Geo_ZGA Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Vorbeste cu userul mexykanu, aduce piese originale. De la el am luat si eu regulator sh de honda (cbr), care isi face treaba f bine pe viroaga. De pe ebay am comandat o mufa dedicata pt acest releu, a costat cam 3-4 dolari parca, ca sa scap de papucii cu care merge acum. De asemenea, metricmotion iti poate aduce regulator dedicat pt virago, parca Rick's e firma (am cautat si e de calitate), parca vreo 230 lei era pretul, nou. La momentul ala nu mi-am permis unul nou, asa ca am luat sh de honda. Pe langa asta, am vazut ca sunt la dezmembrat pe forum cateva viroage 250 si 535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 ...am cautat de am inebunit sa gasesc pe cineva care dezmembrteaza un virago si nu am gasit deoarece mai imi trebuie si un releu de incarcare... Sunt site-uri cu dezmembrari... apoi cu 2 - 3 pagini in urma @WildRider a pus un XV535 la dezmembrat. Eu nu am desfacut senzorul de neutral, ca sa-ti pot spune ceva despre el... Dar tu poti sa-l demontezi (la o piesa stricata nu ai ce sa mai strici), poate remediezi un contact electric, nu este greu, trebuie sa fie ceva simplu, probabil o uzura mecanica, unarc obosit, ceva deformat acolo... trebuie doar incercat! Fa si niste poze la ce gasesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Sunt site-uri cu dezmembrari... apoi cu 2 - 3 pagini in urma @WildRider a pus un XV535 la dezmembrat. Eu nu am desfacut senzorul de neutral, ca sa-ti pot spune ceva despre el... Dar tu poti sa-l demontezi (la o piesa stricata nu ai ce sa mai strici), poate remediezi un contact electric, nu este greu, trebuie sa fie ceva simplu, probabil o uzura mecanica, unarc obosit, ceva deformat acolo... trebuie doar incercat! Fa si niste poze la ce gasesti... Mersi !! din pacate nu mai am senzor neutral l-eam vandut pe toate ...in cazul in care fac rost anunt !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) SalutAm constatat ca nu mai incarca bateria.Conform celor scrise de Cristi57 am reusit sa ajung la mufa de conectare a regulatorului la stator, cea cu trei conectori, fire albe, si am masurat tensiunea pe combinatii de conectori. Am decuplat mufele si am pornit motorul. Rezistenta nu am putut sa o masor nu merge aparatul meu pentru 0.32 ohmi. La o combinatie nu urca peste 20V, in rest, la toate combinatiile peste 50V turat la ureche.Eu zic ca statorul e dus, dar as vrea sa mai aud o parere.Am vazut preturile pe net si is cam mari. Aveti idee de unde as putea lua unul mai ieftin ?Multzam in avans.Asfalt fara gropi. Editat Mai 5, 2014 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 bine, dar de ce sa dus statorul? ce a cauzat distrugerea lui? ca mi-e greu sa cred ca sa dus asa din senin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 bine, dar de ce sa dus statorul? ce a cauzat distrugerea lui? ca mi-e greu sa cred ca sa dus asa din senin.... aici chiar ca sunt in ceata, nu stiu de ce. doar o presupunere. anul trecut in toamna la o pornire s-a blocat butonul de start pe ON, si am mers cu el asa vreo 50m. poate atunci s-a intimplat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 ...La o combinatie nu urca peste 20V, in rest, la toate combinatiile peste 50V turat la ureche... Pune multimetrul pe alternativ si mai refa o data masuratorile(imi este greu sa cred ca statorul este afectat). Mufa deconectata, verifica pe continuitate ca nu ai scurgere la masa , apoi motor turat la cca 1000 rotatii/min... intre cele trei fire albe trebuie sa gasesti o tensiune aproximatv egala(curent alternativ - pe toate cele trei combinatii). Revino cu ce ai masurat. Mai am o intrebare: ai