Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Nu va descurajati ca sunt unii mai talentati si mai experimentati care merg mult mai rapid. Important este sa simtiti progresul vostru de la o sesiune ala alta, de la o saptamana la alta. Incep sa va preocupe alte lucruri, eu zic ca la un an dupa ce descoperiti mersul pe circuit veti merge cel putin cu 50% mai bine decat inainte de a ajunge acolo.

 

:agree:

 

 

p.s. pentru cei care nu stiu si sunt interesati, in weekendul 14-16 Iunie facem o excursie pe circuitul de la Tg. Secuiesc. am deschis topicul mai demult aici ... /index.php?/topic/696746-weekend-pe-circuitul-de-la-tg-secuiesc-14-16-iunie/

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate nu am o camera ma tin de mult timp sa cumpar una dar am tot amanat . Oricum nu cred ca ajuta filmare cu nimic , ideal e sa ai pe cineva in fata sa te traga usor la timp .. ca asa ai toate sansele sa iti rupi capul dupa filmare .

Editat de OveR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu, si eu . :D Poate ma trage si pe mine cineva la 1.12 .Poate apuc sa schimb si cauciucul de pe spate ca saracul 2ct e traumatizat si poate ma traumatizeaza si el pe mine. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na sa aveti si de ce rade

scuze de calitate, dar o varzeste iutubu....sau nu stiu eu sa o salvez cum trebuie...oricum, va dati seama de cat de varza-s si la calitatea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na sa aveti si de ce rade

scuze de calitate, dar o varzeste iutubu....sau nu stiu eu sa o salvez cum trebuie...oricum, va dati seama de cat de varza-s si la calitatea asta.

 

Iutubu publica intai la calitatea cea mai proasta (ca sa poti vedea videoul repede), iar dupa ceva timp prelucreaza automat filmul incarcat la rezolutii mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na sa aveti si de ce rade

scuze de calitate, dar o varzeste iutubu....sau nu stiu eu sa o salvez cum trebuie...oricum, va dati seama de cat de varza-s si la calitatea asta.

nu sunt departe nici eu!nu esti singur :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost si io. Desi nu-mi inspira mare smecherie circuitul. Pentru mobra, ma refer. Dar m-am dus sa ma dau cu cartu'. Si m-am dat. 01'35". Am inteles ca nu e rau, fiind prima oara cand pun mana pe un cart. Bine, excluzandu-le p-alea de pe vremea lu' Ceasca, din parc, la 12-13 ani. Care v-ati mai dat cu carturile acolo, ziceti-mi si mie cum e, ca mi s-a parut ca baiatu' ala de acolo n-a vrut sa ma dezamageasca cand l-am intrebat cum e timpul.

Si daca tot m-am dus cu mobra si nu era nimeni p-acolo sa ma ia la misto, am zis sa dau si io o tura, sa nu mor prost. Din pacate inainte sa plec am facut o prostie: am bagat niste benzina ramasa de la o prostie benzina+disel. M-am gandit io ca la ragalia mea de mobreta carburatie de acu' 14 ani n-o sa se simta 3 litri de motorina la 15 de benzina. S-au simtit. Cand am intrat pe circuit ziceai ca sunt cu un Piaggio SI. Am dat cateva ture chinuind utilaju' la maxim doar-doar si-o da drumu'. Nu si-a dat. Asa ca am plecat ofticat acasa, tot in stil moped.

Cert e ca, la cum am vazut circuitul, nu cred ca pot sa-i dau mai mult de-a doua pe linia dreapta. Oricum, o sa ma duc maine sau poimaine sa mai dau o tura cu mobra in mintile ei, mai ales ca acu' are 100% benzina de 99 in ea. Tot asa, ca sa nu mor prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era si cazul:

 

 

Parere de rau? :nono: Nu prea, mi-am asumat cazaturile cand am intrat pe pista si placerea de a ma da a fost mai mare. M-a traumatizat 2CT-ul :crack: . Daune minore: crash-pad R&G tocit, tija schimbator indoita( se indreapta usor), costum zgariat usor in cot si pe fund. Schimb cauciucul de pe spate si revin, daca tot m-am bagat pana in ....... , ma bag pana la capat. Stiu ca era o idee buna sa fac asta inainte, dar cat traim invatam. In ideea asta nici nu am fortat, doar m-am trezit pe jos. Nu am dat cu scarita, eram cu sliderul pe jos.

 

Ma bucur ca a fost doar atat. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai, recunoaste ca ti-a placut pe circuit :P

Pai ma asteptam sa-mi placa, da' nu cu vaca, cu cartu'. Oricum, cu mobra n-am inteles mare lucru, la 8000 rpm de-abia se misca din cauza carburantului. Vom vedea data viitoare.

Intrebare: se pot cronometra si turele cu mobra? Intreb pentru ca la cart mi-au dat rezultatele, dar la mobreta nu. Bine, si io am uitat sa intreb, ca eram cu spume ca se compromisese ragalia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cazaturile de genul asta ( perfecte - mobra si riderul intregi ) sunt la ordinea zilei cind incepi sa tragi de tine si de utilaj.

 

Schimba-i pneul, eventual pune-i niste carene de pista si ... have fun :)

 

p.s. apropo de echipament, cind mergeam la curse aveam doua costume, unul de cursa ( de duminica ) si unul de antrenamente - nu vrei sa sti cum arata ultimul dupa zeci de cazaturi :D

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era si cazul:

 

 

Parere de rau? :nono: Nu prea, mi-am asumat cazaturile cand am intrat pe pista si placerea de a ma da a fost mai mare. M-a traumatizat 2CT-ul :crack: . Daune minore: crash-pad R&G tocit, tija schimbator indoita( se indreapta usor), costum zgariat usor in cot si pe fund. Schimb cauciucul de pe spate si revin, daca tot m-am bagat pana in ....... , ma bag pana la capat. Stiu ca era o idee buna sa fac asta inainte, dar cat traim invatam. In ideea asta nici nu am fortat, doar m-am trezit pe jos. Nu am dat cu scarita, eram cu sliderul pe jos.

 

Ma bucur ca a fost doar atat. :peace:

 

Eh, se mai intampla.

 

La ce timp ai ajuns fara sa cazi? Pui o filmare cu o tura intreaga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de incurajari. Prima cazatura pe circuit ramane si ea mai speciala. :D

Pana la urma a alunecat spatele sau s-a terminat cauciucul ca am aplecat-o prea mult? Eram la a-4-a tura si tura a-3-a am facut-o la 1.14, deci eu zic ca era incalzit cauciucul. Era si 19.40, deci pista cam rece si cauciucul era la 1.8 la rece. De franat nu am franat nici cu fata nici cu spatele in curba si nici nu am accelerat. Ramane devina 2CT-ul singura vina a cazaturii sau am gresit eu ceva ? Macar sa invat ceva din ea.

 

Stiu ca eu sunt devina ca nu am schimbat cauciucul, dar vorbim de partea tehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca strict pe aspect de invatat, nu ajuta doar filmarile cu camera onboard.

cand ma gandesc la timpul tau stau sa ma gandesc daca e cazul sa mai merg....da gura masi, tre sa il tocesc si eu un pic pe laterale.....atat cat pot. chicken strips :))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...