vlad58 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 @ Geo_ZGA cred ca esti subiectiv cand spui ca ai pierdut putere si-ti spun asta deorece dupa discutiile avute cu tobele la 4T am cautat pe net si am dat peste proiectul de diploma al unui student (lucrarile de specialitate si proiectele de diploma sunt singurele in care am incredere nu vorble de pe forumuri) in care scria ca o toba bine gandita fata de o evacuare directa poate sa aduca un spor de putere de 2,5%.Nu prea cred ca un sofer normal simte diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Tu nu ai citit gresit... dar acolo e vorba de castig, nu de pierdere. Cu a 2a ma duceam la 80 km/h. Ieri la 65-70 km/h a dat in nas si nu s-a mai accelerat. Plus ca simt acceleratia ca e mai slaba, urca mai greu in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) @ Geo_ZGA la tine raportul dintre viteaza a-V-a si a-II-a este de 2 adica daca la a-II-a tu daca prinzi 80, ceea ce mi se pare extrem de mult (la a mea a-IV-a se duce pana la 110 dar chinuita) rezulta ca teoretic in a-V-a te-ai duce cu 160 dar ca putere viteza teoretica ar trebui sa fie 130.Esti sigur ca ai pinion de atac stoc? Dar foaie? Editat Mai 9, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Nu stiu ce pinion si foaie am... habar n-am. Dar stiu ca de la 50 la 80 km/h accelereaza f rapid intr-a 2a. De cand a pocnit toba, nu mai am acelasi demaraj si asta am observat ieri cu a 2a, ca la 65-70 km/h a dat in nas si n-a mai tras deloc. Viteza maxima cu care am mers eu a fost 120 km/h, acum 2 saptamani, si accelera in continuare binisor, deci nu cred ca sunt schimbate pinionul si foaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Inseamna ca o turezi de dracii o iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Pai... nu de asta e facuta? ) Glumesc... nu o accelerez decat rar si din greseala (inca ma invat cu ea) pana aproape de capat. Banuiesc ca pe la 7-8000 ture am tras cel mai mult de ea, dar asta e doar "la ureche". In general schimb rapid vitezele, nu o omor, dar am facut si probele respective de acceleratie si viteza... si uneori mai ai nevoie sa te duci mai lung cu o treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 80 km/h pentru viroaga de 250 in a-II-a inseamna 10200 rot/min, asa spune cel putin manualul de sevice. Normal ar fi sa te duci pana in 8500 ture adica cam 66 km/ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 ... 1. Am observat sub rezervor, la solenoidul ala sau ce-o fi ce comuta pe rezerva, un robinet pe care scria 'Fuel'. Este cumva robinetul de rezerva, ca mod auxiliar de actionare pe langa swich-ul de pe ghidon? Nu de alta, dar mie nu imi comuta pe rezerva de pe ghidon si ma gandesc ca pot totusi trece pe rezerva 'manual' de jos de acolo. ... Din cate stiu eu, robinetul ala e de "ON/OFF" nu comuta rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Solenoidul pe care il vezi este pt a comuta de pe normal pe rezerva. Atasat de el inauntrul rezervorului sunt doua tuburi cu filtre la capete paralele intre ele unul mai lung pt normal si unul mai scurt pt rezerva. Robinetul pe care il vezi cu FUEL, din cate stiu eu este, pentru a inchide complet alimentarea atat pe normal cat si pe rezerva. Eu am scos acel dispozitiv pentru a anula rezerva, pt ca oricum nu imi functiona butonul de comutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 pai si problema unde e? la buton sau la solenoidul ala de sub rezervor? E ciudat, ca am rotit de robinetul ala de acolo cand motorul imi mergea si nu sa intamplat nimic. si a mers ceva....eu am crezut ca este comutarea 'manuala' pe rezerva, ca nu vad de ce sa opresti bezina de acolo atata timp cat benzina e trasa de pompa pe sus....ma gandesc eu asa... Iar cu gaurile in esapament, intr-adevar, cu gaurile cele 2 marite, e un plus de zgomot placut, eu in schimb as mari gaura numai la o singura gaura pentru ceva zgomot mai putin, ca ma injura vecinii dimineata apoi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 . Am observat sub rezervor, la solenoidul ala