demontat vreodata sau ai umblat in zona generatorului? Aproape toti care au umblat la magnetou, dupa putina vreme s-au trezit cu suruburi slabite si forfecate... oala cu magneti plecata de la locul ei a facut ravagii pe acolo... etc. I-am intrebat si nimeni nu a folosit blocator. Suruburile din motor trebuiesc stranse cu blocator si la cuplu, altfel de la vribatii se slabesc. Te intreb aceste lucruri pentru a evita o degradare si mai mare... iar daca este asa si ai perceput zgomote pe care nu le cunosi, sau alte ciudatenii este bine sa verifici inainte de a mai porni motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Crede-ma, tensiunile le-am verificat de 4 ori, caci stiam pretul unui stator. La una din combinatii nu urca tensiunea peste 20V alternativ oricit as tura motorul. La restul combinatiilor peste 50V chiar 60V cu el turat si nu turatii mari. De desfacut nu a fost desfacut niciodata. Si nici nu il desfac eu, nu am sculele necesare. Il duc la mecanic/electrician miine. Ramine ca si cauza posibila faptul ca am mers cu el cu butonul Start cuplat pe ON. Pune multimetrul pe alternativ si mai refa o data masuratorile(imi este greu sa cred ca statorul este afectat). Mufa deconectata, verifica pe continuitate ca nu ai scurgere la masa , apoi motor turat la cca 1000 rotatii/min... intre cele trei fire albe trebuie sa gasesti o tensiune aproximatv egala(curent alternativ - pe toate cele trei combinatii). Revino cu ce ai masurat. Mai am o intrebare: ai demontat vreodata sau ai umblat in zona generatorului? Aproape toti care au umblat la magnetou, dupa putina vreme s-au trezit cu suruburi slabite si forfecate... oala cu magneti plecata de la locul ei a facut ravagii pe acolo... etc. I-am intrebat si nimeni nu a folosit blocator. Suruburile din motor trebuiesc stranse cu blocator si la cuplu, altfel de la vribatii se slabesc. Te intreb aceste lucruri pentru a evita o degradare si mai mare... iar daca este asa si ai perceput zgomote pe care nu le cunosi, sau alte ciudatenii este bine sa verifici inainte de a mai porni motorul. Editat Mai 5, 2014 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 @moromete Ai trei combinatii mari si late, daca ai 1,2,3 conductori ai 1-2. 1-3, 3-2. Asa cum iti zice si cristi daca astea nu sunt aproximativ egale ai statorul in scurt, intre timp ce scriam am inteles ca ai 20v,50v,60v daca-i asa trebuie sa cauti pe cineva sa ti-l rebobineze, Nu cred ca butonul de start sa-ti fi cauzat problema ce putin din punct de vedere electric, mecanic nu stiu, sa nu se fi desprins ceva si sa-ti fi ciupit vre-o bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 La alte mobre in manual, producatorul scrie ca sub 13V e problema daca e incarcarea. Noua aici ne zice ca intre 14 si 15V. Ce nu se vede clar, si sunt curios cat este, la ce turatii spune sa se testeze incarcarea. Se vede ca tras la xerox aiurea si nu se vede.... De curiozitate, ce valori aveai pe borne cand ai constatat ca nu mai ai incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Cum am zis miine merg la service cu el, eu nu am scule, si am inteles ca respectivul ii priceput. Oricum vroiam sa verific si limitarea. Singura problema sunt preturile de la noi, statorul peste 600lei, iar regulator peste 340lei. De asta am si intrebat, poate stiti in alte parti, preturile astea is cam mari. @moromete Ai trei combinatii mari si late, daca ai 1,2,3 conductori ai 1-2. 