Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Stiti daca gasesc sau daca face cineva la comanda asemenea sa pentru Viraga? (sau asemanatoare) Gasesti o sa foarte frumoasa la www.corbin.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Gasesti o sa foarte frumoasa la www.corbin.de Multumesc de anunt! ... chiar am gasit una foarte frumoasa, (defapt singura) dar din pacate e 400 Euroi ... too much 4 me acu' nici n-o vreau moca, dar nici 400 nu-mi permit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 SALUT everyone ! Cam de o saptamana am devenit si eu un posesor de virago 535 91' Intrebarea mea este , cum e mai bine sa fac schimb de ulei si filtre acum sau numai la primavara cind incepe sezonul ? Si cam cat ma costa , sa zicem uleiul (dupa cum stiu 2,5 litri imi trebuie ) , filtru ulei , filtru aer ? ... mai sunt ceva consumabile care trebuie schimbate ?? Ahh si ma intereseaza o husa pt ea ( dupa cum am inteles Barna se ocupa cu accesori ,piese etc...) + Atasez si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 SALUT everyone ! Cam de o saptamana am devenit si eu un posesor de virago 535 91' Intrebarea mea este , cum e mai bine sa fac schimb de ulei si filtre acum sau numai la primavara cind incepe sezonul ? Si cam cat ma costa , sa zicem uleiul (dupa cum stiu 2,5 litri imi trebuie ) , filtru ulei , filtru aer ? ... mai sunt ceva consumabile care trebuie schimbate ?? Ahh si ma intereseaza o husa pt ea ( dupa cum am inteles Barna se ocupa cu accesori ,piese etc...) + Atasez si o poza Sal,bine ai venit "intre noi",in caz ca mai bagi cateva km in motor iti recomand sa schimbi filtrul de ulei si uleiul,in caz ca schimbi uleiul si filtrul de ulei ai nevoie de 2,9 L . Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 Pana la urma am comandat la Yamaha cutie pt. ca e ieftina. Acum sa vedem si cat de seriosi sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 SALUT everyone ! Cam de o saptamana am devenit si eu un posesor de virago 535 91' Intrebarea mea este , cum e mai bine sa fac schimb de ulei si filtre acum sau numai la primavara cind incepe sezonul ? Si cam cat ma costa , sa zicem uleiul (dupa cum stiu 2,5 litri imi trebuie ) , filtru ulei , filtru aer ? ... mai sunt ceva consumabile care trebuie schimbate ?? Ahh si ma intereseaza o husa pt ea ( dupa cum am inteles Barna se ocupa cu accesori ,piese etc...) + Atasez si o poza o husa misto gasesti la www.motoplus.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 (editat) Ce ziceti ar merge o combinatie intre urmatoarele pentru Virago 535? http://www.louis.de/_30064d8651849a3458d9b...tnr_gr=10005003 si http://www.louis.de/_30064d8651849a3458d9b...tnr_gr=10005025 Editat Octombrie 26, 2007 de Sirher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Mai oameni buni........mo facut mama prostet(poet) ....si fa fac o dedicatie: Motoare Cine are pasiune de motoare, Nu conteaza ca e frig,sau ca e ploaie,vant sau soare, sade bine pe motoare!!! Bate vantu'pleata-n zare Bate ploaia in vizoare;Si cu barba-ntre pricioare Tot degeaba,pentru noi e numa soare,ca e vant si ploaie. Pe motor tot calare,pana-n zare! Si cu barba-ntre pricioare, Stau cu pulpa-n tigaie Ca mi-e frig,si-mi este foame Urlu noaptea sub clar de luna Si cand iti arde de-o plimbare Scoti motoru' din parcare. Ca-i de bine,ca-i de jale Cade bine tot calare,pana-n zare! O-ndragesti,si-o iubesti Nu mai stii sa te opresti Tot calare la plimbare. Ca e nor si ca e ploaie Ca e vant si soare faci plimbare! Tot plimbare, tot plimbare pana-n zare Tot calare,faci plimbare!! Daca huie face zarva si mirare, Ca doar e plimbare,tot calare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Am si eu o Yamaha SR 250 ,Sunt foarte multumit de motor.La nivelul Sibiu e super.Dar… As vrea sa scriu ceva ptr detinatorii de Virago 1100. In 1980 apare Yamaha TR 1 turing cu un motor V2 foarte reusit. 1982 este anul cand acest motor este recosmetizat dar nici asa nu a fost un real succes. 