sau ce-o fi ce comuta pe rezerva, un robinet pe care scria 'Fuel'. Este cumva robinetul de rezerva, ca mod auxiliar de actionare pe langa swich-ul de pe ghidon? Nu de alta, dar mie nu imi comuta pe rezerva de pe ghidon si ma gandesc ca pot totusi trece pe rezerva 'manual' de jos de acolo. Pun si niste poze sa vedeti. pentru toata lumea, sper sa ajute. precizez ca este pentru virago 125 / 250 la 535 nu este asa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) m-am trezit de dimineata cu o intrebare destul de dubioasa si ciudata. am mai avut motor (o chinezarie enduro) la care lantul trebuia intins din cand in cand folosind o "cama dintata" care impingea axul rotii spate mai spre inapoi am inteles ca virago-ul de 250 (nush restu) ar avea sistem de intindere automata a lantului intrebarea care nu-mi da pace luni de dimineata ... avand in vedere ca lantul se intinde automat..eu cum stiu cand trebuie schimbat (ca doar nu mai pot sa ma bazez pe cresterea jocului) Este foarte posibil sa fi inteles eu aiurea treaba cu intinderea si sa vb prostii.. corectati-ma Editat Mai 12, 2014 de boghi13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Lantul de transmisie, adica ala de il cureti si il ungi? Nu se intinde automat... se intinde din suruburile de la ambele capete ale basculei. Eu am centrat roata masurand cu sublerul distanta de la capatul basculei pana la varful tijei filetate a reglajului, ambele puse la mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Donez un stop Yamaha Virago. Stopul a ramas dupa ce un destept m-a lovit in spate. Mai poate fi folosit avand in vedere ca unul nou sare de 120 euro. Prefer sa fie cineva din Constanta sau apropiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Donez un stop Yamaha Virago. Stopul a ramas dupa ce un destept m-a lovit in spate. Mai poate fi folosit avand in vedere ca unul nou sare de 120 euro. Prefer sa fie cineva din Constanta sau apropiere. adicalea numai stopul a mai ramas intreg ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Lantul de transmisie, adica ala de il cureti si il ungi? Nu se intinde automat... se intinde din suruburile de la ambele capete ale basculei. Eu am centrat roata masurand cu sublerul distanta de la capatul basculei pana la varful tijei filetate a reglajului, ambele puse la mm. da ma refeream la transmisie ... deci am inteles eu gresit treaba cu intinzatorul, or fi vrut sa zica lantul de la distributie de ce s-or lauda cu intinzatorul de acolo nu pricep..e totusi o treaba destul de comuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 pentru toata lumea, sper sa ajute. precizez ca este pentru virago 125 / 250 la 535 nu este asa cred. discutam de treburi diferite. La 535 nu exista asa ceva, comutarea rezervei este pe ghidon sub butonul de start, iar robinetul de care spuneam eu este sub rezervor, sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Lantul de transmisie, adica ala de il cureti si il ungi? Nu se intinde automat... se intinde din suruburile de la ambele capete ale basculei. Eu am centrat roata masurand cu sublerul distanta de la capatul basculei pana la varful tijei filetate a reglajului, ambele puse la mm. Geo vezi ca nu asa se centreaza roata spate. Pentru o aliniere ok cu roata fata fa-ti rost de un profil CD pentru rigips, pui roata fata cat mai dreapta, proptesi profilul de marginile anvelopei spate si masori distanta dintre anvelopa fata si CD. Faci asta si pe dreapta si pe stanga. Distantele trebuie sa fie egale daca nu sunt actionezi asupra intinzatoarelor ca sa le faci.Sper ca ai inteles ideea.Pentru mine la cea cu lant a fost simplu pentru ca am o nivela cu laser.Nu mai stiu in ce manual sevice de viroaga scria s-o faci cu sfoara.Dupa centrare cand mai intinzi lantul tii cont cat invarti pe stanga invarti si pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Da, am inteles, multumesc Roata mea pare centrata bine... o sa verific si cu un "ceva" drept, dar metoda asta e mai empirica si mai nesigura decat masuratul cu sublerul. E suficienta o mica