1-3, 3-2. Asa cum iti zice si cristi daca astea nu sunt aproximativ egale ai statorul in scurt, intre timp ce scriam am inteles ca ai 20v,50v,60v daca-i asa trebuie sa cauti pe cineva sa ti-l rebobineze, Nu cred ca butonul de start sa-ti fi cauzat problema ce putin din punct de vedere electric, mecanic nu stiu, sa nu se fi desprins ceva si sa-ti fi ciupit vre-o bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 De curiozitate, ce valori aveai pe borne cand ai constatat ca nu mai ai incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) De asta toamna am constat ca bateria nu mai tine, o reincarcam si mergeam cu ea. Doar acum in primavara am masurat tensiunea pe borne dupa ce am schimbat bateria. Nu urca pe 13V. Dupa ce mergeam mai mult prin oras, turatii mici, cam 4-5zile, am masurat tensiunea pe borne, 11.6V, buba. Banuiesc ca se mai incarca cind ieseam din oras viteza 90-100Km/h, turatii mari. Si am inceput sa caut sa vad care ar fi cauza. Interesant ca pornea la 11.6V Si cred ca regulatorul nu-i "dus", ca ar fi intrat curent pulsatoriu pe TCI, si acesta s-ar fi prajit. Deci zic stator dus, regulator bun. Mai ales ca am facut peste 500Km in starea asta La alte mobre in manual, producatorul scrie ca sub 13V e problema daca e incarcarea. Noua aici ne zice ca intre 14 si 15V. Ce nu se vede clar, si sunt curios cat este, la ce turatii spune sa se testeze incarcarea. Se vede ca tras la xerox aiurea si nu se vede.... De curiozitate, ce valori aveai pe borne cand ai constatat ca nu mai ai incarcare? Editat Mai 5, 2014 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ce pot sa spun, la mine e invers:)). La relanti, la ture mici am cu farul aprins, 14.10 - 14.20 si in ture imi scade la 13.4 - 13.5 - 13.6. Mai mult de 14.2 nu am avut niciodata in nici o conditie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Daca erai din Bucuresti am citit pe acest site ca era cineva priceput sa le rebobineze (respectivul zicea ca ieseau chiar mai bine ca cele din fabrica), daca ajungi la faza asta ( ca 600 lei sunt o carca de bani) as sugera sa reduci sectiunea miezilor statorului cu vreo 30% si sa pastrezi sectiunea conductorului si numarul de spire asa o sa ai aceeasi plaja de valori ale tensiunii generate dar o sa-ti scada curentul, avantajul ar fi ca nu mai risti sa ti se prajaeasca nici regulatorul nici statorul.Mobra asta are un alternator care furnizeaza mai mult decat trebuie.Regulatorul ca sa vezi ca e integru cat de cat si nu are diode duse trebuie sa-l masori.Nu cumva sa se fi ars bratul care era cuplat la bobina care-ti da 20v si ti-a pus-o in scurt permanent, de aia s-o fi si ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Cea mai ieftina varianta e sa cauti un bobinator bun. Cea mai sigura e sa cumperi unul nou Al meu a fost bobinat acum 4-5 ani si inca mai pare sa mearga. Ca idee, regulatorul dus (mai precis tiristori in scurt) e capabil sa prajeasca statorul chiar daca inca pare sa incarce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Crede-ma, tensiunile le-am verificat de 4 ori..... .....Il duc la mecanic/electrician miine. Ramine ca si cauza posibila faptul ca am mers cu el cu butonul Start cuplat pe ON. Ok. Totusi nu inteleg un lucru simplu! Daca generatorul scoate in gol doua tensiuni de cca 50V si una de 20V, atunci de ce dincolo de regulator raman sub 13V? Toate tensiunile sunt mai mari de 14V, asa-i? Deduc din toate acestea ca regulatorul tau are cel putin un tiristor ce se comporta ca o sarma(adica este in scurt)... ce l-a stricat nu mai conteaza... Ai incercat si cu alt regulator? Al tau este evident bulit in acest moment, iar noi discutam de rebobinari si alte scenarii. Faptul ca ai mers cu butonul de start cuplat este o supozitie a cauzei si este posibil sa fie asa! Dar demontatul si ce mai urmeaza este mai costisitor decat o incercare cu un regulator bun(testat pe un alt moto eventual). Apoi daca tot mergi la un mecanic/electrician nu mai conteaza, sfaturile noastre devin inutile... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Butonul de start nu actioneaza doar electromotorul si TCI pt scanteie? Nu vad legatura intre buton si magnetou, cand motorul oricum se invarte... Cristi, daca el are bobinajul dus pe o infasurare, nu ii strica si alt regulator, daca-l pune de proba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Ce pot sa spun, la mine e invers:)). La relanti, la ture mici am cu farul aprins, 14.10 - 14.20 si in ture imi scade la 13.4 - 13.5 - 13.6. Mai mult de 14.2 nu am avut niciodata in nici o conditie. Legatura de masa sau contact imperfect. Vezi Legea lui ohm. Acolo unde ai un contact iperfect apare o rezistenta, incalzirea acestui punct produce o crestere a rezistentei. Cresterea rezistentei insemna scadere de tensiune. La tine accelerand creste curentul, implicit temperatura contactului rezistiv, evident in acest moment scade tensiunea. Pune mana pe multimetru si convinge-te singur: pe scala de 2V vezi intre + iesire regulator si + baterie (accelereaza si noteaza valoarea); acum faci aceeasi masuratoare intre - regulator si - baterie(accelereaza si noteaza valoarea); acum aduni cele doua valori si surpriza mare - este exact valoarea tensiunii care scade!!!! Este smburele discordiei intre ce am spus eu pana acum si ce afirma vlad58 - asta nu inseamna ca nu are si el dreptate cand a facut referire la mosfet(dar asta este alta discutie). Butonul de start nu actioneaza doar electromotorul si TCI pt scanteie? Nu vad legatura intre buton si magnetou, cand motorul oricum se invarte... Cristi, daca el are bobinajul dus pe o infasurare, nu ii strica si alt regulator, daca-l pune de proba? Butonul de start ramas cuplat insemna un consumator distructiv. Actionarea demarorului nu trebuie sa depaseasca 10 secunde, apoi dupa ce faci o pauza il poti actiona din nou. Altfel distrugi in primul rand bateria - cade pasta de pe elementi! In aceste conditii daca mai merge si motorul, este evident ca si generatorul este suprasolicitat... restul se deduce. Acuma trebuie sa sti ca in momentul pornirii electromotorul suge peste 80-100A din baterie, apoi in momentul rotirii acestuia curentul scade la cativa zeci de A. ==== Cand faci probe este una, cand mergi cu motorul este alta. Prin probe nu strici nimic, doar iti confirmi niste supozitii logice... in cateva secunde nu crapa nimic(daca nu faci o greseala de montaj) Editat Mai 5, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Cristi 57 nu este niciun sambur al discordiei eu afirmasem ca un contact imperfect nu ar trebui sa afecteze regulatorul si nici statorul ci incarcarea defectuaoasa ce afirmi si tu in ceea ce priveste starterul actionat indelung intradevar distruge bateria dar nu ar trebui sa dauneze nici alternatorului si nici regulatorul ca ele ar trebui sa reziste la curentul maxim (limitat de miezul statorului si campul magnetic) chiar si la scurt ca doar tiristoarele fac aceeasi treaba.Daca vrei discutam cu exemple cand un magnetou devine aproape generator de curent constant. Uite caracteristica de curent la XV500 PS Daca ma gandesc mai bine daca merge motorul si starterul e actionat nu mai reprezinta o sarcina asa mare pentru acumulator si incarcare ca doar este un motor electric fara sarcina si curentul absorbit e minim probabil 1-2 amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Legatura de masa sau contact imperfect. Vezi Legea lui ohm. Acolo unde ai un contact iperfect apare o rezistenta, incalzirea acestui punct produce o crestere a rezistentei. Cresterea rezistentei insemna scadere de tensiune. La tine accelerand