1986 primeste un exterior de chopper si cardan.Deja in primul an se vand 50000 de exemplare.A fost botezat VIRAGO. Yamaha XV1100 Virago este dotat cu un motor 2V , racit cu aer .Din 1994 primeste roti cu spite ,cauciucuri fara camera.1995 este anul cand se echipeaza cu telescoape de spate reglabile,tobe de espament mai scurte. Scaritele de fata daca e vorba de chopper sunt un pic in spate,daca e vorba de un turing sunt un pic prea in fata cea ce-l face comod ptr drumuri lungi. Motorul privind din prisma cuplului este chopper.Motor V2 la 75 grade,1063 cc .Usor peste 2500 t/min ajunge la un cuplu de 85 Nm. Dupa teste efectuate in Germania a rezultat un motor foarte robust si foarte fiabil. Greutatea maxim admisibila e de 243 kg.Unicat. Din caracteristicile motorului as sublinia : 0-100 km/h 4.9 sec ; 70-140 km/h 7.9sec. Si acum ‘BUBE’ Suspensia un pic rigida pe spate dar cu sea extrem de comoda care contracareza oarecum aceasta ‘bubita’.In 1995 a fost reproiectat demaroul cu piese compatibile ptr ambele tipuri , sensibilitatea acestuia a constituit singura slabiciune de constructie.Acum nu mai e.Cred ca-mi place! Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Am si eu o Yamaha SR 250 ,Sunt foarte multumit de motor.La nivelul Sibiu e super.Dar… As vrea sa scriu ceva ptr detinatorii de Virago 1100. In 1980 apare Yamaha TR 1 turing cu un motor V2 foarte reusit. 1982 este anul cand acest motor este recosmetizat dar nici asa nu a fost un real succes. 1986 primeste un exterior de chopper si cardan.Deja in primul an se vand 50000 de exemplare.A fost botezat VIRAGO. Yamaha XV1100 Virago este dotat cu un motor 2V , racit cu aer .Din 1994 primeste roti cu spite ,cauciucuri fara camera.1995 este anul cand se echipeaza cu telescoape de spate reglabile,tobe de espament mai scurte. Scaritele de fata daca e vorba de chopper sunt un pic in spate,daca e vorba de un turing sunt un pic prea in fata cea ce-l face comod ptr drumuri lungi. Motorul privind din prisma cuplului este chopper.Motor V2 la 75 grade,1063 cc .Usor peste 2500 t/min ajunge la un cuplu de 85 Nm. Dupa teste efectuate in Germania a rezultat un motor foarte robust si foarte fiabil. Greutatea maxim admisibila e de 243 kg.Unicat. Din caracteristicile motorului as sublinia : 0-100 km/h 4.9 sec ; 70-140 km/h 7.9sec. Si acum ‘BUBE’ Suspensia un pic rigida pe spate dar cu sea extrem de comoda care contracareza oarecum aceasta ‘bubita’.In 1995 a fost reproiectat demaroul cu piese compatibile ptr ambele tipuri , sensibilitatea acestuia a constituit singura slabiciune de constructie.Acum nu mai e.Cred ca-mi place! Asfalt uscat. Vrei unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Vrei unul? Esti pe faza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Ai un simt deosebit Felicitari Cu repect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 sa traiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Am si eu o Yamaha SR 250 ,Sunt foarte multumit de motor.La nivelul Sibiu e super.Dar… As vrea sa scriu ceva ptr detinatorii de Virago 1100. In 1980 apare Yamaha TR 1 turing cu un motor V2 foarte reusit. 1982 este anul cand acest motor este recosmetizat dar nici asa nu a fost un real succes. 1986 primeste un exterior de chopper si cardan.Deja in primul an se vand 50000 de exemplare.A fost botezat VIRAGO. Yamaha XV1100 Virago este dotat cu un motor 2V , racit cu aer .Din 1994 primeste roti cu spite ,cauciucuri fara camera.1995 este anul cand se echipeaza cu telescoape de spate reglabile,tobe de espament mai scurte. Scaritele de fata daca e vorba de chopper sunt un pic in spate,daca e vorba de un turing sunt un pic prea in fata cea ce-l face comod ptr drumuri lungi. Motorul privind din prisma cuplului este chopper.Motor V2 la 75 grade,1063 cc .Usor peste 2500 t/min ajunge la un cuplu de 85 Nm. Dupa teste efectuate in Germania a rezultat un motor foarte robust si foarte fiabil. Greutatea maxim admisibila e de 243 kg.Unicat. Din caracteristicile motorului as sublinia : 0-100 km/h 4.9 sec ; 70-140 km/h 7.9sec. Si acum ‘BUBE’ Suspensia un pic rigida pe spate dar cu sea extrem de comoda care contracareza oarecum aceasta ‘bubita’.In 1995 a fost reproiectat demaroul cu piese compatibile ptr ambele tipuri , sensibilitatea acestuia a constituit singura slabiciune de constructie.Acum nu mai e.Cred ca-mi place! Asfalt uscat. modelul din 1986 nu cred ca se numea deja Virago,ci mai tarziu...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Meditand totushi la cele doua imagini, recunosc ca mi-ar placea genul [datorita motorului]... poate cu o sha mai cafe racer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Dupa informatiile mele din 86' e Virago. prima varianta de TR 1 si din punctul meu de vedere e ceva deosebit. Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 dau o bere ptr ca sunt un pic uituc. Asa e. Cu respect --- Mesaj completat în 31 Oct 2007 08:46 -------------Am citit pe un test italian ca acelasi motor e pe Virago,Bt si xvs care se produce si azi. Asa ca piese vor fi in urmatorii 30ani Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 (editat) Salutari lume!!!Am mai multe intrebari...vreau sa imi dau jos toblele sa le duc la nichelat sau cromat si nu stiu ce ar trebuii sa fac, in sensul ca trebuie sa acoper intrarea in cilindrii ca sa nu intre ceva....si vreau sa imi pregatesc virago-ul pentru iarna ca la mine deja vine iarna, deja a fost zapada de o palma nu de mult......am garaj dar nu prea e bine inchis ca intra frigul destul de tare......dar vreau sa cer ajutorul vostru ca sa stiu cum sa-mi pregatesc viragoul?Mai exact ce trebuie sa fac!!!Multumesc Anticipat!!! Editat Noiembrie 1, 2007 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Salutari lume!!!Am mai multe intrebari...vreau sa imi dau jos toblele sa le duc la nichelat sau cromat si nu stiu ce ar trebuii sa fac, in sensul ca trebuie sa acoper intrarea in cilindrii ca sa nu intre ceva....si vreau sa imi pregatesc virago-ul pentru iarna ca la mine deja vine iarna, deja a fost zapada de o palma nu de mult......am garaj dar nu prea e bine inchis ca intra frigul destul de tare......dar vreau sa cer ajutorul vostru ca sa stiu cum sa-mi pregatesc viragoul?Mai exact ce trebuie sa fac!!!Multumesc Anticipat!!! Salutare Ice, ce au patit tobele tale de vrei sa le nichelezi? ... in poze aratau impecabil... ... cat despre intretinerea si pregatirea pentru iarna e un topic special. baga un ochi si te lamuresti. /index.php?...mp;#entry932426 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 (editat) Salutare Ice, ce au patit tobele tale de vrei sa le nichelezi? ... in poze aratau impecabil... ... cat despre intretinerea si pregatirea pentru iarna e un topic special. baga un ochi si te lamuresti. /index.php?...mp;#entry932426 Sunt putin zgariate in doua locuri dar numa putin si pe mine ma zgarie pe creier daca nu le rezolv!!! Si vreau sa cer opinia celor care au virago si au mai avut de a face cu asa ceva!!!Asa ca Help Me Virago Owners!!!! --- Mesaj completat în 01 Nov 2007 19:02 -------------A si am uitat sa mai zic ca iarna la mine sunt si - 25 si uneori chiar si -35 in cazul asta e mai indicat sa il pornesc macar de doua ori pe saptamana chiar nu stiu ce sa fac!!! --- Mesaj completat în 01 Nov 2007 20:51 ------------- Sunt putin zgariate in doua locuri dar numa putin si pe mine ma zgarie pe creier daca nu le rezolv!!! Si vreau sa cer opinia celor care au virago si au mai avut de a face cu asa ceva!!!Asa ca Help Me Virago Owners!!!! <small>--- Mesaj completat în 01 Nov 2007 19:02 -------------</small><br/>A si am uitat sa mai zic ca iarna la mine sunt si - 25 si uneori chiar si -35 in cazul asta e mai indicat sa il pornesc macar de doua ori pe saptamana chiar nu stiu ce sa fac!!! Va rog frumos sa ma lamuriti!!!Ca am stres la buci cand stiu ca ce il asteapta pe motor la iarna!!! Editat Noiembrie 1, 2007 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Viraga mea e din 94 si am frana pe fata cu un singur pistonas si discul de frana e nitel alfel fata de cele mai noi . Incepand cu anul 95 au pus etrier cu 2 pistonase si chiar se simte diferenta. Am observat la cateva viragi ca frana este maimoale si pare mai eficenta. Intrebarea mea este daca careva si-a schimbat etrierul , presupun ca prinderile sunt la fel ca la cel cu un singur pistonas. Aveti idee cam cat costa un etrier nou dasta cu 2 pistonase . Ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 3, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2007 Nici acum nu mi-a venit piesa de la Yamaha. Cat profesionalism, domnule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Nici acum nu mi-a venit piesa de la Yamaha. Cat profesionalism, domnule! he, eu am asteptat doar un mail cu niste preturi mai bine de o luna .... d'apoi tu un produs ... de cat timp ai facut comanda? o sapt. juma' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 La Yamaha din Ghencea am stat 3 luni jumate dupa filtrul de aer . Mai ai de asteptat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.