Blackrider Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Am fost acolo; nu au electrician sau ma rog lucreaza cu juma' de norma un tip Victor, pe care l-am contactat si o sa ma duc la el la service pe langa Foisor. Care-i faza cu camera pe fata ca nu am inteles? Oricum eu nu-i dau mai mult de 80 ca sunt incepator. SAL,COMPLETEAZA-TI LOCATIA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
velicamarian Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Salutare ! Stie cineva in Bucuresti vreun meserias care se pricepe foarte bine la cromaje si nichelaje? Am o Virago 535 si imi doresc sa refac partea din fata a tobei de esapament de la cilindrul 1 care s-a cam ,,morono-albastrit" si care mai are si niste fulgi de carpa lipiti pe ea.( dupa o plimbare , m-am gandit sa sterg niste stropi de noroi de pe esapament cand inca era fierbinte). Si inca ceva ! Ma intereseaza daca aveti cunostiinta despre vreun pielar bun si cu ceva imaginatie. Multumesc ! P.S. Pozele sunt facute inainte de ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 (editat) Salutare la toata lumea Am si io o mica problema si anume, la o parada la nunta mi-am turat vaca mai tare la semafor si am observat ca iese fum albastrui cu miros de benzina nearsa de la cilindrul de sub sa; ma uit io mai bine, desfac capacul cromat, bujia OK, totul uscat. Punem la loc ma uit mai cu atentie si vad ca este crapat (imbtrinit) cotul de cauciuc prin care se face admisia de la carburator imediat dupa colierul care tine cotul prins in carburator. Nu observam asta deloc daca nu turam pentru ca in mod obisnuit merg pina in 100km/h cu ea si nu se tureaza f. tare. Ce parere aveti, poate sa imi "pise" vapori de benzina pe acolo, astia sa ajunga pe cilindrul incins si sa imi iasa fumul asta sau nu ? pe acolo ar trebui sa traga aer fals dar nu se stie niciodata ce se poate intimpla; ma gindeam sa nu fie chiuloasa bine strinsa (am observat ceva ulei cu mizerie mai sus de blocul motor pe cilindru cam la o treime din inaltimea intregului cilindrului) dar acum am ramas chitit pe chestia asta si vreau sa schimb cotul respectiv; ma gindesc ca poate a mai avut cineva pe aici problema ca a mea si s-a rezolvat cu succes. Asfat uscat Revin tot eu, ar putea fi dusa o garnitura de la carburatorul respectiv astfel incit sa pise putina benzina pe cilindru cind e turata bine si sa iasa fumul asta; ciudat, oricum ma duc la revizie si sa vedem ce-o fi si va trebui sa schimb si cotul imbatrinit, asta pentru siguranta mea; apropo sint destul de scumpe de la 45 EUR la 110EUR/bucata Editat Iulie 18, 2007 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Salutare ! Stie cineva in Bucuresti vreun meserias care se pricepe foarte bine la cromaje si nichelaje? Am o Virago 535 si imi doresc sa refac partea din fata a tobei de esapament de la cilindrul 1 care s-a cam ,,morono-albastrit" si care mai are si niste fulgi de carpa lipiti pe ea.( dupa o plimbare , m-am gandit sa sterg niste stropi de noroi de pe esapament cand inca era fierbinte). Si inca ceva ! Ma intereseaza daca aveti cunostiinta despre vreun pielar bun si cu ceva imaginatie. Multumesc ! P.S. Pozele sunt facute inainte de ....... Sal este cotul de la teava de espament mai exact ,dar sati spun ceva foarte sincer nimeni nu o sa faca cromarea fiindac trebe sa fiea foarte curata teava,un pic de mizerie daca intra in baia de crom se duce totul. Bafta Asfalt uscat Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Si pisicutele iubesc Viroaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Tare pisicuta asta probabil ca era putin cald blocul motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Cu caldurile astea,cred ca exact invers...