creste curentul, implicit temperatura contactului rezistiv, evident in acest moment scade tensiunea. Pune mana pe multimetru si convinge-te singur: pe scala de 2V vezi intre + iesire regulator si + baterie (accelereaza si noteaza valoarea); acum faci aceeasi masuratoare intre - regulator si - baterie(accelereaza si noteaza valoarea); acum aduni cele doua valori si surpriza mare - este exact valoarea tensiunii care scade!!!! Este smburele discordiei intre ce am spus eu pana acum si ce afirma vlad58 - asta nu inseamna ca nu are si el dreptate cand a facut referire la mosfet(dar asta este alta discutie). Gata, am rezolvat. Problema era pe + . Nu am reusit sa identific contactul imperfect, si in cazul asta m-am intepat in firul de + de la regulator si l-am tras direct pe + bateriei. Situatia sta acum in felul urmator: Inainte : Relanti - fara consumatori - max. 14.15-14.2 V (mai mult de atat nu trecea veci) Relanti - cu consumatori - 14.00-14.10 In ture cu consumatori / fara consumatori - scadea tensiunea la 13.4 - 13.5 V Acum: Relanti - fara consumatori - 14.47-14.50V Relanti - cu consumatori - 14.4 V In ture - cu / fara consumatori - 14.2 - 14.4 V. Pe langa astea am curatat si bagat vaselina de contacte in toate mufele la care am avut acces. Dau o bere! Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) Gata, am rezolvat. Problema era pe + . Nu am reusit sa identific contactul imperfect, si in cazul asta m-am intepat in firul de + de la regulator si l-am tras direct pe + bateriei. Situatia sta acum in felul urmator: Inainte : Relanti - fara consumatori - max. 14.15-14.2 V (mai mult de atat nu trecea veci) Relanti - cu consumatori - 14.00-14.10 In ture cu consumatori / fara consumatori - scadea tensiunea la 13.4 - 13.5 V Acum: Relanti - fara consumatori - 14.47-14.50V Relanti - cu consumatori - 14.4 V In ture - cu / fara consumatori - 14.2 - 14.4 V. Pe langa astea am curatat si bagat vaselina de contacte in toate mufele la care am avut acces. Dau o bere! Numa bine! Dragi camarazi Viragisti, V-am dat de vreo câteva ori link-ul la postul meu în care sunt atașate doua metode de control care prevăd o anumita succesiune de verificări și măsurători ce trebuiesc făcute înainte de orice hotărâre de a cumpăra vreo piesa de schimb la partea de încărcare. Pana sa găsesc aceste metode de verificare am cumpărat releu de încărcare degeaba...degeaba nu ca îl am ca și piesa de schimb. Ca sa constat în urma verificărilor (ceea ce cred ca este și la tine) ca am o o cădere de tensiune de 2 V pe contactele interne ale contactului cu cheie, cum am făcut legătura directa intre releul de încărcare și baterie totul s-a schimbat. Am sa va atașez din nou cele doua diagrame in engleza ce este drept dar de mare valoare și ajutor. Cu stima, Troubleshooting-3P-PMG-&-RR.pdf fault-finding-diagram.pdf Editat Mai 7, 2014 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Gata, am rezolvat. Problema era pe + . Nu am reusit sa identific contactul imperfect, si in cazul asta m-am intepat in firul de + de la regulator si l-am tras direct pe + bateriei. Situatia sta acum in felul urmator: Inainte : Relanti - fara consumatori - max. 14.15-14.2 V (mai mult de atat nu trecea veci) Relanti - cu consumatori - 14.00-14.10 In ture cu consumatori / fara consumatori - scadea tensiunea la 13.4 - 13.5 V Acum: Relanti - fara consumatori - 14.47-14.50V Relanti - cu consumatori - 14.4 V In ture - cu / fara consumatori - 14.2 - 14.4 V. Pe langa astea am curatat si bagat vaselina de contacte in toate mufele la care am avut acces. Dau o bere! Numa bine! Foarte mare atentie! Cand ai luat + de la regulator si la-i dus direct la +baterie ai bypassat siguranta principala (probabil in soclul ei aveai pierderea) nu e bine. electrica400.