deviatie la roata spate, ca sa iasa distante diferite la roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Asa cum ti-am spus asa se face si verificarea in manualul de service (mda cu sfoara) iar pe cealalta axa cu firul cu plumb sau cu un poloboc.Gandestete ca din suduri cadrul se poate trage si atunci poti sa reglezi fin din intinzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elviscatalin Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) va salut! caut pareri/sfaturi/orice - proaspat posesor de virago 535 parcurs 180km cu nevasta pe el, cu 10km inainte de destinatie imi dau seama ca se arsese faza scurta, pe zi, comut pe faza lunga si imi continui drumul. ajuns aproape de destinatie, fac o pauza la un amic...ma urc pe motor, dupa 5 minute si nu mai porneste - semn de accumulator descarcat (ca si cum acumulatorul nu ar duce sa porneasca)! in las aprox 30 minute, ii mai dau o cheie si ...porneste. in 5 minute ajung acasa, era intuneric (cu faza lunga pornita si reglata sa bata in asfalt), peste 5 minute nu imi mai porneste (acelasi semn de accumulator descarcat) in aceasta seara, dupa 24 ore, nu mai porneste; ma pun si: - masor acumulatorul inainte de pornire: 11.5V - dau current de la masina: porneste in sfert de secunda - dupa ce se incalzeste motorul masor pe bornele acumulatorului si: la relanti: 11.8 V, turat normal si putin peste: 12.0 - 12.1 V - cu faza scurta (schimbasem becul intre timp) si apoi lunga, masurat 11.6 / 11.5V desfac mai departe si gasesc cele 3 fire care intra in regulator si cel rosu care merge la regulator (poza atasata) si: - primele 2 fire de la stanga la dreapta din poza sunt in scurt - intre firul 1-3 si 2-3 rezistenta infinita - semn de fire topite intre 2 si 3 va rog sa ma ajutati cu sfaturi si alte metode de diagnoza apreciez orice sfat constructive, idee, piese! multumesc! Editat Mai 12, 2014 de elviscatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 va rog sa ma ajutati cu sfaturi si alte metode de diagnoza Salut, pag 428, postul 8559, am pus acolo doua scheme de diagnoze și verificări( în engleza). Sunt de mare ajutor. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 @ elviscatalin Ai acolo de fapt 6 fire 3 vin de la regulator si trei vin de la stator iar firul rosu vine de la regulator si se duce la baterie. Specifica ce ai masurat pentru ca 1-2,2-3,3-1 pe partea statorului trebuia sa ai 0,4 ohmi (pentru tine scurt) daca nu ai om esti ai probleme cu statorul, dupa ce-l faci treci sa verifici regulatorul. @ Geo_ZGA Uite ca am gasit si pagina cu verificarea alinierii aliniament.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 ...Este cumva robinetul de rezerva, ca mod auxiliar de actionare pe langa swich-ul de pe ghidon?.... ------------------------------...ca nu vad de ce sa opresti bezina de acolo atata timp cat benzina e trasa de pompa pe sus....ma gandesc eu asa... Nu are legatura cu rezerva. Opreste curgerea benzinei, atunci cand cand umbli la filtru, pompa sau furtune.... apoi sunt situatii in care trebe dat rezervorul jos pentru a face o lucrare de intretinere. ....sunt date de utilizatori pentru exact zgomot marit, nu sunt date de fabricant. este pus surub cu piulita ca atunci cand se duc la ITP sa nu faca zgomot... Da, asta cred si eu Doru. ...intre firul 1-3 si 2-3 rezistenta infinita... va rog sa ma ajutati cu sfaturi si alte metode de diagnoza... Nu exista o alta metoda de diagnoza sau "radiografie"... Cred ca trebuie mers pe firul 3 pana ajungi la locul unde a fost intrerupt. Daca este afara ai noroc, daca nu o sa fi nevoit sa dai capacul generatoruui jos - culci potorul pe dreapta sau scoti uleiul din baie. Srie-ne ce gasesti acolo, cauze...(fa si niste poze daca poti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elviscatalin Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 ieri a dat ceva ploaie si nu am avut timp de Vera in seara asta, dupa service, ma duc la ea... va tin la current cu reusite/nereusite! merci de implicare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.