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 De vreo 2 zile , primele dati cu intermitente, iar astazi permanent se intampla urmatorul fenomen. Cand scot schimbatorul la punctul mort nu se mai aprinde becul verde. Mare scofala m-am gandit, s-o fi ars becul, oricum nu mai am nevoie de el ca sa vad punctul mort. Dar: daca motorul este pe cric, cu vitezele la punctul mort, nu porneste. Culmea e ca nu porneste nici daca trag cricul (tot la punctul mort) si actionez starterul. Nu porneste decat daca strang ambreiajul. Ceea ce e intr-adevar o usurare dar si o mica neliniste. Ce dracu are ? Acum este evident ca motorul considera neaprinderea becului drept un semn ca este in viteza , desi el este la punctul mort , ca dovada ca nu zbor in cel din fata mea cand eliberez ambreiajul. De asemenea , cand motorul functioneaza, scot la punctul mort, in clipa in care cobor cricul se opreste motorul. Are cineva idee ce poate fi ? Ma gandesc ca poate e vreo smecherie rezolvabila pe loc. Altfel , la doctor cu ea. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 @Semaca: Probabil ca este vorba de senzorul ala din cutie. Nu stiu cum e la 535 insa la a mea, la 1100, pe partea stanga e un fir care iese din ansamblul ala de la cric si intra intr-un switch in partea de jos a cutiei de viteze. Verifica firul ala, s-ar putea sa fie smuls sau rupt. Daca ma insel, imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iulie 27, 2007 Autor Share Postat Iulie 27, 2007 Am vorbit cu mai multi posesori de Virago si culmea, toate s-au comportat ciudat la canicula. Ma refer la cei care au mers cu ele zilnic, chiar si in excursii. Multe ciudatenii, nu stau sa le insir. Si eu am avut vreo doua care au trecut subit cand s-a mai racorit afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 La mine nu a trecut subit. Am fost cu ea la un mecanic si ne-am apucat sa urmarim traseul firului albastru deschis care intra in becul de neutral si se oprea in motor. Dupa ce a fost scos uleiul si dat jos capacul de pe partea stanga, am dat jos ghidonul, scos cutia cu becuri de la bord, controlat mufa becului , becul in sine, celalalt cablu (maroniu ) care intra in mufa, am luat firul centimetru cu centimetru. Intr-un tarziu mecanicul a gasit un contact imperfect pe cablu. Evident , l-am rugat sa elimine idioteniile alea de contacte oxidate si sa puna firul pe direct pentru ca problema sa nu mai apara in veci. In rest nu am avut parte de nici o ciudatenie, motorul s-a comportat normal, cu o mica intensificare a zgomotului de la supape, lucru normal pe 40 de grade celsius. Totusi m-a cam luat durerea de cap cand am vazut cum poate schimba comportamentul pornirii motorului un nenorocit de contact oxidat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 este cineva interesat de un cric central pt Virago 535? L-am comandat anul asta de pe louis cu ajutorul lui Barna. Este montat pe motor si f practic (mai ales cand moto sta mai mult timp pe loc) dar am nevoie urgent de bani. tel 0745 265381 Dan Tabacaru Ai o poza cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 vand cric central pentru virago 535. 130 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 (editat) Vin si eu o problema. Ma rog una din ele ca mai sunt si altele Tobele mele sunt cam infundate... probabil ca fostul proprietar a lovit ceva cu ele si s-au deformat. Sper ca se vede suficient de bine in poza. Amu chestia e ca astea nu sunt chiar originale si imi place cum suna astea asa ca nu as vrea sa le schimb cu unele originale. Si nici nu imi place cum arata asa indoite asa ca as vrea sa fac ceva cu ele. Se mai pot indrepta? Stiti pe cineva care ar putea sa le faca din nou sa arate tzutz? Oops! acu vazui. am postat aiurea. Rog moderatorii sa ma scuze de data asta Editat Iulie 30, 2007 de kinzo_2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Vin si eu o problema. Ma rog una din ele ca mai sunt si altele Tobele mele sunt cam infundate... probabil ca fostul proprietar a lovit ceva cu ele si s-au deformat. Sper ca se vede suficient de bine in poza. Amu chestia e ca astea nu sunt chiar originale si imi place cum suna astea asa ca nu as vrea sa le schimb cu unele originale. Si nici nu imi place cum arata asa indoite asa ca as vrea sa fac ceva cu ele. Se mai pot indrepta? Stiti pe cineva care ar putea sa le faca din nou sa arate tzutz? Oops! acu vazui. am postat aiurea. Rog moderatorii sa ma scuze de data asta pai hai sa vorbim,sa vedem ce putem face...marti seara in Tequila. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vidoqc Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Asta e Viraga mea, inainte de echiparea cu gume noi, sissybar si suporti de cob-uri. In rest merge bine. SEMACA, chestia cu becul verde si faptul ca face figuri la bagat/scos din viteze se aplica si in cazul meu. Eram la RAR pentru identificare si toate cele, am lasat-o la umbra dar a venit cineva si a luat copacul sub care statea . Cind am vrut sa o mut in garaje pentru poze etc. a facut aceleasi fitze. Becul verde stins, injuram copii din preajma ca s-au jucat la pedala de viteza....saracii erau nevinovati. Am pornit motorul, calcat pedeala in jos de cel putin 6 ori sa fiu sigur ca e in viteza 1, lasat usor ambreiaj si: STOP MOTOR!!! De ce?...cricul era inca infipt in asfaltul moale. E o chestie de electronica pentru a proteja impotriva plecarii accidentale cu cricul in fatza ... banuiesc. Iar de la caldura, senzorul face figuri si cam asta se intimpla. Din Brasov, chopperisti, cind se organizeaza o plimbare cu "fotoliile"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) Asta e Viraga mea, inainte de echiparea cu gume noi, sissybar si suporti de cob-uri. In rest merge bine. SEMACA, chestia cu becul verde si faptul ca face figuri la bagat/scos din viteze se aplica si in cazul meu. Eram la RAR pentru identificare si toate cele, am lasat-o la umbra dar a venit cineva si a luat copacul sub care statea . Cind am vrut sa o mut in garaje pentru poze etc. a facut aceleasi fitze. Becul verde stins, injuram copii din preajma ca s-au jucat la pedala de viteza....saracii erau nevinovati. Am pornit motorul, calcat pedeala in jos de cel putin 6 ori sa fiu sigur ca e in viteza 1, lasat usor ambreiaj si: STOP MOTOR!!! De ce?...cricul era inca infipt in asfaltul moale. E o chestie de electronica pentru a proteja impotriva plecarii accidentale cu cricul in fatza ... banuiesc. Iar de la caldura, senzorul face figuri si cam asta se intimpla. Din Brasov, chopperisti, cind se organizeaza o plimbare cu "fotoliile"? Daca se opreste cand, fara a strange ambreiajul, cobori cricul (in situatia in care fizic e scoasa din viteza iar becul verde nu se aprinde) inseamna ca protectia la pornire a cricului e ok. Si mai inseamna ca firul care porneste din motor si se opreste in becul verde are o intrerupere pe undeva. Sugestia mea ar fi sa-l identifici si sa dai jos capacul lateral din stanga unde firul are un contact din 2 mufe, protejate de un tubulet de plastic. Daca mufele se oxideaza tubuletul va proteja rugina deja instalata care va actiona pana cand contactul din imperfect va deveni perfect deschis . Daca motorul nu porneste sau se opreste cand cobori cricul nu inseamna decat ca cricul functioneaza ok. Ai incredere in mine si uita-te unde ti-am zis. Urmareste firul. Editat August 2, 2007 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bacterie Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 Salutare si bine v-am gasit . Mi-am luat si eu o virago de 535 si imi scoate peri albi. Nu incarca deloc. Am fost cu ea la diversi "specialisti" si cum am dat-o asa am si luat-o plus timp pierdut plus bani pe "diagnoza" . Asa ca mi-am luat niste carti de virago si m-am apucat sa citesc. Nu e