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Are cineva in plus, de vanzare/dat, pt xv250, cotul metalic de la cablul de ambreiaj? Cel care se prinde pe partea dreapta a motorului si trece cablul prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) ...Este smburele discordiei intre ce am spus eu pana acum si ce afirma vlad58 - asta nu inseamna ca nu are si el dreptate cand a facut referire la mosfet(dar asta este alta discutie).... Pentru @vlad58: am spus ca revin cand am timp cu lamuriri legate de regulator. Deci pe scurt: Daca vorbim de tipuri de regulatoare pentru generatorul de tip magnetou, atunci intradevar sunt doua tipuri care lucreaza principial diferit, sa zicem antagonic. Asta inseamna ca ce il solicita pe primul, il elibereaza pe al doilea - tanzistor si tiristor. - Primul ia din sursa generatorului atat cat este nevoie pentru ca la iesire, implicit la bornele bateriei sa fie cca 14V. Al doilea pune tot surplusul la masa astfel incat la iesire, implicit la bornele bateriei sa ramana cca 14V. - O alta diferenta consta in modul de lucru, tiristorul scoate o semi-alternanta utila, cealalta il inchide. Din acesata cauza nu are nevoie de punte redresoare. Tranzistorul in schimb prin intermediul unei puntii redresoare poate utiliza ambele alternante. De aici poate apare un decalaj de putere intre cele doua variante pe acelasi generator (discutabil insa, pentru ca utilizarea triacului le-ar repune pe picior de egalitate). - Caldura disipata in primul caz apare la cerere mare de putere, in al doilea caz la cere mica sau deloc. - Contactele imperfecte in primul caz nu solicita atat de intens regulatorul, dar in al doilea caz il distrug. Concluzie? Solutia inlocurii cu mosfet nu este rea dar nici o conditie obligatorie. ============== Acum cand am scris de “samburele discordiei” exact la acest aspect m-am referit: dandu-ti dreptate in privinta mosfetului. Afirmatia ta, ca regulatorul cu tiristor este defect din fabrica este foarte gresita! Cu asta nu pot fi de acord. Respecta o lege fizica cat se poate de adevarata care sta la baza electricitatii si la evolutia electronicii actuale - Legea lui Ohm. Relatia dintre tensiune, curent, putere si rezistenta. Ori tu, tocmai acest lucru l-ai combatut, culmea – invocand legi fizice! Nici tu nici eu nu am descoperit roata, trebuie doar sa stim sa o folosim... restul sunt vorbe! Ce a scris @dorutrucker sau ultima postare a lui @bucsaadi, vine sa confirme ca tot ce am scris despre regulatorul cu tiristor, cu privire la cauze si efecte au fost corecte! In alta ordine de idei, au fost multe cazurile(sincer nici nu mai tin minte) in care refacerea contactelor au rezolvat aceasta problema... iar informatia pe care am incercat sa o transmit este de a explica celorlalti forumisti cauza care produce acest defect. Evident ca fiecare face ce doreste! ============== Pentru @dorutrucker: la mine(modelul din ’91) legatura dintre regulator si baterie nu trece prin contact, este facuta direct printr-o siguranta si un conector tip papuc. Instalatia este originala, nemodificata. Sigurele modificari sunt de refacerea unor conexiuni sau eliminarea lor prin cositorirea directa a firelor - lucru pe care l-am facut cu conectorul de legatura cu bateria si cel de la regulator. ...cotul metalic de la cablul de ambreiaj? .... Vad ca ai postat in legatura cu cablul... De ce nu miai spus ca te ajutam? Daca te poti lipsi de motor o zi, scoate cablul de ambreiaj intreg. Mi le dai pe amandoua si a doua zi le ai facute... Editat Mai 7, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.