perfect,bateria nu e cea mai buna dar tine,iar cand cuplez a 1-a moare motorul.Incerc de mai multe ori,aceeasi treaba.A 5-6 oara cupleaza a 1-a plec ,merge bine si cand decelerez sau franez iar moare.mor si eu de nervi.ce sa este oare?ajutor nu strica....toate bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...