regulatorul (releul de incarcare) pentru ca pe ala l-am schimbat cu un prieten care are acelasi model si la el incarca la fel de bine iar la mine la fel de prost. Am curatat contactele la care am avut acces, am verificat sa nu aiba vreun consumator si pana la urma am masurat tensiunea direct pe stator. da vreo 40 V AC. din cate stiu eu e cam putin (in baterie imi ajung 13,5 V cu toate stinse la relanti iar daca o turez scade in 12,5 sau mai mic). Rezistivitatea intre firele ce ies din stator e ca la carte (0,4 ohm). Asa ca l-am desfacut si am observat ca e sarita izolatia destul de bine chiar unde se termina infasurarile la bobine si pleaca firele spre sistemul de incarcare. Infasurarile arata perfect altfel (nu sunt innegrite sau arse). Se poate ca din cauza asta sa am pierderi in ulei si sa nu incarce bine ? Poate v-ati mai confruntat vre-unul cu probleme de genul ca de "specialisti" mi s-a luat de tot . Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_imv Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 Da' bateria cat de batrana e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bacterie Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 (editat) Nou nouta, am mers 150 km cu ea. Si daca stau sa ma gandesc bine cred ca am cumparat-o degeaba pentru ca cea vecheputea fi in stare buna. Editat August 3, 2007 de bacterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 Nou nouta, am mers 150 km cu ea. Si daca stau sa ma gandesc bine cred ca am cumparat-o degeaba pentru ca cea vecheputea fi in stare buna. sal,ai fost la Speedy in Selimbar cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bacterie Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 Da, nu a stiut ce are. Mi-a zis ca e regulatorul (nu e ca l-am mai verificat de 5 ori de-atunci). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vidoqc Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 Daca se opreste cand, fara a strange ambreiajul, cobori cricul (in situatia in care fizic e scoasa din viteza iar becul verde nu se aprinde) inseamna ca protectia la pornire a cricului e ok. Si mai inseamna ca firul care porneste din motor si se opreste in becul verde are o intrerupere pe undeva. Sugestia mea ar fi sa-l identifici si sa dai jos capacul lateral din stanga unde firul are un contact din 2 mufe, protejate de un tubulet de plastic. Daca mufele se oxideaza tubuletul va proteja rugina deja instalata care va actiona pana cand contactul din imperfect va deveni perfect deschis . Daca motorul nu porneste sau se opreste cand cobori cricul nu inseamna decat ca cricul functioneaza ok. Ai incredere in mine si uita-te unde ti-am zis. Urmareste firul. Semaca, eu am sesizat aceeasi problema ca la alte Virago, dar la mine a fost doar pentru ca a stat foare mult timp in caldura mare (erau aproape 40grade). Ulterior nu a mai facut fitze. La toamna o sa intre pentru hibernare si atunci ii fac si o revizie generala. Stie cineva prin Brasov un mecanic/electrician bun la choppere? Ca la vitezane e unul Dani din Sacele. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 Da, nu a stiut ce are. Mi-a zis ca e regulatorul (nu e ca l-am mai verificat de 5 ori de-atunci). la service-ul KTM/kawa din cristian, ai fost?la pasteanu?la jitaru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 La mine,la Vulcan,se dusese alternatorul. Intai a fost banuit releul de incarcare...L-am rebobinat de 2 X,da' tot nu incarca cum trebuie...Mi-am luat voltmetru,de la Louis,k sa vad tot timpul,cum merge...Azi mi-a venit alternatorul nou ,comandat de pe ebay. Daca ai verificat cu un voltmetru,cat iti incarca,in functionare,si nu-ti da cat trebuie,ori e bateria,ori releul, ori alternatorul. Prima schimbata,releul verificat,e clar,din pacate,e alternatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.